Skoči na vsebino

 

VAG peskovnik

* * * - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
3159 odgovorov v temi
Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 59 937
  • Starost: 43
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#3141

Tudi bencinarji bodo dobili v bliznji prihodnosti DPF filtre...

Samo turbo bencinarji. Ker problem izpusta trdih delcev je predvsem pri turbo motorjih.


Objavljena slika
*** Danes je težko bit budala! Konkurenca je velika, pa še dokazovati se moraš večkrat na dan! ***
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 394
  • Starost: 31
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#3142

Kolk ti je pa kurla enka. a mogoč 4 litre pri 153km/h? No če ti je tolk kurla ti ne verjamem :)  Sicer je pa enka zlo majhen avtomobilček in tam je sploh nek dizel brezveze. Ne rečem za kakšna kakšna težka vozila. 
Npr, BMW serija 320i vožen večinoma na relacije s tempomatom na 150km/h z tu in tam(ob priliki) pospeševanji tja do 5.500 obratov ima povprečno porabo od 7.7-8.2L ne vem pa koliko bi imel enak dizel, vem samo to da dizel je dizel in nad 150.000km se začnejo težave in ravno taka vozila v povprečju radi kupujemo Slovenci. Potem so pa težave in je jok in stok  :)


Jst ne bom pisal o moji porabi, ker se hitro posplosuje.
Zato sem napisal da po GPS 153km/h ima dizel na relaciji ib upostevanju da je primerljiv vsaj 2 litra razlike v porabi.

Sodobni turbo bencinci so varcni, se strinjam. Ampak vse dokler se jih ne priganja. Zal sodobni dizli niso iz papirja in do 150kkm ne sme biti popravil, ce se vozi na relacije- kar je pa itak pogoj da se dizla sploh kupi.

Je pa res, kar vidim pri tasci- da ob umirjeni voznji in dnevni relaciji 2x20km s turbobencincem enakih konjev kot dizlom dosega v sportsvanu zelo podobno primerjavo. Koliko pa bo tezav z 1.2TSI motorjem napram 1.6tdi pa ne vem niti jo ne zanima, ker ko bo stvar izven garancije se bo nekdo drug ukvarjal s tem. Racunica je bila zaradi razlike v ceni- katero s porabo nikoli nebi prinesel not. Ampak zenska nikoli ne vozi 120+. Poleg tega pa ima TSI zelo dolge prestave- v 4. Gre 190 in je pri 130 v sesti popolnoma enakovreden dizlu po glasnosti.
Prikaži več možnosti


Mishko
Mishko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 967
  • Starost: 30
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E39

#3143

Tudi bencinarji bodo dobili v bliznji prihodnosti DPF filtre...

Bencinarji bodo dobili DieselParticleFilter?  :)


Vegetables are living creatures too, they're just easier to catch!
I didn't fight my way to the top of the food chain to be a vegetarian.
Vegetarian - that's an old Indian word meaning lousy hunter.
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 394
  • Starost: 31
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#3144

Cim pa turbo bencinca, sploh manjse kubature dobi v roko bolj dinamicrn voznik poraba strmoglavi navzgor :)
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 616
  • Starost: 38
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#3145

A po novem tiste, ki ne znajo izkoristit navora motorja imenujemo dinamični vozniki? Zakaj preganjat turbo bencinarja v redeče polje, če sledi prometu z dizelskimi obrati? A smo vsak dan na pisti?

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 59 937
  • Starost: 43
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#3146

Bencinarji bodo dobili DieselParticleFilter?  :)

Mišljeno je bilo za filter trdih delcev...

 

Volkswagen bo bencinarjem začel nameščati filter trdih delcev

 

http://siol.net/avto...h-delcev-423478


Objavljena slika
*** Danes je težko bit budala! Konkurenca je velika, pa še dokazovati se moraš večkrat na dan! ***
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 50 868
  • Starost: 38
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#3147

Cim pa turbo bencinca, sploh manjse kubature dobi v roko bolj dinamicrn voznik poraba strmoglavi navzgor :)


Kaj pa je to dinamičen voznik? Naš službeni 1.2 TSI pokuri nekje 6 litrov, vozi se ga pa tam okoli 150 na AC ponavadi in ima kar nekaj mestnih voženj.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


corvette
corvette

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 230
  • Lokacija:  
  • Avtomobil:  

#3148

Dinamični vozniki se delijo na dve podvrsti, obema je skupno to, da vozijo binarno - ali podngas ali bremza:

- prva skupina to počne v mestu pred semaforji

- tadruga na zavitih magistralkah, po ravnini se ne pustijo prehiteti, v ovinke gredo počasi in varno

 

Izjemoma naletiš tudi na presek omenjenih podvrst, kar pa je približno tako redek pojav kot voznik, za katerim je na prazni cesti užitek voziti oz. ga celo ne dohajaš.

 

:ok2

 


Prikaži več možnosti
    • ily je všeč


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 394
  • Starost: 31
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#3149

Kaj pa je to dinamičen voznik? Naš službeni 1.2 TSI pokuri nekje 6 litrov, vozi se ga pa tam okoli 150 na AC ponavadi in ima kar nekaj mestnih voženj.


Ce se peljem na relaciji po prazni AC vec kot 500km po lepem soncnem vremenu imas lahko povprecje 100, 120, 140 itd.
Pri povprecju nad 110 (ampak povprecju!) se ta krivulja zacne strmi obracati. Sploh ce je avto podhranjen, kar za visoko povprecno hitrost je vsak avto ki ima manj kot 200ps na 1550kg.. konkretno je odstopanje pri sportsvanu taka, da je razlika med rahlo nogo na relaciji in hitro avtocestno voznjo ogromna. Precej vecja kot pri kaksnem dovolj mocnem dizlu.

Lahko seveda najdete 100 in eno razlago o dinamicnemu vozniku, jst napisem kako je realno. Ce bi bil imaginaren bi rekel, da se moj kolega vozi z mapirano 335d z enako porabo kot marsikater atmosferc pri 150 ;)
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 616
  • Starost: 38
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#3150

Jerch, za povprečje nad 100km/h je treba pa že pošteno priganjat, razen če nimaš povsem prazne ceste... Kar pa je zelo redko. Sem velikokrat delal razdalje med 500 in 1000km, pa so se večinoma vrtela povprečja med 90 in 100km/h. S tem da so bile po navadi poti 99% na AC.

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


U2ros
U2ros

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 38
  • Starost: 32
  • Lokacija: Radovljica
  • Avtomobil: Škoda Superb

#3151

Ja mel sem S500 w221. Top avto, sam ni poceni za met. Povprečna poraba 14 je daleč najmanjši strošek :) Če hočeš met poštimanege tako kot se spodobi je to lahko hitro par jurčkov na leto.


Sem mel GL, in sem pridno investiral v airmatic, tako da nekaj na to temo vem ;>
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 781
  • Lokacija: Ljubljana

#3152

Pol ti je vse jasno :-)
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 59 937
  • Starost: 43
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#3153

Ce se peljem na relaciji po prazni AC vec kot 500km po lepem soncnem vremenu imas lahko povprecje 100, 120, 140 itd.
Pri povprecju nad 110 (ampak povprecju!) se ta krivulja zacne strmi obracati. Sploh ce je avto podhranjen, kar za visoko povprecno hitrost je vsak avto ki ima manj kot 200ps na 1550kg.. konkretno je odstopanje pri sportsvanu taka, da je razlika med rahlo nogo na relaciji in hitro avtocestno voznjo ogromna. Precej vecja kot pri kaksnem dovolj mocnem dizlu.

Lahko seveda najdete 100 in eno razlago o dinamicnemu vozniku, jst napisem kako je realno. Ce bi bil imaginaren bi rekel, da se moj kolega vozi z mapirano 335d z enako porabo kot marsikater atmosferc pri 150 ;)

Dinamičen voznik je tudi tako relativen pojem kot veselje v vožnji ali katera babnca je lepa ... vsak ima svoj pogled na to...

 

Te povprečne hitrosti je težko doseči na dolgih relacijah in tudi hitrosti, ki jih dosegaš vmes so potem visoke, zato tudi poraba poskoči. Ker vsak postanek ali zastoj ti povprečje totalno ubije in ti so vedno na daljši relaciji. Jst sem med Berlinom in LJ dosegel cca. 100 km/h povprečje, pa sem po celi Nemčiji in SLO precej gnal avto, samo vmes parkrat tankat, wc, pa en daljši zastoj in večerja, ker pač v 10 urah rabiš tudi kaj pojest in popit.



Urejal Rottie, 24.03.2017, 14:24.

Objavljena slika
*** Danes je težko bit budala! Konkurenca je velika, pa še dokazovati se moraš večkrat na dan! ***
Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 817
  • Starost: 38
  • Lokacija: Ljubljana

#3154

1.2 tsi gre komot na 10-11l/100km na tank goriva in se zmeraj nisi najhitrejsi na cesti. Povprecno cijazenje in delanje pajcevin na cilindrih pa prides na 6l po BC.


Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 394
  • Starost: 31
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#3155

Dinamičen voznik je tudi tako relativen pojem kot veselje v vožnji ali katera babnca je lepa ... vsak ima svoj pogled na to...
 
Te povprečne hitrosti je težko doseči na dolgih relacijah in tudi hitrosti, ki jih dosegaš vmes so potem visoke, zato tudi poraba poskoči. Ker vsak postanek ali zastoj ti povprečje totalno ubije in ti so vedno na daljši relaciji. Jst sem med Berlinom in LJ dosegel cca. 100 km/h povprečje, pa sem po celi Nemčiji in SLO precej gnal avto, samo vmes parkrat tankat, wc, pa en daljši zastoj in večerja, ker pač v 10 urah rabiš tudi kaj pojest in popit.


Dobr rottie. Kosila in tankanja pa res ne stejem.
Povprecno gledam po board computerju.
Danes zvecer grem v Basel.
Po velem tednu dela je najboljse da vozi 100 celo pot na tempomat in zaspim :)
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 59 937
  • Starost: 43
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#3156

Ja, to pa ja. Po BC je dobro povprečje, če ni zastojev, lahko naredit.

 

Polovica poti do Basela ti ne uide vozit več ali manj 100 (A, CH). Tam od Munchena do Lindaua pa zna bit, da boš lahko pognal, če niso kaj spreminjali omejitev zadnje čase, ker je velik del neomejeno... sj par let nazaj, ko sem se nazadnje tam peljal, je bilo... Predvidevam, da boš šel čez Nemčijo, ker je najbolj smiselno.



Urejal Rottie, 24.03.2017, 14:35.

Objavljena slika
*** Danes je težko bit budala! Konkurenca je velika, pa še dokazovati se moraš večkrat na dan! ***
Prikaži več možnosti


ovseni_kosmiči
ovseni_kosmiči
  • Uporabnik
  • Sporočil: 704
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#3157

Kak pa se kaj novi q7 obnese? Menda je zelo udoben. Kdo ze probal?

 

Tisti ki išče kompromis med udobjem in športnostjo kupi karavana ali limuzino z adaptivnim podvozjem. Suv ni in nikoli ne bo vozilo s katerim bi lahko užival v  vožnji tako kot z limuzino ali kupejem. Tepe ga visoko težišče in velika teža in preko zakonov fizike ne more nihče.

Kupijo razni bogataši "športnega" suva in potem mislijo da je to športen avto za ovinke, pa se še profesionalnim testnim voznikom dogaja to:

 

Zanimivi so komentarji pod videom...



Urejal ovseni_kosmiči, Včeraj, 14:54.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 781
  • Lokacija: Ljubljana

#3158

Zakaj bogatasi? Q7 stane tok kot a6... in x5 stane enako kot petka karavan....
Prikaži več možnosti


Nos
Nos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 818
  • Starost: 34
  • Lokacija: jenrejtneŠ
  • Avtomobil: Saab 9-3 TTiD Hirsch

#3159

Samo turbo bencinarji. Ker problem izpusta trdih delcev je predvsem pri turbo motorjih.

 

Atmosferce dajejo uglavnem samo še v avte, ki stanejo toliko kot malo boljše kolo ali pa v take, ki stanejo kot bajte.


hhPTBZw.jpg

Prikaži več možnosti


ovseni_kosmiči
ovseni_kosmiči
  • Uporabnik
  • Sporočil: 704
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#3160

Zakaj bogatasi? Q7 stane tok kot a6... in x5 stane enako kot petka karavan....

Ko sem napisal "športnega" terenca sem mislil razne SQ7, razne Range Roverje, navite Jeepe in podobne velike krave. Športni terenci so malo nižje pri tleh ampak lahko še potem sploh govorimo o terencu? Najverjetneje ne in vsaka bmw f30 ali g30 se bo čez ovinke lepše peljala kot razni "našpiceni" suvi. Razni stelviji s 505 konji, macani turbo so pa itak kot hatchbacki, s takim avtom še čez robnik težko prideš in tak avto ima s terencem toliko skupnega kot bodybuilder z maratonom.

 Za te "športne" krave kot so Q7 in ostale pa bolj kot je terenec športno naravnan bolj je trdo podvozje, logično. Razen če je adaptive podvozje ali kaj podobnega, samo potem avto spet na teži pridobi.

 

Drugače pa ja, A6 in Q7 ne kupujejo ravno tisti ki imajo plače 2.000€ na mesec ampak 2x ali 3x toliko ali pa še več. To so zame premožni ljudje glede na gaussa in vse ostalo. Toliko kot ti zaslužiš v 2 dnevih, več kot polovico Slovencev ne zasluži v 1 mesecu...



Urejal ovseni_kosmiči, Včeraj, 23:02.

Prikaži več možnosti




3 uporabnikov prebira to temo

1 registriranih uporabnikov, 2 gostov, 0 anonimnih uporabnikov