Skoči na vsebino

 

E39 vprašanja

* * * * - 10 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
8751 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 622
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8601

Glede lambde se motiš, kot sem ti že povedal. Drži da lambda ne začne delat takoj in rabi določeno temperaturo, ampak to temperaturo s pomočjo ogrevanja doseže zelo hitro, v manj kot 20 sekundah. Kot rečeno imam tak primer, kjer razpoka na kolektorju vpliva na lambdo v tolikšni meri, da začne motor zalivat. To se začne par sekund po vžigu (manj kot 10) in traja nekje nadaljnih 20-30 sekund, potem zalivanja ni več in motor normalno deluje tudi na prostem teku, iz česar se da sklepat da takrat lambda ne rabi več dodatnega ogrevanja in preide v drugo fazo delovanja. Pa da se ne boš slučajno preveč matral z izpodbijanjem omenjene teorije in še naprej trdil da to ne drži, zgoraj napisano diagnozo je postavil schumi. Človek je v življenju naredil že kar nekaj stvari, tako da mislim da ne moremo ravno dvomit v tisto kar je rekel. Ali pač?

 

Glede ostalega se mi niti ne da razpravljat, ker vse skupaj ne vodi nikamor. Kar sem napisal sem napisal zato da pomagam Skipu pri njegovem problemu, ne zato da bi se šel neko pregovarjanje in neskončne debate o tem, kako so na nekih tujih forumih postavljali takšne in drugačne teorije. Ti imaš mogoče časa na pretek, jaz ga žal nimam. Če ima nekdo problem podam rešitev, če sam nisem dovolj sposoben se obrnem na schumija, ali na koga drugega ki ni zgolj teoretik. Vse ostalo je izgubljanje časa. Brez zamere ampak tvoji doktorati o osveževanju sesalnega kolektorja me ne zanimajo (aja btw, tesnila na njem nikoli ne spustijo do te mere da bi to motilo delovanje motorja - toliko da boš vedel da si se tudi tu zmotil), zanima me samo kako bo Skip rešil problem. Hvala za pozornost in lahko noč.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 359
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#8602

Glede lambde se motiš, kot sem ti že povedal. Drži da lambda ne začne delat takoj in rabi določeno temperaturo, ampak to temperaturo s pomočjo ogrevanja doseže zelo hitro, v manj kot 20 sekundah.

Ah Jerry, nehaj se smešit no. Saj pogosto imaš tudi prav, ampak glede lambd se motiš. Namen grelca ni, da bo lambda delovala že pri hladnem zagonu. In niti slučajno ni zagreta v 20s. Gretje sicer pomaga, da se zagreje hitreje, še vedno pa to traja več minut. Ne vem, kaj je tebi Schumi rekel, dvomim pa da ti je rekel, da se pri hladnem motorju lambda segreje v 20s in tudi, da je govoril o takšnih nebulozah kot druga faza delovanja lambde. Mogoče si ga samo narobe razumel in dodal nekaj svojega napačnega sklepanja zraven.

O temu ali je teoretik nekdo, ki pove nekaj, kar mu je dober mehanik baje povedal in si to še po svoje razlaga, ali tisti ki sicer rad naštudira teorijo ampak tudi sam prime za orodje in to teorijo preveri z diagnostičnimi orodji, bi se tudi dalo razpravljat, ampak ni to namen te teme.

 

Moj namen ni bil prepucavanje s tabo, kdo ima prav, ampak pomoč pri težavi in sem napisal svojo izkušnjo, da so lahko krive cevke. Izkušnjo - ne teorijo, ki mi jo je nekdo povedal. In tudi iz izkušenj vem, kako dolgo rabi, da se lambda segreje, zato sem tudi napisal človeku v pomoč, da naj s tem ne izgublja časa. Prav tako sem napisal, da ni potrebno na pamet menjavat regulatorja goriva, ker se ga da preverit. A to ni v pomoč, da naj ne meče denarja stran za nekaj, kar bi lahko bilo še v redu?


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 622
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8603

Ah Jerry, nehaj se smešit no. Saj pogosto imaš tudi prav, ampak glede lambd se motiš. Namen grelca ni, da bo lambda delovala že pri hladnem zagonu. In niti slučajno ni zagreta v 20s. Gretje sicer pomaga, da se zagreje hitreje, še vedno pa to traja več minut. Ne vem, kaj je tebi Schumi rekel, dvomim pa da ti je rekel, da se pri hladnem motorju lambda segreje v 20s in tudi, da je govoril o takšnih nebulozah kot druga faza delovanja lambde. Mogoče si ga samo narobe razumel in dodal nekaj svojega napačnega sklepanja zraven.

O temu ali je teoretik nekdo, ki pove nekaj, kar mu je dober mehanik baje povedal in si to še po svoje razlaga, ali tisti ki sicer rad naštudira teorijo ampak tudi sam prime za orodje in to teorijo preveri z diagnostičnimi orodji, bi se tudi dalo razpravljat, ampak ni to namen te teme.

 

Moj namen ni bil prepucavanje s tabo, kdo ima prav, ampak pomoč pri težavi in sem napisal svojo izkušnjo, da so lahko krive cevke. Izkušnjo - ne teorijo, ki mi jo je nekdo povedal. In tudi iz izkušenj vem, kako dolgo rabi, da se lambda segreje, zato sem tudi napisal človeku v pomoč, da naj s tem ne izgublja časa. Prav tako sem napisal, da ni potrebno na pamet menjavat regulatorja goriva, ker se ga da preverit. A to ni v pomoč, da naj ne meče denarja stran za nekaj, kar bi lahko bilo še v redu?

Lambda sonda je še kako potrebna pri hladnem zagonu, kako pa misliš da DME ve, kolikšna je pravšnja zmes goriva in zraka? Z vstopnimi parametri si nima kaj pomagat, edini izstopni je pa prav informacija, ki mu jo nudi samo in izkljulno lambda sonda. To je zelo enostavno za razumet, kaj ti tukaj ni jasno? Seveda so motorji delali tudi brez lambda sond, ampak niso imeli tako natančnih informacij, zato so se hladni bolj zaganjali ali zalivali, da ne govorim o ročnih zaugih oziroma "čokih", kot smo jim mi včasih rekli. Lambda je čisto koristna zadeva, sploh prva, tista pred katalizatorjem. Kar se tiče ogrevanja je pa tako kot sem ti napisal, jaz verjamem schumiju in tudi moje ugotovitve iz prakse potrjujejo da je temu tako, ti pa po želji.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 622
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8604

Prav tako sem napisal, da ni potrebno na pamet menjavat regulatorja goriva, ker se ga da preverit. A to ni v pomoč, da naj ne meče denarja stran za nekaj, kar bi lahko bilo še v redu?

Je, čeprav tista reč (rabljena) ne stane praktično nič in zamenjaš jo v 5 minutah, ni to nek strošek, niti izguba časa. Razstavljanje kolektorja in menjavanje vsega po spisku je pa strošek in izguba časa, če so katalizatorji počeni.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 359
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#8605

Lambda sonda je še kako potrebna pri hladnem zagonu, kako pa misliš da DME ve, kolikšna je pravšnja zmes goriva in zraka? Z vstopnimi parametri si nima kaj pomagat, edini izstopni je pa prav informacija, ki mu jo nudi samo in izkljulno lambda sonda. To je zelo enostavno za razumet, kaj ti tukaj ni jasno? Seveda so motorji delali tudi brez lambda sond, ampak niso imeli tako natančnih informacij, zato so se hladni bolj zaganjali ali zalivali, da ne govorim o ročnih zaugih oziroma "čokih", kot smo jim mi včasih rekli. Lambda je čisto koristna zadeva, sploh prva, tista pred katalizatorjem. Kar se tiče ogrevanja je pa tako kot sem ti napisal, jaz verjamem schumiju in tudi moje ugotovitve iz prakse potrjujejo da je temu tako, ti pa po želji.

Jerry ne vem, kaj ti še naj napišem. Smo ja rekli, da ne bomo več o teoriji, ki ne bo pomagal razrešiti vprašanja. Pa naj bo. Upam, da še zadnjič v tej temi. POPOLNOMA NAROBE si razlagaš nalogo lambde. Dokler boš že v osnovi imel napačno predstavo in vsa sklepanja delal na podalgi te napačne predstave, ti bom v tej temi težko vse razložil, brez da zabluziva nekam, kjer ne bo nobene veze z vprašanji o E39. Nič hudega, še zdaleč nisi edini, ki tega ne razume. Če te zanima, kaj več, lahko za to odpremo novo geekovsko temo o teoriji krmiljenja motorjev z notranjim izgorevanjem, pa se tam na smrt skregamo glede lambd ali kakšne druge periferije. Bom z veseljem sodeloval.

 

Motorji brez lambda sond verjetno niso imeli tako natančnih informacij, ker je vmes preteklo več deseteletij in je motorna elektronika postala bolj dovršena. Senzorji na drugačni zasnovi in bolj natančni, več senzorjev, z desetletji izkušenj znajo inženirji najbrž naredit tudi bolj natančne večdimenzionalne tabele. Skratka temu se reče tehnološki napredek.

 

In DME "ve" vedno, ne glede ali gre za hladen zagon ali kakšen drug režim vožnje, kakšna je pravilna doza goriva na osnovi podatkov o količini vsesanega zraka (LMM), temperature vsesanega zraka, temperature motorja in tabel, vsaj tega + odvisno od zasnove še podatkov drugih senzorjev. Ne rabi zato lambde. Glavna naloga lambde je eko narave. Po tem, kako si ti predstavljaš delovanje elektronskega krmiljenja motorja, bi v bistvu potreboval samo lambdo, saj bi na podlagi podatkov iz lambde DME točno vedel ali naj doda ali odvzame gorivo. Po tvoji logiki so očitno ostali senzorji za okras, pa temu še zdaleč ni tako.

 

 

Je, čeprav tista reč (rabljena) ne stane praktično nič in zamenjaš jo v 5 minutah, ni to nek strošek, niti izguba časa. Razstavljanje kolektorja in menjavanje vsega po spisku je pa strošek in izguba časa, če so katalizatorji počeni.

Tisto reč rabljeno moraš ravno tako stestirat, če je še dobra, kar vzame več časa, kot če stestiraš svojo, ki je že montirana. O mojih izpušnih kolektorjih pa ne bi, ker ni imelo pri meni nobene zveze s tem zakaj nekomu motor hladen trese. Meni NI zaradi kolektorjev. Dopuščam možnost, da se lahko to dogaja komu drugemu, ki ima kolektor počen pred sprednjo lambdo, ampak NE ZARADI OKVARE LAMBDE. Imam tudi teoretično razlago o tem, zakaj. Ampak kot sem že napisal, ne mislim več utrujat s teorijo. v praksi pa avtomobila s tako počenim kolektrojem še nisem imel.

 

Sem že zgoraj napisal, zakaj sem šel dol jemat sesalni kolektor, ampak ti si moje pisanje površno prebral, tako kot si verjetno tudi površno poslušal Schumija, v kakšnem kontekstu ti je rekel, kar ti je rekel.

 

Toliko z moje strani, dokler pa avtor vprašanja ne poroča, kaj je ugotovil ali pa se pojavi kakšno novo vprašanje, ne mislim več sodelovat.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 622
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8606

Toliko z moje strani, dokler pa avtor vprašanja ne poroča, kaj je ugotovil ali pa se pojavi kakšno novo vprašanje, ne mislim več sodelovat.

Pravilno, saj nisi povedal nič novega. Ti trdiš da lambda pri hladnem motorju na njegovo delovanje ne vpliva, jaz trdim da vpliva, debata zaključena.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


fantastic five
fantastic five

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 608

#8607

Ajde ljibitelji e39..preden gre v prešo...
Pri kastelecu v Grosupljem je Imola rot 530iT na voljo.. po delih :-((
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 622
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8608

Ajde ljibitelji e39..preden gre v prešo...
Pri kastelecu v Grosupljem je Imola rot 530iT na voljo.. po delih :-((

Kaj je pa na njej še uporabnega?


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


fantastic five
fantastic five

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 608

#8609

Nevem.
Sosed je včeraj letel po črn strop itd..
Prikaži več možnosti


Benyy
Benyy
  • Uporabnik
  • Sporočil: 130
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E90 318D & E39 530D

#8610

Kaj je lahko razlog za tresenje, ko s touringom zapeljem čez kakšno grbino ? Zatrese se takrat ko zadnji konec zapelje čez, pri sprednjem koncu ne opazim tega. Na volanu se nič ne čuti tresenje ampak samo na riti torej občutek kot da se cel avto strese.. Zadaj sem menjal roke in stabilizatorje kaj bi še lahko bilo ?

Po 1 letu so puše končno zamenjane :-D. Vmes sem sicer zamenjal eno E39 za drugo ampak je imela enako težavo.

Takole pa izgledajo stare puše zaradi katerih je vse tako grdo treslo. V zadnjem času je sicer ob višjih hitrosti začel avto še plesati tako, da sem moral nujno menjati. V 19. letih so dale čez cca 400.000km. Strošek, če koga zanima oz. ima v planu menjavo - 300€ 4x Lemforder puše, menjava in optika 300€.

 

 

unnamed.jpg


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 925
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#8611

To so puše zadnjega mosta?
Prikaži več možnosti


Benyy
Benyy
  • Uporabnik
  • Sporočil: 130
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E90 318D & E39 530D

#8612

Tako je. Na touringu.


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 925
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#8613

Kje si jih pa menjal?
Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 224
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#8614

Litija... to ti je Primož menjal verjetno  :) ?


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 431
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#8615

Zanima me glede povečanja sredinske luknje na platiščih iz 72,56 mm na 74,1 mm.

 

Na koliko se mora postružiti sredinska luknja, da sede na E39? Je dovolj 74,1 mm, ali je potrebno na 74,2 mm?

 

Če bi bil recimo malo luft, je to sploh važno, ker eni pravijo, da platišče itak ''sedi'' na vijakih?


Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 876
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i, E46 320i

#8616

74.1 mora bit drugače trese
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 431
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#8617

A to zihr, ker eni govorijo drugace?
Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 876
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i, E46 320i

#8618

Vijaki že držijo ampak ne v centru. Rob je zato da je platišče scentrirano.
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 431
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#8619

Torej nujno luknja tocno 74.1 mm?
Prikaži več možnosti


Bmwe46mb
Bmwe46mb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 434
  • Avtomobil: E91 320d xd

#8620

Screenshot_20200227-121127.png
Če nebi bilo tih pizdarij z co2,ta avto ne bi bilo slabo kupit..
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.