Zelo dvomim.
Prej verjamem, da se tovarne med seboj neformalno dogovorijo za podobne zmogljivosti. Primerov je ogromno, recimo VWjevi in Oplovi motorji so imeli v devetdesetih letih identično prostornino in št. konjev, enak ali zelo podoben navor (1.4 - 60, 1.6 - 75, 1.8 - 90, 2.0 - 115, 2.0 16V - 136/150). In takšnih primerov je kar sumljivo veliko. Tudi danes, E92 M3, C AMG in Audi S4 imajo hudo podobne zmogljivosti. Zelo verjetno kakšen interni dogovor (morda le številk?) zaradi konkurenčnosti.
.. težko verjamem v teorijo o dogovarjanjih glede moči – ob takih dejstvih, bi jim po vsej verjetnosti prej »kapnila« ideja o proizvodnji enega agregata za vse, kot to počnejo danes znotrajo posameznega koncerna z agregati, podvozji in ostalimi komponentami.
Ideja o združevanju nemške avt. industrije (več znamk) je sicer stara »štorja« iz 60'.
Mercedes in Audi sta sicer recimo temu sodelovala v 60' – poznavalci starejših vozil se bodo spomnili avtomobila, ki je nastal iz ..



