Skoči na vsebino

 

Poraba olja E91 325i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
101 odgovorov v temi
M5
M5

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 608
  • Lokacija: Ljubljana

#81

Dejansko trpežen motor, moj je imel 310.000km ko sem ga prodal, pa je laufal tiho in umirjeno kot prvi dan, ko sem ga dobil, tudi menjal nisem veliko stvari (kar se tiče motornega sklopa), poraba olja je bila nekje 1L na 3.000 - 4.000, lahko rečem hvala bogu za elektronsko šipko, drugače sem siguren, da bi motor kdaj zalaufla s premalo olja, sploh na daljših vožnjah po Evropi.

 

Edino katalizatorji nastradajo zaradi porabe olje, meni je nekje na 250.000 javilo napako na obeh katalizatorjih hkrati, še vedno je šel normalno čez tehničnega, ampak tista rumena lučka je svetla na armaturi.

 

Kar se tiče vožnje, dokler je bil avto mrzel je bila vožnja mizerna, ko se je segrel in si ga lahko zavrtel, je bilo pa bolje, ni pa to raketa


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Ljubljana

#82

Leo nvm kaj se razburjas, ve kaj pomen atmosferski motor predvsem mi je pa vsec da ni turbine. Vseno glede na to da je 3.0 pa 218konjou more kar lepo vlect ze v nizki obratih za normalno Ce se gre pa terat pa pod 4k rpm je brezveze karkoli to mi je jasno.

Kaj pa glede izbire avtomatik vs rocni. Sam se rajsi nagibam kar rocnemu menjalniku da je bolsi filing avta. Kaksna je pa kaj poraba, glede na to da sm ze dostikrat zasledil da so bmwjevi bencinarji kar varcni glede na moc. Poraba me zanima tko za normalno voznjo(ne zanima me kok je k teras k tm vem da bo 15+).
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#83

N52b30 3.0si 272KM dolijem do 1l na menjavo olja 10.000-15.000km.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 414
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#84

@Donki-kong, saj se ne razburjam, samo taka vprašanja tukaj vedno sprožijo tiste nesmiselne debate o 20d in podobno... pa sem želel to že v kali zatreti :laugh

 

Poraba je pri naši E93 325iA N53B30 okoli 9 do 9,5 litrov (tudi pod 9 je že bila večkrat, merjeno na bencinski, polno-polno), samo gre večinoma za lagano kruzanje, kabriu primerno.

Vsaka hitra etapa na AC se takoj pozna, živahnejša vožnja po regionalkah in prelazih tudi... tam si hitro nad 10 in proti 11.

Coupe se vozi malo drugače in zato dvomim, da gre tam pod 10 litrov.

 

Olje dolijem na cca. 3000 km en liter, od kontrolke do kontrolke. Meni je to čisto ok.

 

Avtomatik je za kruzanje in za normalno vsakodnevno vožnjo... za dinamično vožnjo in kake prelaze je avtomat žalost, tam vedno pogrešam ročnega.



Urejal LEO37, 13.08.2019, 08:35.

Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Ljubljana

#85

@Donki-kong, saj se ne razburjam, samo taka vprašanja tukaj vedno sprožijo tiste nesmiselne debate o 20d in podobno... pa sem želel to že v kali zatreti :laugh
 
Poraba je pri naši E93 325iA N53B30 okoli 9 do 9,5 litrov (tudi pod 9 je že bila večkrat, merjeno na bencinski, polno-polno), samo gre večinoma za lagano kruzanje, kabriu primerno.
Vsaka hitra etapa na AC se takoj pozna, živahnejša vožnja po regionalkah in prelazih tudi... tam si hitro nad 10 in proti 11.
Coupe se vozi malo drugače in zato dvomim, da gre tam pod 10 litrov.
 
Olje dolijem na cca. 3000 km en liter, od kontrolke do kontrolke. Meni je to čisto ok.
 
Avtomatik je za kruzanje in za normalno vsakodnevno vožnjo... za dinamično vožnjo in kake prelaze je avtomat žalost, tam vedno pogrešam ročnega.


Ento me je zanimal iz prve roke informacije :) jah naceloma mi je cabrio zelja, kakor sem gledal so vsi cabrioti hard top ane?
Sepravi ti imas 3000ccmm masino, koliko pa prevozenih, je kaj takega kriticnega na teh masinah? Kako je pa z vzdrzevanjem strehe, predvidevam, da redno ciscenje in mazanje vodil je vse kar je potrebno?
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 414
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#86

E93 imajo vse trdo streho... jaz pazim, da je avto vedno parkiran na ravni površini, da ne matram motorčkov pri odpiranju/zapiranju. Sicer pa ni težav. Tesnila in vse zglobe na koncu sezone namažem, in to je to.

 

Imava jo leto in pol, sedaj ima že 190k... sem zelo zadovoljen :ok

 

@user_x prodaja E93 330i, za katero vem, da jo je tekom njegovega lastništva servisiral izključno Schumi. Po mojem zna biti odličen nakup. Pa še ročni je.



Urejal LEO37, 13.08.2019, 10:28.

Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 422
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#87

Sepravi ce te prav razumem jerry 2.5i 2.5l pijejo je ze nasploh veliko olja , 25i 3.0l pa naceloma ne tako zelo veliko oz ce je avto ocuvan 1l/10k km. kaksen je pa drgac motor, je len ali je dovolj 218 konjou za e92, e93?

Kot že rečeno, ti motorji so izdelani iz dokaj mehkih materialov, vsi in ne samo nekateri. Zaradi tega je poraba olja odvisna bolj ali manj samo od tega kako je lastnik delal z avtom, razen če olje pije na teflonih, tam ni posredi človeški faktor. Ali pa na oddušku oljnega filtra (oljni separator). Nima veze ali je motor M54 ali N52 ali N53, poraba olja je odvisna od zgoraj naštetega. Edina serija motorjev ki je bila odporna proti pitju olja je bila M52TU, te pa že 19 let ne delajo več, bedaki so jo nehali delat ker je bil material za prevleko cilindrov neustrezen za USA trg (preveč žvepla v bencinu), pa so še za evropski trg to ukinili, zato od takrat naprej vsi bencinski bavarci pijejo olje.

 

Kar se lenobe tiče je pa moje stališče znano, če želiš da avto kam gre in da v vožnji uživaš, vzemi 3.0 motor. Vseeno kateri letnik, katera oznaka, važno je edino da je 3 litraš.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 422
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#88

Edino katalizatorji nastradajo zaradi porabe olje, meni je nekje na 250.000 javilo napako na obeh katalizatorjih hkrati, še vedno je šel normalno čez tehničnega, ampak tista rumena lučka je svetla na armaturi.

Ja, katalizatorji so pri teh serijah občutljivi. Ni pa to samo zaradi porabe olja, problem je tudi v tem da dostikrat motor ne dela po vseh cilindrih ker so imeli ti agregati probleme z vžigalnimi tuljavami, N53 tudi z injektorji, oboje vodi do nepravilnega vžiga. Tuljave so sicer smešno poceni (nove se dobi že za 25-30 eur, brezhibne rabljene še ceneje), vseeno pa v praksi med lastniki obstaja ogromno bedakov, ki bodisi motorju ne znajo prisluhnit, bodisi namerno ignorirajo opozorilne znake. Nekateri debili (sorry izrazu, ampak drugače takih kmetavzarjev pač ne morem poimenovat) so se po petih ali štirih cilindrih vozili dlje časa in jasno, posledica je bila najprej odpoved katalizatorja. Zaradi tega pri nakupu teh strojev velja da je treba zelo pazljivo preverit zgodovino vozila in izdelat natančen psihološki profil prodajalca, če ne se lahko zakolješ in si na glavo po nepotrebnem nakoplješ kup stroškov. Jaz sem recimo svojega N52B30 iskal več kot 5 let, v tem času sem šel gledat praktično vse E60 ki so se na trgu pojavile s tem motorjem in videl svašta, res neverjetno kako lahko ljudje razmesarijo avtomobile. Je pa dandanes nakup avta s takim motorjem že lažji kot par let nazaj, cene so zadnje leto po dolgih letih kar precej padle (prej dolgo avta s tem motorjem pod 10.000 eur sploh nisi mogel kupit, najbolj zgonjena jajca so bila po cca 7.000 eur - govorim sicer za E60), pa tudi izbira je večja, tako da je definitivno zdaj čas za nakup.

 

P.S.: Seveda ne namigujem na to da si bil tudi ti kriv za odpoved tvojega katalizatorja, kot rečeno so zelo občutljivi in je bil lahko tudi kak drug razlog (veliko kratkih voženj naprimer, ali pa je v avto kdaj kdo po pomoti natankal osvinčen bencin), poleg tega verjetno nisi bil prvi lastnik, tako da lahko da si avto z napol uničenimi katalizatorji že kupil.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Borut30 je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Ljubljana

#89

Te trije so mi padl v oci:

https://www.avto.net...3: 325Ci Cabrio

https://www.avto.net... serija 3: 325i


https://www.avto.net...serija 3: 325Ci

Te trije so mi recimo da padl v oci, samo dva se ze kar dolgo prodajata, verjetno zaradi cene... glede na to da se glede to kot daily driver mora obvezno bit cabrio v garazi?
Kako je pa pozim pa cabrio a to gre skp al bols da ne(zaradi leda)?
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 572
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 325i & Touareg CR

#90

Na tretjega lahko pozabiš. :) ;) Drugače pa naj bi bil prvi precej dober, jaz bi ga uzel...če bi mi vsaj malo bilo do cabria.
Prikaži več možnosti
    • LEO37 in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Ljubljana

#91

Na tretjega lahko pozabiš. :) ;) Drugače pa naj bi bil prvi precej dober, jaz bi ga uzel...če bi mi vsaj malo bilo do cabria.


A si ga kupil? :)
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 572
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 325i & Touareg CR

#92

A si ga kupil? :)


Recimo, aro sem nakazal in čakam da se lastnik vrne iz tujine in da narediva prepis. :)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 422
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#93

Te trije so mi padl v oci:

https://www.avto.net...3: 325Ci Cabrio

https://www.avto.net... serija 3: 325i


https://www.avto.net...serija 3: 325Ci

Te trije so mi recimo da padl v oci, samo dva se ze kar dolgo prodajata, verjetno zaradi cene... glede na to da se glede to kot daily driver mora obvezno bit cabrio v garazi?
Kako je pa pozim pa cabrio a to gre skp al bols da ne(zaradi leda)?

Prodajajo se dolgo verjetno zato, ker je precej cabrioletov v ponudbi in jih trg toliko ne sprejme. Jaz bi vzel drugega, pri prvem me moti da ima ročni menjalnik, cabriolet mora bit za moje pojme obvezno avtomatik če ni M3, tam pa ravno obratno, imam raje ročnega. Ampak to je stvar okusa. 3.0 motor je tisto kar je must_have, menjalnik konec koncev ni tako pomemben, samo kombinacijo 2.5 + avtomat absolutno in brez izjeme odsvetujem.


Kako je pa pozim pa cabrio a to gre skp al bols da ne(zaradi leda)?

Če ga misliš imet zunaj dobro preveri kako tesni streha, pa da avto ni bil razbit. Če je bil razbit in slabo popravljen tak avto praktično ni uporaben ker se ga niti ne da več zrihtat da bi tesnil, to dobro pazi da se ne nategneš. Drugače ni problema tudi pozimi, samo garaža je obvezna.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Ljubljana

#94

Recimo, aro sem nakazal in čakam da se lastnik vrne iz tujine in da narediva prepis. :)


Lepo, bos povedal kej vec ko nardis par 100km... matr zdle gledam tehnicne podatke pa me je skor s stola vrgl. Cabrio je skor 300kg tezji od coupeja. Cabrio ma 7.6s do 100, coupe pa 6.6s do 100(govorim za 325i).
Pa zanimivost je tut da je rocni menjalnik 0.5s vec do 100, sej ne da bom zdej drku na sekunde samo matr nism vedu da se toliko pozna...

Prodajajo se dolgo verjetno zato, ker je precej cabrioletov v ponudbi in jih trg toliko ne sprejme. Jaz bi vzel drugega, pri prvem me moti da ima ročni menjalnik, cabriolet mora bit za moje pojme obvezno avtomatik če ni M3, tam pa ravno obratno, imam raje ročnega. Ampak to je stvar okusa. 3.0 motor je tisto kar je must_have, menjalnik konec koncev ni tako pomemben, samo kombinacijo 2.5 + avtomat absolutno in brez izjeme odsvetujem.
Če ga misliš imet zunaj dobro preveri kako tesni streha, pa da avto ni bil razbit. Če je bil razbit in slabo popravljen tak avto praktično ni uporaben ker se ga niti ne da več zrihtat da bi tesnil, to dobro pazi da se ne nategneš. Drugače ni problema tudi pozimi, samo garaža je obvezna.


Ma nvm skoraj bolj se nagibam rocnemu, mi je vsec k je atmosferc pa en svoj car ma k saltas. Jah garaza naceloma bo, na snegu sigurn nebo stal... kako je pa z zanesljivostji teh zf6 menjalnikov?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 422
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#95

Lepo, bos povedal kej vec ko nardis par 100km... matr zdle gledam tehnicne podatke pa me je skor s stola vrgl. Cabrio je skor 300kg tezji od coupeja. Cabrio ma 7.6s do 100, coupe pa 6.6s do 100(govorim za 325i).
Pa zanimivost je tut da je rocni menjalnik 0.5s vec do 100, sej ne da bom zdej drku na sekunde samo matr nism vedu da se toliko pozna...

To je tisto kar jaz že cel čas pišem, podatkov na papirju sploh ne gledam ker ponavadi s samim občutkom v praksi nimajo nobene veze, no 300 kg je vseeno adijo pamet. Ja, cabrioleti so bili že od nekdaj krepko težji, zato je že za E36 cabrio veljalo da sploh nima veze kateri motor je notri, za noret ni noben. Ampak 300 kg... OMG WTF LMAO... to pa je cifra, kar ne morem verjet da je sploh realna  :crazy  :crazy  :crazy Pa očitno bo, trda zložljiva streha doda svoje, niso samo ojačitve... svašta.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Ljubljana

#96

To je tisto kar jaz že cel čas pišem, podatkov na papirju sploh ne gledam ker ponavadi s samim občutkom v praksi nimajo nobene veze, no 300 kg je vseeno adijo pamet. Ja, cabrioleti so bili že od nekdaj krepko težji, zato je že za E36 cabrio veljalo da sploh nima veze kateri motor je notri, za noret ni noben. Ampak 300 kg... OMG WTF LMAO... to pa je cifra, kar ne morem verjet da je sploh realna  :crazy  :crazy  :crazy Pa očitno bo, trda zložljiva streha doda svoje, niso samo ojačitve... svašta.


Sicer nisem divjak, sam kdaj pa tut zapase kaksen ovinek hitro odpelat :)
Sej naceloma teh 1600kg ni spet konc sveta, ce ze nic drugega ko je streha zlozena je bolsi oprijem na zadnjih kolesih :-D
Prikaži več možnosti
    • Jerry in LEO37 uporabnikom je všeč to sporočilo


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 662
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i, Smax, e87

#97

Zanimivo recimo e85 vs e86 sta teza in s tem pospeski prakticno enaka. 4 sedi cabriji pa je kr prj vseh modelih (tud tistih s platneno streho) + vsaj ca 200kg.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 422
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#98

Zanimivo recimo e85 vs e86 sta teza in s tem pospeski prakticno enaka. 4 sedi cabriji pa je kr prj vseh modelih (tud tistih s platneno streho) + vsaj ca 200kg.

To je zato ker pri Z4 tista strehca še za pokrit ni, noge bi ti ven gledale če bi jo čez sebe raztegnil  :laugh Trojka je drugo  :ok2


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 414
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#99

Te trije so mi padl v oci:

https://www.avto.net...3: 325Ci Cabrio

https://www.avto.net... serija 3: 325i


https://www.avto.net...serija 3: 325Ci

Te trije so mi recimo da padl v oci, samo dva se ze kar dolgo prodajata, verjetno zaradi cene... glede na to da se glede to kot daily driver mora obvezno bit cabrio v garazi?
Kako je pa pozim pa cabrio a to gre skp al bols da ne(zaradi leda)?

 

 

Na tretjega lahko pozabiš. :) ;) Drugače pa naj bi bil prvi precej dober, jaz bi ga uzel...če bi mi vsaj malo bilo do cabria.

Na prvega tudi... je že prodan.


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Ljubljana

#100

Na prvega tudi... je že prodan.


Zakaj pa ta drugi link negre? Kaj avtomatika noben noce ali je v barvi problem? Ze od 24.2 je na a-netu
Prikaži več možnosti