Skoči na vsebino

 

Avto projekti - predelave, izboljšave, poliester, šmer, avtogen...čimveč - tem bolje!

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
868 odgovorov v temi
sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 911
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#841

Ravno ta teden imam v planu dodat 2 nova katalizatorja in oem srednji lonec tako da bo od performance izpuha ostal 1 meter cevi. Ker sem tako daleč že da mi je vseeno če zavarim noter steber od znaka samo da ne bo ropotal avto.
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 048
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#842

Dej mal več o tej mašini napiši prosim.

Jaz imam kar probleme s tem ker bi rad ene cele špagete naredil pa ni opcije prave razn pie variante.

Urejal voith, 08.04.2021, 09:44.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 536
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#843

Transflud DB 2076 ST , mašina težka 3 tone, zvijanje na trn do 6m


Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 048
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#844

Noro dobra mašina. Kej veš,ma kdo kaj podobnega v osrednji slo. in da bi mi zvil pač kar bi hotel rosfraj cevi po neki normalni ceni? 2 in 3 colske 304 cevi.

Urejal voith, 08.04.2021, 10:28.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 536
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#845

Noro dobra mašina. Kej veš,ma kdo kaj podobnega v osrednji slo. in da bi mi zvil pač kar bi hotel rosfraj cevi po neki normalni ceni? 2 in 3 colske 304 cevi.

ne, nisem še iskal tega, siguro pa je kdo


Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 555
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: ///M

#846

Vem ker se ukvarjam s tem in tudi sam poznam take in drugačne projekte zato pišem kar pišem. V preteklosti sem ze opisal moje težave z preprosto izdelavo izpuha, pa od nezmožnosti mapiranja G60 motorja.
Kolega je sestavil Megana RS, se vsedel v avto in se je odpeljal v Anglijo na mapiranje ECU-ja. Sedaj sestavlja novega in je prek Slo izpostave urejal ECU, 7x je bil na valjarjih in so pošiljali mapo na maticno enoto in ponovno naložili da stvar dela, kaj bi šele bilo če bi se resno lotil predelave motorja, verjetno bi imel luknjo v batu če bi imel srečo.
Kot sem pisal za svoj avto, samo za izdelavo izpuha sem preklical pol države strokovnjakov, razložil vse kaj je potrebno in ni bilo nikogar ki bi mi lahko izdelal zato sem ga odpeljal na Hr h Lastovčiču kjer so mi ga izdelali v enem tednu. Ko sem kasneje iskal lonec z 2x60mm premerom cevi ga nisem našel, niti ga noben ni bil sposoben izdelat. V eni delavnici so se čudili kako je možno da so mi skrivili cevi fi 60mm in niso varili krivin kot naši mojstri. S tem da je izpuh edina stvar ki je nisem sam porihtal ker sem mislil da 2 cevi zna vsak napeljat..

Hahaah :laugh

 

Ti maš problem drugje, pa brez zamere..  Sem videl kr neki "profi" izdelkov iz tam pa te mine sploh prag prestopit.. .. ne klobasaj :)



Urejal SONiK, 08.04.2021, 12:15.

M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 048
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#847

Ne vem za tega lastovića ampak v sloveniji je veliko zlatih rokavičk. Bistveno več kot je higiensko za tak mali prostor.
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 911
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#848

Nekako ugotavljam da res nimam sreče z določenimi stvarmi v življenju :)
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


alanq4
alanq4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 542
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: 156 V6 in 166 2.4jtd

#849

Dej mal več o tej mašini napiši prosim.
Jaz imam kar probleme s tem ker bi rad ene cele špagete naredil pa ni opcije prave razn pie variante.


Kaj pa kolena, sam sem si tole naredil pa prvic s tigom delam, equal lenght pa vse preracunano za moj setup:

Pripete slike za predogled

  • 20210108_170341.jpg
  • 20210108_180105.jpg
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, MajoR, blackberet in 5 ostalim je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 100
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#850

Ti naj bi ga mapiral?

Ja, ampak na daljavo se tega ne grem - vsaj s tem strojem ne. :) Sem ze rihtal na daljavo z Marincem (Marinc Speed Shop), decko je v tem, pozna agregat odznotraj navzven, in zna tocno preizkusiti, izmeriti in povedati kaj se dogaja z motorjem - v tem primeru se da dobiti dober rezultat in zanesljiv setup.

 

Zok, a ti mopede mapiraš? Jaz bi rad mojega dućeja 900ie zmapiral na malo bolj odprtim rorom prijazno mapo, kej veš kako bi se tega lotil? IAW15M ecu je.

Ker mam neke ambicije po modificiranju necestnih ecujev, si bom po moje omislil ktag, poznaš kaj to, je za kej? Zgleda fino.

Sicer sem orientiran prakticno samo na 1. generacijo Apriliinih mopedov z V990 agregatov, sem pa tudi ze rihtal Multistrado, pa Grisota, Shiverja itd. - ti  so bolj kot sorodna zadeva s tvojim - IAW  serija. Kess podpira IAW15M (in je precej dobra zadeva), medtem ko ga Galletto (katerega uporabljam jaz) ne. Sem imel nekje eno bazo podatkov o Ducatijevih softverih in celo nekaj map packov - bom pogledal,  ce se imam kje to. S tem bi imel vsaj od zacetka precej lazje delo.

 

pi es: https://www.von-der-...load/GuzziDiag/ - ce imas kak osnovni (K-line oz. VAG-COM KKL 409.1 ) kabel ze doma, potrebujes samo se adaptor iz 16-pin OBD konektorja na 3-pin Fiat OBD. :ok2



Urejal zok, 09.04.2021, 00:32.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon in voith uporabnikom je všeč to sporočilo


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 048
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#851

@alanq4: Sexy as fvck. Kapo dol.

Kje si pa kupil kolena in kero debelino si uporabil? In na kolk amperih si švasal? Pa kako si equal lenght meril, s kakim posebnim prijemom al z metrom pa pol povprečje zunanje in notranje dolžine?

Sm te čist zasul z vprašanji.. :-D


@zok: Če najdeš bi te lepo prosil za share te ducati baze, da ne odkrivam tople vode preveč. :) HW bom že nekaj skombiniral po moje.


Urejal voith, 09.04.2021, 09:13.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


MP.
MP.

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 231
  • Lokacija: domžale
  • Avtomobil: vse na kolesih

#852

Potrebujem pomoč, če se je že kdo srečal z podobno zadevo.

machpherson-vs-double-wi.png

Glede na puščice na sliki naj bi obstajalo neko razmerje med vpetjem pesta, volanskega droga in amortizerja, da se nebi kolesa medsebojno "lomila". Nekje sem zasledil neko razlago vendar ko rabiš ne najdeš.

Ta zadeva nima nič veze z "camber, custer" nastavitvami.

 

Za vsak pameten nasvet se priporočam.

 

LP.

 

 

 

 

 


konjev je vedno premalo .
Prikaži več možnosti


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 536
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#853

Potrebujem pomoč, če se je že kdo srečal z podobno zadevo.

machpherson-vs-double-wi.png

Glede na puščice na sliki naj bi obstajalo neko razmerje med vpetjem pesta, volanskega droga in amortizerja, da se nebi kolesa medsebojno "lomila". Nekje sem zasledil neko razlago vendar ko rabiš ne najdeš.

Ta zadeva nima nič veze z "camber, custer" nastavitvami.

 

Za vsak pameten nasvet se priporočam.

 

LP.

to je odvisno od medosne razdalje


https://www.tbucketp...-steering-arms/


https://www.google.c...=HnWWX5bq4Bv_2M


Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 512
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#854

Potrebujem pomoč, če se je že kdo srečal z podobno zadevo.

 

Glede na puščice na sliki naj bi obstajalo neko razmerje med vpetjem pesta, volanskega droga in amortizerja, da se nebi kolesa medsebojno "lomila". Nekje sem zasledil neko razlago vendar ko rabiš ne najdeš.

Ta zadeva nima nič veze z "camber, custer" nastavitvami.

 

Za vsak pameten nasvet se priporočam.

 

LP.

Si mogoče mislil Ackermann steering geometry?


Prikaži več možnosti


asmircar1
asmircar1

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 314
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: BMW E39

#855

Zanima me če je gdo na forumu šel predelavat e39 530d, se pravi večji turbo, šobe, hladilnik, diske, itd....

Nekje sem bral na tujem forumu, da je nek čeh al mađar ugrajeval dele iz e60 in da se da avto lepo predelat na 350 konjev,

njegov naslednji plan je 400 konjev.....


Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 899
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E46 320i

#856

Tin :)


Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti
    • Nixxon in sash uporabnikom je všeč to sporočilo


alanq4
alanq4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 542
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: 156 V6 in 166 2.4jtd

#857

@alanq4: Sexy as fvck. Kapo dol. Kje si pa kupil kolena in kero debelino si uporabil? In na kolk amperih si švasal? Pa kako si equal lenght meril, s kakim posebnim prijemom al z metrom pa pol povprečje zunanje in notranje dolžine?Sm te čist zasul z vprašanji.. :-D@zok: Če najdeš bi te lepo prosil za share te ducati baze, da ne odkrivam tople vode preveč. :) HW bom že nekaj skombiniral po moje.


Material je ves iz inox centra, prirobnice sem narisal v avtocadu pa dal odrezat, cevi in kolena so 1.2mm stene. Ja za dolzine sem pomeril zunanji in notranji radij in vzel sredino, je tud mèter po sredini loka pokazal da je res :) itak tam cm gor ali dol ne dela neke merljive razlike pa vseeno sem delal vse v manj kot 5mm razlike.
Varil sem pulzno z nekje 55/25A
Mas v moji temi velik vec slik pa zvok tudi :)
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 048
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#858

Sem preklical vse danes, v inox centru majo vse v mdm pa sam po naročilu pa še cenejš je inox center.

V pondelk grem iskat material pa se lotim, prirobnice mam original.

Delal bom iz OD 45mm cevi debelih 1.5mm do turbine pol naprej pa tanjši ror..

Moram pa neki tazga skvačkat pol pa pelat ločeno pod motorjem na turbo na drugi strani in se pri tem izognt volanski štangci. Bo kr fun ampak si mi dal voljo, hvala! :)

Pripete slike za predogled

  • large.jpg

Urejal voith, 09.04.2021, 19:57.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


alanq4
alanq4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 542
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: 156 V6 in 166 2.4jtd

#859

Potrebujem pomoč, če se je že kdo srečal z podobno zadevo.
machpherson-vs-double-wi.png
Glede na puščice na sliki naj bi obstajalo neko razmerje med vpetjem pesta, volanskega droga in amortizerja, da se nebi kolesa medsebojno "lomila". Nekje sem zasledil neko razlago vendar ko rabiš ne najdeš.
Ta zadeva nima nič veze z "camber, custer" nastavitvami.
 
Za vsak pameten nasvet se priporočam.
 
LP.


Ackermann, pa scrub radius so se mere ki so pomembne. Za cestno uporaben avto je nastavljen ackerman nekako tako da ce iz vrtisca pesta potegnes crto skozi vrtisce kugle volanskega zgloba pride sticisce na sredini zadnje preme. Za dirkalce je malo drugace ker je fino met mal slip-a na zunanji gumi. Za drift je pa to spet druga zgodba ker je treba met odziven volan ki se rad vraca v srediscno tocko nazaj. Scrub radius je pa lok ki ga opise guma ce na mestu vrtis volan, idealen je nula, za smerno stabilen avto je fino da je mal negativnega scrub radiusa ker sili kolo v poravnavo na zaviranju v voznji cez luzo itd...
Prikaži več možnosti
    • Nixxon in sash uporabnikom je všeč to sporočilo


alanq4
alanq4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 542
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: 156 V6 in 166 2.4jtd

#860

@Voith, do turbota 2mm delaj zarad toplotnih šokov, pa potem downpipe 1.5mm ostalo pa 1.2 pa si good.
Pa kolektor za turbo obvezno dodajni material in glej da dobro zaliva spoje (idealno pa bo ce se "backpurgas" z argonom znotraj) pa kak nosilec iz prirobnice turbine oz iz turbine na blok obvezno.
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.