Avto projekti - predelave, izboljšave, poliester, šmer, avtogen...čimveč - tem bolje!
#841
Ravno ta teden imam v planu dodat 2 nova katalizatorja in oem srednji lonec tako da bo od performance izpuha ostal 1 meter cevi. Ker sem tako daleč že da mi je vseeno če zavarim noter steber od znaka samo da ne bo ropotal avto.
The Truth is Out There
|
Prikaži več možnosti
|
#842
Dej mal več o tej mašini napiši prosim.
Jaz imam kar probleme s tem ker bi rad ene cele špagete naredil pa ni opcije prave razn pie variante. Urejal voith, 08.04.2021, 09:44.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#843
Transflud DB 2076 ST , mašina težka 3 tone, zvijanje na trn do 6m |
Prikaži več možnosti
|
#844
Noro dobra mašina. Kej veš,ma kdo kaj podobnega v osrednji slo. in da bi mi zvil pač kar bi hotel rosfraj cevi po neki normalni ceni? 2 in 3 colske 304 cevi.
Urejal voith, 08.04.2021, 10:28.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#845
ne, nisem še iskal tega, siguro pa je kdo |
Prikaži več možnosti
|
#846
Hahaah
Ti maš problem drugje, pa brez zamere.. Sem videl kr neki "profi" izdelkov iz tam pa te mine sploh prag prestopit.. .. ne klobasaj Urejal SONiK, 08.04.2021, 12:15. M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson |
Prikaži več možnosti
|
#847
Ne vem za tega lastovića ampak v sloveniji je veliko zlatih rokavičk. Bistveno več kot je higiensko za tak mali prostor.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#848
Nekako ugotavljam da res nimam sreče z določenimi stvarmi v življenju
![]()
The Truth is Out There
|
Prikaži več možnosti
|
#850
Ja, ampak na daljavo se tega ne grem - vsaj s tem strojem ne.
Sicer sem orientiran prakticno samo na 1. generacijo Apriliinih mopedov z V990 agregatov, sem pa tudi ze rihtal Multistrado, pa Grisota, Shiverja itd. - ti so bolj kot sorodna zadeva s tvojim - IAW serija. Kess podpira IAW15M (in je precej dobra zadeva), medtem ko ga Galletto (katerega uporabljam jaz) ne. Sem imel nekje eno bazo podatkov o Ducatijevih softverih in celo nekaj map packov - bom pogledal, ce se imam kje to. S tem bi imel vsaj od zacetka precej lazje delo.
pi es: https://www.von-der-...load/GuzziDiag/ - ce imas kak osnovni (K-line oz. VAG-COM KKL 409.1 ) kabel ze doma, potrebujes samo se adaptor iz 16-pin OBD konektorja na 3-pin Fiat OBD. Urejal zok, 09.04.2021, 00:32. |
Prikaži več možnosti
|
#851
@alanq4: Sexy as fvck. Kapo dol.
Kje si pa kupil kolena in kero debelino si uporabil? In na kolk amperih si švasal? Pa kako si equal lenght meril, s kakim posebnim prijemom al z metrom pa pol povprečje zunanje in notranje dolžine? Sm te čist zasul z vprašanji.. ![]() @zok: Če najdeš bi te lepo prosil za share te ducati baze, da ne odkrivam tople vode preveč. ![]() Urejal voith, 09.04.2021, 09:13.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#852
Potrebujem pomoč, če se je že kdo srečal z podobno zadevo. Glede na puščice na sliki naj bi obstajalo neko razmerje med vpetjem pesta, volanskega droga in amortizerja, da se nebi kolesa medsebojno "lomila". Nekje sem zasledil neko razlago vendar ko rabiš ne najdeš. Ta zadeva nima nič veze z "camber, custer" nastavitvami.
Za vsak pameten nasvet se priporočam.
LP.
konjev je vedno premalo .
|
Prikaži več možnosti
|
#853
to je odvisno od medosne razdalje https://www.tbucketp...-steering-arms/ https://www.google.c...=HnWWX5bq4Bv_2M |
Prikaži več možnosti
|
#854
Si mogoče mislil Ackermann steering geometry? |
Prikaži več možnosti
|
#855
Zanima me če je gdo na forumu šel predelavat e39 530d, se pravi večji turbo, šobe, hladilnik, diske, itd.... Nekje sem bral na tujem forumu, da je nek čeh al mađar ugrajeval dele iz e60 in da se da avto lepo predelat na 350 konjev, njegov naslednji plan je 400 konjev..... |
Prikaži več možnosti
|
#857
Material je ves iz inox centra, prirobnice sem narisal v avtocadu pa dal odrezat, cevi in kolena so 1.2mm stene. Ja za dolzine sem pomeril zunanji in notranji radij in vzel sredino, je tud mèter po sredini loka pokazal da je res ![]() Varil sem pulzno z nekje 55/25A Mas v moji temi velik vec slik pa zvok tudi ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#858
Sem preklical vse danes, v inox centru majo vse v mdm pa sam po naročilu pa še cenejš je inox center.
V pondelk grem iskat material pa se lotim, prirobnice mam original. Delal bom iz OD 45mm cevi debelih 1.5mm do turbine pol naprej pa tanjši ror.. Moram pa neki tazga skvačkat pol pa pelat ločeno pod motorjem na turbo na drugi strani in se pri tem izognt volanski štangci. Bo kr fun ampak si mi dal voljo, hvala! ![]() Urejal voith, 09.04.2021, 19:57.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#859
Ackermann, pa scrub radius so se mere ki so pomembne. Za cestno uporaben avto je nastavljen ackerman nekako tako da ce iz vrtisca pesta potegnes crto skozi vrtisce kugle volanskega zgloba pride sticisce na sredini zadnje preme. Za dirkalce je malo drugace ker je fino met mal slip-a na zunanji gumi. Za drift je pa to spet druga zgodba ker je treba met odziven volan ki se rad vraca v srediscno tocko nazaj. Scrub radius je pa lok ki ga opise guma ce na mestu vrtis volan, idealen je nula, za smerno stabilen avto je fino da je mal negativnega scrub radiusa ker sili kolo v poravnavo na zaviranju v voznji cez luzo itd... |
Prikaži več možnosti
|
#860
@Voith, do turbota 2mm delaj zarad toplotnih šokov, pa potem downpipe 1.5mm ostalo pa 1.2 pa si good.
Pa kolektor za turbo obvezno dodajni material in glej da dobro zaliva spoje (idealno pa bo ce se "backpurgas" z argonom znotraj) pa kak nosilec iz prirobnice turbine oz iz turbine na blok obvezno. |
Prikaži več možnosti
|