Skoči na vsebino

 

E39 525dA touring = razočaranje

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
193 odgovorov v temi
MehMan
MehMan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 820
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#41

In ko rečeš ne, sledi:

Uuuuh to pa pije pol, uuuuuh, pije, pije ...


Hehe, pa seveda. Oziroma, potem je vprašanje: Kolk pa to pije? In so vsi presenečeni, ker imam porabo pod 10l. No, sedaj je malo nad, ker se več po mestu vozim. Ampak ne ne, to pije, to pije.

No pero, da ne boš črnogled, sej tudi bencinarji niso brez svojih težav. No, sej sam veš. Tudi za večne in bulletproof osmake se najdejo težave, ki, če se jih ne odpravi, pokopljejo mašino. Recimo vodila verige na M62, sicer ne spet tako zelo pogosta težava ampak, če se razleti tisto plastično vodilo gre ketna po svoje.
1. Meh: Indifference;

ma. ko jebe.
Prikaži več možnosti


Pero
Pero

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 15 672
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Fiat Ulysses

#42

Zdrži zdrži tudi BMW marsikaj, ne bit tako črnogledi no, pa saj ti Pero znaš bit relativno objektiven. Zaradi enega primera boš zdaj vse v isti koš metal? :)


No to je tud res, ni potrebe metat vse v en koš, vendar je pa tako....razočaranje, pa sekiracija, ker strošek v nobenem primeru ne bo majhen, pa še dvomi, da bi si sam kupil dizla. :-D :ok
Why getting mad?.......Get even :-D
Prikaži več možnosti


damci
damci

    Navi guru

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 188
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW F11 530dA Luxury Ind.

#43

da nisi mogoče predvsem zato razočaran, ker je to avto, ki si ga sam priporočal :)
@Jerry: Tako da ti se kar do Miholda zapelji in upaj, da bo imel čas... ker je čakalna vrsta nanj daljša kot pri kurbi, ki daje zastonj.
Prikaži več možnosti
    • krt je všeč


Pero
Pero

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 15 672
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Fiat Ulysses

#44

Tudi to, vendar sem to uvodoma že povedal.
Seveda........ne morem takih zadev predvideti, tega se zavedam, a vseeno.
Why getting mad?.......Get even :-D
Prikaži več možnosti


andy
andy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 119
  • Lokacija: Presrečen bodoči prebivalec Kalifata, ja kul sem!
  • Avtomobil: 4X4 (dvogrba - delux )

#45

Pero, verjamem, da ti je precej neugodno ampak avto je delal leto dni, tudi nov avto se "sesuje" v trenutku. To so pač neke skrite napake, ki jin ni možno zaznati niti predvideti....upaj na najboljše...

Me pa res zanima kaj je šlo narobe....

Sieg Corona!!!!!

Prikaži več možnosti


Pero
Pero

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 15 672
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Fiat Ulysses

#46

Ja pa ne samo, da zaupam v svojo ekspertizo, sem šel še k drugemu mehaniku po drugo mnenje in je tudi rekel, da je avto precej ohranjen, lep in da motor teče kot urca.
Vem, da ni moja krivda a vseeno grenak priokus ostane. Tudi mene močno zanima kaj se je "odlomilo"

Urejal Pero, 10.12.2010, 17:39.

Why getting mad?.......Get even :-D
Prikaži več možnosti


taljan
taljan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 709
  • Lokacija: 8323
  • Avtomobil: E39 525dTA (2004)

#47

jaz moja vozila vzdržujem nadstandardno se pa vseeno zavedam, da po neki kilometraži in starosti obstaja verjetnost nepredvidljivih okvar

v tem primeru: shit happens :blackeye

takih okvar ne prepreči nobeno vzdrževanje in jih ne more preventivno ugotoviti še tako dober mehanik :cool

upam da zrihtate dobro in da ne bo preveč bolelo denarnice :ok
Objavljena slika
Freude am fahren 1993-2010: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 641
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#48

Avto sem videl tudi jaz in ne le da je res lepo ohranjen, po moji oceni ima tudi realne kilometre. Tako da gre očitno res za smolo... tudi najboljšim se zgodi.
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 884
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#49

Sej tudi če bereš ostale teme na forumu je več ali manj govora samo o dizlih in okvarah turbin, elektronike pump itd. Jaz osebno vem da si ne upam kupiti dizla, niti novega. Če bi me pa že kdo prisilil da moram kupiti, bi vzel VW ali audi, 1.9 oz alfo 1.9tdi. Ker dizl motorji in avtomatski menjalniki od BMW-ja preprosto niso dobro narejeni.
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


taljan
taljan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 709
  • Lokacija: 8323
  • Avtomobil: E39 525dTA (2004)

#50

OFF na temo dizel vs. bencin - moje razmišljanje: vse drži, ampak če delaš več 10k km/leto in če rad potuješ tam okoli 160 km/h, potem je poraba bencinarja previsoka.
Vsem znancem, ki delajo malo km, svetujem obvezno nakup bencinarja (pa jih glih komaj prepričaš)

ON - @Pero: se že ve, kaj je bilo?
Objavljena slika
Freude am fahren 1993-2010: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


lozinka
lozinka

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 312
  • Lokacija: NOVO MESTO
  • Avtomobil: SPET M SPORT PAKET

#51

Ko sva šla avto gledat je imel prevoženih 230.000 km. Letnik 2001.
Ko sem ga podrobno pregledal, sem videlkaj je bilo menjano in kaj ne, in sem sodelavca na to tudi opozoril in kmalu so prišle na vrsto omenjenih delov. Obrabljenost notranjosti in celega avtomobila je bila kilometrom primerna. Seveda ne izključujem možnosti zavrtenih kilometrov, vendar pa je bilo veliko delov še prva vgradnja. (hladilni sistem recimo, ki originalni ne zdrži več kot nekaj čez 200.000 km oz. meni niso znani taki primeri)Toliko se spoznam na bumfe, da vem kako in kaj je z avtom. tudi do sedaj je bilo v bistvu, ko me je kdo prosil za nasvete pri nakupu vedno vse ok.
Dizelska tehnologija danes je pokvarljiva in to je dejstvo.
Vidim, da tisti liter do dva manjša poraba pri dizlu napram bencincu ne opravičuje visokih stroškov popravil pri dieslu.


Moja bivša e39-ka je bila, po opisu te, identična. Ko sem je kupil je bila stara 5 let. Takoj po nakupu čez par mesecev je turbina šla rakom žvižgat. Zamenjal in se veselo vozil 4 leta, vmes sem zamenjal olje v menjalniku in obnovil šobe. Servise sem delal na 15 tisoč. Hladilnega sistema se nisem dotikal (ni bilo potrebno) razen enega termostata ki je pomalem nagajal, pa je avto imel krepko čez 200t.
Tako kot so predhodniki že napisali, zelo je pomembno kako se je avto vzdrževal v preteklosti. Po svemu napisanem ta je bil vredu vzdrževan, očitno je imel nekako "prirojeno" napako ki se je zdej pokazala.
Lepo in kvalitetno zrihtajte, pol pa sam še uživanje v vožnji:ok

Urejal lozinka, 11.12.2010, 10:19.

BMW Dolenjska
Prikaži več možnosti


Damjan-doc
Damjan-doc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 736
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: 929rr

#52

Ja pa ne samo, da zaupam v svojo ekspertizo, sem šel še k drugemu mehaniku po drugo mnenje in je tudi rekel, da je avto precej ohranjen, lep in da motor teče kot urca.
Vem, da ni moja krivda a vseeno grenak priokus ostane. Tudi mene močno zanima kaj se je "odlomilo"

Ja pi...Pero, jasnovidec pa res nisi.

Urejal Damjan-doc, 11.12.2010, 11:08.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Pero
Pero

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 15 672
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Fiat Ulysses

#53

To je tud res ja :-D
Avto je bil lepo vzdrževan, predel ko mucek, amapk.........pride tko.
Sej ga bomo poštimal :-D
Why getting mad?.......Get even :-D
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 641
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#54

Sej tudi če bereš ostale teme na forumu je več ali manj govora samo o dizlih in okvarah turbin, elektronike pump itd. Jaz osebno vem da si ne upam kupiti dizla, niti novega. Če bi me pa že kdo prisilil da moram kupiti, bi vzel VW ali audi, 1.9 oz alfo 1.9tdi. Ker dizl motorji in avtomatski menjalniki od BMW-ja preprosto niso dobro narejeni.


No no, vsega ne moreš kar zmetat v isti koš. VAG ima nedvomno daljšo tradicijo izdelovanja štirivaljnih (!) dizelskih motorjev kot BMW in zato so njihovi mlinčki tudi bolj dovršeni. Kot prvo so manj napiljeni in preprostejši, kot drugo je pa posredi tudi človeški faktor, saj jih kupujejo in vozijo drugačni ljudje kot BMW-je. Toliko o štirivaljnikih, šestaki so pa druga pesem. Stari TDS motor z vidika vzdržljivosti in robustnosti res ni bil kaj prida ker je bil precej občutljiv, serija 2.5/3.0d je pa že dosti boljša, da ne rečem kar najboljša kar jih je BMW ustvaril. Pri motorju o katerem teče tema gre za osamljen primer, saj so vse napake tega motorja znane in jih ni veliko. Odpovedi turbin so tukaj res precej pogoste ker nihče ni menjal filtra oljnih hlapov, malokdo pa ve da je ta motor konstrukcijsko namerno tako narejen da ob zlorabljanju najprej crkne turbina, šele nato vse ostalo. Šobe zdržijo zelo dosti glede na kvaliteto našega goriva in dejstvo, da se cca 1/3 teh motorjev vozi na cviček (o tem smo že debatirali na forumu).

Jaz sem z mojim 530dTA prevozil že 47.000 km, trenutno ima 365.000 km in pokrova motorja med servisnimi intervali praktično ne odpiram, ker ga nimam za kaj. Stroškov z dizlom je na kratek rok veliko, na dolgi rok pa zelo malo, tako da se ga splača vzet samo tistim ki se dosti vozijo. Z avtomatskimi menjalniki je enako, življenjska doba tako ZF-a kot GM-ja je znana in če pride do odpovedi pred rokom, je zagotovo posredi človeški faktor. Ravno zdaj na forumu teče debata o nekom ki je sam menjal olje na E60 in uganjujemo ali je notri vlil bučnega ali sončničnega, ker je za olje plačal samo 100 eur. Avto na tak način pač ne more delat in normalno da je potem označen za "jajca". Dizel se kupi ali s preverjeno zgodovino ali pa takega s čimveč kolimetri pa da potem na njem narediš velik servis (2.5/3.0d so tako dobri, da mala generalna kot se to dela pri VAG sploh ni potrebna), poceni nakupi odpadejo. Meni so dizli všeč med drugim tudi zato ker imajo manj težav z elektroniko kot bencinarji (za delovanje potrebujejo bistveno manj elektronske navlake), serija 2.5/3.0 je narejena še po "stari šoli" in zaradi obilice navora v nizkih vrtljajih se tak motor odlično ujame z avtomatiko, kar naredi vožnjo prijetno sproščujočo. E39 s tem motorjem je tudi izredno dobro zvočno izoliran in zvoka motorja ko je ta enkrat topel v notranjost praktično ne slišiš, pa tudi ob hladnem vžigu je pravilno delujoč bavarski dizel zelo tih. Pri VAG-ovcih mene osebno najbolj moti stalno dolivanje olja, tega pri BMW-jevih šestakih praktično ni neglede na kilometre in že samo to poznavalcem pove vse kar rabijo vedeti.

Toliko o konstrukcijsko-tehničnem vidiku. Kar se tiče preskrbe z rabljenimi deli je pa BMW spet v špici po cenovni dostopnosti, saj je delov na trgu veliko in temu primerne so tudi cene. Če ti slučajno gre motor kot se je zgodilo v tem primeru to ni nobena katastrofa, drug gol motor se dobi že za vsega par 100 eur, zadeva je izredno enostavna za premontirat, zraven narediš še redni servis in preventivno porihtaš par stvari ki bi bile sicer kmalu za porihtat, potem pa samo teraj miško. Se pa kot sem rekel to splača samo in izključno tistim ki delajo dosti kilometrov, drugi naj si raje kupijo bencinarja. Tudi za take ki se vozijo na kratke razdalje ali za tiste ki ga radi pritisnejo ti motorji niso, tu dela veliko ljudi napako in zato ti motorji tudi crkujejo. Kot prodajalec opažam da 60-70% ljudi nima niti približnega pojma kaj sploh kupujejo, če jih nihče ne poduči o tem tako tudi vozijo in potem ni čisto nič čudnega, da se okvare vrstijo. Drug problem je pa tipičen slovenski hobi da se vse okvare popravljajo v domači delavnici in tega je v času recesije še več kot sicer, tako da bo zagotovo poraslo tudi število okvar. S schumijem se praktično vsak dan drživa za glavo ko gledava kaj vse so razni domači šalabajzarji ustvarili, s tem da so knipingi v odbijačih še najmanjši problem :doh

Aja in za konec še nekaj: kdor se želi z dizlom dolgo časa brez problemov vozit, se bo moral sprijaznit z dejstvom da je v gorivo vedno (pozimi in poleti) treba dodajat aditiv. Meni gre to zelo na živce in ob postanku na bencinski se včasih počutim kot da bi imel trabanta, priznam, ampak že na uho se sliši kako motor ob dodajanju aditiva lepše teče in pravilen tek je velikega pomena za življenjsko dobo motorja. Z Miholdom sva zadnjič kar debelo pogledala ko sva zamenjala filter goriva na mojem avtu, saj je bil poln umazanije, kljub temu da v več kot enem letu nisem niti enkrat samkrat (!) tankal drugje kot pri OMV in da je bil sistem dovoda goriva v mojem avtu (vključno s tankom) pred enim letom kompletno očiščen! Priznam da sem dobil potne kaplje na čelu saj sem se v mislih že poslavljal od eurov ki jih bo treba odšteti za obnovo šob, zato je bilo še toliko večje presenečenje dejstvo, da je tester pokazal da so vse šobe popolnoma brez napake! :eek

Jaz bom od zdaj naprej torej ob vsakem servisu redno menjaval filter goriva, še naprej bom točil aditiv in mislim da bo vse v redu... če se mi slučajno zgodi kaj takega kot se je Perotovemu kolegu pa tudi ne bom obupal, v dveh dneh bo motor zamenjan in moj 530dTA bo zadovoljno brundal naprej proti 500.000 kilometrom... prepričan sem, da jih bo dosegel in presegel :metalc
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti
    • Syus je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 641
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#55

Sej ga bomo poštimal :-D


O tem jaz niti malo ne dvomim :ok
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


satosari
satosari

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 749
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: E39 530iAT

#56

Že kaj novega?

Prikaži več možnosti


Pero
Pero

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 15 672
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Fiat Ulysses

#57

nope.
Schumi je imel v garaži nek večji projekt. V bistvu sem se vrinil. Takoj ko bo, bom poročal.
Why getting mad?.......Get even :-D
Prikaži več možnosti


satosari
satosari

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 749
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: E39 530iAT

#58

Upam, da ni kaj hujšega.

Prikaži več možnosti


Pero
Pero

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 15 672
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Fiat Ulysses

#59

glede na ropot ena malenkost tudi ne bo bila.
Why getting mad?.......Get even :-D
Prikaži več možnosti


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 652
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E61 530dTA

#60

Ali pa tudi, bodimo optimistični.:ok :laugh
LP
Prikaži več možnosti