
Smernice za določanje vrednosti rabljenega avtomobila
#21
Ojoj, tolk pišete, da se mi že kar meša. Ampak dobro napisano!
![]()
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Prjatla dobr sta tole sestavila, bi pa res dodal tudi sam poudarek na lastniku in kako nastanejo spremembe samo na zunanjosti, ker ogromno je že napisano.
Ponavadi ti je vse že jasno ko si avto ogledaš ko odpiraš vrata haubo, prtljažnik. Pri skrbnem lastniku je avto notri čist to je prva zadeva, ker notranjosti ne prenesemo umazane pač pedantneži in redoljubi 2. pragovi so čisti in nezanemarjeni, pač ko pereš se vsakemu ne da sklanjati 3. razne režice v maski in podobno so temeljito oprane in ne površno čiščene samo na ravnih površinah 4.koloteki, stebriček vrat je čist in opran, rjavina spodaj na stebričku, na robu vrat, kolotekih je največkrat pokazatelj nepravilnega vzdrževanja -čiščenja ali poškodbe vozila (pazi hibe določenih modelov potrebna praksa) 5.ogromno o lastniku povedo platišča, seveda če so originalna, zato ker skrbni lastnik jih pere tedensko in zaradi tega ne boste na njih našli črne že pripečene svinarije, ki so sled zavor ... 6.pokrovčki znak na platiščih če je z leti zelo poškodovan in odstopa zlasti pri nalepkah je avto po vsej verjetnosti bil pran veliko v pralnici. osebna presoja 7.Sledi na laku od avto pralnice se vsekakor vidijo in pri vsakem, razen če ni bil kvalitetno spoliran. 8.Robovi oz kanali za odtok vode pri zadnji in sp. haubi poleg tesnila so prani s šamponom, najbolje se vidi ko je avto opran 9. Reže zračenja znotraj kabine, prah in svinarija ob robu določenih gumbov vse je pokazatelj odnosa do vozila in tudi dejanskih kilometrov, zlasti oznake pri lučeh, ki so ponavadi bele barve so izbrisane, gladko svetleče ipd. 10. če je avto opran preverite ali je opran tudi pod obrobo blatnika, enostavno potegnite s prstom, če boste občutili staro trdo oblogo umazanije avto ni bil lepo vzdrževan v celoti. Osredotočil sem le na pravilno nego vozila lp |
Prikaži več možnosti
|
#23
Mogoče bi bilo dobro napisati še nekaj v stilu, kater model katere znamke naj si človek ogleduje, ko kupuje avto. vem da je to zelo subjektivno, saj je vsakemu všeč nekaj drugega, ampak neki nasveti v stilu, kako se preračuna stroške s posameznim avtomobilom, kaj to špomeni glede na prihodke kupca ipd... Čeprav to je zares težko...
LP Mrcina |
Prikaži več možnosti
|
#24
@mrcina:
1. Za registracijo in stroške povezane z njo se lahko izračuna kar na AMZS spletni strani. Je čisto ok verjetno. 2. Za porabo goriva se lahko koristi portal www.poraba.com kjer se dobi okvirni vpogled v porabo vozila in tako se tudi s tega vidika lahko izračuna ta strošek. V tujini so podobno ki so še veliko bolj izčrpni - imajo več podatkov o tem. 3. Za stroške samega vzdrževanja/servisov bi se dalo nekaj narediti vendar bi potem skorajda moral se odločiti za neke osnovne oblike servisov in podobno in potem glede na ažurne cenike postavljati neke okvirne stroške za te reči (redni servisi, cene pnevmatik ipd). Bi se dalo ampak bi blo kar neki dela, verjetno pa bi blo to najbolje furati preko weba. |
Prikaži več možnosti
|
#25
Ma ne, sem malce drugače mislil, samo sm narobe mislil, da se bo dalo to napisat... Ma vsak čisto drugačne vrednote, kaj se splača kaj ne, tako da to nima smisla pisat.... Kot si pa že rekel, osnovne zadeve si pa lahko vsak sam zračuna, če si hoče...
LP Mrcina |
Prikaži več možnosti
|
#26
Moj M20 2.0 motor ni popolnoma nič plavo kadil pa je imel porazno kompresijo. Od 5,5 do 7 barov. |
Prikaži več možnosti
|
#27
BMW=kvaliteta.....vse dokler ne greš na mobikrog
![]()
Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
|
Prikaži več možnosti
|
#28
Cybermatrix ... si pa optimist, ce ciljas na sluzbo pri BMWju, pa si takole neizviren. Tvoj seznam je delo B. Gasperina, ki je to skrbno prevajal in sestavil iz razlicnih avtomobilskih revij.
(http://rabljen_avto....enAvtoText.html) Shame on you! ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#29
Sicer koristni napotki, vendar mi zveni kot da bi kupoval rabljeni jumbo jet B 747 in ne avto. Vsak si mora sam pri sebi razčistiti, na kaj bo dal povdarek, ker če nameravaš pregledovati vse, garantiram, da bo tudi dober avto postal slab.
Kadar "glavnik" zahtevanih kriterijev narediš pregost, in oba sta prav to naredila, ni več možnosti, da bi kupil primeren avto. Povrh vsega večina (psihologija???) velja le pri direktnem nakupu od lastnika. Vendar je tega iz dneva v dan manj, vse več je prodaje preko posrednikov in tam je možnost pregleda omejena, tudi iz objektivnih razlogov (čas, zasedenost s strankami..... ). Kriterije je treba razdeliti po metodi ABC (pomembni, manj pomembni, obrobnega pomena). Sicer vse skupaj nima ne glave ne repa.. Še vedno pa vztrajam, da je ustrezna garancija prodajalca najboljši kazalec, kakšen je avto v resnici. Pri direktnem nakupu od lastnika pa je lahko garancija v obliki notarskega zapisa, ki je direktno izvršljiv (smiselno in izvedljivo le pri novejših avtih). V obeh primerih avto stane malo več, a vsaj veste, da ste kupili avto in ne "krntije"..... ![]()
Edina resnica je, da edine resnice ni!!
|
Prikaži več možnosti
|
#30
Cybermatrix: ne vem, ali je naključje, ampak... klikni na tale link: http://www.ge39.com/rabljeni-bg.htm
Očitno obstaja identična verzija t.i. "tvojega" seznama. ![]()
E39 BMW 525iA, b.j. 2003, LifeStyle Edition, ...
|
Prikaži več možnosti
|
#31
Ne ne, sej ni ravno to mojega zeljnika znanje... tole se jest sam spomnim, da sem nekoč opravil copy/paste iz nekega vira in od tega je že ziher več kot 2 leti.
Takrat sem delal kot študent pri Hermes SoftLabu. Avtorja si nisem zapomnil ampak je mislim, da tudi delal pri Hermesu in očitno je res, tako da očitno je dejansko to ta, ki ga omenjaš ti Gerchy. Služba pri BMWju? Neizviren? Naj o tem presodijo tisti, ki me poznajo in tisti, ki se bodo odločali če me vzamejo... ![]() Vsekakor si jaz v nasprotju z mnogimi slovenčki upam vsaj poskusiti. |
Prikaži več možnosti
|
#32
Pa saj je človek napisal, da je seznam povzet iz večih virov. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#33
Bencinar ima lahko slabo kompresijo iz vecih razlogov. Mozno je, da so izrabljeni valji, obrocki, lahko da ventili ne tesnijo dobro, ali pa je nekdo le povrsno izmeril... ![]() Ce ze hoces da ugibam, bi v tvojem primeru rekel, da je bilo vse po malem izrabljeno (a enakomerno in ravno se v dopustnih tolerancah), ali pa ventili niso dobro tesnili (ne na steblih, ampak pri glavi). To bi bila lahko dokaj logicna razlaga, zakaj ni kadil... ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#34
Cyber: Res je, da te ne poznamo - lahko se težak psiho in obvladaš zadeve
![]() ![]() Ne da si neizviren - ampak vedeti moraš, da je BMW na prvem mestu firm, v kateri bi želel delati povprečen Nemec, tako da bo konkurenca ZELO ZELO huda. ![]()
CCNA / BCNE
|
Prikaži več možnosti
|
#35
Damo kaj te hecajo??
DriftKlinc - DK
Driftanje bi bilo potratno.če nebi imeli vulkanizerjev.Hidravlična ročna zakon!! |
Prikaži več možnosti
|
#36
Puščal je sigurno na obročkih, ker so bili bati požgani pri strani, kar kaže na to da je mimo sekalo ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#37
V starih casih, ko materiali se niso bili tako dovrseni kot so dandanes, je imel BMW genialno strategijo: izdeloval je dokaj trde bloke in razmeroma mehke bate in se nekoliko mehkejse obrocke ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#38
Jerry pa ti si ja madona doktor BMW-jev. Šele sedaj sem videl kolko znanja imaš
![]() Če hočem prebrat tvoje prispevke se moram kar psihično pripravit ej ![]() ![]() Pa od kot ti vse to znanje ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#39
Znanje je relativno. Ucimo se, dokler smo zivi. Vseeno hvala. Ja, lahko recem, da sem profesionalec ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#40
Hmm, jerry, nekje na začetku te teme(dokaj stare sicer) si obljubljal anekdote, tako da ko se ti bo dalo in boš imel kaj časa za tipkanje le napiši kako... Vsaj meni je take zadeve zanimivo brat...
Lp Mrcina |
Prikaži več možnosti
|