Na S-u imam takšno zadnje steklo. Nima običajnih žičk za gretje zadnje šipe ampak mikro mrežo, kot volvo spredaj.
Mogoče je to, nisem se pa poglabljal.
#2921
Na S-u imam takšno zadnje steklo. Nima običajnih žičk za gretje zadnje šipe ampak mikro mrežo, kot volvo spredaj. Mogoče je to, nisem se pa poglabljal. |
Prikaži več možnosti
|
#2922
Dobrih 14 sekund 100-200 oz. 18.7s 0-200...to je tako kot sem napisal, ravno prebavljivo, da ne rečeš, da mu za vsak dan ne manjka moči. Ni pa usklajeno z videzom in zvokom...
lp,m “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#2923
AMG gt 53, 4 door coupe.. Takšna makina.. https://youtu.be/kga2zGcHJZA Mene bolj kot perfomanse na tem avtu motijo napisi. Včasih je bila npr. oznaka AMG 55 strah in trepet za non m za 7 let starega bavarca.
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#2924
Videz je stvar opreme. GT se primerja s Panamero, ki ima na voljo se precej svohnejsi motor, v letih prej tudi dizle. Tko da po razponu je od 370-800 cist lepo umescen. Sem pa v Istri videl tega spodaj, brez AMG opreme in je res eleganten avto. Ampak pri nas taksni niso popularni, le AMG oprema steje ![]() Urejal neicheq, 25.06.2022, 07:17. |
Prikaži več možnosti
|
#2925
Ce prav razumem, AMG GT53 je oznaka modela, ki pa se dobi z ali brez AMG opreme? Meni je avto hud, kolega ima 63s mat crne barve, s karbon sedezi in je bombnik. Se mi pa zdi, da ni nobene potrebe po neki 53 verziji, tisto bi bilo lahko za CLS rezervirano... Je pa dosti lepsi amg gt kot CLS, predvsem zadaj. “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#2926
Dobro res je, ampak je tudi razlika v ceni kar huda. |
Prikaži več možnosti
|
#2927
Ni mozno dobiti AMG GT, brez AMG opreme. Tako kot ne mores narociti npr M5 brez M opreme (odbijaci, sedezi itd..). Pri CLS je zgodba drugacna in je seveda lahko brez AMG line. Drugace pa ja, mislil sem na govora o CLS. Tam je max 53amg, 63ke sploh ni. Tako da bi bilo realno da da je AMG GT na voljo le v "pravi AMG verziji, torej 63, glede na to da je tudi cenovno pozicioniran cca 40% visje kot CLS. Ni ravno logike da placas toliko vec za GT, dobis pa isti motor in zelo podobno karoserijo kot pri veliko cenejsem CLS. |
Prikaži več možnosti
|
#2928
GT 4 door so vsi z amg opremo. 43 in 53 izgledata enako, 63 pa je tisti pravi AMG, ki se razlikuje od teh dveh.
podpis
|
Prikaži več možnosti
|
#2929
Si ziher, da ni razlik? Kaj je potem GT zgoraj, zgleda popolnoma umirjen proti ostalimi.
Kolega je imel 43ko, s kitom od 53 in fiksnim spojlerjem, pa je zgledal spet cist drugace. Urejal neicheq, 26.06.2022, 05:47. |
Prikaži več možnosti
|
#2930
Zgoraj je 43 ali 53, kar se vidi po izpuhu, ker 63ka ima 4 kotne zakljucke izpuha in malce drugacen difuzor, prednj odbijac pa je malenkost drugacen, ne dosti. Zadnji fiksni spojler pa je mel 63ka edition 1 (ce se ne motim). Vsi ostali ravno tako enakega, ki se sam dvigne ob doloceni hitrosti.
Skratka podobnost je zelo velika, najvecja ocitna razlika so samo zakljucki izpuha.
podpis
|
Prikaži več možnosti
|
#2931
63 je oznaka za v8 biturbo. 53 in 43 so I6 (turbo+el. kompresor) oz V6 (biturbo) motorji. 63 ne moreš na cesti zamenjati za nič drugega. Medtem, ko 53 ali 43 brez problema lahko zamenjaš za klasično 220 z AMG paketom, če ne opaziš zdaj značke in okroglih izpuhov. E43 izgleda tako kot 95% ostalih E, ki se vozijo po cesti. ![]() |
Prikaži več možnosti
|