Skoči na vsebino

 

E39 vprašanja

* * * * - 10 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
8316 odgovorov v temi
x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 023
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#8261

Jerry in ostali znalci, a je to servo olje, ki večno pušča na e39, ali je kaj drugega? :skrbast pod avtom nisem našel izvora, zgoraj pa tudi ne.


Pripete slike za predogled

  • IMG_20191010_192041.jpg
  • IMG_20191010_192052.jpg
  • IMG_20191010_192059.jpg
  • IMG_20191010_192104.jpg
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 784
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8262

Jerry in ostali znalci, a je to servo olje, ki večno pušča na e39, ali je kaj drugega? :skrbast pod avtom nisem našel izvora, zgoraj pa tudi ne.

Itak  :ok2 Rešitev obstaja in sicer cev snameš in jo daš obnovit firmi PRIT d.o.o., oni to zrihtajo dobro in poceni  :ok


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Kljajic47
Kljajic47
  • Uporabnik
  • Sporočil: 248
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: E60 530dA

#8263

Lahko slikaš nalepke na plastenki? Si vzel 1 ali 5 litrsko embalažo? Meni se je nekaj podobnega par tednov nazaj zgodilo na VW Caddyu z enakim oljem, le da sem ga jaz kupil pri GMT. Ko sem primerjal embalažo s staro sem videl da se precej razlikujeta, nova ima tudi zabrisane serijske številke, kar se mi zdi čudno. Težko sicer verjamem da firme kot sta GMT in mimovrste.com prodajajo ponaredke, ampak zdaj ko si še ti omenil mi je tole dalo mislit. Če imaš možnost poslikaj nalepke na plastenkah, da primerjamo. M52TU definitivno ne sme pit olja če je z motorjem vse OK, nenadno povečanje porabe pomeni da nekaj ne štima.

 

Je možno, da na mimovrste.com ne bi prodajali original olj? Do 7k niti kapljice, potem pa ga začne piti? Mobil 5w-40 in M52TÜ.

 

mimovrste nabavlja ponavadi od Eurotona, Euroton pa direkt od Mobila...mobil lepo špila na teh motorjih, tako kot tudi Liqui Moly...


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 023
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#8264

Itak  :ok2 Rešitev obstaja in sicer cev snameš in jo daš obnovit firmi PRIT d.o.o., oni to zrihtajo dobro in poceni  :ok

Katero cev točno? Torej ne pušča posoda, pač pa cev?


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 784
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8265

mimovrste nabavlja ponavadi od Eurotona, Euroton pa direkt od Mobila...mobil lepo špila na teh motorjih, tako kot tudi Liqui Moly...

Ja saj jaz sem zdaj v svojo E60 530i spet natočil Mobila in dela tako kot mora, motor je popolnoma tih.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Kljajic47 je všeč


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 759
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#8266

Verjetno spodaj, kjer pride cev na posodo.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 784
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8267

Katero cev točno? Torej ne pušča posoda, pač pa cev?

Na posodi ponavadi pušča tista tanka gumica na pokrovčku, to vidiš po tem da je posodica vsa mastna od olja. Če je mastna cev, pa to pomeni da je cev trda in se je ne da več dobro zategnit, zato začne puščat. 


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 023
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#8268

Posodi sem pred 5 leti že zamenjal pokrovček z novim (Mihold). Takrat mi je tudi neke cevi menjal zaradi zamaščenosti, ampak pa ne vem točno, katerih. Mislim, da cevi od hladilnega sistema. Bom probal ugotovit po računu, kaj je bilo.


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 023
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#8269

Edit: http://bmwfans.info/...pipes#1095526_1

2014 menjane št. 1 in št. 14.

 

In še http://bmwfans.info/...es_2#1438633_16

Št. 5, 11 in 16.

 

Zdaj je spet mastno...


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 784
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8270

Edit: http://bmwfans.info/...pipes#1095526_1

2014 menjane št. 1 in št. 14.

Ti res nimaš sreče lol, očitno so spet spustile...


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 023
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#8271

Tako malo zdržijo ali kaj?

 

Koliko časa zdrži pa drugovgradna vodna pumpa in termostat? Tole je menjal že @user_x pred mojim nakupom avta.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 784
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8272

Tako malo zdržijo ali kaj?

 

Koliko časa zdrži pa drugovgradna vodna pumpa in termostat? Tole je menjal že @user_x pred mojim nakupom avta.

Če ti pušča, potem je očitno to to, ja :D

 

Kar se termostata tiče za bencinarje ne vem točno koliko zdržijo, jaz sem jih na E39 530d M57D29 menjal točno na vsaki dve leti. Original BMW-jeve, seveda. Verjetno na bencinarju zdržijo dlje časa, ker to res ni za nikamor. Pumpa pa spet odvisno, za originalno je znano da zdrži 130.000 km, kopije pa pitaj boga, verjetno nekatere celo več. Pa tudi original pumpe so zdaj že boljše kot včasih, to je ena od redkih komponent pri kateri kos za drugo vgradnjo zdrži dlje od originala. Saj ni težko pogruntat kdaj gresta pumpa in termostat proti koncu, pri fuč termostatu temperatura v hladnih dneh ne pride več tako hitro do polovice ali pa kazalec sploh ne pride tja, pumpa pa začne ponavadi puščat ali pa dobi zračnost. Kar naenkrat ne bo crknila, tako da če se malo spoznaš na zadeve in jih preverjaš, ju lahko še pravi čas zamenjaš :)


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 023
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#8273

110k km sem že samo jaz naredil s tem avtom, koliko prej so bile te zadeve menjane, niti ne vem natančno. Zračnost na vodni pumpi je treba ekstra preverit ali se kako drugače opazi? Ropota ali kaj takega?


Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 793
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#8274

Losaš jermen in komot preveriš zračnost ter če so ležaji še OK. Je pa res da imajo že nove nekaj lufta tako da se ne boš takoj ustrašil. Primerjaj z novo če se da.

Prvovgradnje so lahko odletele popolnoma brez opozorila saj je bil impeler plastičen. Potem so pri BMWju prišli k pameti in so začeli uporabljati pumpe s kompozitnim impelerjem proizvajalca Sileri-SIL. Aftermarket so sedaj ali kompozitni ali pa kovinski, ki imajo baje problem drugje in sicer to da lahko pobere ležaje. 

Američani montirajo Steward, ki je baje TOP izbira za r6. Jaz sem vgradil SIL in je OK. SO pa verjetno prav tako OK tudi pumpe drugih kvalitetnejših proizvajalcev Meyle, HEPU.... 

Menja se obvezno skupaj z novo plastično jermenico.

 

Za tiste cevi pa ali se ne sekiraš ali pa res vprašaš če se da kaj rešit pri PRIT-u. 

 

Termostat naj bi delal Wahler? Meni drži že par let, originalnega sem zamenjal po 17tih letiih je bilo pa res samo 140kkm ;)



Urejal bvogri, 10.10.2019, 23:01.

Prikaži več možnosti
    • x-driver je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 023
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#8275

Glede tistega puščanja bi rad našel samo vzrok in ga odpravit. Tole je kar packarija zdaj.


Prikaži več možnosti


uursi
uursi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 444
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW 528iA, BMW 530dX

#8276

A kdo ve, če se da del pod št. 9 zamenjat brez jemat stran celo plastiko pod brisalci? Slednjo sem namreč danes menjal, ampak sem idiot pozabil zraven naročit še tisti 2 trikotni plastiki levo in desno :napaka

se da vse lepo zamenjat  če misliš te plastike okrog sprednjega stekla.

https://www.bmwslo.c...page-7?hl=uursi

#122 


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 023
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#8277

Bemu mast, kaj so šle cene gor :damn tesnilo zadnje šipe 51€, tisti 2 trikotni plastiki pa 21€.
A sta samo nataknjeni, brez vijakov ali čepov?
Prikaži več možnosti


uursi
uursi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 444
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW 528iA, BMW 530dX

#8278

Vse je lepo nataknjeno, tako lepo sede not, malo prtisneš v ležišče. pisofkejk. ani daš wn an ga zanageš stran da dga ung uanagaš nazaj  :ok2 . Ne vem če sem za vse skupi porabil 20 minut.


Prikaži več možnosti
    • x-driver je všeč


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 368
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#8279

Bemu mast, kaj so šle cene gor :damn tesnilo zadnje šipe 51€, tisti 2 trikotni plastiki pa 21€.
A sta samo nataknjeni, brez vijakov ali čepov?


Ce mislis da so sle cene za e39 dele gor, si prav uganil. E39 je ze v klasik program...

Sicer pa, sem bil pred nekaj casa pri schumiju, kjer je eno E46 m3 rihtal. Ce se ne motim, je bila cena za eno obrobo zadnjega stekla cena cca 500€+ :crazy
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 306
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#8280

V skoraj desetih letih sem samo parkrat uporabil vlečno kljuko na E39... vsakič znorim, ko jo moram natakniti, in potem se matram, kot norec, da jo snamem... zato sem dobil odpor in prikolica večinoma stoji in iščem druge rešitve, ko kaj pospravljam.

 

Imam original kljuko, tisto ki se navpično nabije v nastavek... imam ključ, vse štima.

 

Edino kljuka noče do konca gor, da bi se zahakljala.

 

Ima kdo kak praktičen nasvet ali navodila? :napaka


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti