Skoči na vsebino

 

E36 amortizerji

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
109 odgovorov v temi
miha84
miha84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 358
  • Lokacija: Ljubljansko barje
  • Avtomobil: Citroen AX

#61

Kolk je to eur? Rabil bom za e36 m3, pa nevem kaj vzet.

Jaz sem jih tule vzel: https://www.tuning-e...3-E36-47-124813 Zdej, za m3, pa ne vem, katera kataloska je. Treba bi se blo malo poglobit


Prikaži več možnosti


black mamba
black mamba

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 598
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Odvisno od vremena

#62

Hvala. Cena je pa tudi dobra. Katere vzet pa ne vem. Mogoče bo kdaj pa kdaj na progi, več al manj pa cestna raba.


Prikaži več možnosti


tomazic89
tomazic89

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 629
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E36 32?i, E91 mlincek

#63

a bi pol mogu vzet 30/10-15 ?

Moje mnenje:

vzemi B12 pro kit (30/30). Za ta denar (okoli 630 eur nov komplet iz nemcije), bos tezko avto spravil na nekaj, kar se bo peljalo bolje. Gevinde (oz nastavljivo podvozje) je, tako kot je ze predhodnik napisal, overkill za vecino.

 

Imej pa v mislih, da bos ob menjavi menjal se kaj (stabilizatorje, gumice, etc.). Mene je prislo 1000 eur (B12 pro kit + kar je bilo smiselno zamenjati okoli podvozja + optika + delo).


Prikaži več možnosti


davl
davl
  • Uporabnik
  • Sporočil: 75
  • Avtomobil: e36 Cabrio 328

#64

Moje mnenje:

vzemi B12 pro kit (30/30). Za ta denar (okoli 630 eur nov komplet iz nemcije), bos tezko avto spravil na nekaj, kar se bo peljalo bolje. Gevinde (oz nastavljivo podvozje) je, tako kot je ze predhodnik napisal, overkill za vecino.

 

Imej pa v mislih, da bos ob menjavi menjal se kaj (stabilizatorje, gumice, etc.). Mene je prislo 1000 eur (B12 pro kit + kar je bilo smiselno zamenjati okoli podvozja + optika + delo).

Uff moram priznati da mi je tole trenutno mal velik zalogaj (1000 eur), tko da bom najprej avto vozil vsaj kaka 2 tedna in bom potem premislu če bom šel v to letos.

Drgač pa je cena B12 pro kita pri nas 600 eur

https://www.rezervni.../1930997-eibach


Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 111
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#65

Gewinde za 200e ti niso usec?
E46__wagon
Prikaži več možnosti


davl
davl
  • Uporabnik
  • Sporočil: 75
  • Avtomobil: e36 Cabrio 328

#66

312 070
312 069

Mal zgrešu da za zadnjo premo. Res jih ni nikjer vidt, čudno da sprednji so pa se kar v prodajnem programu

Na uradni strani Sachs/Boge - ZF, sem našel zadnje blažilce 556 882, vendar kaže da niso za e36 z M podvozjem, če pa pogledam za e46 pa piše za iste da so za M podvozje???


Gewinde za 200e ti niso usec?

Mah ne vem, se bojim da bo avto pretrd. (Al se motim???)

Katere pa imaš v mislih?


Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 405
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#67

Če bi dal fk gewinde bo avto uporaben, ne bo pa dirkalnik
Prikaži več možnosti


davl
davl
  • Uporabnik
  • Sporočil: 75
  • Avtomobil: e36 Cabrio 328

#68

Kakor koli razmišljam, se mi zdi da je Sachs/Eibach (pro kit ali sportline? še razmišljam oz. se bolj nagibam k prvemu) še najbolj optimalen komplet.

Sedaj pa, ali je še kaj da rabim za zraven (blažilnikov in vzmeti) pa da nisem prilimal?

 

 

https://www.rezervni...i/1230925-sachs

 

https://www.rezervni...i/1230970-sachs

 

https://www.rezervni...i/1229634-sachs

 

https://www.rezervni...i/1229909-sachs

 

 

Aja pa še 1x za zadnje blažilce ali so potem teli zadnji kompatibilni z prvimi?

 

https://www.rezervni...si/781697-sachs   - prvi

 

https://www.rezervni...i/1228903-sachs  - zadnji za e36 (ne piše da so za M podvozje) šifra: 556 882

 

https://www.rezervni...i/1228903-sachs  - zadnji za e46 (pašejo na M podvozje) ista šifra kot zgoraj: 556 882


Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 405
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#69

Udarne gume so po kataloških za m-podvozje, si po etk-ju gledal in vnašal v program od rezervnih deli 24?
Prikaži več možnosti


davl
davl
  • Uporabnik
  • Sporočil: 75
  • Avtomobil: e36 Cabrio 328

#70

Sachs.png


Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 405
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#71

Ja pol je z amortizerji tko kot je, vzameš te in imaš rešeno
Prikaži več možnosti


davl
davl
  • Uporabnik
  • Sporočil: 75
  • Avtomobil: e36 Cabrio 328

#72

Pogledal sem na spletni strani in poiskal na rezervni deli 24.

Nikjer pa ne piše da so udarne gume za M-podvozje

 

Sachs 1.png


Ja pol je z amortizerji tko kot je, vzameš te in imaš rešeno

OK, super

 

hvala


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#73

Kakor koli razmišljam, se mi zdi da je Sachs/Eibach (pro kit ali sportline? še razmišljam oz. se bolj nagibam k prvemu) še najbolj optimalen komplet.

E36 je sicer drug avto, ampak podvozje pri E46 je skoraj enako, tkao da morda ti bo pomagal moja izkušnja, da ne kupiš napačne kombinacije.

 

Na E46 touringu imam Sachs modre amortizerje in eiabach pro kit, pa nisem zadovoljen. Eiabch pro kit je precej trd, Sachs modri amortizerji pa zelo udobni in niso kos tako trdim vzmetem. Tako se avto pelje bolj neudobno kot original, ker pa amortizerji ne uspejo umirit nihanja trdih vzmeti, pa tudi občutek vožnje še vedno ni športnen. Tako, da glede same lege na cesti se ne profitira nič, izgubi pa se dosti udobja.

 

Tako, da komaj čakam, da mi Sachs spustijo dušo in bom imel izgovor, da jih menjam.

 

Vem pa, da je že vrsto let težko še kje dobit Sachs rdeče, ker jih ne delajo več. Če kubiš originalen bilstein ali eibach kit, komplet amortizerje in pro kit vzmeti, so zraven priloženi Biltein B6 ali B8, tega mi niti pri zastopniku niso znali povedat, kateri so. Ampak v osnovi so enako trdi amortizerji, samo da imajo eni krajšo batnico, prilagojeno nižanem podvozju. Ampak za toliko, kolikor zniža pro kit, ne rabiš krajših batnic. Za sportline pa možno, da so potrebne. In verjetno se B6/B8 amortizerji dobro obnesejo s pro kit vzmetmi, če so priloženi zraven.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#74

Gewinde za 200e ti niso usec?

Gewinde za ceno Monrojev, so sigurno kvaliteta. :-D


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 405
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#75

Udarne gume za m-podvozje zadaj so pod sachs 900 049

https://www.rezervni...]=Sachs 900 049

Za spredaj pa bo ocitno treba original kupt
31 33 1 133 513 al pa sachse za navadne in porezat gumo:) je pa tko oboje je krajše in guma in plastika kot pri navadnem podvozju.
Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 111
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#76

Če bi dal fk gewinde bo avto uporaben, ne bo pa dirkalnik


Jaz mam drazje na e46, nastavljive po trdoti in zadnji amortizer tudi po visini
E46__wagon
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 922
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#77

Jaz osebno bi najprej poskrbel da bi bilo podvozje čisto brez zračnosti, ker zluftanemu podvozju tudi gewinde za 2 jurja ne pomagajo. Je pa res da je to kar finančni zalogaj. Sam imam doma še en zadnji most in bom počasi nabiral vse potrebno za menjavo. Na koncu dam še most speskat in vse v šusu zamenjat, pa bo. Glede na to da se kar nabere teh stvari in na koncu ni poceni bom pač nabiral material toliko časa kolikor bo potrebno, magari leto, glede na to da je moje podvozje načeloma izpravno (ni pa novo).

Glede fedrov/blažilcev sem pa še vedno neodločen, vem samo da se bom poceni gewindam, če se le da, izognil.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 405
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#78

@loty1825- sam imam na e91 kombinacijo sachs za m podvozje in eibach sportline in je zame idealno, normalno vozno ni za podirat rekorde kar tud ne rabim.
Prikaži več možnosti


tomazic89
tomazic89

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 629
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E36 32?i, E91 mlincek

#79

Uff moram priznati da mi je tole trenutno mal velik zalogaj (1000 eur), tko da bom najprej avto vozil vsaj kaka 2 tedna in bom potem premislu če bom šel v to letos.

Drgač pa je cena B12 pro kita pri nas 600 eur

https://www.rezervni.../1930997-eibach

Saj jaz sm dal pa 580+30EUR postnina. 610 je bilo skupaj. Ampak stvar je treba potem se zmontirat, zamenjat kaksne gumice in stabilizatorje, morda koncnik in nakoncu optika. Tudi to nekaj stane.. zato pravim, da ne racunaj, da te pride 700 eur, ce dobis pro kit za 610. 
 

Pac dobro nameren nasvet  :beer

Moram pa rect, da je top kombinacija za coupe-ja. Ni pretrdo, ni prenizko, stabilno pa fuuul.


Prikaži več možnosti
    • LEO37 je všeč


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#80

@loty1825- sam imam na e91 kombinacijo sachs za m podvozje in eibach sportline in je zame idealno, normalno vozno ni za podirat rekorde kar tud ne rabim.

Ja Sachs za M podvozje so tardeči, ti verjamem, da se dobro obnesejo s tršimi vzmetmi. Modri se pa ne. Pa čeprav jih ponujajo v katalogu kot, da so za M podvozje. To počnejo za to, ker rdečih ni več za dobit. In res pašejo šrauf na šrauf tudi na M pdovozje, tako da jih ne moreš ravno reklamirat zaradi tega. Pa tudi original M vzmeti so mehkejše od eibacha, tako da mogoče kombinacija original M vzmeti+sachs modri, da se še nekako obnese. Ampak v bistvu je to, da modre ponujajo za M podvozje, nateg.

 

Je pa tu tudi tako, kot pri gumah, odvisno je tudi od vsakega voznika, kaj njemu osebno paše.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.