Taka je začasna rešitev pri električnih zicih:
Če vzameš črno vezico in višek odščipneš pa rata stalna rešitev

#81
Če vzameš črno vezico in višek odščipneš pa rata stalna rešitev ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#82
Če si lahko za odgovor ali dva sposodim temo, bi vas naprosil samo za kratek nasvet. Čaka me servisni interval(gre za e39 523i,1996).
Torej,naročeno imam olje BMW longlife 98, 5w40. Sedaj pa še malo prebiram na forumu in naletim na tole zadevo: "BMW "LongLife-98" olja: so predpisana za motorje letnika 1998 in novejše, do letnika 2001. Temeljito testirana s strani BMWja, primerna za celo leto, ne glede na zunanjo temperaturo. Viskoznosti SAE 0W-30, 0W-40, 5W-30 in 5W-40. Skoraj brez izjeme gre za 100% sintetična olja. Bom tukaj kaj falil, ker pač motor ni glih od letnika 1998 naprej? Ima kakšno posebno vezo? Prej je bil notri TXT 5w40, vendar nimam nekega prepričanja vanj:ok Prosim za odgovor.LP |
Prikaži več možnosti
|
#83
Pa če si sam odgovorim.Verjetno nimam kaj falit, ker priše pod priporočeno oz.dovoljeno za M52 motorje, NI dovoljeno pa za M52TU (torej dvojni vanos).
Torej bi moralo bit to vredu, kako se bo obneslo pa bomo videli:ok |
Prikaži več možnosti
|
#84
V specifikaciji naj nebi bilo namenjeno M52 motorju:napaka
|
Prikaži več možnosti
|
#85
|
Prikaži več možnosti
|
#86
Sicer sem prej to čital,vendar sem spregledal ta stavek: Außerdem freigegeben für sonstige Motoren ( Hierzu gehören sämtliche BMW-Motoren/-Modelle, die nicht hier aufgeführt sind, wie z. B. M10, M20, M21, M30, M40, M41, M42, M43, M44, M50, M51, M52, M60, M62, M70, M73, S14, S38, S50, S50U, S52, S70,etc.)
Obstal menda ne bo:laugh |
Prikaži več možnosti
|
#87
Ali mi lahko kdo priporoča koga, ki bi mi vgradil bluetooth enoto? Kakšen je okviren strošek takega posega in katero komponento bi moral kupiti?
Rad bi imel zadevo rešeno tako, da ko se vsedem v avto, da se moj tel. samodejo prek bluetootha poveže z avto-računalnikom in da lahko prostoročno govorim. Rad bi tudi uporabljal tudi tipke na volanu. V avtu imam vgrajeno orginal tel. inštalacijo in 16:9 navigacijo. Prosim za nasvet, thx ![]() Urejal black525d, 19.04.2011, 10:03. |
Prikaži več možnosti
|
#88
Rabiš BMW bluetooth modul ULF, če se le da zadnje (13.) generacije.
Nov stane okoli 400€ ali pa Dension Gateway five oz. kaj podobnega, stane cca. 230€ ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#89
Super, hvala za odgovor. Sem že malo pogledal po ebayu in sigurno se bo nekaj našlo.
A obe varjanti, ki si ju napisal uporabljata originalno inštalacijo (zvočniki, mikrofon v stropu, tipke na volanu)? Namreč nebi rad da iz armature posebej še nekaj štrli ![]() Hvala in LP |
Prikaži več možnosti
|
#91
Berem, da Dension Gateway 300 omogoča prostoročno telefoniranje in predvajanje mp3 iz USB-ja - to bi jaz imel
![]() http://www.mp3avto.s...ion-gateway-300 Zdaj me pa zanima ali je to komplicirano za priklopit ali je kar plug and play. Zadaj v prtljažniku imam DVD enoto za navigacijo, spodaj pa CD weksler. Navigacija je 16:9. Kolikor sem gledal po internetu, zgleda da je to samo nek podajlšek(adapter) ki se ga priklopi na kabel s pini, ki je trenutno priklopljen v weksler. Ali je to vse kar je treba storiti? Če kdo od forumašev to prodaja kupim. Prosim svetujte kam naj grem, da po možnosti to vgradijo kar tam kjer kupim. Hvala |
Prikaži več možnosti
|
#92
Še eno hitro..... Ali rabim kaj posebnega kupit, da se bodo DVD filmi predvajali na 16:9 navigaciji.
Zadaj sem namesto DVD-ja z navigacijo vtaknil not en orginalen DVD film, ampak se ne zgodi nič. |
Prikaži več možnosti
|
#94
Mam en problem...sicer je malo podatkov za diagnozo a če se je kdo v preteklosti srečal z podobno situacijo...
Ko je avto hladen, torej večinoma zjutraj, se zelo nekultivirano pelje ...recimo če pelješ v drugi pri 1000 obratih kar nekaj pocukava in se zaletava...ko je enkrat segret, tega problema ni... Je pa 523 l.99, dvojni vanos
Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
|
Prikaži več možnosti
|
#95
Imam par vprašanj glede motorja 528i l.96.
1. Je normalno ko motor laufa, da mu odpreš zamašek olja, takrat motor postane malo nemiren in ko daš roko na odprtino vleče zrak not(kot sesalec). 2.Če vzameš merilec olja vn tudi postane malo nemiren. 3.In pri normalni temperaturi je ta debela cev pri hladilniku tako napeta da se je neda niti stisnit. Hvala za odgovore. L.p. |
Prikaži več možnosti
|
#96
Prva dva simptoma sta posledica izrabljene membrane oljnih hlapov, preveč pritiska v ceveh pa tudi ni dobro, čeprav je to lahko zelo relativno in je težko takole na daleč ocenit... |
Prikaži več možnosti
|
#97
Pozdrav,
imam vprašanje glede pokrova za dolivanje/nalivanje motornega olja. Opazil sem, da mi nekje pri pokrovu spušča olje in je potem okoli pokrova mastno oz. črno. Pokrov na pogled ne deluje uničen ali karkoli, nisem pa opazil kakšnega tesnila. Zanima me, ali ti pokrovi imajo tesnila in ali se je kdo že srečal s podobnim "problemom"? Hvala! Lp, T Urejal tlikar2, 03.02.2012, 13:36. |
Prikaži več možnosti
|
#98
Mislim, da pokrovček za olje ima tesnilo (gumico9. Je pa tudi na plastiki ki pokriva motor ena gumica ampak mislim, da nima veze z puščanjem olja.
Naj me popravijo če se motim. Urejal uursi, 03.02.2012, 14:00. |
Prikaži več možnosti
|
#99
Po mojem bi tudi moglo biti kakšno tesnilo. V glavnem, če bo kdo čez vikend preverjal nivo olja, naj pogleda pod pokrovček in poroča ![]() Lp, T |
Prikaži več možnosti
|
#100
Pokrovčki imajo tesnilo, katerega pa posamezno ni kot rez. del.
Lp, Jože.
|
Prikaži več možnosti
|