Skoči na vsebino

 

Smernice za določanje vrednosti rabljenega avtomobila

* - - - - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
70 odgovorov v temi
Uhec
Uhec

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: V rovtih
  • Avtomobil: 16V

#61

pozdravljeni, sem bolj nov na forumu. Jerry, nikjer ne najdem info o vaši avtohiši? Ali si samo znan po tem, da te lahko ponucamo za pomoč pri izbiri avta? : )


Trenutno bolj težko, ker se nahaja v tujini in je na pripravah na poroko. Avtohiše pa @jerry nima :).
Prikaži več možnosti


rocoloco
rocoloco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 584
  • Lokacija: Ljubljana Rudnik
  • Avtomobil: Black E90

#62

aha, no, sej do spomladi bo najbrž že nazaj
Prikaži več možnosti


Uhec
Uhec

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: V rovtih
  • Avtomobil: 16V

#63

aha, no, sej do spomladi bo najbrž že nazaj


To pa ja.

spremljaj temo o Maleziji :).
Prikaži več možnosti


rocoloco
rocoloco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 584
  • Lokacija: Ljubljana Rudnik
  • Avtomobil: Black E90

#64

aha sm prečekeru mal. divje :)
Prikaži več možnosti


fisho
fisho

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 60
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: 116d

#65

Če kdo kupuje katerokoli novo vozilo BMW, naj me kontaktira na jazfish@gmail.com.

Ne bo mu žal ;-)

Lp-S
Prikaži več možnosti


xMarkox
xMarkox

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 142
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: 2019 Koleos dCi 175 4WD

#66

Ne vem kje drugje vprašat, pa bom kar tu.. Včeraj popoldne sem objavil prodajno temo za svoj E46, pa me zanima, kako dolgo traja, preden admini temo odobrijo in tudi objavijo?

 

 

 

 

 

 

 

 

Lp, Marko


2002 E46 M-Sporttechnik II (ex), 2002 Audi A4 B6 1.6i (ex), 2015 Audi A4 Avant S-Line (ex), 2019 Koleos dCi 175 4WD 

 

Prikaži več možnosti


corvette
corvette

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 429
  • Lokacija:  
  • Avtomobil:  

#67

Tole odlično paše v to temo, tudi preostali video so informativni.

 


Prikaži več možnosti


corvette
corvette

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 429
  • Lokacija:  
  • Avtomobil:  

#68

Tole odlično paše v to temo, tudi preostali videi so informativni.

 


Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 544
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: e92 320i , Z3 1,8

#69

Uvodna beseda:

V zadnjem casu so se med sodelujocimi na forumu zacele odvijati debate na temo ocenjevanja vrednosti ob nakupu ali prodaji vozila. Ceprav se naceloma vsi strinjamo, da dober nakup pomeni lepo ohranjen avto za cim manj denarja, pa to ne zadosca vec, natancni kupci zahtevajo dodatna pojasnila, z razlicnih strani prihajajo razlicni pogledi in zadeva je malodane prerasla v zmesnjavo. Zato je glavni cilj tegale prispevka pospraviti to zmesnjavo in stvari pospraviti na svoje mesto. Vpeljat bom skusal nove smernice, da ne recem kar standarde za ocenjevanje dejanske ohranjenosti vozila. Vasi komentarji, razmisljanja, dopolnitve in morebitne kritike so vec kot dobrodosle.

Vpeljava osnovnih kategorij ocenjevanja:

Ocenjevanje je lahko tako objektivno kot subjektivno, to pa je odvisno od izhodisca opazovalca. Ocenjujemo lahko stvari, ki so vidne na prvi pogled, kot tudi take, ki so vidne le izkusenemu ocesu, pa do takih, ki jih sploh ne moremo videti, kar pa nikakor ne pomeni, da ne obstajajo. Temu zadnjemu jaz recem "karakter" avtomobila. Ampak o tem bolj podrobno pozneje. Zaceli bomo iz najbolj preprostega vidika, ob koncu pa se bomo posvetili se tistim podrobnostim, ki jih klasicna literatura s tega podrocja niti ne omenja, za zahtevnega ljubitelja pa zato niso prav nic manj pomembne... Gremo torej lepo po vrsti glede na zahtevnost ocenjevanja.

1. Makro skala. To podrocje zajema tiste ocene, ki so dokaj nizko na stopnji zahtevnosti, zato jih lahko poda tudi manj izkuseno oko. Tako ni treba biti profesionalec, da ugotovis, da so gume zlizane, da je motor masten, da so sedezi strgani in da je avto precej zanemarjen. To ve oz. zna vsak laik. Vendar pa meni to nikakor ni dovolj in zato se spustim se korak nizje, na mikro skalo.

2. Mikro skala je vidik, na katerem nisi zadovoljen le z opazanjem dolocenih pojavov, ampak se vprasas, zakaj je tako in kako je do tega prislo. Odgovori na ta vprasanja pa ti pomagajo sestaviti vse koscke mozaika, slika se razjasni in le tako lahko dolocis realno vrednost avtomobila. Laik tega ne zmore (vsaj v celoti ne), za to so potrebne izkusnje in osnovno poznavanje tehnike delovanja avtomobila. To je podrocje, ki zanima mene in ki sem mu posvetil vecino dosedanjega zivljenja.

1.1. Ce si zadevo ogledamo makro skali, ponavadi ugotovimo sledece: najprej si ogledamo zunanjost avtomobila. Je barva originalna ali je bil lak popravljen. Ce je bil avto prebarvan, nas zanimata dve stvari. Zakaj je bil barvan in kako je bil barvan. Ce gledamo, kako je bil barvan, opazujemo hrapavost povrsine (licarji temu pravijo "pomaranca"), porazdelitev in enakomernost hrapavosti, napake pri lakiranju, ujemanje barve (kadar so bili lakirani le posamezni deli karoserije) in barvne prehode (prelive). To nam pove marsikaj o licarju, vendar ni najbolj pomembno. Bolj pomembno je, da avto ni bil prehudo poskodovan oz. ce je ze bil, da je bil kvalitetno popravljen. Za to se moramo ze malo bolj potruditi. Odpremo pokrov motorja (vecina trkov je celnih, sprednji del pa je tudi najbolj obcutljiv, zato je tam pravilno mesto za zacetek iskanja posledic morebitnih poskodb). Pogledamo si nosilce in plocevino okoli motorja. Ce opazimo zmeckanine, zvare ali neoriginalno zascito, je to znak, da je bil avto pri kleparju. Vcasih je tudi rja znak za nekvalitetno popravilo, ni pa nujno, vsaj pri starejsih modelih, ko tovarniska zascita karoserije se ni bila tako dovrsena, kot je danes, je lahko rja cisto "naraven" pojav. Naslednje, kar si ogledamo v makro skali, je stanje motorja in mehanike. Motor tece tiho ali ropota? Se zaganja? Kadi? Ima podvozje veliko zracnosti? Se menjalnik zatika ali celo skrta? Vse to se da dokaj hitro in enostavno preveriti. In vecina ljudi se s taksnim preverjanjem zadovolji. A v resnici je vse to le vrh ledene gore... njen glavni del se skriva pod gladino in je ocem neviden. Lahko ga le ocenis, vendar moras za to imeti izkusnje, tehnicno znanje, poleg omenjenega pa moras biti se zelo dober psiholog. To je mikro skala in te ne boste nasli v nobenem Eurotaxu...

2.1. Verjetno me boste vprasali, zakaj sem omenil psihologijo. Psihologija ima pri tem velik pomen, vcasih je celo kljucen. Grem celo tako dalec, da si upam trditi, da si vcasih avto zelo na hitro ogledam in se veliko bolj posvetim oceni cloveka, ki ga je vozil, torej lastnika. Imamo namrec vec tipov ljudi in razlicni ljudje za avtomobile zelo razlicno skrbijo. To podrocje je zanimivo in o tem verjetno se niste veliko slisali, zato si ga bomo v nadaljevanju malo bolj podrobno pogledali. Pa zacnimo kar pri denarju. Imamo bogate in revne ljudi, bogate in revne lastnike avtomobilov. Bogatejsi ljudje ponavadi kupijo nov ali malo rabljen avto in ga vzorno servisirajo. Ni pa seveda nujno. Videl sem ze bogate "skrtuhe", ki so avto "izmolzli" do zadnjega atoma moci, preden so ga prodali, kot tudi reveze, ki so dobesedno raje stradali, samo da je imel avto sveze olje in nove gume... Zato se spet pomaknemo za eno skalo nizje in si ogledamo karakter cloveka, pa tudi na njegovo starost ne smemo pozabiti. V splosnem velja, da nasilnezi in/ali arogantni ljudje slabse skrbijo za svoj avto kot prijazni in kulturni predstavniki nase druzbe. Nenazadnje tudi izobrazba igra svojo vlogo. Kakor tudi spol, ceprav so vozniki BMWjev v veliki vecini kar moski, tako da bom to poglavje izpustil. Zdaj se samo od sebe postavlja vprasanje, kdo je "idealen" lastnik avtomobila? Iz mojih dosedanjih izkusenj vam lahko odgovorim takole: idealen lastnik (prodajalec) avtomobila je moski srednjih let, z visjo ali visoko strokovno izobrazbo, po moznosti tehnicne stroke (ali pa ima le smisel za tehniko), dobro situiran, ki je prvi ali morda drugi lastnik avtomobila. Zakaj moski srednjih let? Zato, ker je avto, ki ga kupis od "mulca", ponavadi "zgonjen", tisti od "ata" ali "mame" pa so kljub brezhibni ohranjenosti in presenetljivo majhnemu stevilu prevozenih kilometrov vsi zamorjeni in zalezani. Poleg tega so mlajsi ljudje apriori bolj zahtevni pri izbiri dodatne opreme in je tak avto res prava premija. Seveda pa inteligentni lastniki tudi vedo, kaksen avto imajo, zato je tudi nastavljena cena ponavadi obcutno visja. Ampak ce mene vprasas, se na koncu tistih nekaj sto tisocakov dodatka se kako izplaca... No, pa si poglejmo se najbolj "neugodnega" lastnika oz. prodajalca. Od koga torej nikakor ne priporocam nakupa. V prvo kategorijo spadajo neposteni preprodajalci (bodisi firme ali posamezniki). Ti ponavadi kupijo zgaran avto, prevrtijo kilometre in "izgubijo" servisno knjigo. Prvo se ni tako hudo (ker danes avtomobili zdrzijo veliko stevilo kilometrov), zato pa je drugo toliko bolj nadlezno, ker brez evidence o servisiranju res ne ves, pri cem si. Kupiti avto brez tovrstnega "pedigreja" je velik riziko in se na dolgi rok ponavadi izkaze kot napaka, katero kasneje drago placas. Avto brez dokumentacije kupis le, ce je res poceni, pa se takrat veliko tvegas. Preprodajalci pa vemo, kaksne cene imajo, zato samo stran od njih (ce so na slabem glasu). Druga kategorija so primitivni lastniki. Taksni ljudje vidijo racunico v tem, da avto kupijo, ga par let gonijo, vanj ne vlagajo nic ali skoraj nic in ga na koncu bolj ali manj poceni prodajo. Njim se to splaca, saj vse racune namesto njih placa kupec. Pa vseeno je lahko tudi tak avto dokaj ugoden nakup, predvsem na racun (ponavadi, ce je prodajalec posten) dokaj nizke cene. Taksen avto se lahko z malo truda spet povrne v dobro stanje, ce le ni prevec zdelan. Kje je meja, pa bom pojasnil v naslednjem poglavju...

3. Popravilo avtomobila: se izplaca ali ne?

Popravilo avtomobila se izplaca v naslednjem primeru: kadar avto dobis tako poceni, da je tudi vkljucno s predvidenimi stroski popravila cena bistveno bolj ugodna od konkurencne ponudbe na trgu. To je lahko bodisi karamboliran avto, bodisi pokvarjen, ali pa je le na splosno dotrajan in potrebuje vecji servis. Na splosno velja, da nekateri ljudje raje kupijo nov (drug) avto, kot pa da bi starega popravljali in sicer iz razlicnih razlogov. Nekdo je avta ze dodobra navelican, nekdo ne pozna nobenega mehanika ali kleparja, nekdo preprosto nima casa za to (od takega se ponavadi najbolj splaca kupiti avto -to je clovek, ki ponavadi dobro zasluzi in je avto vestno vzdrzeval do neke vecje okvare/karambola), so pa tudi taki, ki so avto "namensko" zdelali do konca in bi radi zdaj nekoga dobesedno "nategnili" in mu avto prodali za ceno lepo ohranjenega. Naivnih kupcev je vedno veliko in vse se da prodat, ce le dovolj dolgo cakas na pravega naivneza. Sicer se smesno slisi, je pa v resnici komicno, ampak zlato pravilo neumnih preprodajalcev je, da pac pocakajo na nekoga, ki je se bolj neumen kot oni sami. In brez skrbi, taksen se vedno najde, ker je splosno znano dejstvo, da sta le dve stvari brezmejni: vesolje in cloveska neumnost :-D Neumen je torej tisti, ki je na avtomobilskem podrocju laik, pa vendar si ne poisce ustrezne pomoci bolj izkusenega kolega pri nakupu...

Gremo naprej. Na trgu je nekaterih modelov avtomobilov veliko, drugih manj. Tudi stevilcnost ponudbe igra pri vprasanju obnove avtomobila pomembno vlogo. Izgubljat energijo s popravilom nekega avtomobila, ki jih je na trgu malo morje, je nesmiselno pocetje. V taksnem primeru se je najpametneje avta cim hitreje (oz. cim drazje) znebit in pocakat na enak model, a cim lepse ohranjenega. Cas je namrec ponavadi dragocen in ce niste ravno ljubitelj restavriranja, nima nobenega smisla, da izgubljate cas za popravilo oz. iskanje kvalitetnega mehanika (da o zivcih ne govorimo). Redki avtomobili so pa seveda cisto druga pesem. Pred nakupom taksnega primerka se velja ponavadi se malo razgledati naokoli, ce je morda kje blizu kaksen ohranjen primerek, in ce ga ni, potem se pac lotimo obnove. Za osnovno oceno, do kje se obnova "splaca" (to v bistvu ni prava beseda, ker se ponavadi ne splaca, lahko se le povrne v obliki uzitkov, ki ti jih nudi obnovljeni avto), se lahko razgledamo tudi v tujini, recimo na Mobile.de ali podobnih naslovih. Razlike na trgih so ponavadi dokaj velike in nekateri modeli so pri nas cenejsi kot v tujini in obratno. Poleg tega ti morebitna visoka cena avtomobilov tega modela v tujini pove, da je ta avto kvaliteten in zatorej vreden obnove... in obratno.

In kdaj se popravilo ne izplaca, boste vprasali. Ponavadi je to takrat, ko je avto res cisto do konca izrabljen. Takrat ne pomaga niti, ce ga dobimo zastonj ali skoraj zastonj. Zavedati se moramo, da avto ni sestavljen le iz motorja, karoserije in notranjosti, ampak ima tudi najbolj enostaven model se na stotine ali na tisoce drobnih sestavnih delov, ki pogojujejo nase zadovoljstvo oz. nezadovoljstvo med voznjo. In prav temu bom posvetil naslednje poglavje.

4. Kateri avto je res prevec zdelan in katerega se se da popraviti?

V osnovi je to enako kot pri cloveku: dokler je bolezen v zacetnem stadiju, se se da pozdravit, ko pa se enkrat dovolj razsiri, je prepozno. Z eno samo razliko. Avto lahko tudi "vstane od mrtvih", ce je volja in denar za to, clovek ne. Vendar pa se taksno "vstajanje od mrtvih" izplaca le v primeru, da je avto izredna redkost in kot tak zelo dragocen. Mora biti torej nekaj posebnega, "collectible" se temu tudi rece s tujko... Se pa da avto uniciti na vec razlicnih nacinov. Razlicno nepravilno ravnanje prizadane razlicne sklope, usodna pa je ponavadi kombinacija vsega skupaj. V praksi locimo naslednje primere "napacnega ravnanja" z avtomobili:

a) Karambol. Karambol ni skodljiv le zaradi zvite plocevine, ki zahteva kleparski poseg in tak avto (odvisno od kvalitete popravila) potem ponavadi zacne hitreje rjaveti. Tudi geometrija podvozja se da spraviti v red, hudic se skriva v podrobnostih. Ste se ze kdaj sprasevali, zakaj imate neskoncne probleme z elektriko v avtomobilu? Zakaj vam regulacija klime in gretja ne deluje tako, kot je treba? Vam morda zivce nacenjajo cricki, ki se oglasajo izpod tapet in oblog? Vam gre na jetra sum vetra pri visokih hitrostih, katerega nikakor ne morete odpraviti, ceprav ste zamenjali ze cel komplet tesnil? No, vzrok za vse te nevsecnosti je ponavadi cisto cloveskega izvora. Klepar avto hitro razstavi in poravna plocevino, pri sestavljanju pa se ponavadi zatakne. In ce upostevamo, da se vecina avtomobilov rihta za nadaljnjo prodajo in da se pri tem vedno mudi, potem vemo, kaksna je "natancnost" mojstrov, ki avto sestavljajo...

b) Pomanjkljivo vzdrzevanje. Pri (ne)vzdrzevanju je tako. Dolocene stvari avtomobil prenese brez trajnih posledic, druge se se kako mascujejo. Ponavadi se pomanjkljivosti glede vzdrzevanja pokazejo sele v kasnejsih letih, tako da je upostevanje tega faktorja kljucno pri izbiri malo starejsega avtomobila. V splosnem velja, da so na slabo vzdrzevanje veliko bolj obcutljivi turbodizli, kot bencinarji. BMW in Mercedes sta sicer znana, da preneseta (skoraj) vse, ampak vseeno ima vsak avto nekje le neko svojo mejo... Je pa zunanji videz avtomobila pogosto zelo varljiv. Ce se lak na zunaj zelo sveti, to se ne pomeni, da je bil avto vzdrzevan, in obratno. Nekateri ljudje so namrec pravi mojstri v prikrivanju pomanjkljivega vzdrzevanja. Ampak izkusenemu ocesu tega ne morejo skriti. Prevarajo lahko le laike...

c) Nepravilna uporaba. Po mojem mnenju kljucni dejavnik pri ohranjenosti avtomobila, pogosto naredi veliko vecjo skodo kot karambol, nestrokovno popravilo in pomanjkljivo vzdrzevanje skupaj. Najbolj zanimivo je pa to, da so posledice nepravilne uporabe najbolj skrite in jih je najtezje opaziti. Vcasih se lahko skrijejo celo izkusenemu strokovnjaku, saj prvi pregled in preizkus ne pokazeta nicesar sumljivega. Da je nekaj narobe, se pokaze sele scasoma, po daljsi uporabi, se najveckrat pa takrat, ko se iz svojega avtomobila presedes v kak drug avto istega modela, pa je tisti cisto drugacen, bolj odziven, lahkotnejsi, mocnejsi, udobnejsi, skratka boljsi. Od kje neki, ce sta vendar enaka??? Pa nista. Temu jaz pravim KARAKTER avtomobila. In naj se se tako smesno slisi, "karakter" avtomobila je enak karakterju lastnika. In to se da predvideti le s pomocjo poznavanja osnov cloveske psihologije. In tehnike. Eno vpliva na drugo in pusti posledice. Posledice se lahko merijo v milimetrih ali celo v mikronih, pa vendar so. Obstajajo. In razlike na racun tega niso vec tako majhne...

Avto je na nek nacin kot obleka. Novi avtomobili so si vec ali manj enaki, rabljeni pa ne vec. Lahko bi rekli, da so na nek nacin "uhojeni". Uteceni. Tadva pojma gresta z roko v roki. Bom pojasnil.

Spet si bomo zadevo pogledali iz treh razlicnih vidikov. Rabljen avto je lahko "bolan" na karoseriji, motorju (z mehaniko vred), ali pa na notranjosti. Seveda so mozni tudi vsi trije dejavniki hkrati oziroma njih kombinacije. In moja naloga, ko iscem primeren rabljen avto je, da najdem takega, kateremu se te stvari najmanj poznajo. Le taksen rabljen avto je lahko kljub starosti primerljiv z novim in le taksen se lahko vozi kot nov in lastniku nudi obilico uzitkov. Vendar pa, kot sem ze rekel, to je ponavadi ocem skrito. Zato vedno govorim, da morate preizkusit cim vec avtomobilov, ko iscete pravega... ali pa mi zaupate in to za vas naredim jaz. Avtomobili, ki jih jaz prodajam, blestijo prav v tej kategoriji. Neglede na zunanji videz, so za vozit izredni... imajo pozitiven KARAKTER.

Karakter avtomobila je odvisen od le enega dejavnika in to je obraba. Obrab pa je vec vrst. Obrabljena je lahko karoserija, ki rjavi (posledica povrsnega kleparskega in/ali licarskega popravila). Obrabljen je lahko motor, ki zato kuri olje in kadi, ali pa je ZAMORJEN. Zamorjenost je poseben fenomen, ki sicer se ni cisto pojasnjen, zato pa je dokaj lahko dokazljiv -moc motorja in odzivnost se zlahka izmeri. Obrabljena je lahko tudi notranjost, kar pa je neposredno povezano s fizicno zgradbo cloveka. Zanimivo pri tem je predvsem to, da je lahko sedez tako nesrecno poseden, da se to sicer komaj opazi, pa vendar je ugreznjen ravno na napacnem delu in te bo vse bolelo, pa ceprav ti sploh ne bo jasno od kje in zakaj. In navsezadnje je lahko obrabljena tudi mehanika (menjalnik, podvozje, sklopka). Te stvari se na prvi pogled ponavadi sploh ne opazijo, so pa KLJUCNEGA pomena za vase pocutje v avtomobilu. Ne boste verjeli, celo VONJ je pomemben. V avtu, v katerem disi plemenito usnje, se boste veliko bolje pocutili kot v tistem, kjer se vonj po cikih mesa z vonjem poceni disav, "smrdljivcev", kot jim jaz pravim... Po najslabsem moznem scenariju boste kupili sicer blescec in na zunaj skrbno zloscen avto, ki pa bo zoprno smrdel, motor bo len in zamorjen (poraba zaradi tega neprimerno visja -vcasih se pozna tudi do liter ali dva, ker ga moras tiscat), menjalnik se bo zatikal, sklopka bo tezka in nerodna, v hrbtu vas bo bolelo zaradi napacno posedenega sedeza, vi pa niti vedeli ne boste, zakaj je tako... No, zdaj veste. Ali pa tudi ne. Tega je se OGROMNO. In za nakup dobrega rabljenega avtomobila potrebujete eno od teh dveh stvari: prva je SRECA in drugi sem JAZ. Silim pa nikogar ne, da kupuje pri meni, odlocitev je v vasih rokah... :ok2

Tale zadeva bo kmalu stara 15 let in bi verjetno potrebovala kakšno osvežitev oz. update, kot se danes moderno reče....

Verjetno so se smernice v tem času gotovo kaj spremenile, kakšna stvar ni več aktualna, na marsikatero stvar je treba biti danes pozoren, ki jo pred 15 leti morda sploh še ni bilo.

 

Tako da g. Jerry, domača naloga za leto 2019...  :)  :)  :beer


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 717
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#70

Tale zadeva bo kmalu stara 15 let in bi verjetno potrebovala kakšno osvežitev oz. update, kot se danes moderno reče....

Verjetno so se smernice v tem času gotovo kaj spremenile, kakšna stvar ni več aktualna, na marsikatero stvar je treba biti danes pozoren, ki jo pred 15 leti morda sploh še ni bilo.

 

Tako da g. Jerry, domača naloga za leto 2019...  :)  :)  :beer

Ja res je, danes bi lahko dodal predvsem da ne kupujte vozil, ki imajo vgrajene sisteme za doseganje najnovejših ekoloških standardov  :crazy Vse ostalo je več ali manj enako, navodila so splošna in tu se ni nič kaj dosti spremenilo, to velja za zmeraj  :ok2


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


corvette
corvette

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 429
  • Lokacija:  
  • Avtomobil:  

#71

Tale zadeva bo kmalu stara 15 let in bi verjetno potrebovala kakšno osvežitev oz. update, kot se danes moderno reče....

Verjetno so se smernice v tem času gotovo kaj spremenile, kakšna stvar ni več aktualna, na marsikatero stvar je treba biti danes pozoren, ki jo pred 15 leti morda sploh še ni bilo.

Smernice so še zmeraj E39 - najbolj zaželen, najbolj aktualen in nasploh najboljši avto ever, tako da ni nobene potrebe po posodabljanju prvotnega Jerryjevega posta :ok2


Prikaži več možnosti