Nevem kje naj začnem. Minilo je 5 leto odkar sem se zaljubil v BMWje. Imel sem 2 E30-ke ki me nista pustile ravnodušnega in ko sem prejšnje leto prešaltal iz E30 320i na E36 325i cabrio ki mi je sicer zelo všeč, mi je ves čas nekaj manjkalo. Nekako mi je manjkal tisti občutek povezanosti med avtom in voznikom. ne me narobe razumeti E36 se zelo lepo pelje, vendar je nekako prelahka za vozit, ne preseneča in preveč odpušča.

Tako sem kmalu začel zopet razmišljati o E30, vendar nisem imel želje odpravljati rje, swapati motorjev in iskati lepega primerka ker ga praktično ni več mogoče dobiti. Ko sem izvedel da ima Z3 podoben koncept podvozja kot E36 kompakt (E36 prednji del, E30 zadnji del) sem se nad vozilom takoj navdušil. Začel sem prebirati članke, teste, gledati fotografije in razmišljati o tem avtu. Ko sem ga prvič videl v živo pa se mi je "snelo". Avto je bil povsem nekaj drugega. Med poplavo pre-modernih avtov je bil Z3 Coupe avto, ki je tako močno izstopal da je takoj dobil mojo pozornost. Ker se mi je zdelo da moram zadevo tudi sprobati, sem letos poleti imel priložnost popeljati se z Z3MQ @Cimpo in avto me ni pustil ravnodušnega. Bil je vse kar sem pričakoval in še več. Začele so se neprespane noči in intezivno varčevanje ter sanjanje kako bom nekega dne prišel do tega avta. Denar sem pridno varčeval ob enem pa upal da čimpreje prodam E36 cabria, tako bi bil finančno že kar blizu uresničitve svojih želja, nato me @Duhec nekega dne pokliče in ves navdušen začne pripovedovati in me prepričevati naj grem pogledati Z3 Coupeja ki ga prodaja njegov kolega. Sprva se mi je zdelo nesmiselno saj sem imel doma še kabria, polno garažo, denarja pa tudi pribiližno ne dovolj da bi kupil Z3 coupeja. No vseeno so čustva prevladala in šel sem ga pogledati. Ko sem prišel na ogled in zagledal avto parkiran sem komaj, komaj skrival svoje navdušenje. Ves zmeden sem hodil okoli avta in potiho vriskal.




Tako sem, po približno letu dni sanjanja o tem avtu prišel do svojega Z3 Coupeja in avto je vse kar si od avta ta trenutek želim. Obline so prelepe...hauba je dolga, boki so široki, sedi se praktično na tleh karoserija in podvozje pa sta tako trda da se čuti prav vsako razpoko na cestišču in sestavo asfalta (grob/gladek). Volan je tako direkten da moraš bit prav previden kaj počenš z njim pri višjih brzinah. V notranjosti kabine se sliši zamolklo predenje M52B28, izpuh je tih, pri močnem pospeševanju pa v kabino pride prepoznaven zvok 6-aka ki daje občutek kot da voziš avijon. Zadek ob močnem pospeševanju lepo poplesava, pospeški te potisnejo v sedež, oprimeš se volana in skušaš držati smer. Noro!

Včeraj sem prevozil dobrih 400km v enem dnevu pa še bi se vozil če mi ne bi bilo potrebno danes zjutraj iti v službo.

Avto je z današnjim dnem šel v garažo in čez zimo bodo na njem odpravljene vse napake ki jih ima, tako da bo pomladi pripravljen na nova vozniška doživetja. Komaj čakam!

No, samo na hitro sem malo opisal moje občutke ki sem jih doživel s tem avtom. Avto in opremo bom predstavil v naslednjem postu...pridejo tudi fotografije, žal amaterske fotografije, ampak za en "preview" bo OK.

