Skoči na vsebino

 

Vodič: Uvoz avtomobila iz Nemčije

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
1562 odgovorov v temi
_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 853
  • Lokacija: Svet

#1

Dobil sem kar nekaj vprašanj glede uvoza vozila iz nemčije, katerega sem sam uvozil lani septembra. Obljubil sem, da bom v ta namen ustvaril novo temo, ki bo v pomoč vsem, ki bi pravtako želeli sami uvoziti vozilo pa ne veste kako in kaj oz. se bojite prevelike papirologije.

Podobna tema že obstaja, toda je že malce zastarela. Bazira še na starem DMVju in razvlečena, tako, da več v veliko pomoč tistim, ki razmišljajo o uvozu vozila.

Skratka, zakaj je v naslovu omenjena tudi Nemčija? Zato, ker toplo svetujem, da svojega bodočega lepotca iščete predvsem v Nemčiji. Zakaj? Zato ker je tam največja izbira in preverljiva zgodovina avta. Potem pa obstaja še množica subjektivnih argumentov, kot so boljše ceste in na splošno boljša ohranjenost avtomobila, kot tudi bolj pedantno servisiranje avtomobila.

Torej prvi korak je samo iskanje, v ta namen predlagam dve strani, in sicer:
  • http://www.mobile.de/home/index.html Ta stran je najbolj usmerjena na Nemčijo, čeprav so gor avti iz vse EU. Ta stran ima supe opcijo "Scheckheftgepflegt", kar pomeni, da ima avto potrjeno servisno zgodovino. Predlagam, da imate to opcijo vedno obkljukano.
  • http://www.autoscout24.de/ To je pa druga stran, ki je tudi zelo popularna in je tudi bolj EU usmerjena, tako, da tisti, ki ne boste kupovali avtomobila iz DE raje uporabljate to stran.

Iskanje avta je neke vrste umetnost, toda po občutku, saj sem sam veliko prečesaval avto.net svoje case, je tujina druga dimenzija. Avto.net jaz ne gledam več niti v sanjah. Hočem povedati to, da je v povprečju kvaliteta prodajanih avtov po mojem občutku čisto druga, tudi če ima avto kakšno napako/poškodbo je to vedno jasno označeno (slikano) in napisano. To mislim, da pove vse.

Skratka, ko najdete svoj sanjski avto je pametno, da odprete oz. v primerni temi vprašajte še kolege forumaše, za drugo mnenje. To je vedno dobrodošlo. Tukaj je na mestu še en nasvet, vedno si izberite več "sanjskih avtov", tako, da ko greste na pot si zasigurate, da boste prišli domov z novim.:metalc Včasih to ni mogoče (redek model, specifične želje), a nič zato, tudi jaz nisem imel backupa, pa sem se vseeno domov peljal z novim. ;)

Nato sledi kontaktiranje prodajalcev. Niti se ne trudite s pisanjem emailov, ker ne boste dobili odgovora oz. boste dolgo čakali nanj v veliki večini primerov. Najprimernejši je direkten klic, toda veliko prodajalcev ne zna angleško, tako, da če ne znas nemško je lahko to problem. Prodajalca je pametno vprašati najprej o samem avtu (servisna zgodovina, morebitne poškodbe, karamboliranost in morebitne napake) z razliko od slovenskih dilerjev, nemški v večini pošteno povedo kako in kaj je z avtom. Pametno je tudi vprašati, če bo šel prodajalec z vami, da bo pomagal zrihtati začasne tablice. Potem ko se dejansko odličite za odhod je pametno to prodajalcu tudi prej najaviti, saj se lahko zgodi, da bo imel morda ravno tisti dan zaprto ali karkoli, tako, da se prepričate da boste hodili zastonj. Hkrati se je vedno pametno pozanimati, kakšno garancijo nudi prodajalec za avto, sploh to velja za novejše primerke bavarcev. Od prodajalca tudi nujno pridovite VIN številko, tako, da boste lahko preverili vozilo še pred odhodom (kako in kaj okoli tega obstaja posebna tema).

Odhod v Nemčijo. Če ne gre za avto velike vrednosti je najboljše da imate denar ka s seboj. V nasprotem primeru pa nikakor. 20k€ niti pod razno ni pametno tovoriti čez pol europe. V ta namen se lahko zmeniš recimo z banko Sparkasse, da se denar dvigne na kateri od njihovih izpostav v DE. Ali pa uporabiti kakšno drugo možnost.

Ob ogledu avta je pametno imeti s seboj merilec laka. Meritev pač ne laže, tako, da če prodajlec trdi da je bil avto nezaleten, lahko hitro preverite kako in kaj.

Potem sledi standarden ogled avta, tukaj jaz ne bom pameten, za to obstaja polno drugih vodičev. Omenil bi le to, da ni problem dobiti testne vožnje, za razliko od (spet) slovenskih prodajalcev, ki mislijo, da se boš prvič peljal šele ko bo avto 1 mesec tvoj. Skratka to je le še dodaten plus.:ok

Potem sledijo pogajanja. Tukaj je spet obstja polno enih nasvetov. Omenil bi le lastno izkušnjo. Predlagam, da se najprej spogajate za neko ceno po telefonu (ko prodajalec vidi, da ste resen kupec - torej je bilo predlhodno vsaj že kakšen klic), potem pa še na samem kraju nakupa. Če imate ogledanih več avtov vam še posebej predlagam pogajalsko taktiko odhoda (morda mu pustite še svojo vizitko), ob tem, da moram poudariti, da morate pri prodajalcu pustiti vtis resnega kupca, ki maha z €.:laugh

Tukaj je na mestu še en nasvet, če želite avto preveriti na računalniku, ni druge možnosti, kot da peljete avto na uradni servis, tako, da vam še oni podajo neko mneneje. To se je obvezno pozanimati že iz Slovenije, tako pri prodajalcu kot tudi servisu, če je možno, ter recimo za ceno same diagnostike.

Skratka, ko si končno podate roke je čas za predajo ključev in ostale papirologije. Če je kupec prodajalec pravna oseba potrebujete original račun. Če je prodajalec fizična oseba pa potrebujete overjeno kupoprodajno pogodbo s strani notarja.

Nato sledi plačilo.:blackeye :skrbast

Torej potrebna dokumentacija ob prevzemu avta je: račun(pogodba), homologacija in nemško prometno dovoljenje.

Nato sledi pot na najbližjo občino. Pred tem morate dobro razmisliti, kolikodnevne tablice potrebujete 5 ali 30 dni. Močno vam svetujem, da v vsakem primeru vzamete 30 dnevne zaradi tega ker v Sloveniji zna trajat celoten postopek uvoza. Torej občina; če je prodajalec z vami toliko bolje. V principu pa je potrebno iti na generalno okence kjer se plača ta storitev, v primeru za 5 dnevne je to 95€, v primeru 30 dnevnih mislim da je ~180€. Potem je potrebno iti na ustrezno okence, ki ti izdajo tablice. Tam je potrebno izponiti in podpisati nek formular in na avtomatu storitev plačati ~10€. Potem se gre z potrjenim obrazcem k prvem okencu (kjer se je plačalo zavarovanje) in prevzeti tablice. Skratka to lahko komot zrihtate sami, ni noben bavbav (večji bavbav je najti občino, v kolikor greste to urejati sami).

Potem sledi montaža :serviser tablic na avto in to je to!:metalc :drink Avto je vaš! Občutek pa čudovit. Od mesta nakupa pa do doma vas loči samo še široka avtocesta z odseki brez omejitev!:metalc

Pozor! Ne pozabite na vinjete! Tako avstrijsko kot tudi slovensko.

:burnout :burnout

Sedaj sledi nekaj dni streznevanja in bojev z slovensko birokracijo.:konj V kolikor ste bili pametni imate 30 dni "fore". Kar vam omogoča lagoden postopek. Obvezno si sproti kopirajte vse dokumente in Nemčije kot tudi v Sloveniji, ker nekatere vam bodo vzeli.

Pa začnimo. Opozorilo: VEDNO imejte s seboj vso razpoložljivo dokumentacijo o vozilu, ne glede na to kam greste.

Prvi korak je izbira najljubsega homologacijskega centra.:-D V večini primerov avtomobila ni potrebno voziti na tapravo "homologacijo" temveč samo na ugotavljanje oz. na identifikacijo vozila (to dela več centov, kot samo homologacijo). Za Ljubljanski konec vam sam predlagam kar AMZS, saj tam ponavadi ni guzve ali pa kranjski Remont, tudi tu ni guzbe. Sam bi se izogibal LPPja na siroko, ker so tam ponavadi vedno vrste. Torej prvo morate peljati avto na samo homologacijo oz. identifikacijo. Tam plačate, za to uber storitev (da ugotovijo, da je avto za na cesto - ja kako sem pa do vas prisel, halo?) 96€. Oni vam izdajo dokument od izpustih CO2 vašega vozila. In opravijo samo homologacijo (en fotograf skače okoli avta:puzzled).

Oboroženi z vso dokumentacijo nato romate na vam najbližji davčni urad. Tam poveste da uvažate avtomobil, teta bo uredila vso potrebno, vi ji samo izročite vso dokumentacijo. Nato jo vprašajte, kdaj lahko pričakujete odločbo. Ponavadi to traja od nekaj dni do enega meseca.

Zdaj je čas, da avto peljete k vašem BMW mojstru na strokoven pregled. To je tudi dobra priloznost, da z mehanikom naredita "servisni plan" kaj je vse za zamenjati v bližnji prihodnosti in kaj preventivno (razne gumice, tesnila, olja, ...).

Nato uživajte v vašen jeklenem konjičku dokler vas ne pokliče gosta iz davčne, da vam sporoči, da je odločba pripravljena. Se prej si izračunate sami, koliko davka boste morali plačati (Excel file se nahaja v priponki tega vodiča - pozor spremenite končnico doc -> xls, trapasta omejitev foruma pač), tako, da boste imeli pripravljen denar za plačilo računa. Nato seveda greste k tej gospe, ona vam da dva računa. En bo VELIIK (DVM), en ma majhen (Eko davek), to pojdite plačat in nato tako nazaj na davčno kjer vam ona izda potrdilo o plačilu DMV, to potrdilo nesite v vaš izbrani homologacijski center kjer oni lahko uradno začnejo s postopkom te homologacije. Tukaj načeloma ni zapletov, razen če vaš avto (model) še ni vpisan v sistem na DRSCju, potem to zna trajat, saj kot vemo, vnos pet parametrov v mogočen računalniški sistem traja, sploh če moraš ob tem piti kavico in preganjati tajnice.:napaka Tukaj sem jaz nasrkal, tako, da so mi 5 dnevne tablice pretekle in sem moral uporabiti "Jerry style" registracijo.:evillaugh Se dobro da ta obstaja.:ok
No, ampak v principu se to čaka vsaj se kakšen dan (če so tajnice na DRSCju na dopustu).

Naslednja točka je zavarovanje vozila. Vozilo zavarujte pri vašem agentu na datum, ko boste šli delat prvi tehnični pregled. Tako, da je pametno, da se počaka na klic iz homologacijskega centra, da je dokumentacija ready.

Torej, ko vas pokličejo iz homologacijske centra, greste lepo dvigniti homologacijski kartonček o vozilu. Tako, zdaj imate končno vso dokumentacijo, ki jo potrebujete za sam tehnični pregled.

Pozor: če želite vaše testne tablice obdržati, jih snemite tip pred tehničnem pregledu, saj vam jih bo referentka hotela zapleniti. Madona, dobro sem plačal za te tablice, nikomur jih ne šenkam, sem si mislil sam, ko me je to spraševala, hkrati pa zadovoljivo gledal (cez okno se je videla Sedmička) na svoj custom registriran avto.:-D Če bi imel gor se testne tablice bi mi jih verjetno zaplenila.:damn

Dokumentacija za tehničnega pa je: slo. homologacija, zavarovanje + (se vsa ostala solata, ki je tudi lahko zahtevajo na vplogled). Po opravljenem tehničnem pregledu sledi izbira tablic, plačilo cestnine in ostalih storitev. Vi dobite novo prometno in nove tablice.

V tej točki se je avantura avta nakupa v tujini končala, hkrati pa pridobite super izkušnjo in razne anektode. Kot so recimo mene ustavili nemški kriminalisti na avtocesti, kjer so malo preverili dokumentacijo avta, mene in malo iskali drogo.:crazy Tip mi je prebrskal samo mojo osebno torbico in voznikov predal. Samo to! V prtljažniku bi pa lahko imel truplo.:blackeye

Evo, ratal je kar dolg vodič kupovanja vozila v Nemčiji. Ob tem moram povedati, da sem jaz že dolgo sanjal o tem, da bom šel sam iskati željeno vozilo v nemčijo in ga lepo pripeljal domov. Je sigurno drugačen občutek ko prideš nategnen na suho od slovenskega prodajalca/dilerja vozil (izjeme seveda izzvzete!). Jaz vem, da bom vedno šel po svoj avto v Nemčijo, razen, če se zgodi kakšno srečno naključje tu v Sloveniji (recimo kašen zaupanja vreden forumas ravno prodaja vozilo katerega gledaš) .

Skratka upam, da vam bom kaj pomagal pri vaših avanturah nakupovanja. Vsekakor poročajte v tej temi. Seveda so tudi vsa ostala vprašanja in pripombe dobrodošle, kot tudi dodatni nasveti.

:ok

Pripete datoteke

Prikaži več možnosti
    • Tomzl, TomE30Cabrio, Pero in 14 ostalim je všeč


Nejko
Nejko

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 384
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e21; 323i in Francoz

#2

Super napisano.:ok Zanima me edino, kako je zplačilom DDV-ja...ali le tega ni potrebno plačati? In pa še ena stvar...če sem prav razumel, se vozio v DE kupi na gotovino? ...torej kakšne bančne transakcije ne pridejo v poštev ali pač?

lp
J
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 853
  • Lokacija: Svet

#3

Super napisano.:ok Zanima me edino, kako je zplačilom DDV-ja...ali le tega ni potrebno plačati? In pa še ena stvar...če sem prav razumel, se vozio v DE kupi na gotovino? ...torej kakšne bančne transakcije ne pridejo v poštev ali pač?

lp
J


Hvala!:)

Za fizične osebe se DDV normalno plača ob nakupu, tako, kot to velja, za vse ostale stvari. Drugače je pa za pravne osebe, ki lahko avto vzamejo na firmo in DDV uveljavljajo kot vstopni DDV.

Glede bančnih transakcij. Seveda so mogoče, toda bolj je vprašanje kako to izvesti? Recimo ena ideja, ki se mi je porodila je, da ko se dogovoris s prodajalcem za nakup avta, mu izročis aro (brez tega verjetno ne bo slo), preostanek pa nakazeš preko spletne banke (ali sam ali nekdo v Sloveniji), nakazilo bo pa gor naslednji dan.
Druga možnost pa je kot, sem ze omenil, da gres preko neke tuje banke, ki ima poslovalnice tako v Sloveniji, kot tudi Nemčiji. To mislim, da je banka Sparkasse (Erste group).
Prikaži več možnosti


tudjstgamam
tudjstgamam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 737
  • Lokacija: Ribnica
  • Avtomobil: F11 520 dA

#4

Bančno nakazilo v tujino traja kar nekaj časa, da ga "vidijo", če hočeš avto videt, plačat in odpeljat je vsekakor boljše denar v žepu. Ko je brat kupoval kamion je po faksu poslal domov podatke za plačilo - račun (do 9.00), smo letel na banko in izvedli nujno nakazilo v tujino, v Belgiji so pa denar dobili na TRR šele po16.00, gre en kup čakanj, živcev in ... sam ker je šlo za nakazilo iz podjetja drugače žal ni šlo. Tako da je v tem primeru bil odhod v Slo šele okoli 19.00 ure:frown


Se je pa že zgodilo (gostilniške debate), da so si ljudje avto ogledal v kancelariji, kjer je bilo več avtov, prodajalec je rekel da naj gredo plačat na banko, ki je na drugem koncu mesta on pa da bo tačas uredil vse papirje in preizkušnjo,... Ko so prišli nazaj iz banke pa ni bilo o prodajlcu, avtomobilih in pisarni več sledu, vse prazno in zapuščeno. denar pa nakazan na račun posredniške prodaje:jok


Tako da jaz osebno bi kupoval sam z denarjem v žepu in prodajlca ne bi izpustil iz oči, dokler ne bi imel vseh papirjev in ključev v roki.

V DE je lahko problem z notarsko overovitvijo, ker tega med seboj nemci ne delajo ampak je avtomatsko lastnik avta oseba, ki poseduje "ta veliko prometno" ne vem kako se točno reče. Imajo namreč dve prometne. Ko sva s kolegom kupovala Z350 sva imela kar malo težav, da sva se dogovorila za overovitev, in tudi sam notar je mal čudno gledal, ker tega še ni delal, sam strošek je bil na koncu cca8-10€, se je pa prodajalec bal da bo par 100€ in zato ni hotel takoj pristati.
Na koncu se je vse srečno izteklo:ok Okol 11.00 smo že letel prot Sloveniji.



lp a
Prikaži več možnosti


spyder
spyder

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 248
  • Lokacija: obala
  • Avtomobil: 530xd

#5

[quote name='Nejko']Super napisano.:ok Zanima me edino, kako je zplačilom DDV-ja...ali le tega ni potrebno plačati? In pa še ena stvar...če sem prav razumel, se vozio v DE kupi na gotovino? ...torej kakšne bančne transakcije ne pridejo v poštev ali pač?


Lahko kupis tudi na leasing.Izberes si avto ,racun ti posljejo na leasing in placajo oni.:ok
Prikaži več možnosti


tudjstgamam
tudjstgamam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 737
  • Lokacija: Ribnica
  • Avtomobil: F11 520 dA

#6

Ja sam pri bančnih nakazili in lasingih ti ne uide min 2x obisk tujine:ok2. torej min 2 dni dopusta in 2x xxx€ za stroške.
Prikaži več možnosti


bmw
bmw

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 5 598
  • Lokacija: LPG petrol station
  • Avtomobil: 2x 12l/100km

#7

Pa res glejte, da če kupujete od fizične osebe, da greste overit pogodbo. Sicer vas bodo nemci res postrani gledali, samo pri nas boste lahko registrirali. Če ni overjena pogodba, ti pri nas ne bo pomagalo 100 papirjev od avta.


Jaz sem moral še 1x v München samo, da sem overil pogodbo.

Urejal bmw, 07.02.2011, 11:18.

Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 116
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#8

no da se jaz omenim ko smo avto kupili od fizične oseb na firmo. v nemciji vse ok , tablice prepis,.... pol pa v sloveniji. plačam dmv ok , treba plačat se nek davek (cca 10€ na nekje 4k€) in ta davek je treba plačat na jesenicah na cerinski upravi. klicem tja ce jim lahko poslem papirje ter vse potrebno kar rabijo,.... in dobim odgovor DA NIMAJO FAX-A, ok bom po mailu poslav JOJ GOSPOD TUT TO NEBO SLO, NIMAMO INTERNETA. pa dobr a sploh posto imate, ja gospod to pa imamo samo priporočenih pisem nesrejemamo. da bi mu KLIK omenu, mu raj nisem. na konc sem popizdu in sem za 10€ p.... odpelu na jesenice plaču in mir. za nafto pa dal 30€:napaka. tolk o moji izkušni.

p.s. drugace se pa da kupit tut avto brez DDV ja v nemčiji in tut v slo ga ni treba plačat. kako >PM (ni lih 100% legalno je pa nekje 50%):ok
Prikaži več možnosti


spyder
spyder

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 248
  • Lokacija: obala
  • Avtomobil: 530xd

#9

Prjatu so mimo te cajti ko se je dalo.:)

Urejal Nixxon, 10.02.2011, 09:33.

Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 116
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#10

Prjatu so mimo te cajti ko se je dalo.:)


nebi o tem na foruma , ampak gre se vedno:fight

Urejal Nixxon, 10.02.2011, 09:33.

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 962
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#11

Kako je pa v primeru ko imaš 3 otroke in si DMVja oproščen? To pomeni da plačaš DMV kot ostali in nato pri davčni vložiš kak zahtevek za povrnitev, al ga z določenim potrdilom že v štartu ni treba plačat?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


DULE
DULE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 474
  • Lokacija: Gore

#12

Na uprani enoti dvigneš potrdilo da ste družina z tremi še ne polnoletnimi otroki . To potrdilo vložiš pri odmeri davka (DMV). Durs zračuna davek vendar ga ti ne plačaš. Izračun pa naredijo zato ker moraš imeti avto najmanj tri leta. Če ga prodaš prej plačaš DMV z obrestmi.

P.S.: kupiš pa lahko avto z najmanj 5 registriranih sedežev. špekulacije na športne avtomoblle (ferrari ...) odpadejo :laugh :laugh :laugh :laugh
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 962
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#13

Hehe, to mi je znano. :laugh Po vsej verjetnosti ga bom porabil za najbolj družinski avto, enoprostorca. Itak sem pa še za enega otroka oddaljen od tega. :ok2
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


lozinka
lozinka

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 274
  • Lokacija: NOVO MESTO
  • Avtomobil: SPET M SPORT PAKET

#14

Hehe, to mi je znano. :laugh Po vsej verjetnosti ga bom porabil za najbolj družinski avto, enoprostorca. Itak sem pa še za enega otroka oddaljen od tega. :ok2




Hitro na posel:ok2 :-D :-D
BMW Dolenjska
Prikaži več možnosti


jay
jay

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 600
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: /

#15

bravo _peters_ ful podrobno opisano, jaz sem že uporabil danes tvoje nasvete in če bo vse po sreči letim v ponedeljek po avto :-D

sicer pa sem se pozanimal kako je s tem

ta namen se lahko zmeniš recimo z banko Sparkasse, da se denar dvigne na kateri od njihovih izpostav v DE.

so mi na banki pri nas rekli da imajo ločeno poslovanje in da ne morem v nemčiji dvignit iz svojega transakcijskega računa odprtega v sloveniji!
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 962
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#16

Kaj pa da bi nekako deponiral tu denar in nato tam dvignil? Neka Western Union varjanta.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Nimesis
Nimesis

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 215
  • Lokacija: Blizu Lj. obvoznice

#17

Nato sledi kontaktiranje prodajalcev. Niti se ne trudite s pisanjem emailov, ker ne boste dobili odgovora oz. boste dolgo čakali nanj v veliki večini primerov. Najprimernejši je direkten klic, toda veliko prodajalcev ne zna angleško, tako, da če ne znas nemško je lahko to problem. Odhod v Nemčijo. Če ne gre za avto velike vrednosti je najboljše da imate denar ka s seboj. V nasprotem primeru pa nikakor. 20k€ niti pod razno ni pametno tovoriti čez pol europe. V ta namen se lahko zmeniš recimo z banko Sparkasse, da se denar dvigne na kateri od njihovih izpostav v DE. Ali pa uporabiti kakšno drugo možnost.


Ne vem kakšne izkušnje si imel, a meni so v zadnjem letu na skoraj vse maile odgovorili (cca 20 ), res pa je, da sem jim pisal v nemščini.


Potem sledijo pogajanja. Tukaj je spet obstja polno enih nasvetov. Omenil bi le lastno izkušnjo. Predlagam, da se najprej spogajate za neko ceno po telefonu (ko prodajalec vidi, da ste resen kupec - torej je bilo predlhodno vsaj že kakšen klic), potem pa še na samem kraju nakupa. Če imate ogledanih več avtov vam še posebej predlagam pogajalsko taktiko odhoda (morda mu pustite še svojo vizitko), ob tem, da moram poudariti, da morate pri prodajalcu pustiti vtis resnega kupca, ki maha z €.:laugh.


Mogoče bi tukaj izpostavil, da v Nem. glede nižanja cene ni tako kot pri nas, kjer bi avto vreden +20t/€, imeli za vsaj 1000€ ceneje.
Torej pričakujete lahko med 100€ in max 400€, tudi če gre za avto vreden +50.000€.

Odhod v Nemčijo. Če ne gre za avto velike vrednosti je najboljše da imate denar ka s seboj. V nasprotem primeru pa nikakor. 20k€ niti pod razno ni pametno tovoriti čez pol europe. V ta namen se lahko zmeniš recimo z banko Sparkasse, da se denar dvigne na kateri od njihovih izpostav v DE. Ali pa uporabiti kakšno drugo možnost..


Glede prenosa iz Slo. v Nem. banko iste podružnice, se to žal ne da.
Tako da, What Difference Does It Make, če imaš pri sebi 15t/€, ali 40t/€.
Opcija bi lahko bila preko Western Union.



Nato sledi pot na najbližjo občino. Pred tem morate dobro razmisliti, kolikodnevne tablice potrebujete 5 ali 30 dni. Močno vam svetujem, da v vsakem primeru vzamete 30 dnevne zaradi tega ker v Sloveniji zna trajat celoten postopek uvoza. .


Določeni pre/prodajalci ti lahko že sami pro/dajo "svoje" rumen tablice, tako da ne rabite hoditi še na občino. Edina slabost pa je, da so te veljaven samo max 5 dni.

Za izračun DMV-ja, pa obstaj spletna stran-> http://www.trinet.si/index.php?Itemid=57&catid=34%3Azakonodaja&directory=57&id=49026%3Anavodila-za-izraun-davka-na-motorna-vozila-dmv&option=com_content&view=article>


Drugače pa lepo in obširno zapisano. :ok

Bi pa še na nekaj opozoril.
Pri kar nekaj prodajalcih, predvsem pooblaščenih, kjer lahko dobite na avto garancijo, je potrebno preveriti v kakšnem času od nakupa je avto nato na voljo. Namreč, zna se zgoditi, da boste avto dobili šele čez 2 dni , ker ga bodo v tem času še enkrat preverili in odpravili kakrše koli nove napake.
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 853
  • Lokacija: Svet

#18

bravo _peters_ ful podrobno opisano, jaz sem že uporabil danes tvoje nasvete in če bo vse po sreči letim v ponedeljek po avto :-D

sicer pa sem se pozanimal kako je s tem
so mi na banki pri nas rekli da imajo ločeno poslovanje in da ne morem v nemčiji dvignit iz svojega transakcijskega računa odprtega v sloveniji!


Super, me veseli.:ok

Glede prenosa denarja. Racuni so res loceni in tako pac ne mores v DE dvigovati direktno iz svojega racuna. Lahko se pa dogovoris z banko, da pac dolocen znesek dvignes v tuji izpostavi (oni denar nakazejo na nek poseben racun, kjer te caka). Ni pa to 100% preverjeno, sam sem skoraj ziher, da se da kej zment. Ce ne drugace se pa zmeni direktno z banko kjer bi dvignil denar. Njim nakazes denar ki te potem caka, dvignes ga pa z osebnim dokumentom.

Ne vem kakšne izkušnje si imel, a meni so v zadnjem letu na skoraj vse maile odgovorili (cca 20 ), res pa je, da sem jim pisal v nemščini.




Mogoče bi tukaj izpostavil, da v Nem. glede nižanja cene ni tako kot pri nas, kjer bi avto vreden +20t/€, imeli za vsaj 1000€ ceneje.
Torej pričakujete lahko med 100€ in max 400€, tudi če gre za avto vreden +50.000€.



Glede prenosa iz Slo. v Nem. banko iste podružnice, se to žal ne da.
Tako da, What Difference Does It Make, če imaš pri sebi 15t/€, ali 40t/€.
Opcija bi lahko bila preko Western Union.





Določeni pre/prodajalci ti lahko že sami pro/dajo "svoje" rumen tablice, tako da ne rabite hoditi še na občino. Edina slabost pa je, da so te veljaven samo max 5 dni.

Za izračun DMV-ja, pa obstaj spletna stran-> http://www.trinet.si/index.php?Itemid=57&catid=34%3Azakonodaja&directory=57&id=49026%3Anavodila-za-izraun-davka-na-motorna-vozila-dmv&option=com_content&view=article>


Drugače pa lepo in obširno zapisano. :ok

Bi pa še na nekaj opozoril.
Pri kar nekaj prodajalcih, predvsem pooblaščenih, kjer lahko dobite na avto garancijo, je potrebno preveriti v kakšnem času od nakupa je avto nato na voljo. Namreč, zna se zgoditi, da boste avto dobili šele čez 2 dni , ker ga bodo v tem času še enkrat preverili in odpravili kakrše koli nove napake.


Glede mailov, res, pisal sem jih v anglescini. Sej kaksnega sem tudi dobil nazaj, toda to ni to, da nekam posiljas email pa ne ves ali bos kaj dobil nazaj ali ne. Veliko bolje je torej poklicat. Izjema je email ki sprasujes po VIN stevilki (se posebej ce si ze prej klical). Res pa je da bolj resni prodajalci vedno odpisejo, recimo kaksen uraden BMW prodajalec sploh. Pri njih tudi anglescina ni noben problem.

Nizanje cene. Bolj bi rekel, da je odvisno od primera do primera in politike prodajalca. Tako, da tukaj splosnega pravila ni! Jaz sem kar konkretno zbil ceno od prodajane. Verjamem pa da za en zelo "likviden" model bo tako zmanjsanje ustrezno manjse.

Denar. Hja mislim, da je vseeno velika razlika ali te en okrade za par jurjev ali pa za recimo 40k.:eek :eek
Hkrati je Westeren Union dokaj slaba opcija zaradi provizij. Mislim, da je najboljse ob velikih zneskih res iti kar preko nakazil (ali direktno prodajalcu, ali pa preko neke lokalne banke).

Tale link je ze dober, ki si ga podal, toda mislim, da je excel se boljsi, saj ti res dejansko izracuna, ne pa da moras ti brati besedilo in se lomiti ob dolocilih in izjemah in si sam izracunavati.

Hvala ti za vse komentarje, posebej je zanimivo tole glede garancije. Glede tega se je res potrebno ze prej pozanimati, tako glede prevzema avta, kot tudi pogojev garancije (ce se jo morda da uveljavlat kar na uradnem servisu v Sloveniji, to je super varianta).
Prikaži več možnosti


anzhe
anzhe

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 177
  • Lokacija: Bruchgefahr Schachtel
  • Avtomobil: E-64 FejsLep

#19

Na uprani enoti dvigneš potrdilo da ste družina z tremi še ne polnoletnimi otroki . To potrdilo vložiš pri odmeri davka (DMV). Durs zračuna davek vendar ga ti ne plačaš. Izračun pa naredijo zato ker moraš imeti avto najmanj tri leta. Če ga prodaš prej plačaš DMV z obrestmi.

P.S.: kupiš pa lahko avto z najmanj 5 registriranih sedežev. špekulacije na športne avtomoblle (ferrari ...) odpadejo :laugh :laugh :laugh :laugh


Plačaš ga, samo ti ga vrnejo v 30-ih dneh od dneva vloge potrdila. (al sm spet kej po diagonali bral....).
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Nimesis
Nimesis

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 215
  • Lokacija: Blizu Lj. obvoznice

#20

Plačaš ga, samo ti ga vrnejo v 30-ih dneh od dneva vloge potrdila. (al sm spet kej po diagonali bral....).


Plačaš ga samo, ko kupiš pri nas novi avto, katerega ti nato, na podlagi oddane vloge na davčni povrnejo. (na željeni TRR)

V primeru uvoza iz tujine, pa nato na davčni oddaš vse prej že opisane pridobljene dokumente, vkjučno z doc.identifikacije vozila, (kar na AMZS, ali LLP dobijo od Ministrstva za finance), katera je tudi osnova za obračun DMV-ja in v kolikor ste velika družina, se odda dodatno vlogo (+ izpis družinskih članov, pridobljen na matični enoti) in na podlagi tega se nato na odločbo za plačilo DMV-ja zapiše, da po členu tem in tem......oproščeni plačila DMV-ja. Raze seveda, če se vozilo proda prej kot v 3 letih od nakupa.

ps. Plačilo DMV-ja je lahko oproščena družina za eno vozilo na vsake 3 leta.

ps2. Poleg položnice za plačilo DMV-ja, dobite na davčni tudi položnico za okoljske dajatve, ki znašajo 0,0063€/kg vozila, torej, cca 10€.
Prikaži več možnosti
    • anzhe je všeč