Skoči na vsebino

 

Porsche 911 (997)?!?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
200 odgovorov v temi
blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 978
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#101

Po drugi strani imaš primere, ko pri 200kkm dela na prvem ležaju. V kolikor menjaš na 50kkm se možnost okvare zmanjša na razumljivo raven.

Material za menjavo ležaja je poceni. Ne polovico, niti četrtino zneska, ki si ga navedel. Menjava, kot rečeno, pa ni zahtevna.

IMS ni poceni in so kosi katere potrebuješ ko se menja IMS skoraj 1000€. Hvala lepa da se tresem kdaj ga bo odpizdilo in ga menjam skoraj na interval menjave olja.

Fair point. :ok
Pa vseeno me še vedno iz strojniškega stališča zanima za katere napake gre?

Pri IMS ležaju je problem ker gre za navaden kroglični ležaj kateri nima mazanja,čisti fail tovarne. Rešil naj bi kao z upgrade kitom ki ima speljane cevi za mazanje ležaja(stane okoli ali nekaj čez 1000€),leprav je nekje enkrat @rotiie pisal da na tujih forumih pišejo da tudi tisto ne pomaga.

 

Problem je ko razpade ležaj ti razbije motor saj preskočijo verige. 

DSC093321274427477.jpg

 

Pokanje blokov 

pic02.jpg

 

Problem so m96 in m97 motorji. MA1 motorji naj bi bili ok.

Naj vas ne zavede to da naj bi bili motorji od 2008 naprej OK zato ker so bili nekateri m97 motorji vgrajeni tudi pred in po 2008 letu. Je pa res da je tudi MA1 motor vgrajen od leta 2008 naprej.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


PussyWagon
PussyWagon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 771
  • Lokacija: Ljubljana-Bežigrad
  • Avtomobil: Porschejäger, 1275 turbo

#102

IMS ni poceni in so kosi katere potrebuješ ko se menja IMS skoraj 1000€. Hvala lepa da se tresem kdaj ga bo odpizdilo in ga menjam skoraj na interval menjave olja.

Pri IMS ležaju je problem ker gre za navaden kroglični ležaj kateri nima mazanja,čisti fail tovarne. Rešil naj bi kao z upgrade kitom ki ima speljane cevi za mazanje ležaja(stane okoli ali nekaj čez 1000€),leprav je nekje enkrat @rotiie pisal da na tujih forumih pišejo da tudi tisto ne pomaga.

 

Problem je ko razpade ležaj ti razbije motor saj preskočijo verige. 

 

 

Pokanje blokov 

 

Problem so m96 in m97 motorji. MA1 motorji naj bi bili ok.

Naj vas ne zavede to da naj bi bili motorji od 2008 naprej OK zato ker so bili nekateri m97 motorji vgrajeni tudi pred in po 2008 letu. Je pa res da je tudi MA1 motor vgrajen od leta 2008 naprej.

Vem kaj predstavlja problem IMS ležaja in zakaj pride do njega. Tudi imam predstavo kako izgleda menjava le tega, saj je na to temo ogromno napisanega. Primer je recimo Pelikan. LINK 

 

Če se omejimo na zgornji link; kaj od materjala je potrebno še dodati, kaj je izpuščeno? Poleg tesnila glavne gredi in pa sklopke, v primeru da je izrabljena. 

Problem IMS mi je zanimiv, ker poznam dve C2 prvih letnikov, ki naj bi imele najbolj problematične m96 motorje, pa se obedve suvereno bližata 200kkm, obe na prvih IMS ležajih. 

Pokanje blokov je za moje pojme večji oz. bolj zahrbten problem. 


He who shall be last, shall be sideways and smiling :-D
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 343
  • Lokacija: Ljubljana

#103

Kupi edinega turbota ki je trenutno na netu pa uzivaj v voznji ne v sraufanju. Po moje je 65 k cist realna cena za lepega 997 turbo.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 187
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#104

Problem IMS mi je zanimiv, ker poznam dve C2 prvih letnikov, ki naj bi imele najbolj problematične m96 motorje, pa se obedve suvereno bližata 200kkm, obe na prvih IMS ležajih. 

Ugibam: verjetno tipčka nimata ravno po 20 let, ane? Naj data dedka volan za par uric kakemu mladcu v roke... pomojem bojo tiste kuglce letele vsaj do Dunaja, lol


TO BE SMART IS A PRIVILEGE, BUT TO BE JERRY IS A GIFT FROM GOD!

Prikaži več možnosti
    • Rally fan je všeč


moebius
moebius

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 373
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Laguna dci 180 4control

#105

2x IMS lezaj, 1x pocen cilinder. Kaksen hud mehanik nisem tako, da bo bolje da pogooglas ce bi rad bolj tehnicen odgovor.

V glavnem vsakic brez kakrsnih koli opozoril. Prvic sem prisel iz pisarne pa je bila luza olja pod avtom.


Turbo, gt3, gt2 in od 997.2 naprej.

Sem pa se vedno popolnoma zaljubljen v porscheje ampak drugega kot nasteto ne bom kupoval.

Ni mi jasno zakaj ze po prvem popravilu nisi prodal avto in kupil kaj bolj zanesljivega? Vsaka od teh okvar je najmanj po par tisoc EUR.


LP,Moebius
Prikaži več možnosti


PussyWagon
PussyWagon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 771
  • Lokacija: Ljubljana-Bežigrad
  • Avtomobil: Porschejäger, 1275 turbo

#106

Ugibam: verjetno tipčka nimata ravno po 20 let, ane? Naj data dedka volan za par uric kakemu mladcu v roke... pomojem bojo tiste kuglce letele vsaj do Dunaja, lol

To make matters worse, sta si profila voznikov popolnoma različna. En je kot praviš bolj cruiser, drugi pa vse ostalo kot to. :)
He who shall be last, shall be sideways and smiling :-D
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 978
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#107

Ni mi jasno zakaj ze po prvem popravilu nisi prodal avto in kupil kaj bolj zanesljivega? Vsaka od teh okvar je najmanj po par tisoc EUR.

Zato ker se v avto zaljubiš in uživaš v vožnji. Če bi kdaj vozil 911 bi razumel. 

To make matters worse, sta si profila voznikov popolnoma različna. En je kot praviš bolj cruiser, drugi pa vse ostalo kot to. :)

Kateri motor pa imata? Vem tudi jaz ko so naredili veliko km brez problema ampak to je bil edino turbo. Nevem zakaj nas nekaj prepričuješ, da so kosi cca. 100€ in se popravi pod domačim kozolcem.Niti si ga verjetno nisi lastil niti si ga verjetno neboš zato je odkrivanje tople vode brez veze.

 

Ta motor je isto kot BMW-jev 1.8d/2.0d večina/skoraj vsi imajo probleme z verigami so pa svetle izjeme katere zdržijo po nobeni logiki več kot večina. 

pic05.jpg

post-34760-1231775013.jpgpost-34760-1231775002.jpg



Urejal blackberet, 01.02.2017, 10:37.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


PussyWagon
PussyWagon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 771
  • Lokacija: Ljubljana-Bežigrad
  • Avtomobil: Porschejäger, 1275 turbo

#108

Niti si ga verjetno nisi lastil niti si ga verjetno neboš zato je odkrivanje tople vode brez veze

Glej ga no, ne se jezit. Poleg tega ne bodi tako zelo prepričan ;)

Kateri motor pa imata? Vem tudi jaz ko so naredili veliko km brez problema ampak to je bil edino turbo. Nevem zakaj nas nekaj prepričuješ, da so kosi cca. 100€ in se popravi pod domačim kozolcem.
 
Ta motor je isto kot BMW-jev 1.8d/2.0d večina/skoraj vsi imajo probleme z verigami so pa svetle izjeme katere zdržijo po nobeni logiki več kot večina.

Iskreno ne vem točno, ker teh M96 motorjev je bilo par posodobitev tekom življenske dobe. Sta oba 301ps, pre 2000's avtomobila. V bistvu lahko poleg dodam še prijateljevega Boxsterja 2.5, 205ps prav tako blizu 150kkm.

Zakaj tako vrtam v ta problem te zanima? Ker je podoben hype okrog wankla, za katerega vsi vemo kakšen pedigre ima. Ampak imam po drugi strani doma RX8 že 10 let in razen olja, zavornih ploščic in vžigalnih tuljav ni bilo potrebno menjat nič. Pravtako avto z več kilometri, kot jih pripisujejo wanklu. Poleg tega je na forumu še ena, ki s 170kkm dokazuje, da ob pravem vzdrževanju in uporabi stvar deluje.

Glede BMWjevih dizlov. Je riziko, ampak statistika kaže še vedno manjšinski odstotek avtomobilov s problemom verig. Ampak tisti katerim avto dela, ne pišejo (popolnoma upravičenih) žalnih spevov po forumih.

Hočem povedati, da se okrog določenih očitnih problemov ustvarja hype, ki je bistveno večji kot problem sam. Ne razumet narobe, ne trdim da so m96 in m97 oz. N47 oz. 13b-msp dobri motorji. Govorim o temu, da problem ni tako velik in se ga v večini primerov da odpravit s pravilnim vzdrževanjem in primerno uporabo.
He who shall be last, shall be sideways and smiling :-D
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in MihaR uporabnikom je všeč to sporočilo


cruiser
cruiser

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 393
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: E46 M3, E70 X5

#109

Offtopic, ampak wanklovi motorji so problematični / očutljivi samo če so prisilno polnjeni. Ta motor nima nobene tolerance na klenkanje, saj ti takoj odleti kotno tesnilo. Sem imel 5 let RX7 FD3S TT.

 

Back ontopic - prav škoda mi je, da ne obstaja kak Porsche forum v Sloveniji. Dejansko se lahko kaj o 911 prebere samo tukaj. Se mi zdi porsche klub slovenije kot ena prostozidarska loža :) Jaz upam da se mi tekom drugega leta sestavi zadeva in pripeljem domov 997 Turbo.


Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 978
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#110

@pussywagon jaz se čisto nič ne jezim samo ne vem zakaj bi imel sploh željo si lastiti 911 z takim problematičnim motorjem. Od 2008 naprej z MA1 motorjem to pa že. 

Od kolega Cayman je isto bil problem z blokom motorja tako da je bila potrebna menjava,mislim da ga je takrat dobil za ugodnih okoli 5000-6000€ samo blok.

Jaz sem bil srečen šele potem ko je od mene že šla 911 ,saj sem šele kasneje ugotovil za vse te napake.



Urejal blackberet, 01.02.2017, 11:51.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 343
  • Lokacija: Ljubljana

#111

Tale vozicek nej kdo kupi, drugac ga bom jest :-)

http://www.avto.net/...
Prikaži več možnosti


dwdwdwwd
dwdwdwwd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 583
  • Lokacija: N/A

#112

Ni mi jasno zakaj ze po prvem popravilu nisi prodal avto in kupil kaj bolj zanesljivega? Vsaka od teh okvar je najmanj po par tisoc EUR.


Prodal ga nisem, ker sem ga kupil zato, da bi ga imel in ker je bil res uzitek za vozit.

Kot sem rekel so mi porscheji poseben uzitek in poseben karakter.

Trenutno bi kupil 996 ali 997 turbota. V bistvu niti ne vem kaj od tega bi raje. Bomo videli spomladi ce bojo vsi pogoji izpolnjeni :ok
Injection is nice but I'd rather be blown.
Prikaži več možnosti


moebius
moebius

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 373
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Laguna dci 180 4control

#113

Prodal ga nisem, ker sem ga kupil zato, da bi ga imel in ker je bil res uzitek za vozit.

Kot sem rekel so mi porscheji poseben uzitek in poseben karakter.

Trenutno bi kupil 996 ali 997 turbota. V bistvu niti ne vem kaj od tega bi raje. Bomo videli spomladi ce bojo vsi pogoji izpolnjeni :ok

Ja vem, sam na koncu si dal za popravila toliko kot je razlika med 997.1 in 997.2.


LP,Moebius
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#114

Ja vem, sam na koncu si dal za popravila toliko kot je razlika med 997.1 in 997.2.

Samo verjetno ni vedel, da mu bo še dvakrat crknil potem. :ok2


pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 575
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Suši

#115

Tale vozicek nej kdo kupi, drugac ga bom jest :-)

http://www.avto.net/...

pa misliš, da vsaki drugi spravi v likvidacijo 5 podjtij mesečno ali kaj  :-D . Iz budgeta 35k smo prišli na 65k. Čakte malo :ok2  :ok2


Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih

Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 795
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#116

Za 35k evrov se pač ne kupuje Porscheja, sodeč po napisanem zgoraj.


Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 958
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#117

pa misliš, da vsaki drugi spravi v likvidacijo 5 podjtij mesečno ali kaj  :-D . Iz budgeta 35k smo prišli na 65k. Čakte malo :ok2  :ok2

Je dal še regres poleg :peace


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


cruiser
cruiser

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 393
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: E46 M3, E70 X5

#118

Tale vozicek nej kdo kupi, drugac ga bom jest :-)

http://www.avto.net/...

 

Meni ni zanimiv zaradi avtomata, tako da izvoli :ok


Prikaži več možnosti


air_man
air_man

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 47
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: MB

#119

Modeli 997, tudi turbo, so mnogo bolj zanesljivi pred FL, ko je bil še navadni vbrizg goriva, naj bo to en faktor razmišljanja in pa ležaja IMS se ne da menjati, če pa se, je pa vse aftermarket in je recept za strojelom, slej ali prej.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 978
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#120

Prodal ga nisem, ker sem ga kupil zato, da bi ga imel in ker je bil res uzitek za vozit.

Kot sem rekel so mi porscheji poseben uzitek in poseben karakter.

Trenutno bi kupil 996 ali 997 turbota. V bistvu niti ne vem kaj od tega bi raje. Bomo videli spomladi ce bojo vsi pogoji izpolnjeni :ok

:ok2

 

Ja vem, sam na koncu si dal za popravila toliko kot je razlika med 997.1 in 997.2.

Samo takrat je bila verjetno razlika veliko večja kot je danes. To je brezvezno razmišljanje. Če,če,če... Tudi nekateri so zmetali v BMW-ja za popravila toliko da bi za razliko kupil novega. Ampak če bi..

 

Za 35k evrov se pač ne kupuje Porscheja, sodeč po napisanem zgoraj.

Kaj bi bila kakšna razlika če bi kupil isti model nekaj let nazaj ko so bile cene 65k€. Cena nima veze važno kaj je pod haubo.

 

Sem mislil da bo cena 996, ker ni ravno lep model sprednjih luči(čeprav bolj kot ga gledaš bolj ti je všeč),padala pa se je dvignila in začela rast. Za 997 sem mislil da bo cena padla tako kot je včasih 996 pa temu ni tako in je zrastla.(bolj priljubljen,lepši model okrogle luči)



Urejal blackberet, 01.02.2017, 14:13.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.