Skoči na vsebino

 

E39 vprašanja

* * * * - 12 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
9262 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 612
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8061

Eno vprašanje za poznavalce.Danes se mi je na avtocesti prižgalo opozorilo, motor getriebe program.Avto je 530da.Vozil sem se dokaj normalno tud 120 ,kakor iz mesta,čist normalno je štartal.imel sem občutek,kot da ne bi šaltalo ampak pri prehitevanju je vlekel solidno .Ko sem se ustavil za dve minuti in ugasnil od takrat dela vse bp. Opozorilo izginilo.Vozim se že 7 let z tem avtom in menjalnik šalta zelo lepo .Po doživetem sodeč mi se zdi ,da to ni mehanska napaka .Mogoče ima kdo kakšne izkušnje z podobnim.

Koliko km ima avto? Si kdaj fizično očistil hladilnik olja avtomatskega menjalnika?


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 630
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#8062

Avto ima 302000 km. In so pravi kilometri. Nekje na 150 tisoč je bil zamenjan menjalnik zaradi znane zgodbe teh menjalnikov. Nisem nič čistil. Sem pa gledal kolikor se da videt in ni nič nabito v hladilnikih.Kako se pa to očisti ta hladilnik a treba kaj kompliciranega demontirat?

Urejal robndi, 20.08.2019, 22:12.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 612
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8063

Avto ima 302000 km. In so pravi kilometri. Nekje na 150 tisoč je bil zamenjan menjalnik zaradi znane zgodbe teh menjalnikov. Nisem nič čistil. Sem pa gledal kolikor se da videt in ni nič nabito v hladilnikih.Kako se pa to očisti ta hladilnik a treba kaj kompliciranega demontirat?

Zakaj je bil takrat menjan menjalnik, je crknil? Je bil menjan z rabljenim, obnovljenim ali z novim? Čisti se po potrebi ko se pač zapaca oziroma boljše ga je očistit prej, pri meni je bil recimo očiščen ko sem dobil avto in 100.000 km kasneje je bil spet popolnoma zabit, praktično neprepusten za hladilni zrak. Tako da po 150.000 km je lahko popolnoma zamašen in to komot vodi v pregretje olja in odpoved menjalnika.

 

Hladilnik olja avtomatskega menjalnika je pri E39 na dokaj nerodnem mestu, skrit je v "sendviču" hladilnikov za odbijačem. Ker je najnižji, je najbolj na udaru svinjarije s ceste in maščobe. Čiščenje ni enostavno, treba je snet vse plastike spredaj in odbijač, potem ga zagledaš in ga lahko dobro očistiš. Snet odbijač sicer ni tako grozno težko, čisto enostavno pa tudi ni, zato to le redkokdo naredi - posledica so predčasne odpovedi avtomatov.


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 630
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#8064

Menjalnik je crkoval na teh avtih kot po tekočem traku,vsaj tako mi je rekel bmw mehanik in,da so to menjavali na veliko zato,ker so gm menjalniki poddimenzionirani ali so pa imeli tovarniške napake ,oziroma preslabi za te motorje .No nima to veze. Če je tako ali ne. V glavnem gor je austaš ,prenovljen. In šalta popolnoma nečutno .Res pa je,da sem na ac zelo naglo pospešil do 190. In potem se je prižgalo to opozorilo. Ko je napaka izginila sem šel večkrat probat z kick startom ampak vse štima. Mogoče je res kot ti praviš ta hladilnik zapacan. Se pravi snamem odbijač in to je to?
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 405
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#8065

To pa zelo težko verjamem, da je šel avtomat že pri 150k km. To ni nobena kilometrina. Jaz sem v 5 letih naklepal 100k, pa imam do šihta par 100 metrov, da bi se pa še v službo imel nekam za vozit, bi naklepal 100k v 2 letih, 150k v 3h. Gledano od novega, da se tako voziš, da ti na 3 leta starem avtu s 150k gre avtomat... hmmmm.

 

Od kje taka prepričanost v realne kilometre?


Menjalnik je crkoval na teh avtih kot po tekočem traku,vsaj tako mi je rekel bmw mehanik in,da so to menjavali na veliko zato,ker so gm menjalniki poddimenzionirani ali so pa imeli tovarniške napake ,oziroma preslabi za te motorje .No nima to veze. Če je tako ali ne. V glavnem gor je austaš ,prenovljen. In šalta popolnoma nečutno .Res pa je,da sem na ac zelo naglo pospešil do 190. In potem se je prižgalo to opozorilo. Ko je napaka izginila sem šel večkrat probat z kick startom ampak vse štima. Mogoče je res kot ti praviš ta hladilnik zapacan. Se pravi snamem odbijač in to je to?

Zelo pretirana izjava, samo poglej malo, koliko se jih še vozi naokoli, pa sem prepričan, da ima večina še prvi in nedotaknjen menjalnik. 


Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 630
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#8066

Ma ne vem ,človek ,ki mi je to rekel je delal z temi avti. In,da na večini so bile težave z tem. To si nisem jaz izmislil ,verjetno govori iz prakse. Ne moreš vedet,ce imajo naokrog vozeči avti prvi menjalnik .Neke tezave so očitno imeli ,mogoče samo dolocene serije. Nič čudnega ni to. Če bi bili tako dobri,ne bi imel moj zamenjanega.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 612
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8067

Menjalnik je crkoval na teh avtih kot po tekočem traku,vsaj tako mi je rekel bmw mehanik in,da so to menjavali na veliko zato,ker so gm menjalniki poddimenzionirani ali so pa imeli tovarniške napake ,oziroma preslabi za te motorje .No nima to veze. Če je tako ali ne. V glavnem gor je austaš ,prenovljen. In šalta popolnoma nečutno .Res pa je,da sem na ac zelo naglo pospešil do 190. In potem se je prižgalo to opozorilo. Ko je napaka izginila sem šel večkrat probat z kick startom ampak vse štima. Mogoče je res kot ti praviš ta hladilnik zapacan. Se pravi snamem odbijač in to je to?

Ne vem sicer kdo je ta bmw mehanik, ampak vsekakor je potegnil prehitre zaključke. Pravilno vzdrževan GM avtomat naredi v E39 nekje med 330.000 in 370.000 km, prva cifra je možna če se olje sploh nikoli ne menja, če se menja zdrži nekje toliko kot je druga številka. Povprečno. Je pa bilo dosti predčasnih odpovedi ampak razlog je ta ki sem ga zgoraj omenil, zapacan oljni hladilnik. Bmw kolikor vem v servisnih navodilih nima nikjer napisano da je pri E39 treba omenjeni hladilnik fizično očistit na vsakih 50 do 100.000 km, pa ga je še kako treba. To je celo dosti bolj pomembno, kot menjavanje olja v avtomatu. Kar se tvojega menjalnika tiče sicer upam da ni to to, ampak kilometri so pravi in če praviš da hladilnika nisi nikoli očistil, je zagotovo popolnoma zabit. Kot tak bo točno zdaj poleti pokazal zobe, časovnica se ujema. Če moja teorija drži, se ti je lučka prižgala zato ker je menjalnik avtomatika prestavila na rezervni program, to pa se je zgodilo zato, ker se je olje v njem pregrelo. Žal je pri E39 vse skupaj nastavljeno tako, da se lučka ponavadi prižge šele takrat ko je za menjalnik že prepozno, torej ko je zaradi pregrevanja že uničen. Če je res tako boš videl v kratkem, ko se bo lučka ponovila. Lahko sicer pregledaš hladilnik in vzameš vzorec olja iz menjalnika, ampak kot rečeno, bojim se da bo smrdelo po zažganem. V tem primeru je z menjalnikom konec. Preveri in poročaj, upam in želim si, da sem se v svoji teoriji zmotil.


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 630
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#8068

Gledal sem čez reže odbijača spodaj hladilnik. To se očitno vidi hladilnik od motorja spodaj. Ta je popolnoma čist ,verjetno ga treba snet,da pridem do hladilnika menjalnika.Hm uničen bi verjetno bilo kaj pri vožnji opazit recimo,da bi čutil pri šaltanju. No ne vem zato sprasujem.

Urejal robndi, 20.08.2019, 22:55.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 405
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#8069

Od spredaj ga ne boš videl, morda če pogledaš iz notranje strani čez visko ventilator.


Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 630
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#8070

A pol je treba sneti hladilnik vode,če hočeš očistit tale oljni hladilnik
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 612
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8071

Gledal sem čez reže odbijača spodaj hladilnik. To se očitno vidi hladilnik od motorja spodaj. Ta je popolnoma čist ,verjetno ga treba snet,da pridem do hladilnika menjalnika.Hm uničen bi verjetno bilo kaj pri vožnji opazit recimo,da bi čutil pri šaltanju. No ne vem zato sprasujem.

Kot rečeno, GM menjalnik ti žal ne da z ničemer vedeti da se v njem nekaj "kuha" dobesedno. Tudi če se olje v njem pregreva, bo še vedno prestavljal kot da ni nič. Šele ko je prepozno prižge opozorilo oziroma vrže v zasilni program. Je pa to opozorilo lahko tudi posledica česa drugega, naprimer softverske napake ali kakšne druge motnje, tako da ni 100% da je crknil menjalnik, oziroma da je tik pred koncem. Pravim samo da obstaja možnost da je, zato pazi da se ne pelješ kam daleč, ker te lahko pusti na cesti. V takem primeru kot je tvoj, ko je najprej prižgal opozorilo, bo namreč crknil iznenada, ne postopoma (so tudi drugi scenariji odpovedi kjer gre bolj počasi, ampak če je olje pregreto in zažgano, potem bo odpoved nenadna in se z avtom ne bo dalo več peljat, ker v menjalniku ne bo več potrebnega pritiska olja).

 

Kar se tiče hladilnika olja za menjalnik sem pa že pozabil kje točno je, ali je v prvi ali v drugi vrsti hladilnikov, zna bit da je pred njim intercooler, lahko pa se motim. 


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 909
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA, Alfa 159 Ti

#8072

Mislim, da je za intercoolerjem.
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 338
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#8073

Kje je hladilnik oz.ce je sploh kaj podobno hladilniku je odvisno od avta. E39 540 ga nima oz je nekaj brezveznega cemur naj bi se reklo hladilnik(alu pravokotna skatlica 15x10) pa zame to ni ,zato so tudi ti menjalniki podvrzeni pregrevanju.
Zato tudi je v mojem planu modificirati zadevo na pravi rebrasti hladilnik.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 909
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA, Alfa 159 Ti

#8074

E39 530dA ima hladilnik okoli 350x250x20 mm po obcutku.
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 166
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#8075

Bi moral pogledati, a, po spominu, ima moja 525dA samo eno kovinsko cev speljano naprej, k hladilnikom... in olje se torej hladi le v tisti cevi.


F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 909
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA, Alfa 159 Ti

#8076

Moj ima tocn tazga, tvoj pa tud pomoje. :ok
Imam se enga doma, ce ga rabs, ti ga dam za six-pack, drugac je pomoje bliz 500 EUR :ok2

Pripete slike za predogled

  • oew.png
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 612
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8077

Bi moral pogledati, a, po spominu, ima moja 525dA samo eno kovinsko cev speljano naprej, k hladilnikom... in olje se torej hladi le v tisti cevi.

Tisto je za olje servo volana, hladilnik olja v menjalniku je tak kot ga je Davidf1 prilepil  :ok In je lociran zadaj da se ja fino zabaše, kar je sicer eden od redkih konstrukcijskih kiksov E39  :napaka


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 338
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#8078

To kar je David prilepil je pravi hladilnik. Zabaše se pa slej kot prej tako kot vsak hladilnik na vsakem avtu.

 

Naj mi nekdo razloži kaj je to? To ni H od hladilnika.  Na njemu pa termostat kateri odpira na 85C ,voda motorja ima pa 105C ,pri neki taki malenkost večji temperaturi pa vrže v zasilni program. In kako naj bi pripomogla voda temperature 105C hladiti menjalnik..... Jajca..... 

 

BMW-17217505823-17-21-7-505-823-SF-Genui



Urejal blackberet, 21.08.2019, 21:42.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 612
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8079

Blackberet to ni hladilnik, to je izmenjevalec toplote, kar še zdaleč ni eno in isto  :-D Hladilnik medij ki se pretaka v njem hladi, izmenjevalec toplote pa ga greje. Olje v menjalniku očitno rabi dodatno gretje da menjalnik deluje optimalno, če ne tega nebi skonstruirali. Verjetno je zadeva mišljena predvsem za pozimi, da se olje v menjalniku hitreje segreje, s tem je tudi prestavljanje lepše in bolj tekoče. Hladilnika olja ta model kolikor jaz vem nima, pa vseeno ti menjalniki zdržijo več kot vsi drugi, tako da zaradi tega se ne sekiraj preveč  :ok


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 338
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#8080

Blackberet to ni hladilnik, to je izmenjevalec toplote, kar še zdaleč ni eno in isto  :-D Hladilnik medij ki se pretaka v njem hladi, izmenjevalec toplote pa ga greje. Olje v menjalniku očitno rabi dodatno gretje da menjalnik deluje optimalno, če ne tega nebi skonstruirali. Verjetno je zadeva mišljena predvsem za pozimi, da se olje v menjalniku hitreje segreje, s tem je tudi prestavljanje lepše in bolj tekoče. Hladilnika olja ta model kolikor jaz vem nima, pa vseeno ti menjalniki zdržijo več kot vsi drugi, tako da zaradi tega se ne sekiraj preveč  :ok

Bolje rečeno vzdrževalec temperature.Kje za hudiča je na takem avtu hladilnik ?!!? Čisti fail, moja avto ne rabi nobenega dodatnega gretja dobil bo dodatno hlajenje.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.