LP
Moderator
kolega je zdej kupu S6 z V8... lepe vožnje 9l (relacija na morje recimo).. 13 pa povprečje... kar fajn... zvok pa... jeba je imet v8 pa se vozit počas
Urejal Austin Powers, 27.04.2011, 21:56.
#1
TEMA JE BILA ODCEPLJENA ZARADI OFFTOPICA.
LP Moderator kolega je zdej kupu S6 z V8... lepe vožnje 9l (relacija na morje recimo).. 13 pa povprečje... kar fajn... zvok pa... jeba je imet v8 pa se vozit počas Urejal Austin Powers, 27.04.2011, 21:56. |
Prikaži več možnosti
|
#2
Glede porabe in poskočnosti se noben avto iz VAG hiše ne more kosat z BMW-jem.
Pa ne primerjat e-39 540 pa S6. Primerja se E-39 540i pa A6 V8. Potem se htro vidi po čem je špeh. Ali pa recimo 740i in A8.
Why getting mad?.......Get even
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#3
Zadnjič sva se s prijateljem vozila z njegovo 545i E60. Poraba na tempomat pri 80 km/h znaša 7,2 litra.
![]()
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
|
Prikaži več možnosti
|
#4
Prioritete so različne, posamične postavke v tabeli s podatki tudi, da ne omenjam, da je vsak avto zgodba zase. Recimo za mojega V8 D11, l.94: - 4.2, 280KM, 6stopenjski ročni menjalnik, 6.8s do 100km/h, ... - to je zame sprejemljivo - Quattro pogon (2x Torsen), nore zimske zmogljivosti in 80EUR letnega zavarovanja - to je pa tisto, kar zame premakne tehtnico. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#5
Lahko prosim na ZS glede zavarovanja, ker imam sam tudi 94 letnik, če je kakšna možnost.... ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#6
Pomoje bi blo pa kr zanimivo vidt ta dvoboj na poti na vršič. za 330i sem zihr da popapca 540 na taki cesti....
its all about thrill....
|
Prikaži več možnosti
|
#8
Kakšen poseben razlog? Pa pri poskočnosti ne pozabljati na 4x4. Da ne bomo primerjali hrušk in jabolk lp |
Prikaži več možnosti
|
#9
A moram res naštevat? Seveda je poškočnost pač šibka točka pri vagu ampak me ne zanima, ker imajo osmaki 4x4 pač serijsko in primerjam serijske avte.
Vse ostalo, vozne lastnosti katerega koli izdelka iz vag hiše in poraba goriva primerljivih vozil....o tem res ne bi. Od VW-ja ne pričakujem, da bo kaj kmalu na ravni kakega bmw-ja, Audi pa sam priznava, da se trudijo, da bi prišli blizu bmw-ju. Jim fali še kaka dekada. Urejal Pero, 24.04.2011, 15:18.
Why getting mad?.......Get even
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#10
To popolnoma drži. Kar se tiče zmogljivosti in porabe zmogljivejših bencinskih agregatov so BMWjevi motorji za večino znamk enostavno znanstvena fantastika. Trdnih dokazov iz prve roke je vsaj pet - Verbrauch touri od leta 2006 do 2011. Plus ostale stvari, od neusmiljenega trpinčenja drifterjev do dobljenih večine nagrad pri motorjih leta. Vsako leto. Če že primerjamo, V8 s svojimi slabimi 4.87 metra in 1710 kg sovpada z velikostjo serije 5. 540i podobnega letnika: 6.2 do 100 km na uro, končna hitrost okrog 300 km na uro, vrhunska vodljivost in skoraj 1G sile v ovinku. Tudi pri podvozju (natančnost vodenja, materiali, lega) so Ingolstadstki bavarci kar nekaj korakov zadaj, tudi danes. So pa v prednosti na snegu in pri dizelskih agregatih. A kot si rekel, prioritete so različne. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#11
Saj ni kaj skrivat: če je avto dovolj redek, ima redke tehnične rešitve, lahko dobiš status tehnične zapuščine in s tem certifikat, ki ti omogoča 90% popust pri zavarovanju. V8 je prva limuzina visokega razreda s stalnim 4x4. Moj je eden dobrih 1000 izdelanih (redka kombinacija 4.2 motorja in ročnega 6stopenjskega menjalnika je predstavljala samo 5% proizvodnje D11), SLO avto, povrh pa še protokolarno vozilo Državnga zbora z ustrezno dokumentacijo in predelavami, kot so nastavki za zastavice, telefon, ... |
Prikaži več možnosti
|
#12
Tudi pri E34 540i se podatki razlikujejo, so pa vrednosti do 100km/h kako desetinko boljše pri BMWju, verjetno na račun približno 100kg razlike v teži v prid lažjega BMWja. Pri Audiju sem bil presenečen nad živahnostjo motorje (pričakoval bolj ameriški značaj), pa tudi lega je daleč od slabe - konec koncev niso zastonj v DTM v letih 1990 in 91 povozili konkurenco v MB190EVO in E30 M3 (bi jih tudi v 92, če ne bi zaradi njih spremenili pravil in jih naredili manj konkurenčne z dodajanjem teže). ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#13
Nisem trdil, da je lega slaba, temveč da se vožnja precej razlikuje. Občutek v Audijih je pač drugačen, za dinamičnega voznika, ki ceni vrhunsko lego za ta avtomobilski segment, prav gotovo slabši, z občutkom slabše stabilnosti in manj natančnega vodenja.
Dober dokaz je tudi to, da se pri Audiju zadnje čase zelo trudijo približati BMWju, predvsem v smislu vozne dinamike in športnih rekvizitov. In jim tudi uspeva. Daljše medosne razdalje, krajši previsi, boljša, a še vedno ne idealna razporeditev teže, itd ... |
Prikaži več možnosti
|
#14
Tako je Pero ! VAG je od Škode in Seat-a do Lamborghini-ja in Bugatti-ja. Na eni strani 1,2 TSI agregat, kot predstavnik družine nizkolitražnih agregatov z odličnim izkoristkom, na drugi strani W16. V obeh primerih je BMW dekado nazaj : trenutno »strašijo« z napovedmi o 1,5 l trivaljniku, avtomobila kot je Veyron BMW najverjetneje ne bo nikoli izdelal. BMW super-športnik je na stopnji napovedi prihoda, VAG z Lamborghini-jem izdeluje že drugo generacijo, obeta se nov, tretji model (Estoque) v paleti. O cenah, ki jih dosegajo z tako prototipi (Sesto Elemento), kot obstoječimi (Veyron) je škoda izgubljat besed – »mokre sanje« BMW-ja, pa spet (vsaj) dekada trdega dela za BMW. Audi ni BMW, ker na račun tehnike (v osnovi sprednji vs zadnji pogon) preprosto ne more bit, prodajne uspešnice (100/A6 npr.) pa govorijo da se anti-BMW lastnosti dobro tržijo, kupcem ustrezajo že več kot 40 let. VW, Škoda .. , je neumno primerjat z BMW, na drugi strani je neumnost BMW primerjat z znamkami Lamborghini, Bugatti. Če bi se dalo karkoli spremenit, po mojem okusu : BMW »občutek na volanu« v Audi-ja in drznost načrtovalcev prihodnosti VAG v BMW. Pri BMW so preveč »familijarni« (lastništvo) in malce svežega vetra v osebi »kalibra« Piëch bi na paleto BMW vozil dodal modele, katere danes zgolj sanjamo. |
Prikaži več možnosti
|
#15
... pozimi vse po vrsti »popapca« Fiat Panda, ![]() .. poleti pa bolj navduši že kakšen Fiat 500 Abarth, po vsej verjetnosti že »navaden«. Še tako dobre zmogljivosti "trojke" oz "petice" na Vršič-u "ubijejo" ovinki oz njihovo nizanje - avto kot je »trojka«, toliko bolj pa »petka« se proti malčku kot je Fiat 500 Abarth izkaže kot (preveč) »okorna krava«. Prednost »krav« se pokaže na nekaterih (redkih) delih z daljšim ravnim/ravnejšim odsekom (na primorski strani npr. med 37 in 38.srpentino oz pri Šupci). |
Prikaži več možnosti
|
#16
Drznost? Se hecaš? DaSilva riše zelo všečne avtomobile, ampak pri Audiju ni napravil nobene pretirane revolucije. Avtomobili so si preveč podobni. Kako si razlagaš dejstvo, da se z zadnjimi modeli na vse pretege trudijo posnemati BMW? Od vozne dinamike, marketinga, tehničnih gizmotov, itd? Zakaj ne nadaljujejo s, po tvojih navedbah, 40 letnim konceptom? Audi je super, ampak za voznika, ki prisega na dinamičnejše atribute, enostavno ni. Nimajo zaman vzdevka "tišlerski vozovi". ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#17
1,2 litrski nizkolitražni vagovi motorčki imajo vse, nimajo pa dober izkoristek.
Glede izkoristka si lahko ogledamo nizkolitražne motorje recimo v Miniju. No tu ne vem kdo je dekado nazaj. Ti motorji so vsi pod taktirko BMW-ja. Mini 1,6 kompresor žre ravno toliko kot polo 1,2 gti. Izkoristek??? O korih sanjah pa kdaj drugič ker če gremo naštevati vse modele iz BMW-jeve hiše vemo, da je VAG gladko popušil. Veyron..........avto je bil v bistvu že narejen, ko ja firmo prevzel VAG, tako se z čistokrvnim njihovim izdelkom VG ne more in ne sme kititi. Ni pa to tudi v tej temi za primerjat kot si napisal. Seveda ima tudi VAG - (Audi) že 40 let svoje kupce, vendar jih ima tudi Dacia. O prodajnih številkah, in prodanih modelih ne bi, ker tu pač BMW močno prednjači, ker VAG manjka zelo pomemben tržni delež. Severna amerika. Če pa primerajam recimo pospeške enega lambota in bmw 135, ....lambo ima v tem primeru zelo mokre sanje ![]() ![]() Cena je pa seveda..........razlika v ceni in preformansu govori v prid enki. Enako bi potem trdil za Rols Royce-a.......tu so potem vsi, ampak čisto vsi vagi kako dekado ali 2 nazaj. In zopet smo na začetku kroga ![]() Glede W8 passata......primerljiv avto je 540i E-39....in roko na srce, pasatkovič mu ne more ukrasti salame s kruha.
Why getting mad?.......Get even
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#18
Ti pa spet kar nekaj na pamet.
1. Polo 1.2 GTI ne obstaja. 2. Če si imel v mislih Polo 1.2 TSI, potem pri enaki vožnji popije med liter in pol do dva litra manj kot 1.6 Turbo BMW/PSA motor v MINI-ju. Vem, da si omenil 1.6 kompresor, ampak ta je že zgodovina in tudi dvomim, da bi pri BMW/MINI naredili korak nazaj v izkoristku motorja. Zgornji odstavek sem napisal kot lastnik obeh takšnih avtov, da se ne boš spet preveč vsajal. ![]() Urejal Matejd7, 25.04.2011, 09:11. |
Prikaži več možnosti
|
#19
Res je, polo TSI ne GTI, 1,4 je GTI ![]() Ja sem nalašč omenil kompresor. Zakaj je pa že zgodovina? Je zastarel? liter pa pol manj do 2........dram on. Tudi enega lastnika WV-ja ne poznam, tudi enega ne, ni važno bencinar ali pa diesel, ki nebi svoja jajca hvalil, se praktično vozi s tremi decilitri goriva na 100, pri tem leti 200 stalno in praktično ne bi imel drugega. Res je, ko enkrat toliko vložiš samo za ta velik servis, da o okvarah ne govorim, mi je popolnoma jasno, da ga nočeš prodati. Toliko o vsajajnju ![]() Da pa si "lastiš" (recimo da pogojno verjamem) oba modela, me pa čudi, da si resen pri takih izjavah. Verjetno polota šparaš, ker niti ni tvoj, miniju daš pa vedeti kdo je šef. Potem verjamem, da ti mini turbo požre kake 2 litra več. Vendar pa bi potem tudi rekel.......1,2 tsi in turbo mini nista primerljiva avta pa vseeno potem požre samo 2 litra več? ![]() ![]() Kul.....od sedaj naprej je polo 1,2 tsi moj sanjski avto. Napredna tehnika. Gusast motor, 8 ventilov, turbina.........vsa ta nam neznana nova tehnika vpeta v 1200 kg avto.......napredek tak, da bom morda premislil in si kupil kar 2 prekrasna primerka. Pa to žre 3 litre, poden gas. ![]()
Why getting mad?.......Get even
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#20
.. priporočam bolj pozorno branje !
Ne govorim o drznosti oblike, oblikovnih potez .. ampak o modelih. In če hočeš narediti Veyron-a, paleto vozil Lamborghini .. so »tišlarska« vozila »nujno zlo«. Da Silva naredi mimogrede revolucionarno drugačnega Golf-a, Golf-a drugačnih, drznih oblikovnih potez, vendar ima pri tem »zvezane roke« z tradicijo oblikovne evolucije, ki se odlično trži. Da Silva ima najverjetneje takšno možnost »prostih rok«, v primeru, da VAG-u uspe kupit Alfo. Ne gre dvomit, da bomo v primeru takega scenarija govorili o »ant-VAG« obliki. Posnemanje je bilo v 40 letih zelo različno - prvi Audi npr., sredi 60' je bil praktično Mercedes - opuščen projekt baby Mercedesa. ![]() |
Prikaži več možnosti
|