Skoči na vsebino

 

E61 "pred" ali "po" facelift

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
32 odgovorov v temi
gozdi
gozdi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 415
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: BMW Z4, 2.5i

#1

Prosil bi kakšnega bolj tehničnega poznavalca za nasvet in info in sicer:

Kupujem E61 (520d ali 525d) in me zanima če gledamo samo na tehnično plat splača orientirati samo na po facelift (2007 dalje) modele ali tehnično razlika niti ni bistvena.

(Subjektivna mnenja o obliki, raznih občutkih vožnje, cene pri prodaji in nakupu, itd... me niti ne zanimajo)

Hvala vsem.
Prikaži več možnosti


Gajsa
Gajsa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 818
  • Starost: 35
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: F20 118d

#2

Jaz bi rekel, da po FL.
My ex BMW's:
E36 320i cabrio, E39 530dAT ///, E46 318i, 323i, 323Ci (2x), 320iT, 325Ci :love , 320d, E81 118d, E90 318d, 325i, E92 320i ///, E91 318d (3x), 320d, E83 2.0dA
Prikaži več možnosti


BANI BMW
BANI BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 728
  • Starost: 27
  • Lokacija: v avtu :)
  • Avtomobil: E60 in great condition

#3

Vsekakor po FL, če le motor ni prioriteta... V kvaliteti izdelave se pa kar pozna...
Objavljena slika
UŽITEK POZNA NESKONČNO MOŽNOSTI........:bmwBMW
Prikaži več možnosti


BMWenergy
BMWenergy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 581
  • Starost: 37
  • Lokacija: in beautiful SloveNIA
  • Avtomobil: BMW

#4

največja razlika je v START TIPKI... čeprav jo že imajo konc l. 2006...

kabli med karoserijo in zadnjim vratom pa na vseh touringih razpokajo in naenkrat ti ne dela radio ali daljinsko odklepanje...:napaka
Prikaži več možnosti


tommy28
tommy28

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 000
  • Starost: 38
  • Lokacija: Domžale&Ljubljana
  • Avtomobil: zacasni avto...

#5

največja razlika je v START TIPKI... čeprav jo že imajo konc l. 2006...

kabli med karoserijo in zadnjim vratom pa na vseh touringih razpokajo in naenkrat ti ne dela radio ali daljinsko odklepanje...:napaka


Popravljam, start gumbek se pojavi konec 2005...
Prikaži več možnosti


AJ
AJ

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 314
  • Starost: 28
  • Lokacija: Ljubljana

#6

definitivno po FL...so že razne napake kokr tok odpravljene
BMW=1A
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry

    Licence To Sell

  • Uporabnik
  • Sporočil: 51 560
  • Starost: 40
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: ni ga več, šel v kose

#7

definitivno po FL...so že razne napake kokr tok odpravljene


Naprimer?
Prikaži več možnosti


BMWenergy
BMWenergy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 581
  • Starost: 37
  • Lokacija: in beautiful SloveNIA
  • Avtomobil: BMW

#8

Popravljam, start gumbek se pojavi konec 2005...


mislim, da se spet motiš... E61 ima start gumb od nekje sredine l. 2006...
Prikaži več možnosti


bmw_d_power
bmw_d_power

    Licence To Sell

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 006
  • Starost: 37
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: 530dA@300hp & 325d@300hp

#9

mislim, da se spet motiš... E61 ima start gumb od nekje sredine l. 2006...



od 9/2005
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 571
  • Starost: 32
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E90 325xi, E39 FL 530dTA

#10

In definitivno 525d :ok
Prikaži več možnosti


Levči
Levči

    TomKruz™ VT Roadmanager

  • Moderator
  • Sporočil: 3 673
  • Lokacija: Veleje

#11

Če boš vzel LCI pol vzami kar 530d saj sta oba s 525d LCI v istem razredu cestninskem in registracijskem... :ok
Objavljena slika:besen
Prikaži več možnosti


BANI BMW
BANI BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 728
  • Starost: 27
  • Lokacija: v avtu :)
  • Avtomobil: E60 in great condition

#12

definitivno po FL...so že razne napake kokr tok odpravljene


Naprimer?


Servo olje ATF je zamenjal CHF in zato volanske letve vLCI ne škripajo, posodobili so elektroniko zato BC v števcu ne utripa kot lightshow, predelali so tudi razširjene klimatske naprave zaradi česar se sedaj ne dogaja več, da bi poleti pihal vroč zrak iz zračnikov, kljub prižgani klimi na 16 stopinj,...bolj varčni motorji- ker so e60 po večini pile več kot e-39, so to morali pod nujno popravit, izpušni kolektorji so izdelani iz bolj odpornega pleha (oz. neki takega...) kot tisti pred FL, kateri so pokali oz pokajo kot po tekočen traku...
Sestava plastike v avtu je bolj kvalitetna, zato je manj čričkov...
Pa verjetno še kaj....

To je samo par stvari ki mi jih je prodajalec/prepričevalec naštel...

lp
Objavljena slika
UŽITEK POZNA NESKONČNO MOŽNOSTI........:bmwBMW
Prikaži več možnosti


FLAT_eric
FLAT_eric

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 403
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e63 630iA LCI

#13

Servo olje ATF je zamenjal CHF in zato volanske letve vLCI ne škripajo, posodobili so elektroniko zato BC v števcu ne utripa kot lightshow, predelali so tudi razširjene klimatske naprave zaradi česar se sedaj ne dogaja več, da bi poleti pihal vroč zrak iz zračnikov, kljub prižgani klimi na 16 stopinj,...bolj varčni motorji- ker so e60 po večini pile več kot e-39, so to morali pod nujno popravit, izpušni kolektorji so izdelani iz bolj odpornega pleha (oz. neki takega...) kot tisti pred FL, kateri so pokali oz pokajo kot po tekočen traku...
Sestava plastike v avtu je bolj kvalitetna, zato je manj čričkov...
Pa verjetno še kaj....

To je samo par stvari ki mi jih je prodajalec/prepričevalec naštel...

lp


Zanimiv post, če tole res drži je dobra informacija.





LP :ok
"Smo več kot ekipa, smo več kot ljubitelji, smo velika družina, ki nas povezuje ljubezen do znamke BMW"
Prikaži več možnosti


FLAT_eric
FLAT_eric

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 403
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e63 630iA LCI

#14

In da se pravilno izražamo v temah bi vas samo obvestil, da obstajate samo dve različnici modela e60/e61 kar seveda vemo vsi:

  • pred Facelift
  • Facelift (LCI)

Nikakršen po facelift e60/e61 ne obstaja! F10 ? :ironija



LP :ok
"Smo več kot ekipa, smo več kot ljubitelji, smo velika družina, ki nas povezuje ljubezen do znamke BMW"
Prikaži več možnosti


gozdi
gozdi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 415
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: BMW Z4, 2.5i

#15

Če boš vzel LCI pol vzami kar 530d saj sta oba s 525d LCI v istem razredu cestninskem in registracijskem... :ok


Se sicer strinjam, sam je izbira 530d pri nas še slabša kot 525d tko da, kaj pametnega z normalno ceno (20-25kEUR) karavan in normalno prevoženimi kilometri je kr teško najt - žal :(
Prikaži več možnosti


gozdi
gozdi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 415
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: BMW Z4, 2.5i

#16

Servo olje ATF je zamenjal CHF in zato volanske letve vLCI ne škripajo, posodobili so elektroniko zato BC v števcu ne utripa kot lightshow, predelali so tudi razširjene klimatske naprave zaradi česar se sedaj ne dogaja več, da bi poleti pihal vroč zrak iz zračnikov, kljub prižgani klimi na 16 stopinj,...bolj varčni motorji- ker so e60 po večini pile več kot e-39, so to morali pod nujno popravit, izpušni kolektorji so izdelani iz bolj odpornega pleha (oz. neki takega...) kot tisti pred FL, kateri so pokali oz pokajo kot po tekočen traku...
Sestava plastike v avtu je bolj kvalitetna, zato je manj čričkov...
Pa verjetno še kaj....

To je samo par stvari ki mi jih je prodajalec/prepričevalec naštel...

lp



Hvala za te kar uporabne informacije v smeri za LCI.

Na netu pa sem uspel najti tudi nekaj malce komercialnih info:
http://www.5series.n...led_Changes.pdf
če še mogoče koga zanima.
Prikaži več možnosti


FLAT_eric
FLAT_eric

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 403
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e63 630iA LCI

#17

Hvala za te kar uporabne informacije v smeri za LCI.

Na netu pa sem uspel najti tudi nekaj malce komercialnih info:
http://www.5series.n...led_Changes.pdf
če še mogoče koga zanima.


To pa je koristno, dobiš zelenca! Nisem si mislo da je kaj takega sploh objavljenega.

Hvala!


LP :ok
"Smo več kot ekipa, smo več kot ljubitelji, smo velika družina, ki nas povezuje ljubezen do znamke BMW"
Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 219
  • Starost: 41
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#18

Še par malenkosti:
- LCI je bistveno težji oz. nevarnrjši za karkoli modificirati (recimo software update)
- Ker je novejši letnik, je posledično ustrezno dražji
- Še precej bolj kot na pred-faceliftom menda crkujejo razni radiji, DVD enote, itd.
- Pa še zadnje: za 20+k€ boš dobil oskubljen LCI dvomljivega porekla, ali pa super pred-LCI model

Moje priporočilo - ali dodaj še kakšen € na kupček, ali pa za ta denar poišči top avto pred LCI-jem.

LP
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 49 440
  • Starost: 38
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#19

Je tudi tokrat tako kot je bilo par generacij sedaj da je najprej po parih letih sledil tehnični facelift, par let zatem pa že lepotni? Podobno kot E39 in E46?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry

    Licence To Sell

  • Uporabnik
  • Sporočil: 51 560
  • Starost: 40
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: ni ga več, šel v kose

#20

Še par malenkosti:
- LCI je bistveno težji oz. nevarnrjši za karkoli modificirati (recimo software update)
- Ker je novejši letnik, je posledično ustrezno dražji
- Še precej bolj kot na pred-faceliftom menda crkujejo razni radiji, DVD enote, itd.
- Pa še zadnje: za 20+k€ boš dobil oskubljen LCI dvomljivega porekla, ali pa super pred-LCI model

Moje priporočilo - ali dodaj še kakšen € na kupček, ali pa za ta denar poišči top avto pred LCI-jem.


Pa to še ni vse: vbrizgalne šobe prve generacije se dajo obnovit, novejše se pa ne dajo in jih je ob morebitni okvari treba zamenjat z novimi :ok2 To in še par stvari ki sem jih pozabil govori v prid starejšega modela, tako da sta kar nekje tam-tam po zanesljivosti... če bi jaz kupoval bi mi bilo najbolj važno da dobim dobro ohranjen avto, ne glede na letnik ;) Je pa poraba starega tipa 525d avtomatika res katastrofa, požeruh serijsko žre 10 litrov nafte če ni načipan :crazy 530dA je milina, ta čez 9 ne pride... moj ima ob precej težki nogi porabo od 8.1 do 8.5 litra :laugh
Prikaži več možnosti




0 uporabnikov prebira to temo

0 registriranih uporabnikov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov