Skoči na vsebino

 

VAG peskovnik

* * * - - 13 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
13075 odgovorov v temi
Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 17 434
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#21

...Tudi enega lastnika WV-ja ne poznam, tudi enega ne, ni važno bencinar ali pa diesel, ki nebi svoja jajca hvalil...

Moj šef:ok Ampak naslednji bo spet VW, samo, da bo bencinar:hihi :napaka
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


Tattoo
Tattoo

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 640
  • Lokacija: Circuit de la Sarthe
  • Avtomobil: R5

#22

Veyron..........avto je bil v bistvu že narejen, ko ja firmo prevzel VAG, tako se z čistokrvnim njihovim izdelkom VAG ne more in ne sme kititi.

Spet govoriš kar nekaj na pamet?! :crazy
"There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games!" - Ernest Hemingway
Prikaži več možnosti


DOKTOR
DOKTOR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 782
  • Lokacija: Nova Gorica

#23

1,2 litrski nizkolitražni vagovi motorčki imajo vse, nimajo pa dober izkoristek.
Glede izkoristka si lahko ogledamo nizkolitražne motorje recimo v Miniju. No tu ne vem kdo je dekado nazaj. Ti motorji so vsi pod taktirko BMW-ja.
Mini 1,6 kompresor žre ravno toliko kot polo 1,2 gti. Izkoristek???

O korih sanjah pa kdaj drugič ker če gremo naštevati vse modele iz BMW-jeve hiše vemo, da je VAG gladko popušil. Veyron..........avto je bil v bistvu že narejen, ko ja firmo prevzel VAG, tako se z čistokrvnim njihovim izdelkom VG ne more in ne sme kititi.
Ni pa to tudi v tej temi za primerjat kot si napisal.

Seveda ima tudi VAG - (Audi) že 40 let svoje kupce, vendar jih ima tudi Dacia.
O prodajnih številkah, in prodanih modelih ne bi, ker tu pač BMW močno prednjači, ker VAG manjka zelo pomemben tržni delež. Severna amerika.

Če pa primerajam recimo pospeške enega lambota in bmw 135, ....lambo ima v tem primeru zelo mokre sanje :-D :-D
Cena je pa seveda..........razlika v ceni in preformansu govori v prid enki.
Enako bi potem trdil za Rols Royce-a.......tu so potem vsi, ampak čisto vsi vagi kako dekado ali 2 nazaj. In zopet smo na začetku kroga :-D

Glede W8 passata......primerljiv avto je 540i E-39....in roko na srce, pasatkovič mu ne more ukrasti salame s kruha.


– o Mini-ju ti je že @Matejd7 dovolj povedal, BMW kot ti imenuješ taktirka je joint venture BMW-Chrysler. Danes podobno BMW sodeluje z PSA.

- tisto kar je »dišalo« po »Veyron-u« v »pre-VAG« obdobju so bile skice, ideje in prototipi, razvoj do današnjih top zmogljivosti v svetu avtomobilizma sodi v kasnejše, »VAG« obodbje. Razvoj Veyron-a je delo pod katerega sodi podpis "by VAG". V začetku 90' so mimogrede znamko nameravali obuditi z cenovno dostopnim 1,3 l coupe-jem. V pre-VAG obdobju je bil to realni "doseg" Bugatti-ja.

- 1,2 TSI – navor 1,8 l atmosferca, ugodni vrtljaji pri visokih hitrostih, poraba 6,6 l v Golf-u - to ni dober izkoristek ? Saj če ne bi bil mehanik bi ti človek še nekako oprostil, razmel ..

- razlika v prodaji - BMW 1,22 mio : Audi 1,09 mio. Najbolje prodajan Nemški avto na Ameriških tleh je VAG - VW Jetta.

- pospeški Lambo : BMW 135 .. Pero si kaj močnega pokadil .. na Nordschleife Lambo pridela časovno razliko, v katerem lahko recimo spiješ kavo
Prikaži več možnosti


Austin Powers
Austin Powers

    sir Captain Slow

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 184
  • Lokacija: Canvey Island, Essex, GB
  • Avtomobil: S54

#24

Lamborghini Murcielago LP640 - 7:40.
BMW 135i - 8:23.
Moraš biti kar hiter, da kavo v tem času spiješ. :-D No, vsaj natakar mora biti... :laugh
LP
Austin
BMW Z3 - simply - purely medicinal. :)
Prikaži več možnosti


DOKTOR
DOKTOR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 782
  • Lokacija: Nova Gorica

#25

Lamborghini Murcielago LP640 - 7:40.
BMW 135i - 8:23.
Moraš biti kar hiter, da kavo v tem času spiješ. :-D No, vsaj natakar mora biti... :laugh
LP
Austin


.. v Nemčiji je kava zadnje kar si želim :laugh

.. zgolj ilustracija dobrih 2 sek. razlike v pospeških
Prikaži več možnosti


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 673
  • Avtomobil: LR Discovery 3

#26

Kako je tema zašla iz nabildanega passata na boj med bmw ena in lambotom? :)

- 1,2 TSI – navor 1,8 l atmosferca, ugodni vrtljaji pri visokih hitrostih, poraba 6,6 l v Golf-u - to ni dober izkoristek ? Saj če ne bi bil mehanik bi ti človek še nekako oprostil, razmel ..


Jaz imam v citroenu navor 3.0 bencinarja pa malenkost višjo porabo. Pa upam stavit, da je moja vožnja precej bolj potratna. Nauk. Vsi citroeni so neprimerno boljši od vseh VW :)
Prikaži več možnosti
    • driv3r_86 je všeč


driv3r_86
driv3r_86

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 105
  • Lokacija: MB
  • Avtomobil: MB

#27

Kako je tema zašla iz nabildanega passata na boj med bmw ena in lambotom? :)



Jaz imam v citroenu navor 3.0 bencinarja pa malenkost višjo porabo. Pa upam stavit, da je moja vožnja precej bolj potratna. Nauk. Vsi citroeni so neprimerno boljši od vseh VW :)


:skrbast
Sicer francoskih avtov nisem nikoli maral, ampak primerjava dveh delovnih konjev v družini; VW Transporter 2.0 TDI (star 8 mesecev - prevoženih 40 000 km, trije izredni servisi) in Citroen Berlingo 1,6 HDI (star leto in pol - prevoženih 130 000 km, nobenega izrednega servisa).
Slučaj? Mogoče, je pa vseeno presenetljivo. :ok2

Urejal driv3r_86, 25.04.2011, 11:36.

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 974
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#28

Ne govorim o drznosti oblike, oblikovnih potez .. ampak o modelih. In če hočeš narediti Veyron-a, paleto vozil Lamborghini .. so »tišlarska« vozila »nujno zlo«.

Da Silva naredi mimogrede revolucionarno drugačnega Golf-a, Golf-a drugačnih, drznih oblikovnih potez, vendar ima pri tem »zvezane roke« z tradicijo oblikovne evolucije, ki se odlično trži.

Da Silva ima najverjetneje takšno možnost »prostih rok«, v primeru, da VAG-u uspe kupit Alfo. Ne gre dvomit, da bomo v primeru takega scenarija govorili o »ant-VAG« obliki.

Dobro, ti si to razlagaš na nek samosvoj način. Dejstvo je, da so vozne lastnosti slabše. O tem ni nobenega dvoma. In da Audi v zadnjih letih skuša slediti BMWju. O tem smo govorili v prejšnjih postih in tega ne moreš zanikati. Oblikovna tradicija? BMWjeve prodajne številke so poskočile ravno zaradi revolucije, ki jo je sprožil Bangle. Toliko o drznosti. Golfi, Veyroni in Lamborghiniji ne sodijo poleg, niti niso direktni konkurenti. Golf je še vedno golf, odličen avto, a še vedno s premalo veselja do vožnje, superšportni oddelki so last VAGa šele zadnjih nekaj let. Dober dobiček na račun široke palete ne more biti merilo, ker potem bi lahko enako trdil za Renaulta, kjer njihovi vsakdanji produkti niso na račun uspehov v F1 prav nič superiornejši.
Prikaži več možnosti


naliM
naliM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 018
  • Lokacija: MB-okolica
  • Avtomobil: OOOO|\X/|*|♞

#29

Fantje brez zamere, a nadevanje plašnic katerekoli znamke zame pomeni le nekaj - primitivizem.
Nobena znamka ni tako dobra, da bi bila absolutno in za vse čase najboljša.
Primer: sem imel 520i Touringa in ko sem peljal kolegovega par let novejšega Mondeota TDDi, ni imel BMW glede vozne dinamike kaj iskat. Tudi recimo primerjava trenutnega Audija S3 s 3 leta novejšim Meganom RS je kot da bi primerjal lubenice in hruške, seveda v korist Megana.
Podobno bi verjetno bilo, če bi iKst primerjal svojega DS3 s čimerkoli trenutno na cesti in bi Citroen izpadel kot absolutni zmagovalec.
Hec je, da od precej ljubiteljev BMWjev poslušam o dinamiki, legi, ... Tu in tam kakšnega BMWja tudi zapeljem in obojega jim ni za oporekati, a da to izkoristiš, moraš biti precej hitro na poti. Koliko vernikov lastnosti dejansko izkoristi do konca, pa je drugo vprašanje. Večina bi čisto normalno shajala z lego Kie Ceed.
Pa da ne bo mislil, da sem zagovornik katerekoli znamke: enostavno vozim tisto, kar se mi glede na potrebe, ceno, zmogljivosti in razpoložljivost najboljša kombinacija (kljub na videz nemški garaži še vedno trdim, da je najboljši avto pri hiši Twingo Turbo :) ).
Prikaži več možnosti
    • Eddy in driv3r_86 uporabnikom je všeč to sporočilo


DOKTOR
DOKTOR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 782
  • Lokacija: Nova Gorica

#30

Dobro, ti si to razlagaš na nek samosvoj način. Dejstvo je, da so vozne lastnosti slabše. O tem ni nobenega dvoma. In da Audi v zadnjih letih skuša slediti BMWju. O tem smo govorili v prejšnjih postih in tega ne moreš zanikati. Oblikovna tradicija? BMWjeve prodajne številke so poskočile ravno zaradi revolucije, ki jo je sprožil Bangle. Toliko o drznosti. Golfi, Veyroni in Lamborghiniji ne sodijo poleg, niti niso direktni konkurenti. Golf je še vedno golf, odličen avto, a še vedno s premalo veselja do vožnje, superšportni oddelki so last VAGa šele zadnjih nekaj let. Dober dobiček na račun široke palete ne more biti merilo, ker potem bi lahko enako trdil za Renaulta, kjer njihovi vsakdanji produkti niso na račun uspehov v F1 prav nič superiornejši.



- jaz govorim o prodajni paleti – ti vztrajš pri obliki ! – pa nikakršna samosvoja razlaga , tudi glede Da Silve, so zgolj gola dejstva – veljalo bi si pogledat njegov opus

- Golf je najbolje prodajan avto v Evropi – ob tem dejstvu je izjava " da ne nudi veselja do vožnje" neumnost.

- Lamborghini, Bugatti – seveda niso primerljivi z Golf-om in podobnimi, vendar če se že nekdo trdi

.. Seveda je poškočnost pač šibka točka pri vagu ampak me ne zanima, ker imajo osmaki 4x4 pač serijsko in primerjam serijske avte.
Vse ostalo, vozne lastnosti katerega koli izdelka iz vag hiše in poraba goriva primerljivih vozil....o tem res ne bi..


.. jih velja omeniti.

- glede posnemanja : Nemški »veliki trije« si konkurirajo že desetletja – da v vsakem obdobju kodo drugega posnema ni nič novega – BMW npr. je sredi 80' moral pohiteti z razvojem 4x4, ker sta ga Mercedes, posebno pa Audi prehitela. Mercedes je lep čas zaostajal v razredu »trojke«, obratno je razred S domena Mercedesa .. itd.

- dober dobiček na račun prodajne palete je dokaz razvoja, prehojene poti, dosežkov – VW je v začetku 60' imel praktično le »hrošča« (če spregledamo type3 + bully .. ), BMW je v istem obdobju koval dobiček z Neue Klasse, začenši z »1500« (če enako spregledamo "700" in ostale). Oba sta gradila prodajno paleto, kaj je kdo dosegel pa menda ni treba omenjat.
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 974
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#31

Fantje brez zamere, a nadevanje plašnic katerekoli znamke zame pomeni le nekaj - primitivizem.
Nobena znamka ni tako dobra, da bi bila absolutno in za vse čase najboljša.
Primer: sem imel 520i Touringa in ko sem peljal kolegovega par let novejšega Mondeota TDDi, ni imel BMW glede vozne dinamike kaj iskat. Tudi recimo primerjava trenutnega Audija S3 s 3 leta novejšim Meganom RS je kot da bi primerjal lubenice in hruške, seveda v korist Megana.

Govorili smo o konkurenci Passata W8 in nekdo je omenil E39 540i. To je konkurenca iz približno enakega obdobja, E34 izhaja iz leta 1988, kar je 15 let pred Mondeom.

Hec je, da od precej ljubiteljev BMWjev poslušam o dinamiki, legi, ... Tu in tam kakšnega BMWja tudi zapeljem in obojega jim ni za oporekati, a da to izkoristiš, moraš biti precej hitro na poti. Koliko vernikov lastnosti dejansko izkoristi do konca, pa je drugo vprašanje. Večina bi čisto normalno shajala z lego Kie Ceed.

Če nekdo želi dinamičen in hiter družinski avto, z zanesljivim bencinskim motorjem in čim nižjo porabo, je ostala nemška konkurenca pač manj ustrezna.

- jaz govorim o prodajni paleti – ti vztrajš pri obliki ! – pa nikakršna samosvoja razlaga , tudi glede Da Silve, so zgolj gola dejstva – veljalo bi si pogledat njegov opus

- Golf je najbolje prodajan avto v Evropi – ob tem dejstvu je izjava " da ne nudi veselja do vožnje" neumnost.

- glede posnemanja : Nemški »veliki trije« si konkurirajo že desetletja – da v vsakem obdobju kodo drugega posnema ni nič novega – BMW npr. je sredi 80' moral pohiteti z razvojem 4x4, ker sta ga Mercedes, posebno pa Audi prehitela. Mercedes je lep čas zaostajal v razredu »trojke«, obratno je razred S domena Mercedesa .. itd.

- dober dobiček na račun prodajne palete je dokaz razvoja, prehojene poti, dosežkov – VW je v začetku 60' imel praktično le »hrošča« (če spregledamo type3 + bully .. ), BMW je v istem obdobju koval dobiček z Neue Klasse, začenši z »1500« (če enako spregledamo "700" in ostale). Oba sta gradila prodajno paleto, kaj je kdo dosegel pa menda ni treba omenjat.

O obliki sem govoril v smislu drznosti, ki je bila omenjena s tvoje strani. Prodajna uspešnost, še enkrat, nima nič opraviti s primerjavo. Tudi Renault in Peugeot imata v veliko državah največji kos pogače, kar pa še ne pomeni, da sta primerljiva z drugimi podobno prodajnimi znamkami. Neumnost je kvečjemu to, da nekdo ne zmore ločiti namembnosti skrbno definiranega segmenta, ki je namenjen določeni ciljni populaciji. In tovrstni skupini je pomembnejše veselje do vožnje kot pa zgolj prevoz od A do B ali pogostost na cestah.

Pri posnemanju sem omenjal osnovni koncept znamke in ne zgolj nekaj tehničnih rešitev. In če je Audi, kot praviš, 40 let izdeloval avtomobile po enakem konceptu, v zadnjih letih pa so filozofijo približali BMWju, je to pač vredno omeniti. In tudi to, da na primer primerljiv 3-litrski bencinski motor od ostalih znamk ob manjši porabi ponuja več.
Prikaži več možnosti


Dark Funeral
Dark Funeral

    Heathen

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29 087
  • Lokacija: N.G.
  • Avtomobil: Ne More Biti Prazno!

#32

Nevem kako lahko rečete, da VAG ima Veyrona, BMW pa nič :confused

VAG ( audi) brez italjanov ima lih toliko kot BMW.

Dejstvo je, da Passat in serja 5 se nemoreta primerjat. Sej pasat je udoben, apak tam se potem ustavi. Pasat W8 je kot Phaeton, sej lahko je super avto, ampak obstaja boljša alternativa, zato jih je pa toliko kolikor jih je.
Prikaži več možnosti


DOKTOR
DOKTOR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 782
  • Lokacija: Nova Gorica

#33

Govorili smo o konkurenci Passata W8 in nekdo je omenil E39 540i. To je konkurenca iz približno enakega obdobja, E34 izhaja iz leta 1988, kar je 15 let pred Mondeom.


O obliki sem govoril v smislu drznosti, ki je bila omenjena s tvoje strani. Prodajna uspešnost, še enkrat, nima nič opraviti s primerjavo. Tudi Renault in Peugeot imata v veliko državah največji kos pogače, kar pa še ne pomeni, da sta primerljiva z drugimi podobno prodajnimi znamkami. Neumnost je kvečjemu to, da nekdo ne zmore ločiti namembnosti skrbno definiranega segmenta, ki je namenjen določeni ciljni populaciji. In tovrstni skupini je pomembnejše veselje do vožnje kot pa zgolj prevoz od A do B ali pogostost na cestah.

Pri posnemanju sem omenjal osnovni koncept znamke in ne zgolj nekaj tehničnih rešitev. In če je Audi, kot praviš, 40 let izdeloval avtomobile po enakem konceptu, v zadnjih letih pa so filozofijo približali BMWju, je to pač vredno omeniti. In tudi to, da na primer primerljiv 3-litrski bencinski motor od ostalih znamk ob manjši porabi ponuja več.


.. še vedno vztrajaš pri obliki ! Jaz sem, če si prosim pogledaš zapisal ..

Če bi se dalo karkoli spremenit, po mojem okusu : BMW »občutek na volanu« v Audi-ja in drznost načrtovalcev prihodnosti VAG v BMW. Pri BMW so preveč »familijarni« (lastništvo) in malce svežega vetra v osebi »kalibra« Piëch bi na paleto BMW vozil dodal modele, katere danes zgolj sanjamo.


.. sledil je odgovor

Drznost? Se hecaš? DaSilva riše zelo všečne avtomobile, ampak pri Audiju ni napravil nobene pretirane revolucije. Avtomobili so si preveč podobni ..


- Passat in E39 nista (bila) konkurenca. V najboljšem primeru je to "trojka", VAG sicer tekmuje z Audi modelom A4/80

- Audi še vedno trži kocept izpred 40 let – v osnovi pogon na sprednja kolesa
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 974
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#34

- Passat in E39 nista (bila) konkurenca. V najboljšem primeru je to "trojka", VAG sicer tekmuje z Audi modelom A4/80

Res je. Primerjan je bil zaradi motorja in podobne moči.

Audi še vedno trži kocept izpred 40 let – v osnovi pogon na sprednja kolesa

In ravno zato sta znamki težje primerljivi.

Mimogrede, nisi navedel, kaj bi Piech dodal? Kaj ima Audi - razen posnemanja koncepta - tako svežega, če praviš, da že 40 let trži isto?
Prikaži več možnosti


DOKTOR
DOKTOR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 782
  • Lokacija: Nova Gorica

#35

Res je. Primerjan je bil zaradi motorja in podobne moči.


In ravno zato sta znamki težje primerljivi.

Mimogrede, nisi navedel, kaj bi Piech dodal? Kaj ima Audi - razen posnemanja koncepta - tako svežega, če praviš, da že 40 let trži isto?


Vpiši v Google ali kakšen drug iskalnik njegovo ime pa primerjaj "stanje" pred in po njegovem vstopu v VAG.
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 974
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#36

Vprašal sem te, kaj bi Piech prispeval k BMW paleti - tako si apeliral malo višje.
Prikaži več možnosti


DOKTOR
DOKTOR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 782
  • Lokacija: Nova Gorica

#37

.. Google - da ne bomo naprej smetili.

... ali pa odpri novo temo, da se tam lahko v miru razpišemo o recimo propadlih konceptih, ki bi jih Piech izpeljal (glede na poteze v konernu VAG z veliko verjetnostjo).
Prikaži več možnosti


mitja155
mitja155

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 856
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: Be eM We

#38

passat in serija 5 nista konkurenta... nista nikoli bila in nikoli ne bosta... bi bila, vendar samo v primeru da Audi zapusti koncern. W8 je ekskluziva tako kot kakšna druga igrača.

Gerchyu se ne morem načuditi da ni prodajalec. Saj bi z takimi rešitvami nemudoma prodal vse avtomobile in jih ne bi bilo potrebno enodnevno registirati in prodati v izvoz.

To da je Audi tekmuje z BMWjem pa ni nič čudnega. Pogledati je potrebno tržne deleže v materini deželi in je stvar kmalu jasna. To da je pa recimo nova A6 dekado za novo 5ko pa lahko trdi samo še zaplankan BMWjaš. Dejstvo je da bo imel BMW vedno za odtenek bolj odzivno vse, saj je njegov slogan jasen. Po drugi strani pa hvaliti na pretege samo eno znamko je spet popolnoma brezveze, saj ima vsaka nekaj kar druga nima. In če smo pri bencinarjih. Novi 3.0 kompresor (vs 35i) je odličen motor, kateri lahko mirno stoji ob boku vsem nagradam iz Munchna ;)

pa ne se kregat... ker je brezveze...

In pa downsizing se je najbolj očitno začel par let nazaj v VAG koncernu in očitno se bo nadaljeval tudi pri BMWju.

in predno boste spet zapeljali na oblike... oblike so plod mnogih predragih raziskav trga in ne samo branja forumov. Vsaka stvar je tam z namenom...
Prikaži več možnosti
    • JaaN je všeč


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 974
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#39

.. Google - da ne bomo naprej smetili.

Aha, zelo argumentirano. Ti si res naporen sogovornik, odgovarjaš selektivno in ko nečesa ne moreš utemeljiti, ljudi pošiljaš googlat. :blah

Gerchyu se ne morem načuditi da ni prodajalec.

Preslaba plača. In preveč stika z ljudmi. :skrbast
Sicer pa, zanimivo, nisi edini s tem mnenjem. :ok2

To da je Audi tekmuje z BMWjem pa ni nič čudnega. Pogledati je potrebno tržne deleže v materini deželi in je stvar kmalu jasna. To da je pa recimo nova A6 dekado za novo 5ko pa lahko trdi samo še zaplankan BMWjaš. Dejstvo je da bo imel BMW vedno za odtenek bolj odzivno vse, saj je njegov slogan jasen. Po drugi strani pa hvaliti na pretege samo eno znamko je spet popolnoma brezveze, saj ima vsaka nekaj kar druga nima. In če smo pri bencinarjih. Novi 3.0 kompresor (vs 35i) je odličen motor, kateri lahko mirno stoji ob boku vsem nagradam iz Munchna ;)

Tako je. S tem, da sem jaz primerjal realne podatke iz prve roke, s katerimi sem v zadnjih 10 letih imel možnost razpolagati, zato o novih motorjih ne morem povedati kaj oprijemljivega. In 10 let nazaj je bila razlika več kot očitna. Ne le za tiste, ki se s sloganom lahko poistovetijo, pač pa za vse, ki so zmožni objektivne presoje.
Prikaži več možnosti


mitja155
mitja155

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 856
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: Be eM We

#40

no ja... pretiravati ni treba... ker do zadnje edicije xdriva, BMW ni ravno vedel kaj bi z 4 pogonom... ;) o dekadah...

Urejal mitja155, 25.04.2011, 16:23.

Prikaži več možnosti
    • Gardener je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.