Skoči na vsebino

 

VAG peskovnik

* * * - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
3377 odgovorov v temi
jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 916
  • Starost: 38
  • Lokacija: Ljubljana

#3361

sestvaljnik bmw se nbenga ni naredil, da ne bi pil olje vec kot vsaka alfa... ce dobro pomislim niti stirivaljnika ne zna dobrega narest


Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 393
  • Starost: 32
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#3362

sestvaljnik bmw se nbenga ni naredil, da ne bi pil olje vec kot vsaka alfa... ce dobro pomislim niti stirivaljnika ne zna dobrega narest

 

čudno jaz z 6 valjniki nisem imel problema z pitjem olja...


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry

    Licence To Sell

  • Uporabnik
  • Sporočil: 56 001
  • Starost: 41
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: ni ga več, šel v kose

#3363

sestvaljnik bmw se nbenga ni naredil, da ne bi pil olje vec kot vsaka alfa... ce dobro pomislim niti stirivaljnika ne zna dobrega narest

Vsak motor pije olje če ga zjebeš, še celo honda VTI ali pa stari mercedes 500, da dam za primer dve najbolj neuničljive mašine (čeprav je ena R4 in druga V8, sta vseeno sinonima za kvaliteto v svojem razredu). Najboljši bmwjevi šestvaljniki nosijo oznake M30, M50, M52TU (če se omejim na non-M verzije) in ti motorji v nezlorabljenem stanju ne pijejo olja. Ne pijejo ga celo če se z njimi ne ravna nežno ko so hladni, pit ga začnejo šele če se nekdo nad njimi brutalno izživlja, ali pa da so bili hudo pregreti. To so najboljši bencinski šestvaljni motorji na svetu, brez konkurence nekoč in danes, tako da tvoja zgornja trditev ni ravno na mestu.


Turbine na motorju so samo način, na katerega ti Bog pove, da nimaš dovolj cilindrov. - Mike Skinner

Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 692
  • Starost: 30
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#3364

sestvaljnik bmw se nbenga ni naredil, da ne bi pil olje vec kot vsaka alfa... ce dobro pomislim niti stirivaljnika ne zna dobrega narest

Ne buč prodajat.

 

328i e46 l 1998 niti kančka olja ni spila na servisni interval. Pa je imel avto cca 280.000km. Pa ga nisem nežno vozil ali pa šparal

318i e46 l 2000 sicer r4 , niti prav tako ni pil olja

540i e39 l 1998 ga je spil kakšen liter na turo, kjer se sem ga tiščal. Je pa res, da je imel avto 500.000km. Pa V8....

M5  e39 ga v času ko sem ga imel ni spil niti deci. Pa ga tudi nisem nevemkaj šparal.

 

Trenutni e46 330d  ga v 12.000km ni še nič olja požrl, pa se bliža 330.000km....

 

 

Kot ti je @Jerry napisal. Če se za avto ne skrbi kot je treba, potem ti bo žrl olje, zivce in evre. :ok

 

Ker smo ravno v vag peskovniku... od moje audi l2004 1,9tdi, ga pa kar popije kak liter ali več na servisni interval. Pa so redni servisi in je avto pri hiši od 70.000km, vedno servisiran na pooblaščencu.


Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 496
  • Starost: 31
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#3365

Po vsem, izjemi sta samo 4 kolesni pogon in 4 valjne mlinčke znajo tudi kar dobro delat, to sta žal edini svetli točki.

Jerry, been there, done that :) nisem ravno enakega mnenja, pa poglejmo zakaj...

ce se da primerjam primerljivo 318d 143km in A4 2.0tdi 143km 2009 recimo.

Najprej sladke:
A4 ima vsaj 100kg vec, bistveno vec prostora za zadaj sedece in bistveno boljse izolirano kabino ter pocutje na dolgih AC turah pri 150 tempomat glede na trojko. Vsekakor je tudi notranjost boljse izdelana (razstavil ze obe, ker sem pri obeh menjal strop, armaturo- tako da to ne pisem kot vecina glede na osebni obcutek). Tukaj nekje pa se zakljuci..
Aja ne, tocno- cisto pozabil, nima ketne- ima jermen :) ki ne poka. Ima pa kompresor klime, ki poka, oz jermenico ki poci. Zdej ce nimas srece je cca enaka moznost kot pri trojki, da ti odnese jermenico pod zobati jermen in le ta preskoci. No ponqvadi samo kaksen zob, tako da priznam- ni veliko moznosti za kabooom kot je to pri N47. Poleg tega ima tudi slabo skonstruiran vztrajnik, ki pri vecini zacne tresti kmalu. Tudi sklopka ni da ima kaj dosti rezerve pri mapiranju.

Zdej pa kisle; s-line sedez z napihljivo oporo nikoli in nikdar ne morem nastavit kot sem si sportne sedeze pri trojki/enki. Ce ze nastavil ni zadostne bocne opore. Volan zatrdi sele pri 120+, tam do 60km/h ni povratnih info in se ti zdi da upravljas trajekt. 2.0tdi niti slucajno ni primerljiv z N47 po porabi, je pa res da nima skoraj nic turbo luknje ze v osnovi in se z mapiranjem spravi do zelo proznega motorja, ki pa nima rad priganjanja. No ima, ampak takrat je poraba gromozanska glede na trojko. Dodatna teza in dimenzija 18" original verjetno tudi vpliva.
Voznja? Khm, na navadnem podvozju ne bom komentiral, na s-line pa... ja dobro je nekdo povzel; lojtrnik. Seveda nos suvereno odnasa, zavore se hitro pregrejejo, podvozje pa ni kos 245-40/18 kaj sele 255-35/19. Pac gume imajo gripa se in se, samo avto nekako niti slucajno ni narejen za kakrsno koli divjo voznjo po ovinkih. Je pa res, da se v trojki nikoli clovek v tezkem nalivu ne sprosti tako zelo kot v A4. Tukaj aquaplaninga prakticno ni. Lahko da so to krive continental, ampak je velika razlika. Tudi gume se obrabljajo enakomerno in je zelo dobrodoslo da se jih lahko menja naprej/nazaj.

Urejal Jerch_, 21.05.2017, 21:43.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry

    Licence To Sell

  • Uporabnik
  • Sporočil: 56 001
  • Starost: 41
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: ni ga več, šel v kose

#3366

Jerry, been there, done that :) nisem ravno enakega mnenja, pa poglejmo zakaj...

ce se da primerjam primerljivo 318d 143km in A4 2.0tdi 143km 2009 recimo.

Najprej sladke:
A4 ima vsaj 100kg vec, bistveno vec prostora za zadaj sedece in bistveno boljse izolirano kabino ter pocutje na dolgih AC turah pri 150 tempomat glede na trojko. Vsekakor je tudi notranjost boljse izdelana (razstavil ze obe, ker sem pri obeh menjal strop, armaturo- tako da to ne pisem kot vecina glede na osebni obcutek). Tukaj nekje pa se zakljuci..
Aja ne, tocno- cisto pozabil, nima ketne- ima jermen :) ki ne poka. Ima pa kompresor klime, ki poka, oz jermenico ki poci. Zdej ce nimas srece je cca enaka moznost kot pri trojki, da ti odnese jermenico pod zobati jermen in le ta preskoci. No ponqvadi samo kaksen zob, tako da priznam- ni veliko moznosti za kabooom kot je to pri N47. Poleg tega ima tudi slabo skonstruiran vztrajnik, ki pri vecini zacne tresti kmalu. Tudi sklopka ni da ima kaj dosti rezerve pri mapiranju.

Zdej pa kisle; s-line sedez z napihljivo oporo nikoli in nikdar ne morem nastavit kot sem si sportne sedeze pri trojki/enki. Ce ze nastavil ni zadostne bocne opore. Volan zatrdi sele pri 120+, tam do 60km/h ni povratnih info in se ti zdi da upravljas trajekt. 2.0tdi niti slucajno ni primerljiv z N47 po porabi, je pa res da nima skoraj nic turbo luknje ze v osnovi in se z mapiranjem spravi do zelo proznega motorja, ki pa nima rad priganjanja. No ima, ampak takrat je poraba gromozanska glede na trojko. Dodatna teza in dimenzija 18" original verjetno tudi vpliva.
Voznja? Khm, na navadnem podvozju ne bom komentiral, na s-line pa... ja dobro je nekdo povzel; lojtrnik. Seveda nos suvereno odnasa, zavore se hitro pregrejejo, podvozje pa ni kos 245-40/18 kaj sele 255-35/19. Pac gume imajo gripa se in se, samo avto nekako niti slucajno ni narejen za kakrsno koli divjo voznjo po ovinkih. Je pa res, da se v trojki nikoli clovek v tezkem nalivu ne sprosti tako zelo kot v A4. Tukaj aquaplaninga prakticno ni. Lahko da so to krive continental, ampak je velika razlika. Tudi gume se obrabljajo enakomerno in je zelo dobrodoslo da se jih lahko menja naprej/nazaj.

Ti gledaš na te zadeve z malenkost drugačnega vidika kot jaz, je pa res to kar praviš in se strinjam z napisanim  :ok


Turbine na motorju so samo način, na katerega ti Bog pove, da nimaš dovolj cilindrov. - Mike Skinner

Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 60 840
  • Starost: 43
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#3367

Ne vem kaj vse tako moti, če motor malo pije olje... ga pač doliješ vsake tolk, pa je. Sj bencin tudi pije, pa se to zdi vsem normalno. :ok2


Važno, da drugače dela in ne crkuje. Raje redno dolivam olje kot pa da je treba ketne ali cel motor menjat vsakih par let. ;)


Objavljena slika
*** Danes je težko bit budala! Konkurenca je velika, pa še dokazovati se moraš večkrat na dan! ***
Prikaži več možnosti


mitja155
mitja155

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 304
  • Starost: 35
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: A4 1.8t q

#3368

Jerry, been there, done that :) nisem ravno enakega mnenja, pa poglejmo zakaj...

ce se da primerjam primerljivo 318d 143km in A4 2.0tdi 143km 2009 recimo.

Najprej sladke:
A4 ima vsaj 100kg vec, bistveno vec prostora za zadaj sedece in bistveno boljse izolirano kabino ter pocutje na dolgih AC turah pri 150 tempomat glede na trojko. Vsekakor je tudi notranjost boljse izdelana (razstavil ze obe, ker sem pri obeh menjal strop, armaturo- tako da to ne pisem kot vecina glede na osebni obcutek). Tukaj nekje pa se zakljuci..
Aja ne, tocno- cisto pozabil, nima ketne- ima jermen :) ki ne poka. Ima pa kompresor klime, ki poka, oz jermenico ki poci. Zdej ce nimas srece je cca enaka moznost kot pri trojki, da ti odnese jermenico pod zobati jermen in le ta preskoci. No ponqvadi samo kaksen zob, tako da priznam- ni veliko moznosti za kabooom kot je to pri N47. Poleg tega ima tudi slabo skonstruiran vztrajnik, ki pri vecini zacne tresti kmalu. Tudi sklopka ni da ima kaj dosti rezerve pri mapiranju.

Zdej pa kisle; s-line sedez z napihljivo oporo nikoli in nikdar ne morem nastavit kot sem si sportne sedeze pri trojki/enki. Ce ze nastavil ni zadostne bocne opore. Volan zatrdi sele pri 120+, tam do 60km/h ni povratnih info in se ti zdi da upravljas trajekt. 2.0tdi niti slucajno ni primerljiv z N47 po porabi, je pa res da nima skoraj nic turbo luknje ze v osnovi in se z mapiranjem spravi do zelo proznega motorja, ki pa nima rad priganjanja. No ima, ampak takrat je poraba gromozanska glede na trojko. Dodatna teza in dimenzija 18" original verjetno tudi vpliva.
Voznja? Khm, na navadnem podvozju ne bom komentiral, na s-line pa... ja dobro je nekdo povzel; lojtrnik. Seveda nos suvereno odnasa, zavore se hitro pregrejejo, podvozje pa ni kos 245-40/18 kaj sele 255-35/19. Pac gume imajo gripa se in se, samo avto nekako niti slucajno ni narejen za kakrsno koli divjo voznjo po ovinkih. Je pa res, da se v trojki nikoli clovek v tezkem nalivu ne sprosti tako zelo kot v A4. Tukaj aquaplaninga prakticno ni. Lahko da so to krive continental, ampak je velika razlika. Tudi gume se obrabljajo enakomerno in je zelo dobrodoslo da se jih lahko menja naprej/nazaj.

Točno to... A4 deluje veliko bolj kompaktno narejen, prostora je mnogo več, pelje se za vsak dan tišje, udobneje... sigurno pa nima D od dinamike e90 modela... volan je iz druzga sveta... servotronic o katerem govoriš je bil dologo časa za doplačilo in je bil da za ate navajene mehkobe 6 in 7 generacije A4  nuja. Poraba 2.0 bvmw motorjev je za a4 znanstvena fantastika. Je pa res, da e90 z osnovnim motorjem ( 115konjskim) zz 18 col ni več pil 5 l ampak raje 6..

 

Pa tiste nesrečne vztrajnike še enkrat ponovim... so bili menjani v tovarniški garanciji oz kulanci.. ne vsi.. mnogo pa.. se pa da priti za sorazmerno normalen denar skozi tudi na pooblaščenem servisu.

 

lp


Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 496
  • Starost: 31
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#3369

Točno to... A4 deluje veliko bolj kompaktno narejen, prostora je mnogo več, pelje se za vsak dan tišje, udobneje... sigurno pa nima D od dinamike e90 modela... volan je iz druzga sveta... servotronic o katerem govoriš je bil dologo časa za doplačilo in je bil da za ate navajene mehkobe 6 in 7 generacije A4  nuja. Poraba 2.0 bvmw motorjev je za a4 znanstvena fantastika. Je pa res, da e90 z osnovnim motorjem ( 115konjskim) zz 18 col ni več pil 5 l ampak raje 6..
 
Pa tiste nesrečne vztrajnike še enkrat ponovim... so bili menjani v tovarniški garanciji oz kulanci.. ne vsi.. mnogo pa.. se pa da priti za sorazmerno normalen denar skozi tudi na pooblaščenem servisu.
 
lp


Je tako.
Jst sem skoraj s stola padel, ko sem po nakupu prebral, da je 2009 prejsnji lastnik dejansko doplacal za ta prokleti volan :) sem mislil ravno obratno, da je bil skrt in je taka pac osnova..

Sem pa pozabil se eno stvar. Najbolj osnovno ozvocenje igra zaradi dobre postavitve boljse kot najdrazje v e90.
Pa izolacija je tudi vrhunska vsepovsot. Ze ko odpiras zadaj predale ali predal pred sovoznikom stran ti je jasno zakaj je avto tako tih. Tudi prestavna razmirja so kot nalasc za voznjo po AC. Samo nevem- zakaj tako velik razkorak na pram e90 v vozni dinamiki.

Kakorkoli, Jerry pri a4 je smiseln nakup le 3.0tdi+quattro. Ali pa 2.0tdi 170km+ quattro. Pozabit na dinamiko in vozit 225-50/17 na anvadnem ali sport podvozju, nikakor pa s-line.
Prikaži več možnosti


ovseni_kosmiči
ovseni_kosmiči
  • Uporabnik
  • Sporočil: 978
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW 2.0, 1/2 3.0

#3370

@Jerch kolk konjev pa maš na tem a4 karavanu, pa kolk je sploh težek ta avto? A tistga poziva od Audija za "nadgradnjo" programske opreme si se udeležil al boš kr tko pustu kot maš?
Prikaži več možnosti


mitja155
mitja155

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 304
  • Starost: 35
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: A4 1.8t q

#3371

3.0 tdi a4 z ročnim... to bi bilo super :)


Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 496
  • Starost: 31
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#3372

3.0 tdi a4 z ročnim... to bi bilo super :)

Hahha, jap :)

@Jerch kolk konjev pa maš na tem a4 karavanu, pa kolk je sploh težek ta avto? A tistga poziva od Audija za "nadgradnjo" programske opreme si se udeležil al boš kr tko pustu kot maš?

Na zalost samo 170 zaenkrat :(
Downgrade se nisem uredil.. bom moral.
Teza je pa khm. Kar velika, prilagam sliko prometne ;) dodas se 245/255 gume in si s porabo dooosti nad trojko.

3.0 tdi a4 z ročnim... to bi bilo super :)

Hahha, jap :)

Pripete slike za predogled

  • IMG_3262.JPG
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 51 311
  • Starost: 38
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#3373

Uf, to je že teritorij 535d F10ke po teži. :eek
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


mitja155
mitja155

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 304
  • Starost: 35
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: A4 1.8t q

#3374

proemtno je itak brezveze gledat... edini merodajni podatek je knjigca od avta.. tam je zapisano kar je Hans stehtal

 

 

lp


Prikaži več možnosti


Jure24
Jure24

    Big Poppa

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 549
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: ni premium švaba :)

#3375

Imam TT 8n. Kako se rešuje prehod iz 5x100 na 5x112? Z distančniki ali je potreben kakšen bolj drastičen poseg? Opažam, da je izbira platišč z luknjami 5x100 dokaj uboga, očitno ni veliko vozil VAG grupe imelo takšnih lukenj...

 

Mitja, si na A4 imel kdaj težavo s komfort modulom? Iščem nadomestnega za mamin A4, ker je bil v stiku z vodo (očitno serijski problem na B6) in sedaj ne deluje pomik stekel na nobenih vratih, ne s stikalom, ne na daljinca in ne s ključem v vratih.



Urejal Jure24, danes, 15:10.

Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 452
  • Starost: 32
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#3376

Pri A4 quattro doda nekih 100 kg ;)
Prikaži več možnosti


mitja155
mitja155

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 304
  • Starost: 35
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: A4 1.8t q

#3377

Imam TT 8n. Kako se rešuje prehod iz 5x100 na 5x112? Z distančniki ali je potreben kakšen bolj drastičen poseg? Opažam, da je izbira platišč z luknjami 5x100 dokaj uboga, očitno ni veliko vozil VAG grupe imelo takšnih lukenj...

 

Mitja, si na A4 imel kdaj težavo s komfort modulom? Iščem nadomestnega za mamin A4, ker je bil v stiku z vodo (očitno serijski problem na B6) in sedaj ne deluje pomik stekel na nobenih vratih, ne s stikalom, ne na daljinca in ne s ključem v vratih.

ni nujno da je modul... v večini primerov so kabli med vrati in karoserijo... tam dobesedno razpadejo

 

če je pa modul šel žvižgat rakom, potem pa defenitivno drug modul... teh je kot listja in blata :) .. samo številko si dol prepiši in gas po drugega


Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 496
  • Starost: 31
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#3378

Pri A4 quattro doda nekih 100 kg ;)


125 ;)
Prikaži več možnosti




1 uporabnikov prebira to temo

0 registriranih uporabnikov, 1 gostov, 0 anonimnih uporabnikov