

#41
Kako da ne, če so pa ženske vodje prodaje MINI vozil?
![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#42
To je taktika za prodajo.
![]() ![]() To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#43
Če ste že privlekli gor mini-ja in clio-ta rs, bom jaz omenil še 2 avta, na katera ste očitno popolnoma pozabili ali pa sploh še ne veste da obstajata:
Nova Fabia RS in novi Polo GTI, 1.4TSI 180KM, 7 stopenjski DSG serijsko. Oba pod 20k€ in oba pod 1300 kg. + pri polu "naj bi bila" poraba 5,9l/100km kombinirano. Polo 6,9 do 100, Fabia 7,3 do 100. Ju je že kdo vozil? |
Prikaži več možnosti
|
#44
očitno se ti ne sanja kaj OPC je, še manj pa se peljal nisi... OPC astra je super avto, da o Insignii sploh ne zgubljam besed.... |
Prikaži več možnosti
|
#45
jest sem... ta tretjega trojčka... ibizo cupro ![]() ![]() vsi 3je so fajn igrača za tiste ki so že imel kdaj podivjano mini igračo (r5gtt, uno, punto) ... lp |
Prikaži več možnosti
|
#46
Samo glede na naslov ste zmešal razrede totalno.
Megan, golf, fokus ni isto kot clio, polo, mini itd... Če gledamo že ta nižji razrde ni za pozabit puntota SS pa alfe mito qv 170KM. Je pa žalostno da se cuore sportivo ne zmiga in naredi kaj konkurenčnega.... Hočem-o GTA izvedbe!!! |
Prikaži več možnosti
|
#47
Če povzamemo resno zadevo med avti v Polo in Golf razredu, tu z svojimi avti najbolj izstopa Renault. Clio RS Cup je na "vrhu" koliko že? 4-5 let? Megana je sedaj izpodrinil Focus RS, ampak veliko tudi na račun medijskega pompa po mojem skromnem razmišljanju.. Kljub temu pa se čaka seveda tudi nova izvedba Megana "R".. In vemo kakšna je bila zgodba ko je na ceste pripeljal Megane R26 R, dvomim da bo tokrat tudi kaj drugače kot da bo najhitrejši "ringer" med FWD avtomobili
![]() p.s. Ne, nisem navdušen nad Renaulti.. Bolj nad "konfekcijo" VAG koncerna, ampak kar je za videti, prebrati, preizkusiti je pač treba povedati tako kot je. ![]() Urejal Pepsi, 11.11.2010, 21:13.
“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
|
Prikaži več možnosti
|
#48
Saj baje prihaja 1.7 twinair z skoraj 240 konjički?? Kdaj pa pride na ''police'' pa nimam pojma. |
Prikaži več možnosti
|
#49
1,75 multiair je že zunaj, 235KM ima, na voljo je v giulietti QV. Moral bi biti tudi v mito GTA, ampak butasti italjani so prekinili zadevo....
Se pa strinjam, da čez renault sport ne seže noben trenutno. Focus je hud, samo ga šibkejši megane še vedno šola tam kjer to nekaj velja (ovinki) |
Prikaži več možnosti
|
#50
Je pa nekaj zagotovo, da verjetno za na pisto da najboljši občutek prav CTR, avto se dejansko na pisti počuti zelo domače. Edino draga je nadgradnja NA motorja za nekaj dodatnih konjičev
![]() Cene rabljenih ep3 so pa že kar privlačne ![]()
LP, Uroš
|
Prikaži več možnosti
|
#51
Meni osebno so Wv-ji obupno dolgočasni notri, mini mi je pa dizajnersko zelo kul (še posebej notranjost) in je image avto - kar wv nikoli ne bo. |
Prikaži več možnosti
|
#52
to itak....micka recimo je pa ku da si na konju..... tam maš grivo, uho.... ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#53
Zelo dober point, ampak tu je govora bolj o zmogljivostih.. Konec koncev tudi ti dvomim, da voziš evota zaradi imidža..
“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
|
Prikaži več možnosti
|
#54
hehe ste vse pomešal....date zravn BMW 135i potem pa pravte da Micka in Scooby ne gresta zraven, ja pol lahk primešamo še vse od S2000 do C30 CDI AMG pa še kaj????
pa kakšna ekonomičnost...pol glejte raje izvedenke GTD, GTI TDI, Cupra TDI, Delta JTDm...itd. skratka najboljši avto bi biu če bi od vsakega vzeli nekaj, moč od Focusa, vodljivost od Megana, kvaliteto od S3, trpežnost Type R, lepoto QV Giuliette, in ceno Cupre R ali Škode RS kaj pa vem kaj je pocen! glede Astre OPC pride vn in bo imela cca 280konjev, avto je kar konkreten in ne verjamem da bo pariral Meganu RS, bolj je to Golf R konkurenca, torej nekaj težjeg in bolj uglajene kot ostrega v stilu Hond, Renojev itd. C30 bi pa moral imeti C30 R ampak očitno pri temu proizvajalcu spijo in mislijo prespati naslednje stoletje...isto govori njihov novi CEO kar pomeni da gre ta znamka res navzdol! Mini je super avto za kratke ovinke, sem ga mnogokrat testiral, ampak na AC mu manjka in tut pri visokih hitrostih v ovinku ima malce nemiren zadek in motor je malce hmm neoster ga na konc kar malo zamori v obratih! je pa lega drgač super...sam je to mali avto in tut drag ne spada tok med hot hatche...ker pol spada sem tut Audi TT RS???? Aja Audi RS3 bo pošast...nič understeera in ne samo AC bomber, bo tut najhitrejši med ovinki, ga razvijajo z Audi Sport Quattro konceptom kar pomeni, da bo zasnovan bistveno drugače kot samo nadgrajeni S3! drgač pa najboljši hot hatch Swift GTi :D
Swifthead
|
Prikaži več možnosti
|
#55
al pa Renault 5 Turbo:ok2
|
Prikaži več možnosti
|
#56
Jaz ti priporočam Škoda Octavia RS Combi 2.0T , nudi največ za ta denar !
kupit ću ga pa se provozat kroz Portorož
|
Prikaži več možnosti
|
#57
Se strinjam. S pomocjo neke eko subvencije pa lahko se 5k€ popusta dobis ![]() Avto ni nek blazen sportnik je pa vsestransko uporaben, prostoren nad vsemi pricakovanji. 2.0Tfsi motor je pa tko ali tako dober ![]()
LP Pirc
|
Prikaži več možnosti
|
#58
Včasih se mi je zdelo, da za ceno nekako ponuja največ Audi S3. Res je malo dolgočasen, ampak se mi je zdelo razmerje med ceno ter zmogljivostmi, kvaliteto in imidžem najbojše in največ, kar lahko trenutno dobiš. Potem pa so Audi S3 postal dražji in BMW 135i kar na enkrat cenejši. Danes je top opremljen Audi S3 okrog 55.000 EUR, top opremljen BMW 135i pa okrog 45.000 EUR?
Edina stvar, ki mi gre pri BMW totalno na k**** je njihov konfigurator. Ne vem, zakaj moram izbrati M usnjen volan ali pa odstraniti navigacijo, če hočem izbrati velur tepihe. Potem izberem še odlagalni paket, pa spet moram izbrati M multifunkcijski volan. Pa potem, ko izberem usnje, spet moram izbrati M usnjen volan, Ko izberem še vrečo za smuči, pa spet M usnjen volan. Ne vem, kaj imajo to za enih for s temi volani. Karkoli izbereš, moraš dodati nek volan ali pa odstraniti navigacijo. ![]() Urejal Vinci, 12.11.2010, 09:22. |
Prikaži več možnosti
|
#59
mogoče ne želijo da bi imel nekdo zelo naloadan avto, da ostane še kaj za Individual ![]() ![]() ![]()
Swifthead
|
Prikaži več možnosti
|
#60
bmw ubistvu res ne sodi tuki. "prvo ligaši" so focus RS, megane RS, Golf GTI, R, Sciroco R, Leon Cupra...to je druščina so called hothatch! drugo je konkurenca, vendar precej dražja... trapasto je primerjat megana RS, bmwja 135 in S3 recimo ... prvi pogon, zadnji pogon, 4x4 pogon... da razliko v ceni ne omenjam. 2 megana RS za ceno enega S3? halo?
podpis
|
Prikaži več možnosti
|