Skoči na vsebino

 

Mercedes od A - Z

* * * - - 3 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
2158 odgovorov v temi
Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 588
  • Lokacija: Ljubljana

#1801

A se kej ve a ma 1.6 dci 136 konj kej resnih tezav?


Jaz sem ga vozil v petek, tako bom rekel za normalno voznjo ok. V kabino se ga neslisi, samo ko sem prizgal svojega r6 me je kar malo minilo. Foter mi je tole rekel: valda nebos kupil renoja za ceno mercedesa :-D
Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 320
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#1802

Pelje se zelo dobro, proti mercedesom starejsim od 2012 je okno v svet :)
Kar se tice hib: veriga se raztegne, egr, hladilnik egr... drugace pa ta iz linka se mi zdi zelo draga

Katerega bi vzel, F30Lci ali tole C-classLci?


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 588
  • Lokacija: Ljubljana

#1803

Katerega bi vzel, F30Lci ali tole C-classLci?


Odkrito povedano nevem, oba sta posebna na svoj nacin. Je pa glavna razlika med bemflom pa mercedesom to, da bmw te skos “sili” v hitro voznjo in teranje, medtem ko mercedes je bolj tako na izi nastavljen. Avtomatika je hitrejsa v bemflu, motorji so tam tam oz bmw ima v b47 bolj umirjen stand gas. Kar se tice pa polozaja za volan je pa tako, f30 obvezno rabi vsaj sportne sedeze da se lepo nastimas, medtem ko ima mercedes ze na osnovnih bolso ergonomijo sedenja.
Prikaži več možnosti
    • BMW Deutschland in Kobal trans uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 967
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#1804

Mercedes nima nekih velikih težav z verigo, nisem še od nobenga slišal da bi jo menjal. C200d motor je zadovoljiv, nikakor pa ne glej C180d, ker bo občutno prešvoh. W205 ima eno do dve kar dragi napaki, ki sta prisotni pri čisto vseh modelih. Sprednje roke in pa pomožni akumulator... 7 stopenjski menjalnik je res mal grob, je pa zato 9 stopenjski perfekten. Ima tudi modus jadranja, ki prihrani kar veliko goriva. Bmw je naredil F30 model leta 2012, Mercedes W205 leta 2014, zato je prednost in tehnologija na strani C klasse :ok Brezdvoma :ok2
Prikaži več možnosti
    • Kobal trans je všeč


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 483
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#1805

220 ima kar lepe tezave z verigo, pa tezja menjava kot pri BMWju. Sekundarni akumulator je đabe, menjava ni niti 100e. Pa tudi ce rikne nima neke pomembne funkcije, kamot se vozis naprej.
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 543
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#1806


Katerega bi vzel, F30Lci ali tole C-classLci?

 

Meni bolj odgovarja C-klasa, ker je naštimana bolj na udobje, poleg tega mi je notranjost neprimerno lepša. Se je pa treba nekaj stvari navaditi (lokacija prestavne ročice, brisalci in luči na isti ročki, lokacija ročne,...). Poleg tega ima c-klasa občutno manj težav kot F30, kolikor se pač tule bere. Jaz sem iskal čim bolj neproblematičen avto, zato sem pristal ravvno na c220d z avtomatikom. Sicer je še 7-stopenjski, ampak meni je še vedno všeč delovanje.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti
    • BMW Deutschland in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 967
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#1807

220 ima kar lepe tezave z verigo, pa tezja menjava kot pri BMWju. Sekundarni akumulator je đabe, menjava ni niti 100e. Pa tudi ce rikne nima neke pomembne funkcije, kamot se vozis naprej.


220 je en najboljših motorjev pri Mercedesu, skupaj z razvojem je ze 25 let na svetu in vgrajen v Mercedes vozila ;) ravno prejšni teden govoril z enim serviserjem, ki pravi, da je ta motor sveta krava. Zato ga tudi terajo v avte že toliko časa.

Res da, se lahko voziš dalje, je pa moteče, ko ti na veliko utripa napaka med števci, nikakor se je ne da skrit med vožnjo, če imaš avtonomni sistem voznje, ti skozi prekinja pogled na števce. Ena najbolj motečih stvari. Zdaj v mojem času lastništva se te zadeve ni dalo popravit pod 300€, kako je zdaj me ne zanima. Roke so na uradnem servisu bile, cez 1000€, ponaredkov na zacetku se ni bilo. Danes je avto že skoraj 6 leto zunaj, lani je prisel ze fl, pocasi bo zunaj ze nov model, jasno da se da zadeve sedaj popravit veliko ceneje... servis olje filter olja in filter motorja 450€ z popustom... ni Mercedes djabe vzdrzevat :ok pa tudi servisov pod kozolcem skoraj da ni. Jaz vem za 3-4 kateri so strokovnjaki za MB. In to v celi slo. Za BMW ti jih v radiusi 50 km nastejem dvakrat toliko ;)

LP
Prikaži več možnosti
    • Kobal trans je všeč


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 320
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#1808

Pa dobro servis 500e še nako gre, ampak roke jurja za C-class, pa saj ni Bentley. :-D

 

Kaj pa tale motor?https://www.avto.net...asp?id=14765393



Urejal Kobal trans, 11.11.2019, 08:52.

Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 483
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#1809

Ne drzi. 220 ni samo ena verzija motorja, ampak se je skozi leta menjal. OM 646, ki je bil do nekje 2009,je bil izjemno dober. Naslednik OM 651 pa katastrofa. Menjaj mehanika. Tega motorja nihce ne priporoca, od kompleksnega servisiranja, do tezke menjave verige, napake na piezo injektorjih, puscanje oljnih pump... sedanji OM 654 od 2016 dalje, naj bi bil boljsi z resenimi problemi, kar bo pokazal pa cas.
Prikaži več možnosti
    • SILVEKK in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 588
  • Lokacija: Ljubljana

#1810

Ne drzi. 220 ni samo ena verzija motorja, ampak se je skozi leta menjal. OM 646, ki je bil do nekje 2009,je bil izjemno dober. Naslednik OM 651 pa katastrofa. Menjaj mehanika. Tega motorja nihce ne priporoca, od kompleksnega servisiranja, do tezke menjave verige, napake na piezo injektorjih, puscanje oljnih pump... sedanji OM 654 od 2016 dalje, naj bi bil boljsi z resenimi problemi, kar bo pokazal pa cas.


Tocno tako, 170konjski motorji sobodlicni motorji, 177konjski od 2010 dalje imajo pa tezave... mislim da potem leta 2016/7 so resili tezave(194konjski motor)
Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 442
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#1811

C klasa in limo varianta je danes verjetno edini model na trgu kjer je novi cenejši od karavana, rabljeni pa dražji od karavana za vsaj 10% :-D


V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


rok46
rok46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 652
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: OOOO

#1812

Pomozni akomulator stane 120€. Ni to nek divji strosek. Kolega ga je ravnokar menjal
podpis
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 206
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#1813

Jaz sem ze par turbin pomenju na takih pa egr sranje
Prikaži več možnosti


artex
artex
  • Uporabnik
  • Sporočil: 534
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: e34

#1814

Ne drzi. 220 ni samo ena verzija motorja, ampak se je skozi leta menjal. OM 646, ki je bil do nekje 2009,je bil izjemno dober. Naslednik OM 651 pa katastrofa. Menjaj mehanika. Tega motorja nihce ne priporoca, od kompleksnega servisiranja, do tezke menjave verige, napake na piezo injektorjih, puscanje oljnih pump... sedanji OM 654 od 2016 dalje, naj bi bil boljsi z resenimi problemi, kar bo pokazal pa cas.



Meni se pa ravno om651 zdi tank. Servisiram ga sam tako, da ne vem o kakem kompleksnem servisiranju govoriš. Inektorji so bili menjani ob vpoklicu. Moj bo imel sedajle kmalu pol milijona km. Nekje mi spusti po par kapljic olja zato razmišljam ali delat generalno ali ga zvozit do konca kot je.
Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 757
  • Lokacija: Ljubljana

#1815

C klasa in limo varianta je danes verjetno edini model na trgu kjer je novi cenejši od karavana, rabljeni pa dražji od karavana za vsaj 10% :-D

Pri vseh znamkah je tako, ce zelis coupe pa se drazji. Karavani so povecini zgonjeni in jih uporablja sirsa mnozica.


Prikaži več možnosti


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 967
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#1816

Pri vseh znamkah je tako, ce zelis coupe pa se drazji. Karavani so povecini zgonjeni in jih uporablja sirsa mnozica.


X2
Prikaži več možnosti


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 967
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#1817

It’s official! Maybach GTS

48EAD9B9-599F-47DA-B391-92794260F3EF.jpeg

50090C83-B27C-4CE8-83A0-614AE704E6EB.jpeg

D1341FE2-E578-40EC-A638-C4D2E28A5C3D.jpeg

35005ACD-5540-43AB-A3A5-A8A707F7E07B.jpeg

0FCC341B-48DE-4A84-A374-3AC4F18B271C.jpeg
Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 320
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#1818

hud, pomoje bo v živo prava zver, zadaj je prava stvar


Prikaži več možnosti


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 967
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#1819

Je kr orng dnevna tole, ima pa konkurenco v V klassi :ok pa še malo cenejši je...
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 943
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 N/A straight 6

#1820

Zdaj ne spoznam se na mece.. A je to v bistvu topshit GLS? Ali je karoserija drugačna kot pri Gls? :confused

Drugače pa veliko cenejša in huda konkurenca...



Urejal Bavarec fan, 21.11.2019, 09:30.

Prikaži več možnosti
    • BMW Deutschland je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.