Skoči na vsebino

 

Poraba olja za E39

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
107 odgovorov v temi
Željko
Željko

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 155
  • Starost: 30
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: Bmw 320d

#1

Zadnje čase opažam če avto vozim več kot na 4000 obratov zakadi, vidno v ogledalu, če se normalno vozi je ok.. Zdej pa vidm da je kr požrešn za olje,če ga tščim.. Na servisu mi povejo da že nova serija spije 3l na 10000km...tko da pr men ni čudno k ma avto 308000km, in spije cca 4l na 10000km....Vendar zelo lepo vožen in nobenih večjih težav znjim.... Opazil sem tudi da nekoliko slabše vleče in občutek po nekakšnem kratkem cukanju... Kaj bi kej lahko bilo????
Avto je 520i letnik 1998 prevoženih 308000km...

hvala
Prikaži več možnosti


Big D
Big D

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 661
  • Starost: 42
  • Lokacija: Čakovec, Hrvaška
  • Avtomobil: P-407 SW, Alfa 916 GTV

#2

Ja, na tim kilometrima precej M52 motorjev rabi dosti olja. Oljne karike so že hin, gumice ventilov tudi. Na tebi je da se odločaš ali te visoka poraba olja moti in hočeš investirati v pol-generalko motora, ali boš pri sebi vedno imal kantico z oljem. E39 so pri vama zelo poceni in ak ne misliš lastiti si avta naslednjih par let, mislim da ti se bolj splača nalivati olje.

Urejal Big D, 25.06.2010, 18:07.

Prikaži več možnosti


Bubrek
Bubrek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 732
  • Starost: 29
  • Lokacija: Vodice/SL. Konjice
  • Avtomobil: very dobar e39dT

#3

Hm 4L na 10.000km je pa malo veliko. V e39 gre okoli 7L olja in, da ti ga na pol servisnega intervala pokuri več kot polovico ni normalno.
Prikaži več možnosti


spejtim
spejtim

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 229
  • Starost: 30
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: BMW M3, e39 528i ACS

#4

če plavo pokadi gre motor počasi že proti koncu. če pa tudi slabše vleče je pa vrjetno tut kompresija že bolj slaba. mislim da se ne splača tega motorja popravljat, ker je predrago, ni pa rečeno da se bo poraba olja zmanjšala.
Prikaži več možnosti


standup
standup

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 505
  • Starost: 46
  • Lokacija: tu in tam
  • Avtomobil: totenwagen

#5

Katero olje pa imaš notri? 4l na 10000 je res veliko, ampak še v mejah tolerance. Priporočam uporabo gostejšega olja.
Prikaži več možnosti


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 572
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: RoadTraveller™

#6

Zadnje čase opažam če avto vozim več kot na 4000 obratov zakadi, vidno v ogledalu, če se normalno vozi je ok.. Zdej pa vidm da je kr požrešn za olje,če ga tščim.. Na servisu mi povejo da že nova serija spije 3l na 10000km...tko da pr men ni čudno k ma avto 308000km, in spije cca 4l na 10000km....Vendar zelo lepo vožen in nobenih večjih težav znjim.... Opazil sem tudi da nekoliko slabše vleče in občutek po nekakšnem kratkem cukanju... Kaj bi kej lahko bilo????
Avto je 520i letnik 1998 prevoženih 308000km...

hvala


Menjaj oljni separator, tesnila ventilov, po potrebi batne obročke in to je to.
“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


MehMan
MehMan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 510
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#7

4l na 10000 je res veliko, ampak še v mejah tolerance.


V mejah tolerance? Pa ja niso tako ohlapne tolerance?
1. Meh: Indifference;

ma. ko jebe.
Prikaži več možnosti


Big D
Big D

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 661
  • Starost: 42
  • Lokacija: Čakovec, Hrvaška
  • Avtomobil: P-407 SW, Alfa 916 GTV

#8

Po navodilih je vse manj kot litra na 1500 km v mejah tolerance.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry

    Licence To Sell

  • Uporabnik
  • Sporočil: 51 484
  • Starost: 40
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: ni ga več, šel v kose

#9

Čaka te mala generalna, ali pa menjava motorja. Na tvojem mestu bi vrgel notri motor od 523i, imam enega odličnega na lagerju če te zanima... in ne bo drag.
Prikaži več možnosti


Željko
Željko

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 155
  • Starost: 30
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: Bmw 320d

#10

Ja nevem kaj je za narest,motor ne pokadi tko zelo sploh pa ne tako plav dim.. zdej mam 11000 po menjavi olja castrol 10/40 in trenutno je šlo 3 litra... Motor mi ni nikol nč nagajal, redno ga servisiram in vozim brez kakih dirk.. Molk servis mi pove da je to normalno, če bi mi skozi kadilo na auspuh je motor hin, on mi prbije da e komot 200000km nardim z eno normalno vožnjo..
Bistvo tega je da olje kuri če ga tiščim a obrate,drugače ne toliko... Sm biu na dopustu in naredu sm 2300km brez dolivanja,večina avtocesta do 160km/h.... Bom še mau opazoval pa bom vidu kaj pa kako..

Hvala za komentarje...
Prikaži več možnosti


Željko
Željko

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 155
  • Starost: 30
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: Bmw 320d

#11

Prosm če mi še poveste kiro olje mi priporočaste ob naslednji menjavi...??
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 019
  • Starost: 37
  • Lokacija: GAJ/PRAGERSKO
  • Avtomobil: bmw 528i,Honda Prelude2.2

#12

kr ostani na 10w40
Poskusi še z menjavo oljnega separatorja, ki zna tudi bit razlog za preveliko porabo olja.
Tudi sam nalivam 10w40 maxlife valvoline.
Oljni separator pa bom tudi sam menjal pri naslednji menjavi olja.

Meni sicer avto ni kadil plavo, čeprav sem prej nalival 5w40 synpower valvoline.
Je pa bila malo večja poraba olja in sicer 1l na 3kkm prevoženih.
Avto pa je v višjih obratih, če sem res pohodil do konca pokadil bolj črno.

Sedaj pa ga po menjavi nisem niti stiskal do konca, ker avta nisem kupil za dirkanje, pač pa za kruzanje, saj veš BMW freude am fahren :)

Pa lep pozdrav.

Dragan
Prikaži več možnosti


Željko
Željko

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 155
  • Starost: 30
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: Bmw 320d

#13

Ma ja, jst mam tud avto za normalno vožnjo...Zdej sm ga od zun ceuga poštimu cca 5000euru uložu, tko da ni šanse da ga zaradi tega prodam....
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 019
  • Starost: 37
  • Lokacija: GAJ/PRAGERSKO
  • Avtomobil: bmw 528i,Honda Prelude2.2

#14

Ma, pol si na moji poti
Sem poštimal zunanjost, manjka še par detajlov, pa tudi to bo.
Sem poštimal še notranjost, pa še tu par detajlov.

Okoli motorja, pa sem tudi preventivno zamenjal že (komplet natezovalcev jermenov, jermeni, cev servovolana kompresijska) čakam še ventilator klime zunanji, oljni separator, vodna črpalka, termostat sm menjal z ohišjem vred....)

Počasi pač.

Avto pa res sam za kruzat, nič tiščanja in podobnih bedarij, je le star, pa ga je škoda, ker bi ga rad še zelo dolgo vozil.

LP
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry

    Licence To Sell

  • Uporabnik
  • Sporočil: 51 484
  • Starost: 40
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: ni ga več, šel v kose

#15

Ja nevem kaj je za narest,motor ne pokadi tko zelo sploh pa ne tako plav dim.. zdej mam 11000 po menjavi olja castrol 10/40 in trenutno je šlo 3 litra... Motor mi ni nikol nč nagajal, redno ga servisiram in vozim brez kakih dirk.. Molk servis mi pove da je to normalno, če bi mi skozi kadilo na auspuh je motor hin, on mi prbije da e komot 200000km nardim z eno normalno vožnjo..
Bistvo tega je da olje kuri če ga tiščim a obrate,drugače ne toliko... Sm biu na dopustu in naredu sm 2300km brez dolivanja,večina avtocesta do 160km/h.... Bom še mau opazoval pa bom vidu kaj pa kako..

Hvala za komentarje...


3 litre na 11k km je normalno v smislu da še ni treba obnavljat motorja, bo pa to potrebno kmalu. Tipično za izrabljene agregate je da kurijo olje na obratih, ker so takrat tlaki večji in olje hitreje uhaja mimo teflonov in obročkov. 200.000 km bi s takim motorjem po mojih izkušnjah lahko naredil le z zelo lepo vožnjo, pa še to se mi zdi precej optimistično. No ti se kar vozi, ampak redno kontroliraj nivo olja in ko se bo naslednjič poraba opazno povečala, začni mislit na menjavo ali generalko. Najboljše je da daš motor takrat pregledat mehaniku in če je osnova dobra naj ti naredi generalno, v nasprotnem primeru (če so v cilindrih risi ali je bila glava kdaj poškodovana) pa raje zamenjaj kompleten motor.

10W-40 je za tvoje geografsko področje OK gradacija, priporočam katerokoli olje s kontroliranim poreklom, nakupi pri sumljivih prodajalcih naj odpadejo!
Prikaži več možnosti


marinero
marinero

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 698
  • Starost: 39
  • Lokacija: Portoroz
  • Avtomobil: 300CDI

#16

zeljko, ne se sekirat, mislim, da nas ima dosti kantice z oljem v prtljazniku :)
meni je 5w-30 pil 1L/500km, 10w-40 mi pije 1L/2500km. zdaj bom menjal separator in vlil 5w-40 (kosec garantira) :) imam pa 350k

Urejal marinero, 27.06.2010, 20:16.

Make it or break it.

Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 835
  • Starost: 32
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#17

kot so ti že drugi napisali,menjaj oljni seperator in se drži kvalitetnega 10-40 olja priporočam mobila....
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


sofoiks
sofoiks

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 143
  • Starost: 35
  • Lokacija: litija

#18

gospodje ne se pustit nategnit 3-4l na 10000nikakor ni normalno to me nebo noben prepriceval ce pa je tako potem je šrot od motorja. Preveri da ti kje ne pusca nevem audi je imel folter oljnih hlapov ce se je zamasil potem so hlapi uhajali in posledicno tudi hitreje olje. Preveri se pokrov za nalivanje olja ce dobro dihta. Imam 530d 99 naredu 15k km se ene 5-10k bom in je na palcki se zmeraj kot je bilo. Kaksen deci na stangici itak nebi porajtu ce manjka. Res kar sem videl vse zadnje case kaj vse tvezijo na oriinal servisih pa ne samo bmw konkretno govorim o opelu insigniji. So kolegu vztrajal da je normalno da grejo zadnje ploscice tak ene 25k km. Lepo vas prosim ce nonstop dirkas ja.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry

    Licence To Sell

  • Uporabnik
  • Sporočil: 51 484
  • Starost: 40
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: ni ga več, šel v kose

#19

gospodje ne se pustit nategnit 3-4l na 10000nikakor ni normalno to me nebo noben prepriceval ce pa je tako potem je šrot od motorja. Preveri da ti kje ne pusca nevem audi je imel folter oljnih hlapov ce se je zamasil potem so hlapi uhajali in posledicno tudi hitreje olje. Preveri se pokrov za nalivanje olja ce dobro dihta. Imam 530d 99 naredu 15k km se ene 5-10k bom in je na palcki se zmeraj kot je bilo. Kaksen deci na stangici itak nebi porajtu ce manjka. Res kar sem videl vse zadnje case kaj vse tvezijo na oriinal servisih pa ne samo bmw konkretno govorim o opelu insigniji. So kolegu vztrajal da je normalno da grejo zadnje ploscice tak ene 25k km. Lepo vas prosim ce nonstop dirkas ja.


Pa ti veš iz katerega materiala je narejen blok motorja pri dizlu in na koliko obratih se ta motor večinoma vozi? :-D
Prikaži več možnosti


marinero
marinero

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 698
  • Starost: 39
  • Lokacija: Portoroz
  • Avtomobil: 300CDI

#20

ce se boste spravili menjat separator, potem si nabavite tudi ono cev, ki pelje od separatorja na motor (part no. 11 15 1 703 775), ker jo boste sigurno pocili :)

Make it or break it.

Prikaži več možnosti




0 uporabnikov prebira to temo

0 registriranih uporabnikov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov