Skoči na vsebino

 

DIY: E46 Popravilo releja-modula grelnih svečk

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
92 odgovorov v temi
voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 554
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#41

Po moje ker sta dve bolj gibčni kot ena in tako preneseta več tresljajev od bolj toge povezave..

Just guessing. :)
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


Pomi
Pomi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 859
  • Lokacija: Metlika
  • Avtomobil: bmw 523i

#42

Ja tako je. Dve tanjši sta bolj fleksibilni. Pa niso problem tresljaji ampak raztezanje in krčenje zaradi temperature. Isto je na ABS krmilniku.
Ena konjska žica bo tako močno držala, da ob ponavljujočih raztezanjih in krčenjih odtrga kontakt na ploščici, kar pa je potem nerešljivo. Najboljši sta dve tanki žici zviti v črko U.

Urejal Pomi, 05.03.2013, 11:06.

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 504
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#43

Hvala obema za odgovor.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


denccc
denccc

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 61
  • Lokacija: velenje
  • Avtomobil: e46 320d

#44

Ali ve gdo, ce se da popraviti na isti nacin 100kw 320d?
Prikaži več možnosti


Pomi
Pomi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 859
  • Lokacija: Metlika
  • Avtomobil: bmw 523i

#45

Ali ve gdo, ce se da popraviti na isti nacin 100kw 320d?


Prinesi, pa ga zrihtamo.
Prikaži več možnosti


Metalc
Metalc

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 219
  • Lokacija: Slovenske Konjice
  • Avtomobil: BMW 320d Touring (e46)

#46

Vedno sem cenil ljudi, ki znajo sami poskusit kje kaj popravit. No, da te še malo naučim in vse ostale, ki se boste igrali. Kot prvo to ni rele ampak modul. In ker ni rele tudi ne more 'zašmelcat' oziroma se kontakti ne morejo zvariti skupaj, kar bi povzročilo, da se svečka ne izključi. Lahko pregori tranzistor, kar pa se redko zgodi.

Problem vseh teh modulov ni mehanska stabilnost ampak temperaturna občutljivost saj so vedno nekje blizu motorja, kjer se segrevajo in hladijo ter posledično širijo in krčijo. Zato s časom počijo povezave, ki pa so narejene tako kot so ravno iz tega razloga. Podoben primer je ABS krmilnik.

Par izboljšav:
- Modul se previdno odpre z olfa nožem in ne žagico. Robovi se bodo ujemali in se jih po končanem popravilu enostavno zlepi nazaj s sekundnim lepilom.
- Silikon se nikoli ne daje direktno na vezje saj lahko vsebuje kislino (čeprav je brezkislinski), ki bo s časom uničila vezje.
- Nove povezave si naredil prekratke, saj nisi upošteval problema krčenja in širjenja. Take bodo kmalu počile in to na mestu, kjer so nalotane na ploščico. Naredi jih v črko U, da bodo lahko 'dihale' s temperaturnim krčenjem.


Pozdravljen!

Vem da je to MODUL, saj smo družina iz elektro foha. Vendar veliko ljudi je govorilo o RELEJU, tako da je RELE ostal... (čist tak pogovorno). In vem da lelektronsko vezje nima nikakršne veze z klasičnim RELEjem :) ampak v času pisanja prispevka so vsi govorili o releju in se mi ni dalo pisat, kaj je rele, kaj je modul in razlagat ostale elektro termine. Zaradi mene lahko imenujejo tudi žemlja za predgretje svečk. Važno, da ljudje VEDO, kje je ta "škatlica" in kako se jo najceneje popravi. To je pravi smisel DIY.

Pomojem ni treba komplicirat z dvema tanjšima žičkama v obliki črke U, saj v modulu ne prihaja do tolikšnih temperaturnih sprememb (tudi če vzamemo -30 do +50 stopinj celzija), da bi skrčki in raztezki bakra kakorkoli vplivali na sam trdnostni spoj in bi zaradi tega odleteli. Ne, to se nebo zgodilo. Prej bodo odleteli zaradi mehanskih vibracij motorja, vozila, neravnega cestišča...itd.

Meni zadeva z 0.5mm trdo žico po dveh letih in 180.000 KM še vedno deluje odlično.

Je pa res, da zadevo lepše odpreš z olfa nožem in silikon tudi ni potreben :) Jaz sem pač samo opravil pionirsko delo. Namen sem imel samo raztavit crknjen MODUL gretja svečk in pogledat, zakaj tako crkujejo.... ....no izkazalo se je tako kot se pač je :)

Vseeno hvala vsem za predloge in izboljšave!

VEČ GLAV VEČ VE! In skupaj najdemo marsikatero rešitev :)

Smatram pa, da mora bit DIY napisan tako, da ga lahko izvede vsak, ki živi v bloku in nima specialne delavnice. To je smisel koncepta NAREDI SI SAM (DIY).

LP

Urejal Metalc, 03.04.2013, 16:27.

BMW 320dT, Yamaha FZ 600s
Prikaži več možnosti
    • Odin je všeč


Odin
Odin

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 401
  • Lokacija: Ljubljana

#47

Smatram pa, da mora bit DIY napisan tako, da ga lahko izvede vsak, ki živi v bloku in nima specialne delavnice. To je smisel koncepta NAREDI SI SAM (DIY).


Seveda! :ok

Urejal Odin, 07.04.2013, 10:13.

Prikaži več možnosti


pery
pery

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 419
  • Lokacija: notranjska
  • Avtomobil: e91

#48

je potrebno kako dodatno programiranje preko računalnika pri menjavei rele-ja, ali je vse plug&play?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


iron_maiden
iron_maiden

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 514
  • Lokacija: Lož
  • Avtomobil: E46 330CdA

#49

Ne, nič ni potrebno:)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


pery
pery

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 419
  • Lokacija: notranjska
  • Avtomobil: e91

#50

no pol pa super, nekako sem mel v glavi da je potrebno pobrisati napake :-D
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


mali
mali

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 487
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: E91 320d 120kW, E30 316

#51

Pozdravljen!

Vem da je to MODUL, saj smo družina iz elektro foha. Vendar veliko ljudi je govorilo o RELEJU, tako da je RELE ostal... (čist tak pogovorno). In vem da lelektronsko vezje nima nikakršne veze z klasičnim RELEjem :) ampak v času pisanja prispevka so vsi govorili o releju in se mi ni dalo pisat, kaj je rele, kaj je modul in razlagat ostale elektro termine. Zaradi mene lahko imenujejo tudi žemlja za predgretje svečk. Važno, da ljudje VEDO, kje je ta "škatlica" in kako se jo najceneje popravi. To je pravi smisel DIY.

Pomojem ni treba komplicirat z dvema tanjšima žičkama v obliki črke U, saj v modulu ne prihaja do tolikšnih temperaturnih sprememb (tudi če vzamemo -30 do +50 stopinj celzija), da bi skrčki in raztezki bakra kakorkoli vplivali na sam trdnostni spoj in bi zaradi tega odleteli. Ne, to se nebo zgodilo. Prej bodo odleteli zaradi mehanskih vibracij motorja, vozila, neravnega cestišča...itd.

Meni zadeva z 0.5mm trdo žico po dveh letih in 180.000 KM še vedno deluje odlično.

Je pa res, da zadevo lepše odpreš z olfa nožem in silikon tudi ni potreben :) Jaz sem pač samo opravil pionirsko delo. Namen sem imel samo raztavit crknjen MODUL gretja svečk in pogledat, zakaj tako crkujejo.... ....no izkazalo se je tako kot se pač je :)

Vseeno hvala vsem za predloge in izboljšave!

VEČ GLAV VEČ VE! In skupaj najdemo marsikatero rešitev :)

Smatram pa, da mora bit DIY napisan tako, da ga lahko izvede vsak, ki živi v bloku in nima specialne delavnice. To je smisel koncepta NAREDI SI SAM (DIY).

LP


Živ

Težko je to trdit, ker se ne ve, kje bodo ljudje vozili.:)
Drgače nebi na krmilnikih izvajali termo šokov in trajnostnih tekov. (vibracije)

Je pa res, da je majhna možnost, da to dejansko odleti.

Drugače pa dober DIY.

Lp
:confused...:besen...:zmeden... :goodidea...:serviser...:gogo...:avto

Vse se da, če človek hoče!!
Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 902
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#52

A si to uporabil žičko od UTP kabla ali katero bolj mehko?
Prikaži več možnosti


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 804
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#53

Ve kdo malo bolj podrobno povedati, kje se nahaja rele (modul) predgretja pri E90 štirivalnem motorju?

Hvala :beer

LP
Prikaži več možnosti


izzyd
izzyd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 576
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: RR

#54

pod sesalnim kolektorjem, na voznikovi strani na precej nedostopnem mestu...
najbolje, da greš po kablih in boš prišel do njega:ok
Prikaži več možnosti
    • BMW Deutschland je všeč


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 804
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#55

pod sesalnim kolektorjem, na voznikovi strani na precej nedostopnem mestu...
najbolje, da greš po kablih in boš prišel do njega:ok


Torej odviješ ta-dva vijaka, snameš pokrov motorja in tam kjer je puščica je spodaj tudi rele?

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


izzyd
izzyd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 576
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: RR

#56

Ja, tako se začne....:)
Potem pa še dalje odvijaš vijake, snameš sesalni kolektor, preveriš in ponavadi zamenjaš vse 4 grelne svečice, potem pa greš dalje in prideš do releja.
Nameščen je zeeelo globoko. Pod sesalnim kolektorjem, ne le pod pokrovom.
Je kar nekaj šraufarije:blackeye
Pač je to eden izmed failov teh motorjev, glede na to, da to redno crkuje....
Prikaži več možnosti


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 804
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#57

Hvala, upam da ga uspem najti :ok

LP
Prikaži več možnosti


iron_maiden
iron_maiden

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 514
  • Lokacija: Lož
  • Avtomobil: E46 330CdA

#58

Če je tako kot pri e46 320d, brez dvigala oz. kanala bo vsakeršen trud neuspešen:)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


pery
pery

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 419
  • Lokacija: notranjska
  • Avtomobil: e91

#59

Če je tako kot pri e46 320d, brez dvigala oz. kanala bo vsakeršen trud neuspešen:)


prou :wtf kje je zabasan pri e46 320d, pa še enkrat respect za izvedeno menjavo:beer
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • iron_maiden je všeč


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 804
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#60

ok...avto dal na dvigalo, odvijačil plastiko, en vijak gre z lahka dol, drug popolnoma nedostopen-še z 10 ključem ne pridem zraven :frown Bi moral sneti še kolektor in probati z zgornje strani :confused Je kdo menjal na točno dotičnem motorju, da bi mi dal točna navodila kako sneti ta rele. :ok

Hvala

LP
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.