Vseeno hvala

#61
ja, po TIS- sem malo gledal, se "učil"... vsekakor pa bi še rad slišal od katerega ki je to delal:)
Vseeno hvala ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#62
je res samo 1 forumaš menjal te amortizerje ?? Japajade... sanja s.o.k
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#63
problem je v tem, da imaš dvojne "fedre", ki ti gor držijo vrata: - od vrat (št. 12 Gasdruckfeder 51 24 8 220 072) ![]() - od stekla (št. 2 Gasdruckfeder 51 24 8 190 688) ![]() Tako da vrata verjetno redko kdaj ne stojijo gor (padajo dol), temveč se večinoma le ne odpirajo več do konca To pa moti samo malo bolj visokorasle, ki se, kakor se je meni dogajalo, s čelom zabijejo v ključavnico ![]() In ker, kakor opažaš, zadeva tudi ni enostavna, se je marsikdo ne loti F7P 704+DW10 FD+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 32 cyl = 1037 PS |
Prikaži več možnosti
|
#64
Res je, ni enostavno... Tapeto vsaj odmaknit zadaj, če že ne sneti(ni pogoj). Nujno rabiš še en par rok, pa ko boš tole menjal, menjaj oboje amortizerje(od šipe in pritljažnih vrat). Strošek cca 150€(z delom vred). Kako boš vedel, če so zanič tudi amortizerji od šipe? Odpri šipo, dvigni na cca polovico višine, če ti pade dol, ali počasi leze dol, so amortizerji zanič. Velikokrat so ravno ti amortizerji krivi, da ti ne drži zadnje havbe!
Točnega postopka pa ne vem, vprašaj kakega Schumija za nasvet:ok ![]() Glory Glory Man. United!!! |
Prikaži več možnosti
|
#65
Jaz sem pa mislil, da je amortizer stekla čisto ločen in nima veze z komplet havbo. Steklo drži zelo dobro, saj se je malo odpirala. Komplet zadnja havba pa se je 2h leti odpirala cca 10x dnevno
![]() Odpira se normalno do konca, a tam žal ne ostane ![]() Urejal Metod, 04.03.2011, 10:50. |
Prikaži več možnosti
|
#66
sej lahko ločeno dvigneš steklo, potem pa še havbo
če havba pade nazaj oz ne ostane čisto odprta, steklo pa ja, potem vsaj veš, kateri amortizerji so 100% fuč (verjetno je samo eden spustil, pa drugi sam ne more vse gor držat - vseeno zamenjaj oba) potem je pa tvoja odločitev, ali boš vse 4 zamenjal, ali samo tista od havbe F7P 704+DW10 FD+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 32 cyl = 1037 PS |
Prikaži več možnosti
|
#67
Bom kr v tej temi vprašal.Namreč danes sem vozil e39-ko( 528i, 1997), od starega znanca in ostal nasploh navdušen v moči napram moji 523i. Me je pa zmotila ena "hiba" in me zanima če je že gdo imel podobne izkušnje. Sredi centra LJ stojima na semaforju, radio na tiho in ko avto stoji na mestu se izpod pokrova v kabino sliši nek kovinski zvok. Zvok je prekinjen, kot da bi negdo z kladivom tolkel po železu. Ko dodaš gas zvok izgine, ali pa tega ne slišiš več. Nevem zagotovo.
Potem obstojima, odprem pokrov motorja in pri motorju se nič ne sliši, v kabini pa:confused Bi mogoče kakšen kompresor klime lahko zezal? Ker namreč se mu sliši ležaj na kompresorju ob prižgani klimi(isto kot meni). Bi lahko ta zvok prihajal od tam, glede na to da ga jermen skoz žene? Ni prijetno poslušat:crazy ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#68
![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#69
Eno vprašanje imam za vas
![]() Zanima me kaj bi bilo da ko se z avtom peljem se zadaj čuti koda bi imel jajčasto kolo oziroma avto rahlo poskakuje? Baje naj bi bila fuč zadaj neka puša ali je od tega in še nekaj puše ne morem naročiti v trgovini z avto delo, kje bi jo lahko dobil? Avto pa je 523i limo letnik 99. lp |
Prikaži več možnosti
|
#70
Kar se tiče puš na podvozju, samo original roba:ok Res je kak € več, ma potem imaš več skrbi... Pozabi pa na obnovljene aka Var.....t
|
Prikaži več možnosti
|
#71
Če se normalno voziš po ravnem, brez lukenj pa da ti poskakuje avto potem dejansko najbrž imaš jajčasto gumo ali zvito feltno...daj avto najprej na dvigalo pa zavrti kolo pa opazuj al pa naj vulkanizer da kolo na centrirko pa poglejta če "pleše", potem pa naprej ....
Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
|
Prikaži več možnosti
|
#72
in to preden se ti vse ostalo razjaha naokoli, bi si dovolil dodati svojemu dolenjskemu kolegu ![]() F7P 704+DW10 FD+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 32 cyl = 1037 PS |
Prikaži več možnosti
|
#73
Hmm, nekaj me daje in sicer ropoti v avtu. Trenutno me daleč najbolj moti ropot voznikovega sedeža. Mogoče kdo ve kaj natančno je treba podmazati, ker zaenkrat sem vzel ven sedež in vse kar mi je padlo na pamet podmazal. Ampak žal še naprej ropota. Če ne drugega, sem vsaj dobro posesal avto.
1. Meh: Indifference;
ma. ko jebe. |
Prikaži več možnosti
|
#74
Iz http://www.ge39.com/okvare.htm Ropot sedežev Opis: Izrabljene ali razrahljane puše pod sedežem ali potrebne mazanja. Lahko gre tudi za okvaro vodil. Odvisno tudi od tipa sedeža. Rešitev: Še delam na tem. Poskusite "zamašiti" odvečen prostor (zračnost) med spojem, ki skrbi za nastavljenje višine sedeža. Najbolje s plastično objemko. Ropot - klikanje se povzroča na podoben način, kot premalo privita matica :-) Verjetno bo to ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#75
Tudi meni se je začel oglašat voznikov sedež ampak samo v desni ovinek:) je pa nadležno. Bo treb vzet vn in pogledat kaj se lahko naredi:fight
|
Prikaži več možnosti
|
#76
Gre za nek distančnik ki drži sedež v poziciji. Z leti se uniči oz. obrabi. Meni prestavlja sedež za 1mm levo/desno v malo konkretnejšem ovinku. Popravit se da z zamenjavo, kar pa na žalost zahteva demontažo sedeža. Dodatni problem pri popravilu pa je, da slednjega distančnika ni mogoče kupiti posebej. Vsaj jaz ne bi vedel da je možno. Če je, mi prosim sporočite ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#78
Taka je začasna rešitev pri električnih zicih:
http://www.540i6.com/seatclickfix.html Ampak pri ročnih ni čisto tako, ali sem pa jaz preveč glup. Kaj natančno ropota pri ročnih pa pojma nimam. Precej nadležno.
1. Meh: Indifference;
ma. ko jebe. |
Prikaži več možnosti
|
#79
Hvala nikoli se ne bi spomnil tega, upam, da mi klika na teh mestih ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#80
točno tu je vzrok klikanja.
![]() |
Prikaži več možnosti
|