Američani nekaj pišejo o limitih za non-sport modele na 128mph - 205kmh, kar bi v bistvu ustrezalo... Ampak v Evropi naj tega ne bi bilo, samo omejitev na 250kmh, če jo sploh doseže.
E39 vprašanja
#8141
|
Prikaži več možnosti
|
#8142
Nemski 525dt, nima omejitve, do 240km/h gre, kar je okoli 234 po gps-u. Seveda cipiran.
Za 530ia pa prvic slisim da bi imel blokado. Se je pospesevanje postopoma zmanjsevalo ali je samo naenkrat obstal pri 220km/h? To ja mora it vsaj 235-240km/h po stevcu... Urejal MajoR, 02.09.2019, 15:24. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8143
Pri meni je bilo tako da se je naenkrat ustavil na 220. From A to BMW. |
Prikaži več možnosti
|
#8144
Naenkrat... |
Prikaži več možnosti
|
#8145
Hmm
Meni je pri 540i v peti prestavi pri 250km/h avto kar naenkrat sam nehal pospeševat, elektronsko omejena hitrost jbg. Enako pri e46 328i , prisel do 250km/h na stevcu in konec. Trenutnega 330d pa več kot 230km/h še nisem sprobal
Arbeit und disziplin:
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8146
Meni neha pospesevat pri 260km/h po stevcu. Po GPS-sem ga dobil ze malo preko, zaradi gum, cca 253km/h
![]() Urejal MajoR, 02.09.2019, 16:25. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8147
Moja 530iA je italijanska, pa sem je osebno sprobal do 240 na števcu, se pomeni nekje 233 realno. Za več ni bilo ravnice, je res da po 225-230 naprej res lagano pospešuje... |
Prikaži več možnosti
|
#8149
Nc fantje, cipat bo treba
![]() Aja, ti x-driver pa kar razmisli o turbini ali pa kompresorju ![]()
Arbeit und disziplin:
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8150
Zanimivo. Do tunera, pa naj umakne blokado, ce rabite vec. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8151
|
Prikaži več možnosti
|
#8152
Povej potnikom zadaj naj ne lulajo v avtu... Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#8153
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#8154
|
Prikaži več možnosti
|
#8155
Tole ko se posuši je problem odstranit. Vzami 3M 08509 to ostane zelo elastično in je lažje odstranit če bo kakšna kljuka ali mehanizem stekel za zamenjat. Lahko zrihtam, zs
![]()
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#8156
Jaz sem enkrat čistil z sprejen za klime in nikoli več. Na armaturi so se lučke prižigale ni,da ni. Radio je pol dneva delal samo na enem kanalu. To čiščenje je pa nepotrebno. Tisti čuden vonj se pojavi za par minutk,če izključiš klimo v garaži in potem izgine. Šel se pa čistit po nasvetih pametnjakovičev brez potrebe. Zdaj že nekaj let vozim nikoli nič problema. |
Prikaži več možnosti
|
#8157
Zgleda,da ni ni nič narobe. Parkrat sem vozil tam do 230 in nič. Vse gladko teče. Očitno je bila napaka čisto nekaj drugega in sicer nekaj na izpušnem kolektorju ,da ga je takrat vrglo v zasilni program. Jutri bom pa dal dol tisti odbijač itak,da za vsak slučaj spucam hladilnik. To se mora naredit. Hvala za nasvete. |
Prikaži več možnosti
|
#8158
Jaz se v nobenem avtomobilu nisem cistil klime. Pa nikoli nobenih problemov.
Arbeit und disziplin:
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8159
Saj je ni niti potrebno čistit. Tisti zatohel vonj,ki se pojavi ,ko je avto na mestu in ugasneš klimo,ko je pred tem laufala ,noben sprej niti čistilo ne prepreči. Ne sme se ugasnit in nobene težave. |
Prikaži več možnosti
|
#8160
Zakaj bi sploh ugašal klimo? Jaz je nikoli ne ugasnem. Reguliram temperaturo in je to to...
LP
|
Prikaži več možnosti
|