Skoči na vsebino

 

Menjava grelnih svečk

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
130 odgovorov v temi
MehMan
MehMan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 820
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#121

Kaj pa če probam vse pogreti v pečici? Kakšna temperatura bi bila sploh potrebna? En del plastičnega ohišja je še zmeraj gor, bi bilo malo več dela posebej odstranjevati in me zato ne mika preveč to, poleg tega vidim samo dva slaba lota, najbrž so ostali vredu. Ali pač?


1. Meh: Indifference;

ma. ko jebe.
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 900
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#122

Vzameš spajkalnik ter stari cin s svincem in vse lote na novo stališ in dodaš malo osvinčenega cina. Potem pa še vse skupaj prelakiraš - lahko kar s prozornim lakom za nohte. To je hitro, brez tveganja in ponavadi učinkovito :ok


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 922
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#123

Ponavadi ni tezava v hladnem lotu, ampak se zičke ki gredo iz vezja na konektor pretrgajo.
Prikaži več možnosti


MehMan
MehMan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 820
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#124

Ponavadi ni tezava v hladnem lotu, ampak se zičke ki gredo iz vezja na konektor pretrgajo.

Ah na E39 dvomim da je to problem, je dosti bolj preprost rele :-D


1. Meh: Indifference;

ma. ko jebe.
Prikaži več možnosti


MehMan
MehMan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 820
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#125

Za filing:

 

img20200117190507.jpg

 

img20200117190457.jpg

 

Pa te žičke ki gredo iz vezja:

 

img20200117190518.jpg

 

Seveda, če govoriva o isti stvari, ne o povezavi DME-Rele.


1. Meh: Indifference;

ma. ko jebe.
Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. je všeč


Nos
Nos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 220
  • Lokacija: jenrejtneŠ
  • Avtomobil: Saab 9-3 TTiD Hirsch

#126

Na saabu dans rabil točno 15 minut, da sem zamenjal vse štiri grelne svečke. Bile so noter še prve (bosch). Skoraj prelahko tole :-D


AHOEjZi.jpg Turning unacceptable GM platforms into beautiful Swedish Machinery

Prikaži več možnosti


bmwfahrer uki
bmwfahrer uki

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 302
  • Lokacija: Pesnica
  • Avtomobil: E39 528i,Insignia

#127

Na saabu dans rabil točno 15 minut, da sem zamenjal vse štiri grelne svečke. Bile so noter še prve (bosch). Skoraj prelahko tole :-D

Če je 1.9 motor,se zahvali Fiatu za enostavno postavitev :-D


Prikaži več možnosti


MehMan
MehMan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 820
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#128

No, nič ni pomagalo lotanje. Danes sem priklopil na tester in spet napake. Ne razumem kako se ob proženju s testerjem napake ne pojavijo, ampak v mrazu ob hladnem zagonu pa se zabeležijo, in seveda prisotno slabo delovanje motorja prvih par sekund, ampak kot da en cilinder nebi deloval. Na sumu imam tudi slab injektor (v inpi že vidim da en presega vrednosti), bi to lahko karkoli vplivalo na grelne svečke?


1. Meh: Indifference;

ma. ko jebe.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 632
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#129

No, nič ni pomagalo lotanje. Danes sem priklopil na tester in spet napake. Ne razumem kako se ob proženju s testerjem napake ne pojavijo, ampak v mrazu ob hladnem zagonu pa se zabeležijo, in seveda prisotno slabo delovanje motorja prvih par sekund, ampak kot da en cilinder nebi deloval. Na sumu imam tudi slab injektor (v inpi že vidim da en presega vrednosti), bi to lahko karkoli vplivalo na grelne svečke?

Kabel od alternatorja do releja si preveril?


Na sumu imam tudi slab injektor (v inpi že vidim da en presega vrednosti), bi to lahko karkoli vplivalo na grelne svečke?

Ne, nikakor ne more vplivat na svečke.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 922
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#130

Ah na E39 dvomim da je to problem, je dosti bolj preprost rele :-D


Sem mislil da je govora okrog e60
Prikaži več možnosti


MehMan
MehMan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 820
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#131

Problem pri meni rešen, je bila varovalka, ampak ne pod zicem, ne v predalu, ampak tista "škatla" z varovalkami zadaj pri akumulatorju (ne tam kjer so klasične varovalke) ki niti pod razno nebi pomislil:

 

bmw-5-series-fuse-box-diagram-luggage-co

 

Niti pod razno mi na pamet padlo da je švoh varovalka, ker je preko testerja vse delalo, ampak zgleda je bila dovolj oslabljena da pri mrzlem avtu ni spustilo dovolj toka čez. Vsa zahvala Miholdu in njegovi ekipi za diagnozo, jaz sem zgubil nešteto živcev in časa ko sem iskal težavo, varovalko sem vsakič odštel ker je preko testerja delalo! Avto sedaj vžge brez težav ko je zunaj mraz in ne kadi še naslednjih xy minut ven neizgorel dizel.


1. Meh: Indifference;

ma. ko jebe.
Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. in Jerry uporabnikom je všeč to sporočilo