Skoči na vsebino

 

1999 Z3 coupe

* * * * * 8 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
1537 odgovorov v temi
duhec
duhec

    Tame racing driver

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 648
  • Lokacija: <undisclosed>
  • Avtomobil: F21

#781

Moc, ajde, ampak navor!! Neverjetna uporabnost tega motorja. :ok

Never underestimate the power of stupid people in large groups. :student

Prikaži več možnosti


DannyMPower
DannyMPower

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 753
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: BMW

#782

Ker tunerji štrajakajo smo posegli po mehanskih predelavah. Avtor izdelka je uporabnik Ata Polde :ok

Mid-section


Tole je naredil Ata Polde??

P.S.: si pa šel na pravi naslov merit! :ok
Prikaži več možnosti


Rokybt
Rokybt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 836
  • Lokacija: Šoštanj
  • Avtomobil: Bmw e36 320 i

#783

Wow tole pa je navor :ok
Posted ImageNo nitro , no turbo
simple
Bmw power :ok2
Prikaži več možnosti


Gale
Gale

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 437
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: BMW Z3M Coupe Turbo

#784

Kar nekaj stvari se je nabralo preteklih nekaj mesecev.

Spet je crknil "v-anus". Dobil je nova tesnila in na novo smo nastavili timing/fazo, ker je bilo odstopanje večje od priporočenega.

Čas je bil za zamenajvo lamele sklopke, zato sem zamenjal še vztrajnik in sicer iz dvomasnega na enomasnega. Kakšne revolucije ni čutit pri vožnji. Hitreje se zavrti v prostem teku in pri pretikanju v višje prestave je potrebno manj pohodit gas, da ujameš obrate. Okoli 1500-2200 obratov ogabno ružlja ampak me ne moti.

Spet je odtrgalo nosilce zadnejga swaybara iz karoserije, tako da smo tokrat bolj resno zavarili zadevo. Čez nekaj časa je odtrgalo tudi prednji nosilec swaybara, tako da smo tudi tega ojačali in zavarili. Krivec je bil Grobnik oz. slaba tovarniška zasnova.

Kar je še ostalo prihrankov je šlo za komplet platišč, ki bodo namenjena uporabi na trackdayih.

Usposobili smo tudi BMWjevo DIS diagnostiko za domačo uporabo, da sem lahko stestiral delovanje vanosa, pobrisal napake in adaptacije ECUja.

Grobnik sem pretekli vikend vozil 2s počasnejše od zadnjič kljub svoji najboljši moči. Narobe sem nastavil vzmetenje in je avto iz ovnikov ven preveč drsel zadaj, tako da nisem mogel tako zgodaj pospeševati in sem večinom časa skušal avto držati v nevtralni poziciji, da nisem oddriftaval ovinke. Za cestno uporabo je bilo drugače super, na progi pa malo manj. Sicer je bila odlična izkušnja, ni bil pa najboljši čas.

Včerajšnje meritve sm odelali pri TUNNKA. Sprva sem bil malce skeptičen, ampak sem kmalu dobil dober občutek in bil zadovoljen s storitivjo. Prijazni in skromni ljudje. Upam da bomo še kaj sodelovali v prihodnje.

Verjetno sem spustil še kakšno malenkost, sicer pa je to več ali manj to kar se je zgodilo od zadnejga update-a.

Pripete slike za predogled

  • tesnila.jpg
  • kupplung.jpg
  • ltw fly.jpg
  • felge.jpg

Urejal Gale, 08.06.2014, 19:54.

Prikaži več možnosti


imprezoo
imprezoo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 076
  • Lokacija: Celovec
  • Avtomobil: Bmw

#785

Kolega ki te je videl na Grobiku pravi da, ce se lahko tako izrazim, nekako najbolj pripopan na stezo z razliko od drugih avtov :-D
its all about thrill....
Prikaži več možnosti


soru81
soru81

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 636
  • Lokacija: LJ

#786

Lepe feltne :) Pa prakticno enake barve kot imam sam, ampak se niso gor.

Mas pa kar valovit graf navora, je se nekaj lufta za tuning. Od kje pa je tunnka?
LP
URos
Prikaži več možnosti


miha84
miha84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 382
  • Lokacija: Ljubljansko barje
  • Avtomobil: Citroen AX

#787

Včerajšnje meritve sm odelali pri TUNNKA. Sprva sem bil malce skeptičen, ampak sem kmalu dobil dober občutek in bil zadovoljen s storitivjo. Prijazni in skromni ljudje. Upam da bomo še kaj sodelovali v prihodnje.


Lahko tole malce utemeljis? :confused
Prikaži več možnosti


Gale
Gale

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 437
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: BMW Z3M Coupe Turbo

#788

Enkrat so me že nasrali pri Tunercu in nisem želel še enkrat iti na led, zato sem bil skeptičen. Najprej sem pisal mail, da bi rad zmeril moč na svojem avtu in me je Ernest čez nekaj dni poklical da sva se dogovorila za termin. Na dogovorjeni dan sem prišel tja. Sprva sem bil malce skeptičen ker je začasna lokacija kjer se TUNNKA nahaja bolj skromna. Makadamski dovoz in bolj majhna delavnica, ampak je bilo vse lepo na svojem mestu. Previdno je zapeljal avto na dyno in ga zapel z varnostnimi trakovi, naredil 2 dyno meritve, potem pa smo še malo počvekali. Rekel je da bo pogledal še kaj lahko naredi glede moje želje da se premakne blokada malce višje in da mi bo javil, saj trenutno ne more narediti nič. To je to kar pričakuješ od nekoga ki se smatra za profesionalca. Meritve mi je obljubil in jih je tudi naredil, za dvig blokade pa mi je že na začetku povedal da bo preštudiral in mi javil kasneje. Tudi z izdelki ki mi jih je bežno pokazal sem bi impresioniran. Npr. 300PS Suzuki Hayabusa turbo. :eek KAVSov MINI je bil mapiran pri njemu in je res hiter na Grobniku, predvsem pa dela. :-D

Skratka s storitvijo in odnosom sem zelo zadovoljen. :ok
Prikaži več možnosti


HEMINGWAY
HEMINGWAY

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 73
  • Lokacija: ZICE
  • Avtomobil: MR2 FORD

#789

g. Gale hvala za pozitivno oceno in za izkazano zaupanje.

Rad bi samo povedal nekaj več glede minija od g. Kavsa.

Njegov mini je bil res mapiran na mojih valjih vendar moram povedati, da ga je mapiral Kavs osebno. Nekaj pomoči sem mu nudil edino na koncu pri finesah predvžigov in vem, da sedaj g.Kavs obvlada tudi ta del mapiranja v kolikor se dela na mojih valjih, ki so pač bolj specifični in nekomercialni (specialni).

Busa turbo je bila pa moja poslastica kar se tiče nastavitev in nudenja valjev. Motor pa je mehansko skupaj spravil CRC iz Sneberj.
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 57 980
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#790

Sicer je ot, pa vseeno: koliko pa potem tak bajk leti?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


XTR
XTR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 446
  • Lokacija: Dolenjska

#791

http://www.avto.net/....asp?ID=8532982

Po podatkih iz oglasa 400km/h+ :-D
Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 632
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#792

Če je preveč OT, naj se premakne, je pa odgovor Nixxonu:

Tukaj piše da 400 kmh/h? Pomoje je bolj vprašanje, kje dobiti heroja, ki se bo na tole upal vsesti in ga pognati, kot se zagre. + primerno cesto. :ok2

http://www.avto.net/....asp?ID=8532982



https://www.facebook...21264253&type=3

Odbito.
Mimogrede še pohvale Galetu in očetu, to temo je prav veselje brat. :mljask
Prikaži več možnosti


Gale
Gale

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 437
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: BMW Z3M Coupe Turbo

#793

Alu puše in končnika z uniball zglobom. Namen je bil doseči boljšo geometrijo prednjih rok, ampak nisem povsem zadovoljen. Še vedno je kar nekaj rezerve vendar bom zadeve nadaljno predeloval pozimi. Avto je doletela tudi predelava na stojne vijake da bo hitreje potekala menjava platišč in distančnikov, ter seveda ponovno opravljena optika.

Pripete slike za predogled

  • photo 1.JPG
  • photo 2.JPG
Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 446
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#794

Gale pohvale za celoten projekt,res si ga vzel z veliko žlico in tudi dobro ga nadgrajuješ..:)
Moram ppa povedat da je graf iz dynota za videt zelo kilav...izredno slabo vzpenja in velike luknje ima kar dvomim da je resnično,poleg tega je krivulja navora hecna in ne logična....
sem pa že slišal da tile valji pri hemiju radi namerijo preveč navora in premalo konjev..
vsekakor bi rad videl graf in meritev še iz katerih drugih valjev...

lp.Tin
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


jay
jay

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 623
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: /

#795

Alu puše in končnika z uniball zglobom. Namen je bil doseči boljšo geometrijo prednjih rok, ampak nisem povsem zadovoljen. Še vedno je kar nekaj rezerve vendar bom zadeve nadaljno predeloval pozimi. Avto je doletela tudi predelava na stojne vijake da bo hitreje potekala menjava platišč in distančnikov, ter seveda ponovno opravljena optika.


imas mogoce link kjer si nabavil uniball koncnike ? tnx
Prikaži več možnosti


Gale
Gale

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 437
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: BMW Z3M Coupe Turbo

#796

Ground control
Prikaži več možnosti


Gale
Gale

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 437
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: BMW Z3M Coupe Turbo

#797

Seznam trenutnih modifikacij:

Body: Z3 Coupe

Engine: S50B32, air pump delete, AC compressor delete, EGR delete, (new parts: visco, waterpump, belt, pulleys, ACL con-rod bearings & ARP rod bolts, rebuild vanos with Viton O-rings, solenoids), AKG Motorsport PU gearbox mounts

Transmission: Fidanca/JBR LTW single mass flyweel, Sachs performance E34 M5 M5 clutch & bearing, AKG Motorsport PU transmission mounts, modified Z3M short shifter

Intake: BMC CDA carbon box

Exaust system: FOX inox two-in-one race, straight through system, decat

Driveshaft joint: DBV Alu/PU

Suspension: KW V3 with custom spring rates and damping (adjustable compression, rebound)

Steering Wheel: OMP Corsica 350mm

Front Axle: DBV Alu lower contol arm offset bushing, DBV adjustable camber/caster top mounts, 28mm H&R sway bar, Strongflex PU swaybar bushings, Ground Control tie rods & bump steer correction kit, Weichers alu strut bar

Rear Axle: adjustable camber/toe trailing arms, 21 mm H&R sway bar, Strongflex PU swaybar bushings)

Differential: 3.64 ratio, OS Giken Superlock adjustable LSD unit with multi plate clutches

Front brakes: 315mmx28mm floating discs, Ferodo DS2500 brake pads, brake distribution adjusting valve, Goodrich brake hoses, ABS/ASC delete

Rear brakes: 312x20mm discs, Ferodo DS2500 brake pads, Goodrich brake hoses, ABS/ASC delete

Wheels: F: 245/35/18 Federal RSR on 18x8,5 BBS CH, R: 265/35/18 Federal RSR on 18x10 BBS CH, MH stud conversion kit 90mm

Seats: 2x Recaro pole position Alcantara/leather

Harness: 2x Schorth 4-point harness

Other mods: weight reduction (AC delete, ABS/ASC delete, radio delete, sound insulation delete, stage 2 weight reduction (1275kg w/o driver, 1/2 gas tank, all the liquids), corner balanced (50/50/50/50), track alignment, reinforced rear axle carrier, rear subframe and front subframe.

Najhitrejši časi:
Grobnik: 1.44.xxx
Raceland: 0.52.xxx

Cena:
22.500,00€ (zadnja cena, brez menjav)

Urejal Eddy, 02.07.2014, 15:58.

Prikaži več možnosti
    • frcac je všeč


HEMINGWAY
HEMINGWAY

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 73
  • Lokacija: ZICE
  • Avtomobil: MR2 FORD

#798

Tin,

luknje v grafih so čisto logična stvar če imaš dobre valje, ki so ponovljivi in imajo veliko frekvenco pick up senzorja.

Pokazal ti bom primer grafa pred in po mapiranju.

Kot vidiš je na grafu 1 polno lukenj saj so lahko tam težave z predvžigi, bencinom, odmičnimi, resonancami in to se na grafu odraža lepo vidno.

Na grafu 2 je precej boljša nastavitev elektronike saj je graf precej lepši.
Gre se za isti avtomobil, ki je bil optimiran pri meni na valjih in tudi na Grobniku dosega lepe rezultate brez okvar.

Če nastavim frekvenco, da mi pick up senzor pobere le en signal na obrat valja bom imel tudi jaz ravne krivulje.

Na mojih valjih lahko detekteram 1 zgrešen vžig svečke pri 9000 obratih ali pa klenkanje v enem obratu zaradi nenadne spremembe moči motorja ;)

Povabil sem te k meni v delavnico, da si razširiš spekter znanja predno kupuješ svoje valje, ki bodo kazali tako kot boš sam želel.

Pripete slike za predogled

  • graf1.jpg
  • graf2.jpg
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 825

#799

Tin,

luknje v grafih so čisto logična stvar če imaš dobre valje, ki so ponovljivi in imajo veliko frekvenco pick up senzorja.

Pokazal ti bom primer grafa pred in po mapiranju.

Kot vidiš je na grafu 1 polno lukenj saj so lahko tam težave z predvžigi, bencinom, odmičnimi, resonancami in to se na grafu odraža lepo vidno.

Na grafu 2 je precej boljša nastavitev elektronike saj je graf precej lepši.
Gre se za isti avtomobil, ki je bil optimiran pri meni na valjih in tudi na Grobniku dosega lepe rezultate brez okvar.

Če nastavim frekvenco, da mi pick up senzor pobere le en signal na obrat valja bom imel tudi jaz ravne krivulje.

Na mojih valjih lahko detekteram 1 zgrešen vžig svečke pri 9000 obratih ali pa klenkanje v enem obratu zaradi nenadne spremembe moči motorja ;)

Povabil sem te k meni v delavnico, da si razširiš spekter znanja predno kupuješ svoje valje, ki bodo kazali tako kot boš sam želel.


Kam pa se je tvoj post izgubil z drugačno vsebino kot tale? :-D

Freude am Fahren - sigpic1625_4.gif AC Schnitzer - R. Händler und Porsche 4S triber

Prikaži več možnosti


HEMINGWAY
HEMINGWAY

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 73
  • Lokacija: ZICE
  • Avtomobil: MR2 FORD

#800

Mah ne da se mi po forumih.
Ampak glede lukenj bo mogoče koga zanimalo kako in kaj in zakaj so na grafih.
Predvsem Rudita saj bi se mogoče dalo popraviti luknje z nastavitvami.
Verjetno nekoliko na vse te luknje vplivajo predelave, ki jih je že naredil okoli motorja nekaj pa je tudi že odstopanje serijske mape saj ni prilagojena za vsak motor posebej ampak je generična...
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.