Skoči na vsebino

 

E36 amortizerji

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
91 odgovorov v temi
Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 668
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#81

Kaj pa kakšni Koniji + eibach ali H&R. Jaz sem ravno Konije naročil, nimam še izkušenj z njimi, upam, da bodo OK, sem želel rumene (nastavljive), samo so za moj avto samo sprednji dobavljivi, tako sem se odločil za fix oranžne.  


Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 121
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#82

Na mojih sachs-is so bele nalepke

Pa eibach so mehkejši od originala. Men ravno original vzmeti niso všeč, enostavno je bilo trše kot pa trenutni setup

Pripete slike za predogled

  • IMG_20180515_154326.jpg
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#83

Zanimivo. Še nisem slišal za drugo varianto, kot modre ali rdeče.

 

Zadnji amortizerji 556 882, o katerih je bilo govora par postov nazaj, so modri. Zato sem napisal svojo izkušnjo s sachs modrimi in pro kitom.

 

To, da se ti originalne vzmeti zdijo trše od eibach sportline, se mi zdi pa čudno. Od pro kita originalne definitivno niso mehkejše. Da bi bil pa sportline mehkejši od pro-kita pa tudi, težko verjamem, ker je nižji in si lahko privošči še manj hoda in nihanja. Razen če so sportline vzmeti za tvoj avto morda progresivne.

 

Možno je pa tudi, da trše vzmeti v kombinaciji s tršimi amortizerji, s katerimi se bolj ujamejo, dajejo občutek bolj udobne vožnje, ker bolj usklajeno blažijo nepravilnosti na cesti.

 

EDIT: Sem še pogooglat tvoje amortizerje. So za E90, ki ima spredaj povsem drugačno podvozje, kot E36/E46. Je težko to realno primerjat med sabo.



Urejal loty1825, 05.02.2019, 13:10.

Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


davl
davl
  • Uporabnik
  • Sporočil: 49
  • Avtomobil: e36 Cabrio 328

#84

E36 je sicer drug avto, ampak podvozje pri E46 je skoraj enako, tkao da morda ti bo pomagal moja izkušnja, da ne kupiš napačne kombinacije.

 

Na E46 touringu imam Sachs modre amortizerje in eiabach pro kit, pa nisem zadovoljen. Eiabch pro kit je precej trd, Sachs modri amortizerji pa zelo udobni in niso kos tako trdim vzmetem. Tako se avto pelje bolj neudobno kot original, ker pa amortizerji ne uspejo umirit nihanja trdih vzmeti, pa tudi občutek vožnje še vedno ni športnen. Tako, da glede same lege na cesti se ne profitira nič, izgubi pa se dosti udobja.

 

Tako, da komaj čakam, da mi Sachs spustijo dušo in bom imel izgovor, da jih menjam.

 

Vem pa, da je že vrsto let težko še kje dobit Sachs rdeče, ker jih ne delajo več. Če kubiš originalen bilstein ali eibach kit, komplet amortizerje in pro kit vzmeti, so zraven priloženi Biltein B6 ali B8, tega mi niti pri zastopniku niso znali povedat, kateri so. Ampak v osnovi so enako trdi amortizerji, samo da imajo eni krajšo batnico, prilagojeno nižanem podvozju. Ampak za toliko, kolikor zniža pro kit, ne rabiš krajših batnic. Za sportline pa možno, da so potrebne. In verjetno se B6/B8 amortizerji dobro obnesejo s pro kit vzmetmi, če so priloženi zraven.

In ko se končno odločim....... :confused


Gewinde za ceno Monrojev, so sigurno kvaliteta. :-D

Kaj pa monrojevi namesto sachsa?


Zanimivo. Še nisem slišal za drugo varianto, kot modre ali rdeče.

 

Zadnji amortizerji 556 882, o katerih je bilo govora par postov nazaj, so modri. Zato sem napisal svojo izkušnjo s sachs modrimi in pro kitom.

 

To, da se ti originalne vzmeti zdijo trše od eibach sportline, se mi zdi pa čudno. Od pro kita originalne definitivno niso mehkejše. Da bi bil pa sportline mehkejši od pro-kita pa tudi, težko verjamem, ker je nižji in si lahko privošči še manj hoda in nihanja. Razen če so sportline vzmeti za tvoj avto morda progresivne.

 

Možno je pa tudi, da trše vzmeti v kombinaciji s tršimi amortizerji, s katerimi se bolj ujamejo, dajejo občutek bolj udobne vožnje, ker bolj usklajeno blažijo nepravilnosti na cesti.

 

EDIT: Sem še pogooglat tvoje amortizerje. So za E90, ki ima spredaj povsem drugačno podvozje, kot E36/E46. Je težko to realno primerjat med sabo.

Prvi od Sachsa za m-podvozje obstajajo tako beli kot tudi modri, zadnji pač samo modri (gledano za e36).


Jaz osebno bi najprej poskrbel da bi bilo podvozje čisto brez zračnosti, ker zluftanemu podvozju tudi gewinde za 2 jurja ne pomagajo. Je pa res da je to kar finančni zalogaj. Sam imam doma še en zadnji most in bom počasi nabiral vse potrebno za menjavo. Na koncu dam še most speskat in vse v šusu zamenjat, pa bo. Glede na to da se kar nabere teh stvari in na koncu ni poceni bom pač nabiral material toliko časa kolikor bo potrebno, magari leto, glede na to da je moje podvozje načeloma izpravno (ni pa novo).

Glede fedrov/blažilcev sem pa še vedno neodločen, vem samo da se bom poceni gewindam, če se le da, izognil.

Že tko mi je zalogaj kar koli delam (naredil veliki servis, zamenjal hardy, kupil feltne in jih dal zrihtati sedaj pa me čakajo še gume in upal sem še na amortizerje preden gre avto na cesto) saj mi ni v interesu da naredim nekaj samo zato da bom naredil...

Zato me tudi odvrača nakup gewind.


Saj jaz sm dal pa 580+30EUR postnina. 610 je bilo skupaj. Ampak stvar je treba potem se zmontirat, zamenjat kaksne gumice in stabilizatorje, morda koncnik in nakoncu optika. Tudi to nekaj stane.. zato pravim, da ne racunaj, da te pride 700 eur, ce dobis pro kit za 610. 
 

Pac dobro nameren nasvet  :beer

Moram pa rect, da je top kombinacija za coupe-ja. Ni pretrdo, ni prenizko, stabilno pa fuuul.

Nasvet tudi vzet kot dobronameren. :ok2     

 

seveda pa dam tudi za :beer  ob priliki           :-D 



Urejal davl, 05.02.2019, 20:02.

Prikaži več možnosti
    • tomazic89 je všeč


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#85

Monroe so poceni in niso ravno sinonim za kvaliteto, zato sem dal za primerjavo, kako so lahko kvalitetne šele gewinde za enak denar.

 

Sicer jih imam na E30 Monroe Original in so precej črvsti, za svoj denar je lega ne cesti odlična. Pa tudi zadaj na compacta sem jih dal. Uporabniki se pritožujejo, da zdržijo malo kilometrov. Kar pa mene pri avtu, ki bo vožen bolj kot ne še samo ob nedeljah in pri witnerwagenu, ki gre čez par mesecev naprej, ne moti. Na avto, ki dela kilometre, jih pa sam ne bi deval.

 

Sachs beli ne vem, kaj so za ena zadeva. To so se verjetno spomnili nek nov model. Včasih so obstajali samo Super touring (modri) in Advantage (rdeči).


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


davl
davl
  • Uporabnik
  • Sporočil: 49
  • Avtomobil: e36 Cabrio 328

#86

Beli 312 070:

 

Sachs 2.png



Urejal davl, 05.02.2019, 20:45.

Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 121
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#87

@davl- avto bo v uporabi poleti, čez zimo parkiran?
Prikaži več možnosti


davl
davl
  • Uporabnik
  • Sporočil: 49
  • Avtomobil: e36 Cabrio 328

#88

@davl- avto bo v uporabi poleti, čez zimo parkiran?

Ja - tak je plan



Urejal davl, 05.02.2019, 21:25.

Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 121
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#89

Montiraj sachs in eibach, ti ne bo žal. Lahko pa tudi h&r samo teh vzmeti pa ne poznam
Prikaži več možnosti


tomazic89
tomazic89

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 490
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E36 32?i, E91 mlincek

#90

Montiraj sachs in eibach, ti ne bo žal. Lahko pa tudi h&r samo teh vzmeti pa ne poznam

To kombinacijo je meni za E36 coupe svetoval Kokalj. Ampak je bila cena skoraj enaka kot B12 pro kit... zato sem se potem odlocil za slednjega. Vsekakor pa naj bi bila Sachs+Eibach odlicna kombinacija in ne bos falil.


Prikaži več možnosti


davl
davl
  • Uporabnik
  • Sporočil: 49
  • Avtomobil: e36 Cabrio 328

#91

Sportline ali pro kit?


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#92

To kombinacijo je meni za E36 coupe svetoval Kokalj. Ampak je bila cena skoraj enaka kot B12 pro kit... zato sem se potem odlocil za slednjega. Vsekakor pa naj bi bila Sachs+Eibach odlicna kombinacija in ne bos falil.

Odvisno o katerem Sachsu je govora. Pri Sachs modrih/belih boš 100% falil. Kokalj možno, da je imel v mislih rdeče.

 

To da ne moreš falit, ker je nekdo tebi rekel, da naj bi bila dobra kombinacija, pač ne more bit dober argument v primerjavi z nekom, ki je podoben avto s takšno kombinacijo vozil 100K+ km in ti lahko iz prve roke pove, da se ne obnese.

 

Rdečih Sachs se pa zadnjih ne dobi več, zato tudi rdeči niso več opcija. Sachs modri/beli so kvalitetni amortizerji, ki zdržijo precej kilometrov in avto na original fedrah se na njih mehko in udobno pelje. Za to so odlični. Za kombinacijo s tršimi športnimi vzmetmi, pa pač niso. Tako, da kdor niža podvozje, naj na Sachs pozabi. Saj je še cel kup drugih proizvajalcev, ki delajo dovolj trde amortizerje za športne fedre. Niti niso Sachs tako poceni, da bi jih ravno zato moral po vsej sili tlačit skupaj z vzmetmi, s katerimi ne delujejo dobro.

 

B12 Pro-Kit vsebuje amortizerje, ki so povsem druga liga, kot Sachs modri/beli. To sploh ni umestno primerjat med seboj. In če je res cena eibach pro-kit + Sachs modri/beli nekje v rangu B12 Pro-kit, sploh ne more bit dileme, kaj boš izbral v tem primeru.

 

Saj nenazadnje če malo čez palec pišem po spominu, zadnji par Sachs modri pride ca. 150€, prednji pa ca. 250€. Si že na 400€. Pa še pro-kit vzmeti ca. 150€. Pa imaš za 550€ neuglašeno podvozje, za dobrih 600€ pa kompleten Pro-Kit, ki že vključuje enake vzmeti in Bilstein B8, ki so monotube, 20% trši, prilagojeni nižjem podvozju in prav narejeni, da se dobro ujamejo z eibach vzmetmi. Zakaj, bi kdo pri zdravi pameti, sploh rajši imel Sachs modre/bele za tako majhno razliko v ceni?

 

 

Sportline ali pro kit?

Sportline spusti spredaj kakšen cm nižje, drugače pa najbrž neke hude razlike v sami vožnji ni. Vsaj oblikovane izgledajo vzmeti enako. Pri pro-kit je prednost, ker so črne in se nihče ne zapiči v njih, tudi če nimaš homologirane. Sportline pa avto malo bolj v špico postavijo.

 

Zraven pro-kit ali sportline pa pridejo v B12 kompletu enaki amortizerji - Bilstein B8.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • Nixxon in tomazic89 uporabnikom je všeč to sporočilo