Tesnilo vetrobranskega stekla
#1
Pozdravljeni!
Spodnje tesnilo vetrobranskega stekla pri mojem 318i touring je čisto razpokano in so vidne lunkje skozi. To pomeni, da prepušča vodo. Vendar ni nikjer videt, da bi zamakalo kamorkoli (npr. v kabino ali kam dugam). Zanima me, kam gre ta voda in pa koliko stane zamenjava tesnila. Oz. je potrebno verjetno zamenjati celotno plastiko med vetrobranskim steklom in pokrovom motorja? Kaj pa če bi zaenkrat zamalal kar čez s silikonom? Hvala za vaše nasvete, pretekle izkušnje in cene. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#2
Vetrobransko steklo je v celoti zalepljeno na šasijo, tako da to more tesnit.
|
Prikaži več možnosti
|
#3
To verjamem, ampak tista vidna tesnilna guma na vrhnji strani spodnjega dela vetrobranskega stekla je razpokana. Voda pač nekam gre tam skozi... ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#5
Številka 7 je ta del. No, če pušča na tla brez kakšnih posledic, potem je v redu. Le da je grdo videt, ker je tista guma ob steklu vsa razpokana in luknjasta, pa sem mislil, da naredi puščanje vode kaj škode kje. Hvala za odgovor! ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#6
Tesnilo na vrhu vetrobranskega stekla BMW 1 vsake toliko časa "zleze" ven. Puščanja ni zaslediti.
S kakšnim lepilom,silikonom... bi vraga fiksiral, da bi imel mir ?
Frgazar
|
Prikaži več možnosti
|
#8
Plastika je poceni menjava pa traja 15 minut če gredo brisalci lepo dol. Ne nekaj flikat z silikonom al pa z čem podobnim.
Spet Bayerische Motoren Werke AG
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#9
plastika pride 50€, ravno včeraj menjal
![]() Lahko, da pride do malo mokrega filtra za kabino, sicer so narejeni odvodi na obe strani in mora lepo odteči voda... Meni je šlo na živce, ker je bilo spokano in grdo... |
Prikaži več možnosti
|
#10
A je to res tako slab material, da postane v 10 letih, ali pa še prej čisto razpokana?
|
Prikaži več možnosti
|
#11
To je pač E46 ![]() ![]()
Freude am Fahren
|
Prikaži več možnosti
|
#12
Glede na to, koliko denarja je bilo treba odšteti za novo E46 in če jo primerjam naprimer s Cliotom, ki je bil vsaj 3x cenejši, sem kar malo razočaran - če govorimo samo o kvaliteti nekaterih delov, ne o udobju.
Pri E46 je standarden pojav napkoana plastika, obledele zadnje (samo notranje?!) luči, crkovanje mrežice za airbag na praktično vseh E46 (med tem, ko pri E36 nekatere še kar delujejo), senzorji za nivjo olja so tudi pocrkali pri večini E46, da ne deluje daljinsko zaklepanje je tudi pogost pojav, pa še kakšen feler bi se našel, ki ga za avtomobil takega ranga nebi pričakoval. Ne rečem da je slab avto, ampak so določene stvari, ki bi lahko bile bolj trpežne. |
Prikaži več možnosti
|
#13
Glede na to, koliko je avto stal, je vse skupaj res ena žalost. Poleg tega bi lahko naštel še:
regulatorji el. dviga stekel, pronicanje vode v kabino po 10 letih starosti, butanje v diferencialu (s tem mislim komplet zračnost na pogonskem sklopu), zračnost polosovin, pokanje vpetij zadnjega mostu pri prvih letnikih, dokaj pogosta rja na avtih, ki so bili voženi dosti pozimi. Podvozje je na splošno poddimenzionirano (kot večina tega avta), zato menjave amortizerjev in vzmeti niso nič redkega. Poleg tega radi grejo tudi bumerangi in vpetja le-teh, isto končniki. Lahko bi še dodal problem loput in odpovedi turbin zaradi zabitega filtra oljnih hlapov M47N motorjev (150KM), Bosch črpalke na M47 136KM motorjih in preslabotne avtomatske menjalnike na vseh dizelskih motorjih, ki so poleg tega bili še "sealed for life" - torej, če ne drugega so odpovedali zaradi prestarega ATF olja. Pa tudi na splošno BMW-jevsko občutljiv hladilni sistem, ki sestavljen večinoma iz plastičnih komponent - zaradi tega dostikrat pri kakšnih starejših avtomobilih rad spusti, včasih tudi naenkrat, dostikrat odpre ekspanzijsko posodo - kar nekaj glav M43 motorjev (in tudi drugih) je zvilo ravno zaradi tega. Pri el. težavah še ježek ventilacije, ta crkuje tudi pri drugih BMW-jih ![]() ![]() Mislim, da sem tole kar zadel. Zagotovo pa sem še kaj pozabil ![]()
Freude am Fahren
|
Prikaži več možnosti
|
#14
Tocno vse to se mi dogaja na 2005 320d...in res skoda...ker bi rad ta avto se vozil a preprosto je skoz nekaj...k temu spisku dodajam se glasen potisni lezaj sklopke in seveda ze slab vztrajnik Zdaj pa me zanima ali je E90 320d kaj boljsi, facelift model? |
Prikaži več možnosti
|
#15
še slabši, F3x, pa še bolj podimenzionirano, žal.. |
Prikaži več možnosti
|
#16
Pa sej ni res, če se kupujejo avti z 300000+km previtimi nazaj ni zato slab avto. Dva imam doma, vse je resno vzdrževanje oz. preventivna menjava pri meni. Marsikdo bi se brez problema vozil lep čas, ampak kot pravim težko je kupit avto ki ni bil previt nazaj
|
Prikaži več možnosti
|
#17
Da, jaz vozim sedaj tvojega bivšega in verjamem, da je bilo na tem, mojem primerku veliko delanega, zamenjanega, ker se pelje kot nov...zaenkrat Imam pa težavo s turbino, ker je postala zelo glasna, čeprav naj bi bila lani zamenjana... Bo Schumi v ponedeljek, torek povedal kaj in kako. BTW, na glasnost tubine bi lahko vplivalo še kaj drugega, razen očitno, da ima luft? |
Prikaži več možnosti
|
#18
Kak garež se lahko odkruši v ceveh in poškoduje lopatice, pa začne žvižgat. Ali pa počena kaka cev, je tudi turbino bolj slišat, ampaka to je potem še povezano z manjšo močjo motorja. |
Prikaži več možnosti
|
#19
@simonceli- ja nečak je rihtal turbo. Tko kot ti je rekel coti, lahko kaj v lopatico prileti in žvižga.
Je pa res da vzdrževan je bil kot se zagre, malo tlcja mu manjka in bo krasen voz;) |
Prikaži več možnosti
|
#20
Dejansko, kolikor sem jaz vozil, pri BMW (verjetno tudi na splošno za avtomobilsko industrijo ter tehnične zadeve nasploh); novejši kot je, več bo težav in pogostejše bodo :( |
Prikaži več možnosti
|