Skoči na vsebino

 

Nakup BMW E60

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
137 odgovorov v temi
narra
narra

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 803
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#121

Saj tu na forumu menda vemo, da je BMW jev motor z 200.000 prevoženimi km skoraj kot nov in da bo naredil brez nekih večjih težav še toliko....in da sam avto pri teh kilometrih ne kaže nakih znakov utrujenosti....

Problem rabljenih E60 je v tem, da imajo po večini ( 7 let stari) tudi po 500.00km in več....poznam enega ki ima 650.000km in še kar deluje....seveda imajo taki uoženi avti ponarejene knjige in magičnih 130.000 - 180.000km....izredno slabo ohranjeni pa 230.000 max....
To človek kupi pri nas za 12.000-13.000€ in misli, kaj je kupil.....da...ti avtoi imajo tudi po pol miljona in več že za seboj....
Tako, da tisti, ki imajo dobre BMW-je vejo kaj imajo in to tudi cenijo...temu primerna pa je tudi cena....pa če kdo kupi ali pa ne....


Mah pri nas se po večini vse dobro ceni, negled na opremo. ohranjenost, napake, km...
Prikaži več možnosti


bimmer 5
bimmer 5

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 856
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: Bmw 528ia,VW Passat BMT

#122

Saj tu na forumu menda vemo, da je BMW jev motor z 200.000 prevoženimi km skoraj kot nov in da bo naredil brez nekih večjih težav še toliko....in da sam avto pri teh kilometrih ne kaže nakih znakov utrujenosti....

Problem rabljenih E60 je v tem, da imajo po večini ( 7 let stari) tudi po 500.00km in več....poznam enega ki ima 650.000km in še kar deluje....seveda imajo taki uoženi avti ponarejene knjige in magičnih 130.000 - 180.000km....izredno slabo ohranjeni pa 230.000 max....
To človek kupi pri nas za 12.000-13.000€ in misli, kaj je kupil.....da...ti avtoi imajo tudi po pol miljona in več že za seboj....
Tako, da tisti, ki imajo dobre BMW-je vejo kaj imajo in to tudi cenijo...temu primerna pa je tudi cena....pa če kdo kupi ali pa ne....


T:-Dmmy,

fantje ne slišijo dobro:jok
In ko potem vidiš kakšen "argumentiran" besednjak uporabljajo:damn
škoda nadaljne debate. :napaka

Bimmer 5:cool
Stairway to heaven!
Prikaži več možnosti


Artist
Artist

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Spodnji Duplek
  • Avtomobil: BMW E61 525D

#123

Bo potrebno malo bolj sečt v žep...oziroma ne it gledat najcenejše avte na avtonetu.....in pričakovat da bo za 12.000 - 15.000€ E60 v piko ohranjen z vso opremo.
Klikni od najdražjih proti najnižjim...in pejt gledat najdražjih 5 in verjemi, da se bo našel vsaj en, ki ti bo ustrezal...


x2 :ok
Edina resnica je, da edine resnice ni!!
Prikaži več možnosti


Artist
Artist

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Spodnji Duplek
  • Avtomobil: BMW E61 525D

#124

Lako je punom guzicom srat!


Oprosti, ampak BMW 5 ni avto za reveže! Prej ko boš to spoznal, prej si boš kupil avto, s katerim boš lahko res zadovoljen:-D

:beer
Edina resnica je, da edine resnice ni!!
Prikaži več možnosti


Artist
Artist

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Spodnji Duplek
  • Avtomobil: BMW E61 525D

#125

Bom poizkusil svoje razmišljanje napisati še enkrat. Stari forumovci vedo, da sem podobno že trdil. Najprej pojdimo k ceni rabljenega vozila. Rabljena BMW petica je navidez poceni, sploh pa napram kakšnemu Golfu:confused. Seveda se pri tem nihče ne vpraša, kdo kot prvi lastnik vozi petice in kdo Golfe. Tudi tu je ključ do razumevanja cene.

Kot prvo, petica je avto namenjen predvsem podjetjem in v manjši meri tudi bogatim posameznikom. Tako podjetja kot bogati posamezniki imajo avto v lasti tri do štiri leta, potem gre v prodajo. Kot rabljen avto se praktično več ne more prodati podjetjem, tudi bogati posamezniki ne kupujejo rabljenih avtov. Torej je treba kupce iskati vsaj en, če ne dva razreda nižje. Zato pri petici tolikšen upad cene.

Ampak!!! Dobri primerki še vedno držijo relativno visoko ceno, ne glede na prej navedeno. Ne tako visoko, a kakšnih 35 do 40% nabavne cene je potrebno odšteti, seveda le, če jih kupimo od 1. lastnika. Vendar to pomeni tam od 20 tisoč EUR in več. Pač 35% od 60 tisoč EUR je xxx EUR:jok.

To, da so rabljeni BMW-ji (predvsem petice) kot dobri primerki relativno redki niti ni čudno. Razno razna podjetja, rent a car hiše ipdb. jih ne kupujejo zato, da bi stali. In velikokrat imajo pri 1. lastniku veliko število voznikov oz. neformalnih lastnikov... Kakšen je avto po štirih letih:confused Včasih je odlično ohranjen, lahko pa je totalno zgonjen. Takšnega se ne da menjati "staro za novo". Tudi zato se "slabi" primerki redno prodajajo iz 2. roke, kjer pogosto zgodovina avta čudežno izgine, km se prevrtijo in še bi se dalo naštevati.

Na posamezniku je, da se odloči kaj bo kupil in koliko je pripravljen odšteti. Res je, da se dobiti E60 za 12 kEUR, vendar vsakomur mora biti jasno, da je to podn. Cena za najslabše primerke. Ceno določa trg in če nekdo tega ni pripravljen upoštevati... potem mu ni pomoči.

:beer

Urejal Artist, 03.07.2010, 18:14.

Edina resnica je, da edine resnice ni!!
Prikaži več možnosti
    • yamasaki je všeč


bimmer 5
bimmer 5

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 856
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: Bmw 528ia,VW Passat BMT

#126

Bom poizkusil svoje razmišljanje napisati še enkrat. Stari forumovci vedo, da sem podobno že trdil. Najprej pojdimo k ceni rabljenega vozila. Rabljena BMW petica je navidez poceni, sploh pa napram kakšnemu Golfu:confused. Seveda se pri tem nihče ne vpraša, kdo kot prvi lastnik vozi petice in kdo Golfe. Tudi tu je ključ do razumevanja cene.

Kot prvo, petica je avto namenjen predvsem podjetjem in v manjši meri tudi bogatim posameznikom. Tako podjetja kot bogati posamezniki imajo avto v lasti tri do štiri leta, potem gre v prodajo. Kot rabljen avto se praktično več ne more prodati podjetjem, tudi bogati posamezniki ne kupujejo rabljenih avtov. Torej je treba kupce iskati vsaj en, če ne dva razreda nižje. Zato pri petici tolikšen upad cene.

Ampak!!! Dobri primerki še vedno držijo relativno visoko ceno, ne glede na prej navedeno. Ne tako visoko, a kakšnih 35 do 40% nabavne cene je potrebno odšteti, seveda le, če jih kupimo od 1. lastnika. Vendar to pomeni tam od 20 tisoč EUR in več. Pač 35% od 60 tisoč EUR je xxx EUR:jok.

To, da so rabljeni BMW-ji (predvsem petice) kot dobri primerki relativno redki niti ni čudno. Razno razna podjetja, rent a car hiše ipdb. jih ne kupujejo zato, da bi stali. In velikokrat imajo pri 1. lastniku veliko število voznikov oz. neformalnih lastnikov... Kakšen je avto po štirih letih:confused Včasih je odlično ohranjen, lahko pa je totalno zgonjen. Takšnega se ne da menjati "staro za novo". Tudi zato se "slabi" primerki redno prodajajo iz 2. roke, kjer pogosto zgodovina avta čudežno izgine, km se prevrtijo in še bi se dalo naštevati.

Na posamezniku je, da se odloči kaj bo kupil in koliko je pripravljen odšteti. Res je, da se dobiti E60 za 12 kEUR, vendar vsakomur mora biti jasno, da je to podn. Cena za najslabše primerke. Ceno določa trg in če nekdo tega ni pripravljen upoštevati... potem mu ni pomoči.

:beer


Bravo A:-Drtist,

napis v stilu imena:ok

Bimmer 5:cool
Stairway to heaven!
Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 843
  • Lokacija: Ljubljana

#127

Bom poizkusil svoje razmišljanje napisati še enkrat. Stari forumovci vedo, da sem podobno že trdil. Najprej pojdimo k ceni rabljenega vozila. Rabljena BMW petica je navidez poceni, sploh pa napram kakšnemu Golfu:confused. Seveda se pri tem nihče ne vpraša, kdo kot prvi lastnik vozi petice in kdo Golfe. Tudi tu je ključ do razumevanja cene.

Kot prvo, petica je avto namenjen predvsem podjetjem in v manjši meri tudi bogatim posameznikom. Tako podjetja kot bogati posamezniki imajo avto v lasti tri do štiri leta, potem gre v prodajo. Kot rabljen avto se praktično več ne more prodati podjetjem, tudi bogati posamezniki ne kupujejo rabljenih avtov. Torej je treba kupce iskati vsaj en, če ne dva razreda nižje. Zato pri petici tolikšen upad cene.

Ampak!!! Dobri primerki še vedno držijo relativno visoko ceno, ne glede na prej navedeno. Ne tako visoko, a kakšnih 35 do 40% nabavne cene je potrebno odšteti, seveda le, če jih kupimo od 1. lastnika. Vendar to pomeni tam od 20 tisoč EUR in več. Pač 35% od 60 tisoč EUR je xxx EUR:jok.

To, da so rabljeni BMW-ji (predvsem petice) kot dobri primerki relativno redki niti ni čudno. Razno razna podjetja, rent a car hiše ipdb. jih ne kupujejo zato, da bi stali. In velikokrat imajo pri 1. lastniku veliko število voznikov oz. neformalnih lastnikov... Kakšen je avto po štirih letih:confused Včasih je odlično ohranjen, lahko pa je totalno zgonjen. Takšnega se ne da menjati "staro za novo". Tudi zato se "slabi" primerki redno prodajajo iz 2. roke, kjer pogosto zgodovina avta čudežno izgine, km se prevrtijo in še bi se dalo naštevati.

Na posamezniku je, da se odloči kaj bo kupil in koliko je pripravljen odšteti. Res je, da se dobiti E60 za 12 kEUR, vendar vsakomur mora biti jasno, da je to podn. Cena za najslabše primerke. Ceno določa trg in če nekdo tega ni pripravljen upoštevati... potem mu ni pomoči.

:beer


Izguba vrednosti je sicer večja,kot jo navajaš,in sicer naj bi bil padec 50% vrednosti že po treh letih.12-13k€ je čisto dovolj,le zelo malo spodobnih primerkov je na trgu.
Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti


modello
modello

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 638
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW 335i e92

#128

Ceno vedno določata ponudba in povpraševanje. Ker je pri nas dosti kupcev, ki so pripravljeni kupiti poceni zjahane avtomobile, je le-teh dosti na trgu. Tu tiči tudi odgovor na vprašanje, zakaj je toliko zjahanih in prevrtenih uvoženih avtomobilov. Ker se jih prodajalcem enostavno splača uvažat, saj grejo pri nas za med. :) Osebno menim, da ni problem kupit rabljene E60, le potrpljenje moraš imeti in nekaj pameti.
LP
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 929
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#129

Lako je punom guzicom srat!


Lahka si pa za ta denar,ki ga misliš dat za e60 kupiš v nulo ohranjenega passsata:)
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 929
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#130

saj ni problem v njegovem budgetu ampak v zjebanih avtomobilih ki se prodajajo in imajo podobno ceno kot tisti istega letnika ki so OK...osebno mislim da za 12k bi moral dobit E60 ki je 6 let star in vozen še 10let...če je že BMW...pa še problem je da ti zjebani avti nimajo poštene oz. primerene cene...

za neservisirano E60 in z pomankljivostmi oz. napakami v notranjosti in zunanjosti staro 6-7let je realna cena 8-9k€


nisem si te ogledal in težko ocenim, ampak realno cena max 9k€
http://www.avto.net/...=3909915&show=1


lp,


za 8-9 tisoč evrov dobiš totalno zjebano e60 ali pa zeloo lepo ohranjeno e39 zdaj se pa odloči ali boš(frajer z novejšim modelom in boš tarnal kakšni so stroški popravila,ali boš zadovoljen uporabnik e39 kot sem 3 leta tudi sam:mljask)
Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


Fenix
Fenix

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: E60 525, 04

#131

Kaj pravite o tem, ga je že kdo gledal ?

http://www.avto.net/...=3708285&show=1
Prikaži več možnosti


tommy28
tommy28

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 000
  • Lokacija: Domžale&Ljubljana
  • Avtomobil: zacasni avto...

#132

Kaj pravite o tem, ga je že kdo gledal ?

http://www.avto.net/...=3708285&show=1


Videti je kar lep....moti me le švoh oprema....
E60 bi morala imet vsaj xenon, navi, 18 col.... ( ta ima 16 col)
Prikaži več možnosti


Artist
Artist

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Spodnji Duplek
  • Avtomobil: BMW E61 525D

#133

Izguba vrednosti je sicer večja,kot jo navajaš,in sicer naj bi bil padec 50% vrednosti že po treh letih.12-13k€ je čisto dovolj,le zelo malo spodobnih primerkov je na trgu.


Izgleda, da pri tebi matematika ni ravno doma. Še enkrat preberi kaj sem napisal, po možnosti še enkrat preračunaj in videl boš, da sem jaz upošteval 65% padec cen...

In da ne bo nesporazuma, jaz navajam koliko je potrebno za avto odšteti, pri nakupu odštejemo kupnino. Včasih je potrebno pazljivo brati, preden komentiramo. Zadnji stavek jasno pove: 35% od 60 kEur je...

Pri 50% padcu vrednosti, kot navajaš ti, je cena rabljenega BMW še vedno 30 kEUR. Od tu do 12 k€ je dolga pot, ca vsaj 3-4 leta, ali pa zjahan avto. Zato 12 k€ za spodobno E60 ni dovolj:laugh

:beer

Urejal Artist, 04.07.2010, 22:05.

Edina resnica je, da edine resnice ni!!
Prikaži več možnosti


zaxxon
zaxxon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 790
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: E60 530DA 2003, E70 40D

#134

Kaj pravite o tem, ga je že kdo gledal ?

http://www.avto.net/...=3708285&show=1


In v oglasu hkrati napiše, da ima 99999km in potem po 2 relacijskih vožnjah 109.000 km. Pravi nategator.
Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 843
  • Lokacija: Ljubljana

#135

Izgleda, da pri tebi matematika ni ravno doma. Še enkrat preberi kaj sem napisal, po možnosti še enkrat preračunaj in videl boš, da sem jaz upošteval 65% padec cen...

In da ne bo nesporazuma, jaz navajam koliko je potrebno za avto odšteti, pri nakupu odštejemo kupnino. Včasih je potrebno pazljivo brati, preden komentiramo. Zadnji stavek jasno pove: 35% od 60 kEur je...

Pri 50% padcu vrednosti, kot navajaš ti, je cena rabljenega BMW še vedno 30 kEUR. Od tu do 12 k€ je dolga pot, ca vsaj 3-4 leta, ali pa zjahan avto. Zato 12 k€ za spodobno E60 ni dovolj:laugh

:beer


Sorry glede matematike si se sam zakalkuliral,saj si napisal da za dobre primerke je potrebno odšteti 35-40% NABAVNE CENE.To kvečjemu lahko velja za vozila do treh let starosti maxx.

To kar pa večina kupuje tukaj so primerki od 2003-2005,razpon cen od cca. 10000-20000€.Zračunaj si sam kolikšen padec je to za avto star od 5-7 let.
50% padec vrednosti se po eurotax lestvici zgodi po TREH LETIH,in ja takrat je vreden pol tvoje nabavne cene 60000€.
Od tukaj meni moja matematika da se lahko najde spodoben primerek,seveda v letnikih 2003-2004 z saj par osnovnimi stvarmi opreme,ki jih morajo imeti ti vozi.In ja za 12-13k€ jih ni veliko,se pa najde sem ter tja kakšen.
lp

Urejal yamasaki, 05.07.2010, 19:20.

Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti


stonesour
stonesour

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 081
  • Lokacija: Povsod
  • Avtomobil: avto

#136

zdravo,
Zdj bom pa še jst mal pameten :)
Bmw je res lep avto E60 vbistvu moje sanje, ampak folk kateri jih prodaja pa mal pretirava cenami, večji ko je avto cenejši more bit, tako je !neka toyota yaris 3-4 leta stara stane 9-10.000 ?? ma rajši imam e60,
Imel sem audia A3 2000 letnik avto je imel REALNIH 65.000km notri vsa oprema ma ni da ni spoliran spucan ,pozimi ga sploh nism toliko vozil, potem muzika naknadno vgrajena woofer... res avtoček katerega mi je še danes žal!ampak je moral iti (družina nova )
Fantje ko sem ga prodajal je vsak gledal samop letnik pa diesel ?!?! in to je to ni važn oprema samo letnik.
In sem ga prodal kr pod ceno :( saj zame,ampoak tko je,zato oprema je max par 100€ več pol se pa konča.
Res pa je ali prodajaš al pa samo se kažeš kaj imaš gor na netu.Je pa res da bi vsak rad več dobil.Poglejte si pa še audi-je a6 2005-06 letnik pa so tudi cenejši od bmw-ev.
drugače sem pa tudi tega mal gledu je res lep že na sliki kaj šele v živo
Sem tudi klical lastnika pa mi je reku da je avto letnik 2006 pa sem mu razlagal da ni ampak da je 2005 in da je predrag za 2005.Važno je leto izdelave ne pa kdaj ga je prvič registriral.
skratka ni razumel aja pa še odbijač mislim da ma nekaj poripsan.

Urejal stonesour, 05.07.2010, 20:34.

Prikaži več možnosti


cc22
cc22

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 372
  • Lokacija: EU

#137

@artist: :ok :ok


glede letnika avta pa - bolj je vazn model - ce je isti model l.03-04 je to zanemarljiva razlika (kar se cene tice), ce pa je razlika v modelu pol je pa druga zgodba (tko k je lah serija3 l.05 E46 ali E90)....ce gre za isti model je bolje imet na papirju en let starejs in bolj ohranjen avto kot obratno
Prikaži več možnosti


Artist
Artist

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Spodnji Duplek
  • Avtomobil: BMW E61 525D

#138

Sorry glede matematike si se sam zakalkuliral,saj si napisal da za dobre primerke je potrebno odšteti 35-40% NABAVNE CENE.To kvečjemu lahko velja za vozila do treh let starosti maxx.
lp


Poglej si malo SSKJ. Za novi BMW je treba odšteti (plačati) 60 kEUR. Za rabljen BMW je treba odšteti (plačati) 35% nabavne cene ali 21 kEUR... Ne odštevaš od, odšteješ (plačaš) kupnino v višini 35% pač... Upam, da ti je sedaj razumljivo.

:beer
Edina resnica je, da edine resnice ni!!
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.