Skoči na vsebino

 

Porsche 911 (997)?!?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
200 odgovorov v temi
Rally fan
Rally fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 359
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kr'dajo v službi

#81

Kva zdej...ja ali ne :confused  :ok2
 
http://www.avto.net/...
 
Nisem pa vedel da gre tole 300km/h :blackeye

Gre 300 km/h, brez skrbi.....dokler ne zaropota kaj v motorju....hočem reči, to je genercija motorjev, ki je imela kar veliko težav.....o njih smo že na dolgo in široko pisali.
Preveriti zgodovino servisiranja, nujno.....
:evillaugh"When you see the tree you're about to hit, it's called understeer. When you can only hear and feel it, it's oversteer" (W. Röhrl):evillaugh
Prikaži več možnosti


dwdwdwwd
dwdwdwwd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 583
  • Lokacija: N/A

#82

Sem imel tocno taksnega. Servisna knjiga. 45.000km kupljen. 3x zaropotalo v naslednjih 45.000 kot je rekel Rally fan.

Gre 300.
Injection is nice but I'd rather be blown.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 018
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#83

3x zaropotalo v naslednjih 45.000 

3x ista napaka? Napiši malo več o tem.


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 772
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#84

Vozil Carrero 4S ( 2012 letnik) + PDK in ne nisem jo vozil po 'cesti' ampak zasnezenem/poledenelem poligonu in se je prekleto dobro drzala.

Tudi sam sem vrgel oko na Carrero...bomo videli, ko svojega prodam kaj se bom odlocil, ker ena izmed opcij je tudi Porsche.

Urejal bancnik, 29.01.2017, 22:41.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


prekov
prekov

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 572
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#85

Sem imel tocno taksnega. Servisna knjiga. 45.000km kupljen. 3x zaropotalo v naslednjih 45.000 kot je rekel Rally fan.

Gre 300.

Se pravi edino turbo modeli imajo dobre motorje,oziroma ti imaš z njimi dobre izkušnje?


Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 074
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#86

Vozil Carrero 4S ( 2012 letnik) + PDK in ne nisem jo vozil po 'cesti' ampak zasnezenem/poledenelem poligonu in se je prekleto dobro drzala.

Tudi sam sem vrgel oko na Carrero...bomo videli, ko svojega prodam kaj se bom odlocil, ker ena izmed opcij je tudi Porsche.

Lega 911 je res fenomenalna, sem tudi sam Carrero vozil in kljub izklopljeni elektroniki, zadek ni šel ven. Se je pa po 500km vožnje že konkretno poznala obraba gum. Sicer je pa to eden redkih, če ne edini avto tega tipa, ki ga lahko bp voziš vsakodnevno.

 

Sam se vozil nemškega, s katerim je lastnik delal 25.000km letno in tudi servisiral jo na takšne intervale in še danes ni problemov.


Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#87

Tole dvoje ravno ne gre skupaj... Avto, kjer vsakih nekaj 10k km crkne motor nekako ne more šteti pod zanesljiv avto za vsak dan.

 

Sem imel tocno taksnega. Servisna knjiga. 45.000km kupljen. 3x zaropotalo v naslednjih 45.000 kot je rekel Rally fan.

Gre 300.

 

 

Lega 911 je res fenomenalna, sem tudi sam Carrero vozil in kljub izklopljeni elektroniki, zadek ni šel ven. Se je pa po 500km vožnje že konkretno poznala obraba gum. Sicer je pa to eden redkih, če ne edini avto tega tipa, ki ga lahko bp voziš vsakodnevno.

 

Sam se vozil nemškega, s katerim je lastnik delal 25.000km letno in tudi servisiral jo na takšne intervale in še danes ni problemov.



Urejal Rottie, 30.01.2017, 11:26.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 074
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#88

Tole dvoje ravno ne gre skupaj... Avto, kjer vsakih nekaj 10k km crkne motor nekako ne more šteti pod zanesljiv avto za vsak dan.

Nevem kako je s starejšimi generacijami. Tistega, ko sem jaz vozil je bil Carrera letnik 2012 in PDK menjalnik. Danes ima preko 100 jurjev kilometrov in nima prav nobenih težav. 


Prikaži več možnosti


Rally fan
Rally fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 359
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kr'dajo v službi

#89

@Rottie in @neicheg : Carrera 911 l.2012 je že generacija 991, tukaj ni težav z tistim nesrečnim krogličnim ležajem za pogon vmesne gredi.

Ta zadeva se je uredila z prihodom 997 FL generacije (avti izdelani od 08/2008 dalje), za lažje razumevanje-to so tisti, ki že imajo PDK.

Poleg tega je bila tudi težava prekomerna obraba valjev (ne vem točno kateri je bil najbolj kritičen), motor je začel ropotati in tovarna ni imela druge rešitve kot menjava bloka motorja.

Poudarjam: tovarna ni imela rešitve....sem bral v tuji strokovni literaturi (največ angleški), da so to ceneje reševali :beer

 

Torej, 997 FL je bila glede kvalitete vzdržljivosti motorja ''okno v svet'' napram PFL.....in tudi 996 generacije.


:evillaugh"When you see the tree you're about to hit, it's called understeer. When you can only hear and feel it, it's oversteer" (W. Röhrl):evillaugh
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 221
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#90

Za @Rotti-ja  Sicer je pa to eden redkih, če ne edini avto tega tipa, ki ga lahko bp voziš vsakodnevno. 

  To je najverjetneje mislil z tem da je avto dovolj udoben,visok za vsakodnevno vožnjo in ni ala Ferrari,Lamborghini itd. ,kateri je skoraj neuporaben.

 

Pri motorjih so pokali bloki motorja.

 

Turboti so res kakor sem se menil z lastniki najbolj vzdržjivi.

 

Glede ležaja pa moraš gledati tip motorja/zasnovo.Novejši imajo drugo oznako se ne spomnim točno katero lahko pa pogledam.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


PussyWagon
PussyWagon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 783
  • Lokacija: Ljubljana-Bežigrad
  • Avtomobil: Porschejäger, 1275 turbo

#91

Za @Rotti-ja  
 
Pri motorjih so pokali bloki motorja.
 
 
Glede ležaja pa moraš gledati tip motorja/zasnovo.Novejši imajo drugo oznako se ne spomnim točno katero lahko pa pogledam.


Dobro, IMS zamenjat je mala malica. Povej več o pokanju blokov in ostalih napakah?
He who shall be last, shall be sideways and smiling :-D
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#92

Dobro, IMS zamenjat je mala malica. Povej več o pokanju blokov in ostalih napakah?

Ni ga težko menjat, ampak če boš skeširal vsakih 10k km 1500€ za preventivno menjavo, če upoštevamo kolkrat je dwdwdwwd crknila mašina, tudi ni mala šala ...



Urejal Rottie, 30.01.2017, 13:54.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 636
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Suši

#93

Matr spet ste mi pokvarli veselje. Pa že z žensko sem se skregal za brez veze. JAO

 

Zdej bom moral čakati še 5 let da pride FL na to ceno...


Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih

Prikaži več možnosti


dwdwdwwd
dwdwdwwd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 583
  • Lokacija: N/A

#94

3x ista napaka? Napiši malo več o tem.


2x IMS lezaj, 1x pocen cilinder. Kaksen hud mehanik nisem tako, da bo bolje da pogooglas ce bi rad bolj tehnicen odgovor.

V glavnem vsakic brez kakrsnih koli opozoril. Prvic sem prisel iz pisarne pa je bila luza olja pod avtom.

Se pravi edino turbo modeli imajo dobre motorje,oziroma ti imaš z njimi dobre izkušnje?


Turbo, gt3, gt2 in od 997.2 naprej.

Sem pa se vedno popolnoma zaljubljen v porscheje ampak drugega kot nasteto ne bom kupoval.
Injection is nice but I'd rather be blown.
Prikaži več možnosti


prekov
prekov

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 572
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#95

2x IMS lezaj, 1x pocen cilinder. Kaksen hud mehanik nisem tako, da bo bolje da pogooglas ce bi rad bolj tehnicen odgovor.

V glavnem vsakic brez kakrsnih koli opozoril. Prvic sem prisel iz pisarne pa je bila luza olja pod avtom.


Turbo, gt3, gt2 in od 997.2 naprej.

Sem pa se vedno popolnoma zaljubljen v porscheje ampak drugega kot nasteto ne bom kupoval.

A ni uporabniku Klobasa škripnu motor tudi na GT3? 


Prikaži več možnosti


PussyWagon
PussyWagon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 783
  • Lokacija: Ljubljana-Bežigrad
  • Avtomobil: Porschejäger, 1275 turbo

#96

Ni ga težko menjat, ampak če boš skeširal vsakih 10k km 1500€ za preventivno menjavo, če upoštevamo kolkrat je dwdwdwwd crknila mašina, tudi ni mala šala ...


Po drugi strani imaš primere, ko pri 200kkm dela na prvem ležaju. V kolikor menjaš na 50kkm se možnost okvare zmanjša na razumljivo raven.

Material za menjavo ležaja je poceni. Ne polovico, niti četrtino zneska, ki si ga navedel. Menjava, kot rečeno, pa ni zahtevna.
He who shall be last, shall be sideways and smiling :-D
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#97

Po drugi strani imaš primere, ko pri 200kkm dela na prvem ležaju. V kolikor menjaš na 50kkm se možnost okvare zmanjša na razumljivo raven.

Material za menjavo ležaja je poceni. Ne polovico, niti četrtino zneska, ki si ga navedel. Menjava, kot rečeno, pa ni zahtevna.

Cena, ki sem jo navedel je na nepooblaščenem servisu v LJ. Na pooblaščenem pa verjetno še 1x dražje. Če sam menjaš, al pa da ti to naredi kakšen kolega za pivo, pa zna biti precej ceneje. Jst sem gledal za Boxsterjem 987 PFL ali navadno 996 dve leti nazaj, pa sem ravno zaradi teh težav z ležaji odpisal vse kar je od Porscheja iz tega obdobja, ker se mi zdi riziko prevelik.



Urejal Rottie, 31.01.2017, 10:40.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


dwdwdwwd
dwdwdwwd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 583
  • Lokacija: N/A

#98

A ni uporabniku Klobasa škripnu motor tudi na GT3? 

Nimam pojma. Nikoli slišal. Škripne lahko vsak motor nasploh.

 

Po drugi strani imaš primere, ko pri 200kkm dela na prvem ležaju. V kolikor menjaš na 50kkm se možnost okvare zmanjša na razumljivo raven.

Material za menjavo ležaja je poceni. Ne polovico, niti četrtino zneska, ki si ga navedel. Menjava, kot rečeno, pa ni zahtevna.

Ne vem no. Poznam en kup teh okvar pri nas pa so nekateri izmed lastnikov šli še precej dlje kot ti pišeš. Jaz osebno bi raje stisnil zraven 15 jurjev in kupil FL kot se ubadal s tem kdaj kako in zakaj bo naredilo hresk.


Injection is nice but I'd rather be blown.
Prikaži več možnosti


PussyWagon
PussyWagon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 783
  • Lokacija: Ljubljana-Bežigrad
  • Avtomobil: Porschejäger, 1275 turbo

#99

Ne vem no. Poznam en kup teh okvar pri nas pa so nekateri izmed lastnikov šli še precej dlje kot ti pišeš. Jaz osebno bi raje stisnil zraven 15 jurjev in kupil FL kot se ubadal s tem kdaj kako in zakaj bo naredilo hresk.

Fair point.:ok
Pa vseeno me še vedno iz strojniškega stališča zanima za katere napake gre?
He who shall be last, shall be sideways and smiling :-D
Prikaži več možnosti


dwdwdwwd
dwdwdwwd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 583
  • Lokacija: N/A

#100

Kot sem napisal ze jerryju nisem strojnik. 2x lezaj, 1x nek pocen cilinder. Americani temu pravijo cracked cylinder lining in je kar nekaj postov na 6speed in renlistu o teh napakah ce zelis vec prebrat.

Je bil tudi 1001 poizkus preventivnega resevanja teh stvari. Za lezaj vem, da so poizkusali najprej z ojacanimi, keramicnimi, dodatnimi crpalkami za mazanje lezaja z oljem itd.

Edini za katerega vem, da se je preventivno ubadal s tem in izgleda, da deluje uporablja nek ojacan lezaj, pumpo, precej vecji karter in se nekaj malenkosti. Cel projekt skupaj je bil okoli 12.000€. Tukaj pa res ne vidim vec smisla, da se ne vrze par jurjev in kupi FL. Sploh ker so bili 997.1S okoli 45, 997.2S pa manj kot 60 ko se je delal ta projekt pri nas.
Injection is nice but I'd rather be blown.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.