Skoči na vsebino

 

Z4 nakup

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
113 odgovorov v temi
standup
standup

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 505
  • Lokacija: tu in tam
  • Avtomobil: totenwagen

#41

Ampak gerchy, a ni prav občutek pospeševanja glavni prodajni faktor, večji od realne hitrosti? A ni boljše občutit moči avta kot pa gledat na štoparico?

3.0 atmosferca je treba vrtet, da dobi kaj navora in prav navor je tisti, ki da vozniku občutek moči in ustvarja udobje med vožnjo. Mislim, da bi se 3.0i biturbo zelo prilegel Z4.

Urejal standup, 27.10.2010, 20:00.

Prikaži več možnosti


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 945
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#42

:laugh Ja, bi ga rastrgalo ... :laugh :ok2

Z4 3.0i gre prekleto dobro :ok, res pa gre Z4M še boljše :-D

BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


u-r-o-s
u-r-o-s

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 853
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e39 530i;e30 325ic;GS1.2k

#43

Ampak gerchy, a ni prav občutek pospeševanja glavni prodajni faktor, večji od realne hitrosti? A ni boljše občutit moči avta kot pa gledat na štoparico?

3.0 atmosferca je treba vrtet, da dobi kaj navora in prav navor je tisti, ki da vozniku občutek moči in ustvarja udobje med vožnjo. Mislim, da bi se 3.0i biturbo zelo prilegel Z4.


In tudi se, sicer ne v e85 :ok2
LP, Uroš
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 527
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#44

Ampak gerchy, a ni prav občutek pospeševanja glavni prodajni faktor, večji od realne hitrosti? A ni boljše občutit moči avta kot pa gledat na štoparico?

3.0 atmosferca je treba vrtet, da dobi kaj navora in prav navor je tisti, ki da vozniku občutek moči in ustvarja udobje med vožnjo. Mislim, da bi se 3.0i biturbo zelo prilegel Z4.

Brez dvoma, E89 35iS je pravi volk v ovčji koži, vendar trditev, da je vse, kar je pod 3.0 (pa še ta za silo) za promenadno vožnjo, vsekakor ni na mestu. :)
Sicer pa ima M54B30 v E85 že 90% navora pri dobrih 1500 vrtljajih in velja za izredno prožnega. Zaradi linearnosti občutka, ki ga pričara prisilno polnjeni motor, v tem primeru ni.
http://www.ge39.com/...dyno_m54b30.jpg

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 898
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#45

Sicer sem ti razložil že na drugem forumu, pa ti bom še tukaj, ker ti stvar očitno še vedno ni jasna. 5.9 sekunde do 100 je izredno dober pospešek, sploh za motor z 231 konjskimi močmi. Za več kot pol sekunde hitrejši od 535d, pri katerem si imel občutek, da letiš. Še enkrat torej: občutek vara! Če ne verjameš, postavi avtomobila vštric in z Z4 pomahaj prav vsem dizlom v BMWjevi ponudbi.



Saj vsi vemo da bmwjevi pospeški 0-100 lažejo, da o audiju ne govorimo. Pomembno je, gre avto od 80-160, saj se največ časa voziš tam vmes. Kako pa se komu zdi da gre avto, pa je čisto odvisno od posameznika in njegovih pričakovanj in navad. Jaz sem recimo pričakoval glede na pisanja od impreze wrx sti dosti več, sploh ker je imela še nekaj predelano, pa sem ostal razočaran, med tem ko me je stock 335 NORO navdušil...pa s tem ne pravim da gre impreza slabše kot 335. Kombinacija 2 turbin in pa avtomatika je pač naredila svoje, da avto vleče od 0- blokade in se s takim veseljem zasuče iz vseh obratov in hitrosti da je kar :metalc :mljask :mljask. Od civilnih bmw motorjev pomojem najboljša mašina, tista v 550 pa je že tudi cenovno čisto drug razred.
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 527
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#46

Saj vsi vemo da bmwjevi pospeški 0-100 lažejo, da o audiju ne govorimo.

Ne vem sicer, od kot ti te (napačne) informacije, ampak če 530i s 1600 kg od 0 - 100 pospeši v 7 sekundah, je 6 sekund za 200 kg lažji Z4 povsem realen podatek. Enako lahko iz prve roke povem za 2.5-litrski motor, pospešek je enak, če ne celo boljši od tovarniškega. Nič nenavadnega, če ima avto po 50.000 km boljše zmogljivosti, to je bilo dokazano z veliko supertesti. Podatki na testih se večinoma ujemajo s tovarniškimi, odstopanja so največkrat prisotna zaradi podnebnih razmer, več potnikov, merilne opreme, tipa obutve, ipd ... Eno je občutek, drugo so dejanske situacije, sicer pa se da z malo teorije (recimo graf motorja) in prakse hitro ugotoviti, kakšen režim vožnje je čim bolj optimalen za pričakovane rezultate.

Če podatki precej odstopajo od tovarniških, je možnih več scenarijev:
  • neustrezna obutev (dimenzije), če se meri po avtomobilskem števcu, ki pa v nobenem primeru ni merodajen, saj kaže zakonsko predpisanih (vsaj) 4 km več na uro,
  • nadstandardna obutev - verjetno so zmogljivosti izmerjene na najbolj množičnih platiščih (15" ali 16"), zato so prisotna odstopanja pri 17" ali 18",
  • nesinhrozirana merilna oprema,
  • dotrajane komponente motorja ali motor v slabem stanju,
  • neustrezno vzdrževanje (napačno olje, neoriginalni deli) - recimo pregosto (dirkalno) olje lahko rezultira s slabšimi zmogljivostmi, enako velja za izpušni sistem, športne filtre, itd ...,
  • nepoznavanje motorja, s tem pa posledično prestavljanje pri nepravilnih vrtljajih,
  • neustrezno gorivo (večina novejših motorjev ima predpisan 98-oktanski bencin, zato so zmogljivosti po vsej verjetnosti izmerjene s tem gorivom),
  • neraven teren,
  • neustrezni vremenski pogoji (vlaga, temperatura ...).

itd ...

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


vuko
vuko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 756
  • Lokacija: Posavje
  • Avtomobil: E30

#47

Jaz lahko potrdim, kako leti Z3, od @plazota bivši, mislim da je bil 3.0.
Mi smo takrat testirali BMW-je, sam sem imel e60 540i, proti z3ju nisem imel za burek niti po regionalki, niti na avtocesti.
Tako da verjamem da z Z4 ni nič drugače, avto enostavno leti, konec koncev sta verjetno podobne teže, če ni novi Z4 še kej lažji od Z3 ja!

V glavnem, tako kot je @gerchy rekle, varka pri dizlih je turbo, pa tud če je 100 konjski se ti zdi da trga!
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 491
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#48

Jaz lahko potrdim, kako leti Z3, od @plazota bivši, mislim da je bil 3.0.
Mi smo takrat testirali BMW-je, sam sem imel e60 540i, proti z3ju nisem imel za burek niti po regionalki, niti na avtocesti.
Tako da verjamem da z Z4 ni nič drugače, avto enostavno leti, konec koncev sta verjetno podobne teže, če ni novi Z4 še kej lažji od Z3 ja!

V glavnem, tako kot je @gerchy rekle, varka pri dizlih je turbo, pa tud če je 100 konjski se ti zdi da trga!


od plazota je bil 2.8i z 192 PS + blokado če se ne motim rahlo premaknjeno in malenkostno optimiran motor :ok2

Freude am Fahren - sigpic1625_4.gif AC Schnitzer R. Händler

Prikaži več možnosti


u-r-o-s
u-r-o-s

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 853
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e39 530i;e30 325ic;GS1.2k

#49

Zanimivo je to ja, da je z4 za odtenek lažji od z3ja :ok
LP, Uroš
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 898
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#50

Ne vem sicer, od kot ti te (napačne) informacije, ampak če 530i s 1600 kg od 0 - 100 pospeši v 7 sekundah, je 6 sekund za 200 kg lažji Z4 povsem realen podatek. Enako lahko iz prve roke povem za 2.5-litrski motor, pospešek je enak, če ne celo boljši od tovarniškega. Nič nenavadnega, če ima avto po 50.000 km boljše zmogljivosti, to je bilo dokazano z veliko supertesti. Podatki na testih se večinoma ujemajo s tovarniškimi, odstopanja so največkrat prisotna zaradi podnebnih razmer, več potnikov, merilne opreme, tipa obutve, ipd ... Eno je občutek, drugo so dejanske situacije, sicer pa se da z malo teorije (recimo graf motorja) in prakse hitro ugotoviti, kakšen režim vožnje je čim bolj optimalen za pričakovane rezultate.

Če podatki precej odstopajo od tovarniških, je možnih več scenarijev:

  • neustrezna obutev (dimenzije), če se meri po avtomobilskem števcu, ki pa v nobenem primeru ni merodajen, saj kaže zakonsko predpisanih (vsaj) 4 km več na uro,
  • nadstandardna obutev - verjetno so zmogljivosti izmerjene na najbolj množičnih platiščih (15" ali 16"), zato so prisotna odstopanja pri 17" ali 18",
  • nesinhrozirana merilna oprema,
  • dotrajane komponente motorja ali motor v slabem stanju,
  • neustrezno vzdrževanje (napačno olje, neoriginalni deli) - recimo pregosto (dirkalno) olje lahko rezultira s slabšimi zmogljivostmi, enako velja za izpušni sistem, športne filtre, itd ...,
  • nepoznavanje motorja, s tem pa posledično prestavljanje pri nepravilnih vrtljajih,
  • neustrezno gorivo (večina novejših motorjev ima predpisan 98-oktanski bencin, zato so zmogljivosti po vsej verjetnosti izmerjene s tem gorivom),
  • neraven teren,
  • neustrezni vremenski pogoji (vlaga, temperatura ...).

itd ...


To je vse res..ampak tisti čas, ki je napisan se doseže, ko se vsi zgoraj navedeni pogoji poklopijo:ok Edino tisto rdeče ..neoriginalni oljni filter lahko vpliva na pospešek? Neoriginalne nrg svečke tudi? Mi ni jasno zakaj?

Urejal bmw330cd, 28.10.2010, 15:44.

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 527
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#51

To je vse res..ampak tisti čas, ki je napisan se doseže, ko se vsi zgoraj navedeni pogoji poklopijo:ok Edino tisto rdeče ..neoriginalni oljni filter lahko vpliva na pospešek? Neoriginalne nrg svečke tudi? Mi ni jasno zakaj?

Torej ne moreš trditi, da podatki "lažejo". :ok2
O razliki med OE/OEM in ostalimi deli pa smo že pisali. Neoriginal prav gotovo ne koristi. :skrbast

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 898
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#52

Torej ne moreš trditi, da podatki "lažejo". :ok2
O razliki med OE/OEM in ostalimi deli pa smo že pisali. Neoriginal prav gotovo ne koristi. :skrbast


V vsakdanjem življenju ja:) Ne lažejo recimo pri porscheju, kjer zmeraj objavijo najslabše čase meritev več različnih avtomobilov. Torej lahko zagotovo trdiš, da tvoj 997 turbo pdk doseže 100km/h v največ 3.4 sekunde na suhem asfaltu:ok

lp,M
Prikaži več možnosti


u-r-o-s
u-r-o-s

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 853
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e39 530i;e30 325ic;GS1.2k

#53

Tudi pri moji e30 lažejo, ampak v + :ok2
LP, Uroš
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 898
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#54

Mormo enkrat stestirat. :-D



Samo prvo moramo nekje dobiti enega:-D
Prikaži več možnosti


Levči
Levči

    TomKruz™ VT Roadmanager

  • Moderator
  • Sporočil: 3 673
  • Lokacija: Veleje

#55

V vsakdanjem življenju ja:) Ne lažejo recimo pri porscheju, kjer zmeraj objavijo najslabše čase meritev več različnih avtomobilov. Torej lahko zagotovo trdiš, da tvoj 997 turbo pdk doseže 100km/h v največ 3.4 sekunde na suhem asfaltu:ok

lp,M


Gerchy.... kdaj si pa kupu Turbača FL:) :laugh :-D

Drugače pa saj niso važne te sekunde...

Ukvarjajte se s čim drugim.
Začnite manj delat in več uživat... če lahko.

dost off topica.

tema je Z4... če ima kdo kaj v zvezi z Z4 naj napiše.

Jaz osebno mislim, da je 3.0i motor v E85 čisto dovolj za uživancijo, saj gre tako ali tako za roadster, ki je prvenstveno namenjen vožnji po ovinkastih cestah z vetrom v laseh in to najbolje po Alpah ali Dolomitih. Še vedno pa je čisto uporaben tudi z nekoliko manjšo motorizacijo, vendar mora le ta ostati na 6 valjniku.
Za resnejšo adrenalinsko izkušnjo pa je tu tako ali tako še E85 Z4M.

Toliko o tem.:ok

Urejal Levči, 28.10.2010, 17:48.

Objavljena slika :besen
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 898
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#56

Gerchy.... kdaj si pa kupu Turbača FL:) :laugh :-D

Drugače pa saj niso važne te sekunde...

Ukvarjajte se s čim drugim.
Začnite manj delat in več uživat... če lahko.

dost off topica.

tema je Z4... če ima kdo kaj v zvezi z Z4 naj napiše.

Jaz osebno mislim, da je 3.0i motor v E85 čisto dovolj za uživancijo, saj gre tako ali tako za roadster, ki je prvenstveno namenjen vožnji po ovinkastih cestah z vetrom v laseh in to najbolje po Alpah ali Dolomitih. Še vedno pa je čisto uporaben tudi z nekoliko manjšo motorizacijo, vendar mora le ta ostati na 6 valjniku.
Za resnejšo adrenalinsko izkušnjo pa je tu tako ali tako še E85 Z4M.

Toliko o tem.:ok



Se strinjam z vsem napisanim, najbolj pa s tistim prvim...manj delat, več uživat:ok

6 valjnik mora biti, cabrio/roadster pa nikoli ne bo nek sportaš za dirkanje, kot recimo coupe. Ne glede na motorizacijo.

LP,m
Prikaži več možnosti


frcac
frcac

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 438
  • Lokacija: Godovič
  • Avtomobil: Stara dobra e39 :)

#57

... za dobit občutek - Z4 2.5i je performančno hudo blizu e46 330Ciju, 330Ci v kabriolet izvedbi je pa čisto tam tam. Nizka masa dela svoje :)

Tako da je res "čisto uporaben" :hihi - in roko na srce, 3.0i je fajn, ni pa po tem nobene potrebe ;) Res je, včasih misliš no miško dajva malo hitreje, ampak so to prav redki trenutki. S streho dol pa sploh :3gears

Miren večer, Sašo
Freude kann so einfach sein... ;)
Prikaži več možnosti


u-r-o-s
u-r-o-s

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 853
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e39 530i;e30 325ic;GS1.2k

#58

Šele sedaj vidim kako so ga mim usekali z e89, teža Z4 sDrive30i je 1780 kg! :eek
LP, Uroš
Prikaži več možnosti


DOKTOR
DOKTOR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 782
  • Lokacija: Nova Gorica

#59

.. od kod tebi ta podatek ?

BMW Z4 teh. podatki

.. sicer pa, kot rečeno : pospeški pri tem vozilu niso bistvenega pomena.

Načeloma bi tudi 2,0 l agregat zadostoval - konkurenca ima s tega področja različne, zanimive rešitve, tudi z "mlinčki" so si ustvarili sloves.

Z4 je preprosto BMW - motorizacija mora biti temu primerno "nad standardna" že v osnovni izvedbi.
Prikaži več možnosti


krokar
krokar

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 592
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: BMW 335CI, Jeep, Clio

#60

Res ne vem čemu bi mi bil Z4 z onim zaspanim 2.0 motorjem?!:napakaPotem pa že raje MX5!S 3.0i mašino gre avto OK, pri višjih obratih je tudi sound čudovit.Avta itak nisem kupil po neki napaki in je moja kritika nekaj relativnega!
Ni pa zame podatek o pospešku najvažnejša stvar na svetu, ampak je elastičnost ono pravo!:okTudi tu ni Z4 3.0i slab, daleč od tega.Ampak občutka kot v 535d vseeno ni, še manj v primerjavi s 335ci(ta bo zamenjava za Z4).
Je pa tako kot je že eden zapisal:to je avto narejen za gorske prelaze s kakovostnim cestiščem in v lepem sončnem vremenu!A za športni užitek ob presenetljivo visoki teži še kako rabi tistih 233 konjev!Za po mestu do prvega bifeja pa bi jih bilo tudi 75 dovolj kot nekoč pri kaki Manti ali Capriju!
Z Z4 sem pa užival, da ne bo pomote!
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.