Skoči na vsebino

 

Mercedes od A - Ž

* * * * - 5 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
3291 odgovorov v temi
DOKTOR
DOKTOR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 782
  • Lokacija: Nova Gorica

#21

Zelo dvomim.
Prej verjamem, da se tovarne med seboj neformalno dogovorijo za podobne zmogljivosti. Primerov je ogromno, recimo VWjevi in Oplovi motorji so imeli v devetdesetih letih identično prostornino in št. konjev, enak ali zelo podoben navor (1.4 - 60, 1.6 - 75, 1.8 - 90, 2.0 - 115, 2.0 16V - 136/150). In takšnih primerov je kar sumljivo veliko. Tudi danes, E92 M3, C AMG in Audi S4 imajo hudo podobne zmogljivosti. Zelo verjetno kakšen interni dogovor (morda le številk?) zaradi konkurenčnosti.


.. težko verjamem v teorijo o dogovarjanjih glede moči – ob takih dejstvih, bi jim po vsej verjetnosti prej »kapnila« ideja o proizvodnji enega agregata za vse, kot to počnejo danes znotrajo posameznega koncerna z agregati, podvozji in ostalimi komponentami.

Ideja o združevanju nemške avt. industrije (več znamk) je sicer stara »štorja« iz 60'.

Mercedes in Audi sta sicer recimo temu sodelovala v 60' – poznavalci starejših vozil se bodo spomnili avtomobila, ki je nastal iz ..

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • V potrjevanju
  • Sporočil: 11 684
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#22

.. težko verjamem v teorijo o dogovarjanjih glede moči – ob takih dejstvih, bi jim po vsej verjetnosti prej »kapnila« ideja o proizvodnji enega agregata za vse, kot to počnejo danes znotrajo posameznega koncerna z agregati, podvozji in ostalimi komponentami.

Si pogledal motorizacijo pri M3, C63 AMG in RS4? Ti zgleda to kot en agregat? :-D
Že BMWjev desetvaljnik izključuje to teorijo. :)
Prikaži več možnosti


DOKTOR
DOKTOR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 782
  • Lokacija: Nova Gorica

#23

Ko je že splošna tema o Mercedesu, imam eno vprašanje: so oznake posameznih modelov dodeljene po kakem ključu (imajo kratice kak globlji pomen)?

Zakaj se npr. zelo različni avtomobili začnejo z enako črko, torej:
- S klasa (poslovna limuzina), SL (roadster), SLK (manjši roadster)
- C klasa (srednje velik družinski avto, za Merca skoraj majhen model), CL (ogromen luksuzen coupe), CLK (nekaj vmes)


.. preobsežno, da bi povedali v enem stavku, če začnemo vse po vrsti razlagat obstaja nevarnost, da bo tema na ta račun zasenčila BMW :ironija
Za pokušno :

SL - Sport Leicht oz. Sport Light, pri SLK dodan "K" pomeni kratek oz Sportlich Leicht Kurz

.. ostalo je na "wiki-ju", pa kakšnih specializiranih forumih
Prikaži več možnosti


DOKTOR
DOKTOR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 782
  • Lokacija: Nova Gorica

#24

Si pogledal motorizacijo pri M3, C63 AMG in RS4? Ti zgleda to kot en agregat? :-D
Že BMWjev desetvaljnik izključuje to teorijo. :)


.. si pogledal zgolj osnovne karakteristike ?

.. razlika v prostornini za skoraj dva povprečna SLO Clio-ta npr.
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • V potrjevanju
  • Sporočil: 11 684
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#25

.. si pogledal zgolj osnovne karakteristike ?

.. razlika v prostornini za skoraj dva povprečna SLO Clio-ta npr.


Ti praviš, da naj bi šlo za "izdelavo enega agregata". :confused
Prikaži več možnosti


DOKTOR
DOKTOR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 782
  • Lokacija: Nova Gorica

#26

Ti praviš, da naj bi šlo za "izdelavo enega agregata". :confused


.. "na glas" razmišljam o

Zelo dvomim.
Prej verjamem, da se tovarne med seboj neformalno dogovorijo za podobne zmogljivosti. Primerov je ogromno, recimo VWjevi in Oplovi motorji so imeli v devetdesetih letih identično prostornino in št. konjev, enak ali zelo podoben navor (1.4 - 60, 1.6 - 75, 1.8 - 90, 2.0 - 115, 2.0 16V - 136/150). In takšnih primerov je kar sumljivo veliko. Tudi danes, E92 M3, C AMG in Audi S4 imajo hudo podobne zmogljivosti. Zelo verjetno kakšen interni dogovor (morda le številk?) zaradi konkurenčnosti.


.. če bi šlo za dogovor, bi verjetno prej "ukrepali" v navedeni smeri.

Si pogledal motorizacijo pri M3, C63 AMG in RS4? Ti zgleda to kot en agregat? :-D
Že BMWjev desetvaljnik izključuje to teorijo. :)


.. to je pa druga zgodba.
Prikaži več možnosti


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#27

.. če bi šlo za dogovor, bi verjetno prej "ukrepali" v navedeni smeri.



Kar se tiče teh norcev iz BMWja, Audija in Mercedesa so že dolga leta dogovorjeni in usklajeni koliko močni avti bodo v TOP izvedbah. Oziroma kaj naj bi zmogli, vsake toliko se kdo prekrši in vtakne noter še kaj močnejšega potem pa ga ostala dva posekata ali na voznih lastnostih ali na kakšnih drugih atributih.

Sem gledal nek dokumentarec pa so bili vsi akterji (zaposleni) noter in je bilo da če bi se šli kdo ima daljši K , bi iz danes na jutri lahko vrgli ven avto z 1000hp, ki bi delal. Bi se pa s takim razvojom izčrpali sami med sabo kar pa jim menda ni v interesu, kajne?

Saj smo videli v dokumentarcu o Veyronu kako in kaj.. 250km/h tisti avto rabi manj kot 300KM. Potem dodaš še nezemeljske pospeške, in končno hitrost aviona, noter namečeš ves luskuz možen in kam pridemo? Na avto, ki je le reklama, sam pa dela izgubo.
“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


iztok901
iztok901

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 765
  • Lokacija: Turnišče

#28

Lahko malo več poveš o nezanesljivosti serije w208. Imam w208 200k italijanskega že 5 leto, zaenkrat stanje uredu.


Govoril sem o nezanesljivosti modela oziroma motorja 240, 6 valjnika, tako starejšega kot novejšega. Vem, da so pri starejšem 240 rade pokale glave. O W208 pa kakšnih slabih izkušenj oziroma pričevanj ne poznam. Motorji 200 in 230 sicer veljata za zelo zanesljive.

Doma imamo dva mercedesa, eden od teh je letnik 94 in 13 tisoč kilometrov. Drugi, ki ga sam vozim je enak letnik, vendar z malo večjo kilometrino. Moje izkušnje pravijo, da razen rednega vzdrževanja ti avtomobili izrednih servisov oziroma problemov ne poznajo. No ja, razen, da dva krat letno menjujem žarnice. Edina napaka, če se lahko tako izrazim.

lp, Iztok
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 65 357
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#29

Če maš 17 let star avto in 13kkm potem verjamem da se ti zdi neuničljiv. :ok2 Pa saj se vozi kolk, enkrat na mesec?

To our friends and loved ones, no longer with us.

Prikaži več možnosti


iztok901
iztok901

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 765
  • Lokacija: Turnišče

#30

Tisti se mi zdi nov in tudi ni moj. Je od starih staršev. Vozi se pa res zelo malo.
Moj jih ima nekaj čez 200k.
Prikaži več možnosti


jay
jay

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 652
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: /

#31

jaz tudi nekaj gledam MB E 220/270 CDi letnik 2004-2005 karavan Avtomatik, pa me zanima ali ima kdo kaj več izkušenj. So to znasljivi avti, koliko so recimo servisi, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu...? Kaj najraje crkne, ali imajo avtomatiki dolgo življensko dobo...? koliko porabijo te mašine v takem avtu.... :-D skratka dobrodošle inf. :ok
Prikaži več možnosti


DOKTOR
DOKTOR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 782
  • Lokacija: Nova Gorica

#32

Kar se tiče teh norcev iz BMWja, Audija in Mercedesa so že dolga leta dogovorjeni in usklajeni koliko močni avti bodo v TOP izvedbah. Oziroma kaj naj bi zmogli, vsake toliko se kdo prekrši in vtakne noter še kaj močnejšega potem pa ga ostala dva posekata ali na voznih lastnostih ali na kakšnih drugih atributih.

Sem gledal nek dokumentarec pa so bili vsi akterji (zaposleni) noter in je bilo da če bi se šli kdo ima daljši K , bi iz danes na jutri lahko vrgli ven avto z 1000hp, ki bi delal. Bi se pa s takim razvojom izčrpali sami med sabo kar pa jim menda ni v interesu, kajne?

Saj smo videli v dokumentarcu o Veyronu kako in kaj.. 250km/h tisti avto rabi manj kot 300KM. Potem dodaš še nezemeljske pospeške, in končno hitrost aviona, noter namečeš ves luskuz možen in kam pridemo? Na avto, ki je le reklama, sam pa dela izgubo.


»Dogovor« kar redno »kršijo«, v tem je bistvo razvoja. »Dogovarjanje« bi razvoj zavrlo.

.. glede 1000 »konjev« - razlika med BMW in VW (oz. ostalimi) je v tem, da si VW koncern lahko privošči Veyron-a, zraven pod znamko Lamborghini pošilja na trg novo generacijo (super) športnika in razvija povsem nov model, »grabi« za novimi znamkami (Alfa Romeo) in hkrati normalno posluje z vsem »ostalim« (VW, Audi, Škoda .. ), za BMW je že avto tipa Veyron rizična »pustolovščina«, dejansko jim je "na dosegu" (upam, da se napovedi uresničijo) športnik tipa MB SLS AMG.

Glede na dogajanje v koncernu je tudi napoved, da bo do leta 2015 Audi z vidika prodaje bolj uspešen kot glavna konkurenta ( BMW in MB), na povsem realnih tleh.

Uspeh VW pa danes mimogrede bazira na filozofiji »očeta« avtomobila, ki sem ga na prejšnji strani prilepil.
Prikaži več možnosti


SlasH
SlasH

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 321
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Avtobus:)

#33

jaz tudi nekaj gledam MB E 220/270 CDi letnik 2004-2005 karavan Avtomatik, pa me zanima ali ima kdo kaj več izkušenj. So to znasljivi avti, koliko so recimo servisi, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu...? Kaj najraje crkne, ali imajo avtomatiki dolgo življensko dobo...? koliko porabijo te mašine v takem avtu.... :-D skratka dobrodošle inf. :ok


270 CDI je hvaležen motor, ki ima ugodno porabo. Ti letniki so imeli zadnjo izpeljanko tega motorja, ki ima 177 konj.
Je le nekoliko robat; še posebno ko je hladen. Kombinacija z avtomatskim menjalnikom je super za avtocestna križarjenja. Ne pričakuj pa kakšne športne odzivnosti (menjalnik se odzove z rahlo zakasnitvijo).

Poraba se po avtocesti pri hitrosti 130-140 km/h giblje okoli 6 do 6,5l po potovalnem računalniku. Nekoliko hitrejša, dinamična, vožnja dvigne porabo za kak liter. Po mestu okoli 9l.


Pazi, da je avto redno vzdrževan. Predvsem je potrebno preveriti, če je bil narejen servis na menjalniku (menjano olje).

Servis: pri pooblaščenem servisu računaj na 300-400 EUR za redni servis. Veliki servis pride cca. 900 EUR.
Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 49 187
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Alfa 159 TI

#34

Dej še kak info o W211. Jaz občasno vržem uč na E220 CDI ali pa E270CDI.
ARHITEKT
Prikaži več možnosti


SlasH
SlasH

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 321
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Avtobus:)

#35

Veloce, tole so bile info za W211. E220 CDI nisem vozil, je pa po letu 2006 E220 CDI imel namesto 150 konj 170 konj. Kljub 4 cilindrom je tekel bolj mirno in nekoliko tišje od 5 cilindrskega 270 CDI. 270 CDI je zamenjal 6 cilindrski motor z oznako 280 CDI.
Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 49 187
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Alfa 159 TI

#36

Kako pa sama zanesljivost 5 cilindrskega 270 CDI?
ARHITEKT
Prikaži več možnosti


SlasH
SlasH

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 321
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Avtobus:)

#37

Prva izvedenka s 163 konji naj bi bila problematična. Zadnja generacija tega motroja (177 konj) naj bi bila bolj zanesljiva. Bolj zna bit problem elektronika.
Smo imeli 270 CDI in ni bilo nobenih težav..
Prikaži več možnosti


mega_ne
mega_ne

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 859
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: BMW BRP Aprilia Yamaha

#38

Kakšno mnenje o tem clk 270cdi?

http://www.avto.net/...=4490364&show=1
Prikaži več možnosti


Gajsa
Gajsa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 822
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: F31 316d

#39

A niso imeli 270 cdi ful težave s šobami?

My ex BMW's:
E36 320i cabrio, E39 530dAT ///, E46 318i, 323i, 323Ci (2x), 320iT, 325Ci :love , 320d, E81 118d, E90 318d, 325i, E92 320i ///, E91 318d (3x), 320d, E83 2.0dA, F20 118d

Prikaži več možnosti


BMW2007
BMW2007

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 265
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: MB

#40

http://reporter.merc...go-part-1-1055/

:ok2
Objavljena slika
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.