Gledal sem čez reže odbijača spodaj hladilnik. To se očitno vidi hladilnik od motorja spodaj. Ta je popolnoma čist ,verjetno ga treba snet,da pridem do hladilnika menjalnika.Hm uničen bi verjetno bilo kaj pri vožnji opazit recimo,da bi čutil pri šaltanju. No ne vem zato sprasujem.
Kot rečeno, GM menjalnik ti žal ne da z ničemer vedeti da se v njem nekaj "kuha" dobesedno. Tudi če se olje v njem pregreva, bo še vedno prestavljal kot da ni nič. Šele ko je prepozno prižge opozorilo oziroma vrže v zasilni program. Je pa to opozorilo lahko tudi posledica česa drugega, naprimer softverske napake ali kakšne druge motnje, tako da ni 100% da je crknil menjalnik, oziroma da je tik pred koncem. Pravim samo da obstaja možnost da je, zato pazi da se ne pelješ kam daleč, ker te lahko pusti na cesti. V takem primeru kot je tvoj, ko je najprej prižgal opozorilo, bo namreč crknil iznenada, ne postopoma (so tudi drugi scenariji odpovedi kjer gre bolj počasi, ampak če je olje pregreto in zažgano, potem bo odpoved nenadna in se z avtom ne bo dalo več peljat, ker v menjalniku ne bo več potrebnega pritiska olja).
Kar se tiče hladilnika olja za menjalnik sem pa že pozabil kje točno je, ali je v prvi ali v drugi vrsti hladilnikov, zna bit da je pred njim intercooler, lahko pa se motim.