Skoči na vsebino

 

Homologacija oldtimerja

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
374 odgovorov v temi
echo
echo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 004

#1

Zanima me kako je zdaj s tem? Moraš imeti za homologacijo certifikat oldtimerja ali ne? Ker baje da to ni več potrebno. Kako je sedaj s tem? In kje to piše kaj črno na belem, ker sem klical tukaj kjer se dela pri nas tehnične preglede (in homologacijo) pa so rekli da moram biti prvo v društvu in imeti cerfitikat, potem šele lahko opravijo homologacijo.
Prikaži več možnosti


Gale
Gale

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 433
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: BMW Z3M Coupe Turbo

#2

Za izdajo certifikata, ne rabiš homologacije.

Za popust pri zavarovanju rabiš samo certifikat. Za povračilo cestnine pa rabiš homologacijo in v prometni vpisano vozilo kot oldtimer.

Urejal Gale, 12.07.2010, 15:13.

Prikaži več možnosti


echo
echo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 004

#3

Za izdajo certifikata, ne rabiš homologacije.

Za popust pri zavarovanju rabiš samo certifikat. Za povračilo cestnine pa rabiš homologacijo in v prometni vpisano vozilo kot oldtimer.


Jaz sprašujem ravno obratno. Ali rabiš certifikat za homologacijo.
Je bilo na forumu že v več temah rečeno da sedaj se ne rabi več certifikata, zato ...

In če je to res, potem rabim to nekje napisano, al pa da se vsaj ve kje se te informacije dobi, da lahko to potem pokažem tistemu na našem tehničnem ...
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#4

Zanima me kako je zdaj s tem? Moraš imeti za homologacijo certifikat oldtimerja ali ne? Ker baje da to ni več potrebno. Kako je sedaj s tem? In kje to piše kaj črno na belem, ker sem klical tukaj kjer se dela pri nas tehnične preglede (in homologacijo) pa so rekli da moram biti prvo v društvu in imeti cerfitikat, potem šele lahko opravijo homologacijo.


Meni so tudi tako rekli... Je pa res da so meni že kar hoteli narediti homologacijo za starodobnika (avto je bil že pregledan in poslikan pri uradnem "izvajalcu del"), a potem ko sem rabil še nek obrazec ki ga izda veteranska zveza, so me skoraj nagačili, češ kaj se to grem in da tudi za 1 mio. € mi ne more izdati tega obrazca (pogoj polnih 25 let).:ok
Prikaži več možnosti


echo
echo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 004

#5

Moj avto že ima 25 let ... kolikor je meni znano, če avto nima 25 let sploh ne moreš opraviti homologacije, ampak imaš lahko samo (kao pod posebnimi pogoji) certifikat oldtimerja.
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#6

Moj avto že ima 25 let ... kolikor je meni znano, če avto nima 25 let sploh ne moreš opraviti homologacije, ampak imaš lahko samo (kao pod posebnimi pogoji) certifikat oldtimerja.


Ja, saj jaz sem ti to z drugimi besedami tudi povedal in tudi sam sem vedel za to stvar, samo če ti najprej pri uradnem izvajalcu homologacij rečejo da to lahko naredijo in ti avto pregledajo ter poslikajo, potem sem za cca. pol dneva tudi sam že začel verjeti v pravljice...
Cerfitikat danes nad 20 let, načeloma ni prevelika ovira...:ok (ga imam že nekaj mesecev tako ragistriranega)...
Prikaži več možnosti


Gale
Gale

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 433
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: BMW Z3M Coupe Turbo

#7

Odvisno kaj bi rad homologiral. Če bi rad da ti vpišejo v prometno "oldtimer" potem rabiš certifakat.

Če si menjaval vzmeti, platišča ali bilo kaj in bi rad sedaj homologiral, potem ne rabiš certifikata...
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#8

Odvisno kaj bi rad homologiral. Če bi rad da ti vpišejo v prometno "oldtimer" potem rabiš certifakat.

Če si menjaval vzmeti, platišča ali bilo kaj in bi rad sedaj homologiral, potem ne rabiš certifikata...


Mislim da je v tej temi jasno, da se pogovarjamo o homologaciji starodobnega vozila ko takega, oz. o vpisu tega statusa (in pridobitve pripadajočih bonitet) v prometno dovoljenje...:ok
Prikaži več možnosti


echo
echo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 004

#9

Torej počakam na vse tiste, ki so trdili, da se da dobiti homologacijo brez certifikata, da argumentirajo ... jaz še zmeraj upam in verjamem :-D

P.S.: Koliko dela in stroškov pa je s certifikatom? A to se moraš h njim zapeljati da ti poslikajo avto? A moraš biti nujno včlanjen v društvo in plačevati članarino?

Urejal echo, 12.07.2010, 17:20.

Prikaži več možnosti


Gale
Gale

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 433
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: BMW Z3M Coupe Turbo

#10

Na SVAMZ strani ti vse piše. Na njihov naslov pošlješ izpolnjeno vlogo, potrdilo o plačilu članarine (položnica) in slike kot piše v navodilih. Certifikat prejmeš v roku 2-3 tednov. Govoriva za začasni certifikat ki velje le nekaj let.

Za stalni certifikat je več dela in tudi vozilo mora biti strokovno pregledano...
Prikaži več možnosti


e21
e21

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 451
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E21 318i

#11

Zanima me kako je zdaj s tem? Moraš imeti za homologacijo certifikat oldtimerja ali ne? Ker baje da to ni več potrebno. Kako je sedaj s tem? In kje to piše kaj črno na belem, ker sem klical tukaj kjer se dela pri nas tehnične preglede (in homologacijo) pa so rekli da moram biti prvo v društvu in imeti cerfitikat, potem šele lahko opravijo homologacijo.


Iz prve roke lahko povem, da na tehničnem narediš homologacijo starodobnega vozila in ti potem zavarovalnica prizna popust na starodobno vozilo. Ne rabiš članstva v klubu starodobnikov :ok Govorim za zavarovalnico Triglav, čeprav pri Adriatic Slovenica nekaj težijo s članstvom v klubu.

Glede homologacije na tehničnem, pa vsaj pri nas v Ljubljani ni bil noben pogoj, članstvo v klubu. Je pa res, da pri nas v Sloveniji vsi počnejo kot jim najbolj ustreza in vsak pristavi svoj lonček, kjer ni treba.
BMW - Brot Mit Wurst
Prikaži več možnosti


neilpryde
neilpryde

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 36
  • Lokacija: Maribor

#12

pa da se jaz kaj napisem ;)

za homologacijo (cesar jaz osebno ne priporocam) ne rabis imeti certifikata in ne rabis bit clan kluba.
za certifikat moras bit clan kluba.
ce se gres kr nekaj potem na svmz posiljas vloge, slike, pogodbo o clanstvu (v primeru ce se nisi clan kateregakoli kluba) cakas in cakas.

druga opcija za pridobitev certifikata je neko osnovno poznanstvo cloveka, ki vsaj priblizno pozna nekoga in ti potem ta zrihta za 60€ certifikat v 15min.
Vse kaj rabis so 4 slike enako kot pri svamzu in tocne podatke o avtu (medosna, dimenzije gum, koloteki,....)

zakaj ne priporocam vpisa v prometno kot starodobno vozilo:
Zakoni se spreminjajo in zato tudi ta, ki govori o starodobnih vozilih naj ne bi ostal enak.
Ze zdaj dolocene zavarovalnice zahtevajo eno normalno zavarovanje, da lahko zavarujes drugo vozilo kot starodobnika z 90% bonitete (za zav. mb vem da je tako zato se gre na triglav, kjer imam 2 avta kot starodobnika brez problema in nobenega normalno)
Hocejo uvest:
-potne naloge (vpise tocno kdaj se kam in zakaj peljes s starodobnim vozilom)
-omejene kilometre
s tem dvojim potegne s sabo to, da bi se starodobno vozilo naj uporabljalo le in izkljucno samo za voznjo na srecanja in ne bi smel biti daily driver ta avto.

stroski: homologacija 70€ nova prometna mislim da 4€
bonitete: na dolocenih "ustanovah 100% popust na tehnicni pregled in 80% popust na cestnino.
naj omenim da na dolocenih "ustanovah" kjer se delajo tehnicni ze samo s certifikatom dobis 50% popust na tehnicni pregled in se kako boniteto...

ce pa pogledamo iz strani da je letna cestnina za avte recimo 1350-1800ccm 74€ letno in mislim da 107 za 1800-2500ccm pomeni da s vpisom v prometno prisparas med 50 in 70€. kar pa je za moje pojme nic v primerjavi s tem da bi zato lahko imel cez kako leto ali dve ravno zaradi tega vpisa tezave pri dnevni normalni uporabi takega avta.
ker tak se ze dosti prispara z zavarovanjem tako da mislim, da res ni neka tezava dat tistih 100 al pa 120€ za eno leto s tehnicnim vred a za neomejene kilometre in brez tezav...

moje mnenje pac..
dajte me popluvat ce se ne strinjate ;) :ok2
driving...driving...driving...driving...driving...driving...driving...driving...driving...driving...
Prikaži več možnosti


dzanzi
dzanzi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 150
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: E21 320 in 316

#13

Prosim povej, kje, na katerem tehničnem se da narediti homologacijo brez mnenja zveze o vozilu? Ter kdaj si jo izvedel.

Na dotičen način se je dalo izvesti homologacijo do oktobra 2009, ko sem le to izvedel na LPP. Po tistem so prišli v veljavo drugačni pravilniki in pregledovalci za homologacijo(LPP, RTI, in drugi) brez mnenja zveze(SVS, SVAMZ,..) ne morejo vpisati statusa starodobnega vozila v prometno, lahko pa vozilo navkljub mnenju zveze zavrnejo(predelave, mlajše vozilo od 25let),..
http://www.jh-lj.si/...php?m=51&k=1520

Poleg tega pa me tudi zanima katera zavarovalnica zavaruje vozilo na podlagi vpisa statusa starodobnega vozila v homologacijski kartonček in brez certifikata. Adriatic zagotovo ne, Triglav v Murski Soboti prav tako ne, kakor tudi nobene gospe na šalterjih tehničnih, AMZS v Prekmurju.

Če se kje drugje da, sporoči, da bom naslednjič tam urejal zadeve.

Glede članstva v klubu in pridobitve certifikata, članstvo ni nikoli bilo pogoj, je pa bil vedno razlog, da si plačal večjo ceno za certifikat.
http://svamz.com/cenik.pdf
Objavljena slika
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


neilpryde
neilpryde

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 36
  • Lokacija: Maribor

#14

staro in znano pravilo:

certifikat prinese 90% bonitete pri zavarovanjih
vpisano starodobno vozilo v prometni pa prinese 80% popusta pri cestnini.

ali eno ali drugo v primeru da imas pa oboje pa super, dokler bodo neomejeni kilometri ;)

po tiho pa vseeno upam, da bodo certifikat dobila le vozila (tako se pravi, da bi se naj to sprejelo na zavarovalnicah) starejsa od 30 let. Kar pomeni, da lahko imas certifikat samo bos do 30 leta starosti placeval normalno zavarovalno premijo...
driving...driving...driving...driving...driving...driving...driving...driving...driving...driving...
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 824
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#15

Homologacijo lahko narediš šele od 25 let in več prej jo niti pod razno nemoreš.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


e21
e21

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 451
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E21 318i

#16

Prosim povej, kje, na katerem tehničnem se da narediti homologacijo brez mnenja zveze o vozilu? Ter kdaj si jo izvedel.

Na dotičen način se je dalo izvesti homologacijo do oktobra 2009, ko sem le to izvedel na LPP. Po tistem so prišli v veljavo drugačni pravilniki in pregledovalci za homologacijo(LPP, RTI, in drugi) brez mnenja zveze(SVS, SVAMZ,..) ne morejo vpisati statusa starodobnega vozila v prometno, lahko pa vozilo navkljub mnenju zveze zavrnejo(predelave, mlajše vozilo od 25let),..
http://www.jh-lj.si/...php?m=51&k=1520

Poleg tega pa me tudi zanima katera zavarovalnica zavaruje vozilo na podlagi vpisa statusa starodobnega vozila v homologacijski kartonček in brez certifikata. Adriatic zagotovo ne, Triglav v Murski Soboti prav tako ne, kakor tudi nobene gospe na šalterjih tehničnih, AMZS v Prekmurju.

Če se kje drugje da, sporoči, da bom naslednjič tam urejal zadeve.

Glede članstva v klubu in pridobitve certifikata, članstvo ni nikoli bilo pogoj, je pa bil vedno razlog, da si plačal večjo ceno za certifikat.
http://svamz.com/cenik.pdf


Sam imam zavarovano pri Adriatic Slovenica in so resnično nekaj omenjali, da bi moral biti član kluba starodobnikov, ampak so mi po moji pritožbi, priznali popust tudi na homologacijski vpis starodobnika. Pozanimal pa sem se pri Triglavu in tam članstvo ni pogoj za popust na registracijo :ok
BMW - Brot Mit Wurst
Prikaži več možnosti


Ceri
Ceri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 401
  • Lokacija: kamnik
  • Avtomobil: 320Ci

#17

A je kdo že imel izkušnjo, da ima motorno vozilo registrirano kot starodobnik in zavarovano pravtako (-90%).
Ker je prišlo novo leto okoli, in SVAMZ pošilja 40€ vredno podaljšanje članarine, me zanima: ali če neham plačevati članarino tem klubu, ali bom vseeno lahko registriral motor kot starodobnika ali ne?
Glede na to da je motor v registru RS že vpisan kot starodobnik. Ni mi logično da bi bilo to kakorkoli povezano s članarino SVAMZ? Ker ne koristim nobene ugodnosti SVAMZA, ne hodim na zbore, ampak pač samo lastim starodobnika, se mi zdi 40€ odvečen strošek. Povejte prosim če se je že kdo spopadal s tem?
Prikaži več možnosti


joda
joda

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 288
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E30 MT1

#18

Hay!


...a je sploh potreben odgovor?:)

lp

joda
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 683
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#19

Za pridobitev homologacije starodobnika potrebujes vse dokumente od avta + porocilo ene od veteranskih zvez. Avto mora bit star najmanj 25let (oz. 30let po vstopu novega zakona v veljavo).

To je iz prve roke.
LP Pirc
Prikaži več možnosti


Ceri
Ceri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 401
  • Lokacija: kamnik
  • Avtomobil: 320Ci

#20

Za pridobitev homologacije starodobnika potrebujes vse dokumente od avta + porocilo ene od veteranskih zvez. Avto mora bit star najmanj 25let (oz. 30let po vstopu novega zakona v veljavo).

To je iz prve roke.

Če je tole letelo name. Jst že imam homologiranega in registriranega kot starodobnika. Mene zanima ko je z ohranjanjem "statusa" starobnika če pač neki zvezi ne plačuješ članarine?
Prikaži več možnosti