Skoči na vsebino

 

Tesnilo vetrobranskega stekla

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
19 odgovorov v temi
sezana
sezana

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 67
  • Lokacija: Sežana
  • Avtomobil: BMW 318i Touring

#1

Pozdravljeni!

Spodnje tesnilo vetrobranskega stekla pri mojem 318i touring je čisto razpokano in so vidne lunkje skozi. To pomeni, da prepušča vodo. Vendar ni nikjer videt, da bi zamakalo kamorkoli (npr. v kabino ali kam dugam). Zanima me, kam gre ta voda in pa koliko stane zamenjava tesnila. Oz. je potrebno verjetno zamenjati celotno plastiko med vetrobranskim steklom in pokrovom motorja? Kaj pa če bi zaenkrat zamalal kar čez s silikonom?

Hvala za vaše nasvete, pretekle izkušnje in cene.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


recaro
recaro

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 773
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW 320D E92

#2

Vetrobransko steklo je v celoti zalepljeno na šasijo, tako da to more tesnit.
Prikaži več možnosti


sezana
sezana

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 67
  • Lokacija: Sežana
  • Avtomobil: BMW 318i Touring

#3

Vetrobransko steklo je v celoti zalepljeno na šasijo, tako da to more tesnit.


To verjamem, ampak tista vidna tesnilna guma na vrhnji strani spodnjega dela vetrobranskega stekla je razpokana. Voda pač nekam gre tam skozi...
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 812
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: e61 525DT

#4

KLIK Št.1 ali št.7?? Sicer pa ne ena ne druga nima veze z puščanjem v kabino oz. zaradi teh dveh ne pušča voda v kabino. teče tam kjer je motor brisalcev.....in od tam odteka na tla pod avto....

Urejal tratnika, 26.12.2010, 20:35.

Prikaži več možnosti


sezana
sezana

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 67
  • Lokacija: Sežana
  • Avtomobil: BMW 318i Touring

#5

KLIK Št.1 ali št.7?? Sicer pa ne ena ne druga nima veze z puščanjem v kabino oz. zaradi teh dveh ne pušča voda v kabino. teče tam kjer je motor brisalcev.....in od tam odteka na tla pod avto....


Številka 7 je ta del. No, če pušča na tla brez kakšnih posledic, potem je v redu. Le da je grdo videt, ker je tista guma ob steklu vsa razpokana in luknjasta, pa sem mislil, da naredi puščanje vode kaj škode kje.

Hvala za odgovor!
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 650
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#6

Tesnilo na vrhu vetrobranskega stekla BMW 1 vsake toliko časa "zleze" ven. Puščanja ni zaslediti.
S kakšnim lepilom,silikonom... bi vraga fiksiral, da bi imel mir ?
Frgazar
Prikaži več možnosti


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 650
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#7

Morda nevtralni silikon, bitumen..?
Frgazar
Prikaži več možnosti


bmwgavrin
bmwgavrin

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 793
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW F31 M

#8

Plastika je poceni menjava pa traja 15 minut če gredo brisalci lepo dol. Ne nekaj flikat z silikonom al pa z čem podobnim.
Spet Bayerische Motoren Werke AG :ok
Prikaži več možnosti


Falko
Falko

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 427
  • Lokacija: LJ

#9

plastika pride 50€, ravno včeraj menjal :)
Lahko, da pride do malo mokrega filtra za kabino, sicer so narejeni odvodi na obe strani in mora lepo odteči voda...
Meni je šlo na živce, ker je bilo spokano in grdo...
Prikaži več možnosti


Stupo
Stupo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 421
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E65

#10

A je to res tako slab material, da postane v 10 letih, ali pa še prej čisto razpokana?
Prikaži več možnosti


mitchW
mitchW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 471
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: X5 2005 3.0d

#11

A je to res tako slab material, da postane v 10 letih, ali pa še prej čisto razpokana?


To je pač E46 :ok2 :fight
Freude am Fahren
Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


Stupo
Stupo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 421
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E65

#12

Glede na to, koliko denarja je bilo treba odšteti za novo E46 in če jo primerjam naprimer s Cliotom, ki je bil vsaj 3x cenejši, sem kar malo razočaran - če govorimo samo o kvaliteti nekaterih delov, ne o udobju.
Pri E46 je standarden pojav napkoana plastika, obledele zadnje (samo notranje?!) luči, crkovanje mrežice za airbag na praktično vseh E46 (med tem, ko pri E36 nekatere še kar delujejo), senzorji za nivjo olja so tudi pocrkali pri večini E46, da ne deluje daljinsko zaklepanje je tudi pogost pojav, pa še kakšen feler bi se našel, ki ga za avtomobil takega ranga nebi pričakoval.
Ne rečem da je slab avto, ampak so določene stvari, ki bi lahko bile bolj trpežne.
Prikaži več možnosti


mitchW
mitchW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 471
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: X5 2005 3.0d

#13

Glede na to, koliko je avto stal, je vse skupaj res ena žalost. Poleg tega bi lahko naštel še:
regulatorji el. dviga stekel, pronicanje vode v kabino po 10 letih starosti, butanje v diferencialu (s tem mislim komplet zračnost na pogonskem sklopu), zračnost polosovin, pokanje vpetij zadnjega mostu pri prvih letnikih, dokaj pogosta rja na avtih, ki so bili voženi dosti pozimi. Podvozje je na splošno poddimenzionirano (kot večina tega avta), zato menjave amortizerjev in vzmeti niso nič redkega. Poleg tega radi grejo tudi bumerangi in vpetja le-teh, isto končniki.

Lahko bi še dodal problem loput in odpovedi turbin zaradi zabitega filtra oljnih hlapov M47N motorjev (150KM), Bosch črpalke na M47 136KM motorjih in preslabotne avtomatske menjalnike na vseh dizelskih motorjih, ki so poleg tega bili še "sealed for life" - torej, če ne drugega so odpovedali zaradi prestarega ATF olja. Pa tudi na splošno BMW-jevsko občutljiv hladilni sistem, ki sestavljen večinoma iz plastičnih komponent - zaradi tega dostikrat pri kakšnih starejših avtomobilih rad spusti, včasih tudi naenkrat, dostikrat odpre ekspanzijsko posodo - kar nekaj glav M43 motorjev (in tudi drugih) je zvilo ravno zaradi tega. Pri el. težavah še ježek ventilacije, ta crkuje tudi pri drugih BMW-jih :napaka :laugh, črpalke za gorivo v tanku, senzorji odmičnih in glavnih gredi, pri FL modelih še odpoved zadnjih luči zaradi poddimenzioniranih konektorjev.

Mislim, da sem tole kar zadel. Zagotovo pa sem še kaj pozabil :crazy. Je pa res, da do 200k prevoženih (realnih), teh napak naj skoraj ne bi srečevali. Škoda je v tem, da E46 resnično dobro zgleda na cesti (tudi po 15 letih) in tudi pelje se dobro...vendar kaj ko ima spisek napak kot kakšna Zastava, cene rezervnih delov so pa žal kar BMW-jevske. Če primerjam s prejšnjimi trojkami, je pri E46 padla kvaliteta in robustnost za nekajkratnik. Sicer tudi pri E30 ali E36 kakšne zadeve odpovejo, vendar je tam pogosto zaradi postaranega materiala - ti avtomobili so stari 20+ let, na E46 je pa material še dokaj "nov", ampak odpoveduje zaradi obrabljenosti.
Freude am Fahren
Prikaži več možnosti
    • Chivas Regal in Zelenc uporabnikom je všeč to sporočilo


Chivas Regal
Chivas Regal

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 730
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: E46

#14

Glede na to, koliko je avto stal, je vse skupaj res ena žalost. Poleg tega bi lahko naštel še:
regulatorji el. dviga stekel, pronicanje vode v kabino po 10 letih starosti, butanje v diferencialu (s tem mislim komplet zračnost na pogonskem sklopu), zračnost polosovin, pokanje vpetij zadnjega mostu pri prvih letnikih, dokaj pogosta rja na avtih, ki so bili voženi dosti pozimi. Podvozje je na splošno poddimenzionirano (kot večina tega avta), zato menjave amortizerjev in vzmeti niso nič redkega. Poleg tega radi grejo tudi bumerangi in vpetja le-teh, isto končniki.

Lahko bi še dodal problem loput in odpovedi turbin zaradi zabitega filtra oljnih hlapov M47N motorjev (150KM), Bosch črpalke na M47 136KM motorjih in preslabotne avtomatske menjalnike na vseh dizelskih motorjih, ki so poleg tega bili še "sealed for life" - torej, če ne drugega so odpovedali zaradi prestarega ATF olja. Pa tudi na splošno BMW-jevsko občutljiv hladilni sistem, ki sestavljen večinoma iz plastičnih komponent - zaradi tega dostikrat pri kakšnih starejših avtomobilih rad spusti, včasih tudi naenkrat, dostikrat odpre ekspanzijsko posodo - kar nekaj glav M43 motorjev (in tudi drugih) je zvilo ravno zaradi tega. Pri el. težavah še ježek ventilacije, ta crkuje tudi pri drugih BMW-jih :napaka :laugh, črpalke za gorivo v tanku, senzorji odmičnih in glavnih gredi, pri FL modelih še odpoved zadnjih luči zaradi poddimenzioniranih konektorjev.

Mislim, da sem tole kar zadel. Zagotovo pa sem še kaj pozabil :crazy. Je pa res, da do 200k prevoženih (realnih), teh napak naj skoraj ne bi srečevali. Škoda je v tem, da E46 resnično dobro zgleda na cesti (tudi po 15 letih) in tudi pelje se dobro...vendar kaj ko ima spisek napak kot kakšna Zastava, cene rezervnih delov so pa žal kar BMW-jevske. Če primerjam s prejšnjimi trojkami, je pri E46 padla kvaliteta in robustnost za nekajkratnik. Sicer tudi pri E30 ali E36 kakšne zadeve odpovejo, vendar je tam pogosto zaradi postaranega materiala - ti avtomobili so stari 20+ let, na E46 je pa material še dokaj "nov", ampak odpoveduje zaradi obrabljenosti.


Tocno vse to se mi dogaja na 2005 320d...in res skoda...ker bi rad ta avto se vozil a preprosto je skoz nekaj...k temu spisku dodajam se glasen potisni lezaj sklopke in seveda ze slab vztrajnik

Zdaj pa me zanima ali je E90 320d kaj boljsi, facelift model?
Prikaži več možnosti


Falko
Falko

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 427
  • Lokacija: LJ

#15

še slabši, F3x, pa še bolj podimenzionirano, žal..


Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 603
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#16

Pa sej ni res, če se kupujejo avti z 300000+km previtimi nazaj ni zato slab avto. Dva imam doma, vse je resno vzdrževanje oz. preventivna menjava pri meni. Marsikdo bi se brez problema vozil lep čas, ampak kot pravim težko je kupit avto ki ni bil previt nazaj
Prikaži več možnosti
    • Simonceli je všeč


Simonceli
Simonceli
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6

#17

Da, jaz vozim sedaj tvojega bivšega in verjamem, da je bilo na tem, mojem primerku veliko delanega, zamenjanega, ker se pelje kot nov...zaenkrat :) 

Imam pa težavo s turbino, ker je postala zelo glasna, čeprav naj bi bila lani zamenjana...

Bo Schumi v ponedeljek, torek povedal kaj in kako. BTW, na glasnost tubine bi lahko vplivalo še kaj drugega, razen očitno, da ima luft? 


Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 494
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#18

Kak garež se lahko odkruši v ceveh in poškoduje lopatice, pa začne žvižgat. Ali pa počena kaka cev, je tudi turbino bolj slišat, ampaka to je potem še povezano z manjšo močjo motorja.


Prikaži več možnosti
    • Simonceli je všeč


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 603
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#19

@simonceli- ja nečak je rihtal turbo. Tko kot ti je rekel coti, lahko kaj v lopatico prileti in žvižga.

Je pa res da vzdrževan je bil kot se zagre, malo tlcja mu manjka in bo krasen voz;)
Prikaži več možnosti


Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 129
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#20

še slabši, F3x, pa še bolj podimenzionirano, žal..

Dejansko, kolikor sem jaz vozil, pri BMW (verjetno tudi na splošno za avtomobilsko industrijo ter tehnične zadeve nasploh); novejši kot je, več bo težav in pogostejše bodo :(


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.