Skoči na vsebino

 

Poraba olja E91 325i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
101 odgovorov v temi
hpop
hpop

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22
  • Lokacija: kp
  • Avtomobil: bmw 325i

#61

Da še jaz napišem moje ugotovitve. Imam 325i letnik 2007 že dobre 9 leti. Kupil sem ga pri cca.140k km sedaj jih ima 350k km. Najmanjša poraba olja je bila 1l na 6k km, največja pa 1l na 1500km. Pri 300k km sem menjal teflone vendar ni bilo nič bolje. Po dolgem raziskovanju sem naletel na bmw PUMA dokument(to je uraden dokument,ki je namenjen serviserjem) v katerem je razloženo,da je napaka na batih in ne na batnih obročkih. Napaka je v "luknicah", ki so na batih po katerih teče olje. Sem priložil ta dokument. Pri 320k km sem menjal bate z novimi, posodobljenimi in od takrat avto ni spil niti deci olja. Samo z menjavo znamke olja ne pričakovat čudežov. Lahko pa povem,da po vseh mojih poskusih, najmanj spije Motul samo je ta razlika par 100km. Nisem pa nikoli v motor dajal 10w40 olje ampak samo predpisano 5w30 in 5w40. Lp
Prilagam še sliko,ki prikazuje razliko med batoma. Sicer je iz tujega foruma vendar so enaki bati. Razlika pa je v poziciji luknic na batu.

Pripete slike za predogled

  • post-33921-0-22315500-1328639821.jpg
  • post-33921-0-29630400-1328639841.jpg
  • 20190725_211645.jpg
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 091
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#62

Da še jaz napišem moje ugotovitve. Imam 325i letnik 2007 že dobre 9 leti. Kupil sem ga pri cca.140k km sedaj jih ima 350k km. Najmanjša poraba olja je bila 1l na 6k km, največja pa 1l na 1500km. Pri 300k km sem menjal teflone vendar ni bilo nič bolje. Po dolgem raziskovanju sem naletel na bmw PUMA dokument(to je uraden dokument,ki je namenjen serviserjem) v katerem je razloženo,da je napaka na batih in ne na batnih obročkih. Napaka je v "luknicah", ki so na batih po katerih teče olje. Sem priložil ta dokument. Pri 320k km sem menjal bate z novimi, posodobljenimi in od takrat avto ni spil niti deci olja. Samo z menjavo znamke olja ne pričakovat čudežov. Lahko pa povem,da po vseh mojih poskusih, najmanj spije Motul samo je ta razlika par 100km. Nisem pa nikoli v motor dajal 10w40 olje ampak samo predpisano 5w30 in 5w40. Lp
Prilagam še sliko,ki prikazuje razliko med batoma. Sicer je iz tujega foruma vendar so enaki bati. Razlika pa je v poziciji luknic na batu.

Tole je pa res zanimivo, ampak mene njihova razlaga ne prepriča 100%. Tiste luknjice verjetno res pomagajo vračat olje s sten cilindra v karter, ampak obstajajo tudi motorji z bati brez takšnih luknjic in ti prav tako ne pijejo olja. Tovrstna oljna drenaža kot so se oni izrazili je bolj zasilna rešitev, čeprav verjamem da je do neke mere učinkovita. Prva stvar ki določa koliko olja bo motor spil je še vseeno izbira materiala za blok motorja, bate in batne obročke. S pravilnimi materiali porabe olja ni niti brez teh luknjic v batu. Jasno je da tovarna ne bo priznala da so kiksnili v izbiri materialov, tako kot recimo ne bodo nikoli priznali da njihove verige niso ustrezno dimenzionirane, zadeve pač poskušajo omilit, namesto da bi jih eliminirali. Tile bati so domiselna rešitev, to je treba priznat. Vedi pa da tebi motor po menjavi batov ne kuri več olja v prvi vrsti zato ker so z novimi bati v tvoj motor prišli tudi novi batni obročki, ne zaradi tistih luknjic. Ko je batni obroček in/ali cilinder enkrat obrabljen do te mere da ne tesni več zadostno, takega motorja ne reši nobena luknjica v batu.

 

Je pa tale tovarniška depeša zanimiva še zaradi ene stvari, v njej jasno piše da se zna povečana poraba olja pri N52 pojavit zaradi pogostih štartov in ugašanj motorja, dolgotrajnega delovanja na prostem teku (tu je mišljeno veretno predvsem delovanje v leru ko motor še ni do konca ogret, kar je za te stroje res najslabše - o tem sem na forumu že pisal) in nizkih vrtilnih hitrosti motornih komponent. To po domače povedano ne pomeni nič drugega, kot da bo dobro delal samo tisti N52, ki mu "dušu vadiš"... torej bolj kot ga goniš raje ima, do enakega zaključka sem tudi jaz prišel in zdaj je to mojo teorijo potrdila še tovarna, hehe. 


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • leonT je všeč


hpop
hpop

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22
  • Lokacija: kp
  • Avtomobil: bmw 325i

#63

Glede na to,da si motor lastim že več kot 200k km ti lahko iz prve roke povem,da ta motor pije manj olja pri "lagani" vožnji. Več kot obremenjuješ motor več ga je spil. Novi batni obročki rešijo zadevo vendar samo začasno. Ta rešitev z novimi bati pa naj bi bila "večna". Kar se pa tiče uporabe materiala pa si razlagam,da motor n52b30 ima iste materiale in ne pije toliko olja oz.nekateri nič.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 091
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#64

Glede na to,da si motor lastim že več kot 200k km ti lahko iz prve roke povem,da ta motor pije manj olja pri "lagani" vožnji. Več kot obremenjuješ motor več ga je spil. Novi batni obročki rešijo zadevo vendar samo začasno. Ta rešitev z novimi bati pa naj bi bila "večna". Kar se pa tiče uporabe materiala pa si razlagam,da motor n52b30 ima iste materiale in ne pije toliko olja oz.nekateri nič.

Logično je da motor spije več olja pri višjih vrtilnih hitrostih, se pa takrat motorni elementi tudi zelo malo oziroma skoraj nič ne obrabljajo. Najbolj se obrabljajo pri hladnih vžigih, kar očitno (sodeč po zapisu tovarne) vodi do postopnega povečanja porabe olja. Eno z drugim je torej povezano. Za motor je še vedno najboljše da ga zjutraj vžgeš in ga voziš ves dan, kar se da hitro. Batni obročki seveda niso idealna rešitev, ker se skupaj z njimi obrabijo tudi bati in so tudi ti potrebni menjave, vseeno pa se z njihovo menjavo (govorim o obročkih) stanje ponavadi precej izboljša. Ne me narobe razumet, ne trdim da te luknjice v batih niso dobra rešitev, trdim samo da osnovnega problema, to je obrabe batov in obročkov, ne odpravijo. Jaz sem pač še človek stare šole in zame motor ni OK če brez generalne ni sposoben prevozit vsaj milijon km, za to pa ne rabiš nobenih luknjic v batih. Vseeno lahko rečem da je N52 izreden motor in kljub določenim težavam zelo hvaležen, povprečnega uporabnika niti ne moti da popije malo olja. Tale tvoj prispevek je zelo dobrodošel, novi bati pa z vidika tehnike prav tako zanimiva rešitev, o tem ni nobenega dvoma. Rešitev v celoti podpiram, samo malo še razmišljam zraven, da ne bo pomote.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • hpop je všeč


hpop
hpop

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22
  • Lokacija: kp
  • Avtomobil: bmw 325i

#65

Se strinjam s tabo. Motor že v štartu nebi smel pit toliko olja. Upam,da sem odpravil težavo in da bo zdaj mir.
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#66

Bate si kupil originalne na BMW servisu? 


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


hpop
hpop

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22
  • Lokacija: kp
  • Avtomobil: bmw 325i

#67

Kupil sem jih v Stahlgruberju od Kolbenschmidt,ki je original proizvajalec...
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#68

Kupil sem jih v Stahlgruberju od Kolbenschmidt,ki je original proizvajalec...

Torej ne vemo ali so tudi kupljeni na BMW servisu spremenjeni.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


hpop
hpop

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22
  • Lokacija: kp
  • Avtomobil: bmw 325i

#69

Spremenili so jih leta 2010 tako,da bi morali biti tudi na servisu drugi.
Prikaži več možnosti


Martini Racing
Martini Racing

    bivši nick Consigliere

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 309
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Chevrolet Kalos 1.4

#70

Koliko pa košta ta špas? Bati in delo?


             “What's the use of living if you can't feel alive?”

Prikaži več možnosti


hpop
hpop

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22
  • Lokacija: kp
  • Avtomobil: bmw 325i

#71

Približno 2000 eur. Vendar so bila menjana vsa tesnila, ketna, ojnični ležaji, oljni seperator pa še kaj se najde.
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 535
  • Lokacija: Ljubljana

#72

Gledam malo e92, e93 serijo in vidim da nekateri 325i so 2.5l prostornine, nekateri pa 3.0 prostornina. A 325i z 3.0 prostornino ima tudi tezave s pitjem olja?
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 165
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#73

Dokler pri hladnem zagonu in med samo vožnjo ne kadi plavo, je poraba čisto vseeno kaka je, al 1l na 5kkm al 1l na 3kkm al pa na 10kkm, normalna.

Malo je odvisna tudi od proizvajalca olja in od njegove kvalitete. 

Dokler menjujete olje na 10kkm in med intervalom dolijete tista 2l olja, se za teh 15eur na interval res ne splača delat generalke na motorju za 2k eur...

 

No, vsaj jaz je nebi. Raje ta 2k eur porinem kam drugam.



Urejal dragan klep, 12.08.2019, 15:46.

Prikaži več možnosti
    • LEO37 in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 535
  • Lokacija: Ljubljana

#74

Je biu par let nazaj audi doma z 1.6 masino in ti povem ni mi do tega da rabm vsak tedn gledat na sipko od olja...pa 5krat na interval dolivat olje. Nekje berem da je bols 2.5l prostornina nekje pa da je bols 3.0, kaj je zdej res?
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 165
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#75

Oba imata poponoma enake težave.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 091
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#76

Gledam malo e92, e93 serijo in vidim da nekateri 325i so 2.5l prostornine, nekateri pa 3.0 prostornina. A 325i z 3.0 prostornino ima tudi tezave s pitjem olja?

Zjebani primerki ja, dobri pa ne, oziroma je ta v mejah normale. Jaz imam v avtu ta moment N52B30 motor in po enem mesecu lastništva še nisem dolil olja, prejšnji lastnik je rekel da ga pije cca liter na 10.000 km, bo verjetno kar držalo. Je precej odvisno od človeškega faktorja, kako je bil avto vožen, torej od predhodnih lastnikov. Neke bistvene razlike med M54, N52 in N53 po mojih opažanjih ni, vsaj v konstrukcijskem smislu ne, vsi našteti motorji so premehki, torej je poraba olja odvisna od tega kako se na njih pazi/ne pazi. O porabi olja vprašaj lastnika, če znaš ocenit človeka boš hitro videl ali laže ali govori resnico ko mu večrkat zaporedoma postaviš isto vprašanje in zahtevaš precizen odgovor, se hitro vidi razlika med nekom ki muti in zavija stvari v meglo in med tistim, ki ti da jasen odgovor. Pa po avtu tudi dosti vidiš, če je sedež tak kot da bi se valjar čez peljal bo verjetno motor v enakem stanju, svoje pa pove tudi tester. Te avtomobile se da kar dobro prebrat, ni treba da kupiš mačka v žaklju.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 535
  • Lokacija: Ljubljana

#77

Mal me mika taprav bmwjov atmosferski sestak... nekak mam v planu najkasnej do februarja kupt neki v tem stilu, sploh glede na to da mam velik kratkih relacij.
Sepravi ce te prav razumem jerry 2.5i 2.5l pijejo je ze nasploh veliko olja , 25i 3.0l pa naceloma ne tako zelo veliko oz ce je avto ocuvan 1l/10k km. kaksen je pa drgac motor, je len ali je dovolj 218 konjou za e92, e93?
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 515
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 325i & Touareg CR

#78

Mal me mika taprav bmwjov atmosferski sestak... nekak mam v planu najkasnej do februarja kupt neki v tem stilu, sploh glede na to da mam velik kratkih relacij.
Sepravi ce te prav razumem jerry 2.5i 2.5l pijejo je ze nasploh veliko olja , 25i 3.0l pa naceloma ne tako zelo veliko oz ce je avto ocuvan 1l/10k km. kaksen je pa drgac motor, je len ali je dovolj 218 konjou za e92, e93?

Imaš pa pri N53 neposredni vbrizg, tako da se pri obeh nekaj dogaja. :)


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 408
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#79

kaksen je pa drgac motor, je len ali je dovolj 218 konjou za e92, e93?

Prosim ne sprašujte tega v dobi 20d evforije... vsak atmosferski bencinar rabi obrate, sicer je len.

 

Ti zvrti motor nad 4500 obratov (pa tudi če imaš 18i), pa boš videl, da je dovolj živahen in, to je najbolj pomembno, da ga lahko pelješ, da nisi samo potnik v avtu... če veš, kaj mislim.

 

Kdor tega ne zastopi, naj raje vozi sodobnega dizla in uživa v navoru.

 

Kar se olja tiče, že M40 motorji so rabili redno dolivanje (tedenska kontrola šipke)... tako da poraba olja je pomembna samo, če je res motor v razsulu, kakor je bilo napisano.

 

Dokler pri hladnem zagonu in med samo vožnjo ne kadi plavo, je poraba čisto vseeno kaka je, al 1l na 5kkm al 1l na 3kkm al pa na 10kkm, normalna.

Malo je odvisna tudi od proizvajalca olja in od njegove kvalitete. 

Dokler menjujete olje na 10kkm in med intervalom dolijete tista 2l olja, se za teh 15eur na interval res ne splača delat generalke na motorju za 2k eur...

 

No, vsaj jaz je nebi. Raje ta 2k eur porinem kam drugam.



Urejal LEO37, 13.08.2019, 06:47.

Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • DJ Falco in blackberet uporabnikom je všeč to sporočilo


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 172
  • Lokacija: Slovenija

#80

Prosim ne sprašujte tega v dobi 20d evforije... vsak atmosferski bencinar rabi obrate, sicer je len.

 

Ti zvrti motor nad 4500 obratov (pa tudi če imaš 18i), pa boš videl, da je dovolj živahen in, to je najbolj pomembno, da ga lahko pelješ, da nisi samo potnik v avtu... če veš, kaj mislim.

.

Točno tko

 

Poraba olja pa kot je napisana, o 1L/10.000km lahko bolj kot ne sanjas. Olja pije uporabnikom od 1L/1000- 5000km to je to ne glede 2.5 ali 3.0 sicer so izjeme ampak tukaj igra vloga kako uporabnik dela z motorjem, dirka ali normalno vozi. Pa tudi tisto o 1L/5000km ne vrjamem ker tolk imajo nekateri pri novih motorjih ce beres stare zapise pa tudi to elektronsko odcitavanje olja ni tocno. lahk ti alarm vrze ven za dolitje 1L olja pa vseeno ne pomeni da bos sedaj imel mir 3000km, ker enostavno ni tocno odcitavanje.

 

Skratka 2.5 in 3.0 motor pije olje in bencinar dela na obratih.



Urejal RALLIART, 13.08.2019, 07:49.

Prikaži več možnosti
    • DJ Falco in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo