Predvsem poudarim to, da se nisem peljal z meganom niti focusom RS, ampak bi podal moje mnenje glede na teste, ki sem jih videl/bral.
1. Ford Focus RS. Peljal starega STja, ko je prišel ven, 2.5T 5-cilindraš s 225 KM, me je takoj prevzel, mogoče položaj v avtomobilu ni čisto tak, kot bi si ga želel, vendar ima avto nek karakter. Predvsem na račun V5 motorja. Novega RS-a sem postavil na prvo mesto, ker se mi zdi, da vsakič ko ga vidim, spomne na tiste nabildane WRC-rally avtomobile. In nekak povzema njihovo brutalnost...že ko je na miru, zgleda hiter. No saj avto tudi nekako je, s 300 KM, tudi lega je po testih dobra. Zaradi par desetink se pa meni na progi ne gre, saj mislim, da v real lifu niso pomembne. Važno je, kako se ti počutiš za volanom in kako ti uživaš s takim strojem.
2. Megane RS, performance na pisti tehle hot hatchev iz renaultovega SPORT oddelka, so res dobre. RS oddelek ima že tradicijo, da naredi iz dolgočasnega francoza res dobro vodljivo raketo. Poleg vsega avto izgleda res brutalno, kar za navadnega ne moram reči. Me navdušujejo, videl v akciji prejšnega R26 R na pisti in avto se pelje po ovinkih, kot po tračnicah, res briljantno. Pravijo pa, da je pri novem, CUP podvozje potrebno pri naročilu obvezno oblkjukati, je avto toliko bolj komunikativen.
3. Mini Cooper S John Cooper works, 210 KM glih prav, za tak avtomobil. Pelje se kot gokart, na cesti s kolesnicami ga vleče sem ter tja, ter pri velikih hitrostih je na ovinkih malo nestabilen. Ne daje pravega občutka vozniku. Avto mi je zelo všeč, ampak je mogoče malo omejen s prostorom, ni ravno za družino. Je pa zelo zabaven za vozit, tudi v višjih prestavah pri nizkih obratih še zmeraj lepo vleče.
4. Golf GTI, sedaj je zunaj že R (isti šmorn kot AUDI S3). Nekako ni slab avto, zelo lepo se pelje. Tako na ovinkih kot v navadnem prometu. No mogoče bi bil nekaterim kar malo pretrd. DSG menjalnik navdušuje, zelo sofisticirana stvar. Mogoče še celo malo preveč. Nekako odvzame del povezave med avtom in voznikom.


megane RS je res pravi paket saj glede na svojo ceno ponuja največ. V cup paketu je zapora diferencjala, poldirkašli reccaro sedeži, brembo zavore, pokanje iz izpuha... uf:laugh lega je res neverjetna in renojevem športnem oddelku je treba priznati da so do sedaj "vzredili" same prvake. kako bo v bodočnosti bomo pa videli, menda se je precej RS inžinirjev preselilo k Peđoju

cooper je že v "civilni" non S različici prava raketa in vožnja je v sam užitek. nizka pozicija sedenja ti daje občutek, kot da si v gokardu, ne v avtomobilu, še posebej je neprijazen do sopotnikov na zadnjih sedežih, ker skoraj ob vsaki vožnji čez ležeči policaj ruknejo z glavo v zid

vendar niso bile rečene še zadnje besede. potrebno je počakati astro OPC. da bo strupena lahko sklepamo že iz spy fotk 3 vratne verzije, potrebno je samo narediti da bo zmožna odpeljati kak ovinek, tako kot si voznik zamisli, ne da rine po svoje
