Skoči na vsebino

 

E39 vprašanja

* * * * - 10 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
8748 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 416
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8741

Original ja, preverjeno :)

Potem jih samo vzemi, pa boš potem premišljeval ali sedejo ali ne... ITAK DA SEDEJO!  :damn  :laugh  :rofl  :ok2


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


Deedko
Deedko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 330
  • Lokacija: Podbočje
  • Avtomobil: E39 525d M

#8742

zdravo fantje vprasanje, gre se za 525d in sicer problem z grelnim sveckam oz varovalkam, namrec za usako ko dam kontakt mi skuri 100ah varovalko v prtljazniku (zraven akomulatorja) svecke preveril in ja samo ena se zaiskri ko dam direkti plus nanjo ostalih 5 mrtvih. zdej al je ta ena v kratkem stiku in mi mece ven ali pa deluje vendar potegne prevec toka, rele vidit ok brez tezav.


Prikaži več možnosti


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 671
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#8743

Problem z grelnim svečkam oz. varovalkam..

Zakaj pa meniš, da so krive svečke? Zaradi svečk nebi smelo ven metat glavne varovalke.
Svečke imajo posebaj napajanje preko releja. Nevem pa zakaj bi kdo dajal posebaj napajanje na svečke. :napaka

Ti imaš glavni kabel nekje v stiku z maso. Verjetno preko releja za kontakt. Tukaj ni nobena komponenta v avtu kriva za pregorelo 100A varovalko. Prej bi stopilo plastiko okvarjenega modula ali električno napeljavo in najbrž bi se tudi kaj vžgalo.

Urejal Matejkec, 28.03.2020, 19:46.

Prikaži več možnosti


Deedko
Deedko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 330
  • Lokacija: Podbočje
  • Avtomobil: E39 525d M

#8744

ce odklopim modul grelnih sveck je use ok, do sedaj ugotovil da skupni plus za ventilator spredaj in grelne svecke modul(rele)

 

ja od kje pa rele dobi napajanje ? 

 

glavni kabel ni v stiku 

 

na svecko sumim ker 5 jih brez upornosti ena pa preko instrumenta piska na maso (nisem mel primera se takega)


Prikaži več možnosti


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 671
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#8745

ce odklopim modul grelnih sveck je use ok, do sedaj ugotovil da skupni plus za ventilator spredaj in grelne svecke modul(rele)
 
ja od kje pa rele dobi napajanje ? 
 
glavni kabel ni v stiku 
 
na svecko sumim ker 5 jih brez upornosti ena pa preko instrumenta piska na maso (nisem mel primera se takega)


Potem pa odklopi to svečko, da vidiš če je kaj na tem in če je kriva ta ena svečka ali je kriv modul grelnih svečk
Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 217
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#8746

ce odklopim modul grelnih sveck je use ok, do sedaj ugotovil da skupni plus za ventilator spredaj in grelne svecke modul(rele)

 

ja od kje pa rele dobi napajanje ? 

 

glavni kabel ni v stiku 

 

na svecko sumim ker 5 jih brez upornosti ena pa preko instrumenta piska na maso (nisem mel primera se takega)

Itak da piska, če je dobra. Saj žarnica tudi piska, če ni pregorena...

Inštrumenti lahko piskajo tja do enih 40Ohm upornosti, to pa ni noben kratek stik.


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 723
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#8747

@x-driver, ste ze kaj resevali tresenje?

Glede diskov, lahko potrdim da so original le original. Sedaj so gor cca 53kkm, isto toliko original ploscice (Jurid). Pa se vedno ni zasvetila lucka. Ceprav po zvoku pri zaviranju, bi rekel da bo vsak cas.

Omenil si tudi da se je tresenje v zadnjih 2 letih poslabsalo, kljub menjavi skoraj vsega, kar bi lahko bilo povezano s tresenjem. Mogoce nekaj, kar se nisi menjal/pregledal?

Isto trese ce zaviras in das menjalnik v N? Sredinski lezaj na kardanu je bil menjan? Vpetje diffa je se ok?

Glede selenov, jaz vozim na zgornjih rokah X5 puse, na spodnjih pa powerflex. Super kombinacija. Je pa res da so roke Meyle HD, ta ugornje, spodnjih ce se prav spomnim se ne da dobit v HD varianti. Tako da se mi zdi da je to dober kompromis, vzames oboje Meyle, zgornje HD, pustis puse (ker mislim da pri 6 zyl. ne pasejo od X5), spodnje pa das powerflexe.

Nosilci notorja so ok? Zobata letev ima kaj lufta? Feltne z gumami, uravnane na Hunterju?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 399
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#8748

Se strinjam, Hunter dela cudeze.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 879
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#8749

Ne vidim, zakaj bi razna vpetja na pogonu vplivala na hudo tresenje pri zaviranju. Največji odkrit problem so zdaj seleni. Bom poročal, če bo menjava na powerflex kaj rešila.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.