Skoči na vsebino

 

E39 525dA touring = razočaranje

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
193 odgovorov v temi
damci
damci

    Navi guru

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 188
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW F11 530dA Luxury Ind.

#21

pri nas magičnih 150.000 :)
@Jerry: Tako da ti se kar do Miholda zapelji in upaj, da bo imel čas... ker je čakalna vrsta nanj daljša kot pri kurbi, ki daje zastonj.
Prikaži več možnosti


Bubrek
Bubrek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 732
  • Lokacija: Vodice/SL. Konjice
  • Avtomobil: very dobar e39dT

#22

Tako kot je vuko povedal. Če je avto dobro vzdrževan in ima servisno zgodovino potrjeno bo delal. Spomnite se malo primera 530d iz nemčije, ki je imel 1.100.000km.

Pri nas jih ima pa itak večina zbite kilometre že po 3x ali 4x. Najlažje je pa potem reči, da so slabi dizli.
Prikaži več možnosti


Pero
Pero

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 15 672
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Fiat Ulysses

#23

Ko sva šla avto gledat je imel prevoženih 230.000 km. Letnik 2001.
Ko sem ga podrobno pregledal, sem videlkaj je bilo menjano in kaj ne, in sem sodelavca na to tudi opozoril in kmalu so prišle na vrsto omenjenih delov. Obrabljenost notranjosti in celega avtomobila je bila kilometrom primerna. Seveda ne izključujem možnosti zavrtenih kilometrov, vendar pa je bilo veliko delov še prva vgradnja. (hladilni sistem recimo, ki originalni ne zdrži več kot nekaj čez 200.000 km oz. meni niso znani taki primeri)
Toliko se spoznam na bumfe, da vem kako in kaj je z avtom. tudi do sedaj je bilo v bistvu, ko me je kdo prosil za nasvete pri nakupu vedno vse ok.
Dizelska tehnologija danes je pokvarljiva in to je dejstvo.
Vidim, da tisti liter do dva manjša poraba pri dizlu napram bencincu ne opravičuje visokih stroškov popravil pri dieslu.
Why getting mad?.......Get even :-D
Prikaži več možnosti


vuko
vuko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 756
  • Lokacija: Posavje
  • Avtomobil: E30

#24

Da ne bo pomote, jaz to govorim na splošno kar se e39 tiče. Tudi če vse štima je še vedno prisoten faktor naključne pokvarljivosti in pač sreče!

Je pa res, da ves prihranek, ki ga narediš z nafto pol porabiš za servis dizelske tehnologije :)
Prikaži več možnosti
    • ABS je všeč


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 487
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#25

(hladilni sistem recimo, ki originalni ne zdrži več kot nekaj čez 200.000 km oz. meni niso znani taki primeri)


Pri e39 z dizel motorji ni prav nobene potrebe zamenjat nikoli nič na hladilnem sistemu razen termostata(čese okvari) in kdaj oprat hladilnikov. Vsaj do 300-350kkm. Oz. tako bom rekel, še nisem imel primera 525d ali 530d ki bi zakuhal ali pa da bi mu odpovedala vodna pumpa, pa so meli tudi po pol miljona že z prvovgradno vodno pumpo. Ni to bencinar :) Vodno pumpo ma 5x močnejše narejeno kot bencinar.

Drugače če je pa tako iznenada začelo ropotati in kaditi, je po vsej verjetnosti kriva loputa v sesalnem kolekotorju, ki se je odlomila in padla v cilinder :napaka

In to je že dognano na forumu ogromno časa da se to "požaga" ven :)

No, le sporoči ko bo znana diagnoza.
Prikaži več možnosti


Peter™
Peter™

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 357
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: 318i

#26

Jaz sem se navadil, da je vedno treba z VINom k pooblaščencu, ki ti lahko pogleda v sistem. Sem npr. ugotovil zavrten števec (dve leti po nakupu), sam imam k sreči bencinarja in motor zaenkrat deluje BP, moram pa občasno menjati razna tesnila ipd., kar naredim doma in je vse skupaj relativno poceni.

Mene je že pregled foruma pred nakupom odvrnil od dizla, malo poglejte težave z motorji in ogromne servisne posege, da ne omenim razmerje avtomobilov na trgu, bencinarji se vozijo in zato ne prodajajo, dizle pa pri znakih hujše obrabe turbine zavrtijo in prodajo. Pa ne samo BMWje. Kolega ma par let starga dizla več na servisu kot doma, menjali so že vse, pa se še vedno čohajo po glavi.

Upam da z čim manj stroški rešite problem!

Mogoče bo ceneje kupiti drug motor, sam tam te lahko spet raztegnejo.

LP
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Pero
Pero

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 15 672
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Fiat Ulysses

#27

Pri e39 z dizel motorji ni prav nobene potrebe zamenjat nikoli nič na hladilnem sistemu razen termostata(čese okvari) in kdaj oprat hladilnikov. Vsaj do 300-350kkm. Oz. tako bom rekel, še nisem imel primera 525d ali 530d ki bi zakuhal ali pa da bi mu odpovedala vodna pumpa, pa so meli tudi po pol miljona že z prvovgradno vodno pumpo. Ni to bencinar :) Vodno pumpo ma 5x močnejše narejeno kot bencinar.

Drugače če je pa tako iznenada začelo ropotati in kaditi, je po vsej verjetnosti kriva loputa v sesalnem kolekotorju, ki se je odlomila in padla v cilinder :napaka

In to je že dognano na forumu ogromno časa da se to "požaga" ven :)

No, le sporoči ko bo znana diagnoza.


Lopute smo že davno ven pobrali ker smo menjali tudi tesnilo na pokrovu ventilov ter oba termostata in cevi ter ekspanzijsko posodo. Loputke smo vzeli ven pri Schumiju.
Why getting mad?.......Get even :-D
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 487
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#28

aha, ok, potem pa počakajmo da se odpre motor :) Tesnilo na pokrovu ventilov je puščalo zaradi zamašenega filtra oljnih hlapov in je potem prebijalo tesnilo pokrova ventilov :)

Sicer pri M57D25 in M57D29 nisem imel primera stopljenega bata zaradi šobe je pa res povsem možno, čeprav so temu podvrženi motorji s tako imenovanimi "multijet" šobami ala 2.0d 150KM in 3.0d 205, 218KM oz. motorji s šobami 0 445 110 131 in 0 445 110 216.

No , kakorkoli, čakam na diagnozo, pa upam/priželim da ni kaj hujšega :)
Prikaži več možnosti


Pero
Pero

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 15 672
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Fiat Ulysses

#29

aha, ok, potem pa počakajmo da se odpre motor :) Tesnilo na pokrovu ventilov je puščalo zaradi zamašenega filtra oljnih hlapov in je potem prebijalo tesnilo pokrova ventilov :)


Jup, oboje je bilo menjano nekaj dni po nakupu avtomobila.

Sicer pri M57D25 in M57D29 nisem imel primera stopljenega bata zaradi šobe je pa res povsem možno, čeprav so temu podvrženi motorji s tako imenovanimi "multijet" šobami ala 2.0d 150KM in 3.0d 205, 218KM oz. motorji s šobami 0 445 110 131 in 0 445 110 216.

No , kakorkoli, čakam na diagnozo, pa upam/priželim da ni kaj hujšega :)


Jap bom poročal ja. Hvala za želje :-D
Why getting mad?.......Get even :-D
Prikaži več možnosti


MehMan
MehMan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 820
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#30

Hmm, veselja dizla. Zato trzam, če me kdo vpraša, če mam dizla. Pa to vsak vpraša.
1. Meh: Indifference;

ma. ko jebe.
Prikaži več možnosti


peroa
peroa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 940
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Rog

#31

Hmm, veselja dizla. Zato trzam, če me kdo vpraša, če mam dizla. Pa to vsak vpraša.


In ko rečeš ne, sledi:

Uuuuh to pa pije pol, uuuuuh, pije, pije ...


NO soup for YOU.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • MehMan je všeč


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 972
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#32

Žalostno je brat take poste:frown. Vsakemu se lahko zgodi, res pa je, da so na žalost okvare motorjev v večini na strani diesel motorjev.

Če boste kaj rabili,je tu avto, ki gre v kose z istim motorjem

http://forum.bmwslo....ead.php?t=75637

...pa fajn zrihtite!
Prikaži več možnosti


Carpenter
Carpenter

    Sarcasm king

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 484
  • Lokacija: Bohinj-LJ-MB
  • Avtomobil: e30, e90, e61

#33

Kje smo se pa srečal?
Za kilometre ne morem reči ali so 100%, je pa notranjost odgovarjajoča prevoženim kilometrom, kot tudi do sedaj zamenjane komponente.
Za letnik so km-ji realni pa tudi samo vozilo ni preveč zmatrano.


En del sem prinesel Schumiju, ravno ko ste imeli priklopljenega na tester in se je e39 odločil da se bo zakamufliral z dimom....

Član KOS
Prikaži več možnosti


Pero
Pero

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 15 672
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Fiat Ulysses

#34

A vem ja.
Why getting mad?.......Get even :-D
Prikaži več možnosti


Pero
Pero

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 15 672
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Fiat Ulysses

#35

Žalostno je brat take poste:frown. Vsakemu se lahko zgodi, res pa je, da so na žalost okvare motorjev v večini na strani diesel motorjev.

Če boste kaj rabili,je tu avto, ki gre v kose z istim motorjem

http://forum.bmwslo....ead.php?t=75637

...pa fajn zrihtite!

tnx 4 the tip man:ok :ok
Why getting mad?.......Get even :-D
Prikaži več možnosti


bmw
bmw

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 5 598
  • Lokacija: LPG petrol station
  • Avtomobil: 2x 12l/100km

#36

Pero pol ne bo nič z e39 3.0d+4.5d turbina pa čipan do amena :skrbast
Prikaži več možnosti


Pero
Pero

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 15 672
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Fiat Ulysses

#37

Ne
Če to nardim potem se bo verjetno ta prvih 100 metrov razpadel.
Why getting mad?.......Get even :-D
Prikaži več možnosti


bmw
bmw

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 5 598
  • Lokacija: LPG petrol station
  • Avtomobil: 2x 12l/100km

#38

:laugh
Prikaži več možnosti


Pero
Pero

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 15 672
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Fiat Ulysses

#39

Kakšen golf 2 bi tako torturo še verjetno zdržal, bmw pa očitno ne.
Why getting mad?.......Get even :-D
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 487
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#40

Zdrži zdrži tudi BMW marsikaj, ne bit tako črnogledi no, pa saj ti Pero znaš bit relativno objektiven. Zaradi enega primera boš zdaj vse v isti koš metal? :)
Prikaži več možnosti