Moj šef:ok Ampak naslednji bo spet VW, samo, da bo bencinar:hihi...Tudi enega lastnika WV-ja ne poznam, tudi enega ne, ni važno bencinar ali pa diesel, ki nebi svoja jajca hvalil...

#21
Moj šef:ok Ampak naslednji bo spet VW, samo, da bo bencinar:hihi ![]()
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Spet govoriš kar nekaj na pamet?! ![]()
"There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games!" - Ernest Hemingway
|
Prikaži več možnosti
|
#23
– o Mini-ju ti je že @Matejd7 dovolj povedal, BMW kot ti imenuješ taktirka je joint venture BMW-Chrysler. Danes podobno BMW sodeluje z PSA. - tisto kar je »dišalo« po »Veyron-u« v »pre-VAG« obdobju so bile skice, ideje in prototipi, razvoj do današnjih top zmogljivosti v svetu avtomobilizma sodi v kasnejše, »VAG« obodbje. Razvoj Veyron-a je delo pod katerega sodi podpis "by VAG". V začetku 90' so mimogrede znamko nameravali obuditi z cenovno dostopnim 1,3 l coupe-jem. V pre-VAG obdobju je bil to realni "doseg" Bugatti-ja. - 1,2 TSI – navor 1,8 l atmosferca, ugodni vrtljaji pri visokih hitrostih, poraba 6,6 l v Golf-u - to ni dober izkoristek ? Saj če ne bi bil mehanik bi ti človek še nekako oprostil, razmel .. - razlika v prodaji - BMW 1,22 mio : Audi 1,09 mio. Najbolje prodajan Nemški avto na Ameriških tleh je VAG - VW Jetta. - pospeški Lambo : BMW 135 .. Pero si kaj močnega pokadil .. na Nordschleife Lambo pridela časovno razliko, v katerem lahko recimo spiješ kavo |
Prikaži več možnosti
|
#24
Lamborghini Murcielago LP640 - 7:40.
BMW 135i - 8:23. Moraš biti kar hiter, da kavo v tem času spiješ. ![]() ![]() LP Austin
BMW Z3 - simply - purely medicinal.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#25
.. v Nemčiji je kava zadnje kar si želim ![]() .. zgolj ilustracija dobrih 2 sek. razlike v pospeških |
Prikaži več možnosti
|
#26
Kako je tema zašla iz nabildanega passata na boj med bmw ena in lambotom?
![]()
Jaz imam v citroenu navor 3.0 bencinarja pa malenkost višjo porabo. Pa upam stavit, da je moja vožnja precej bolj potratna. Nauk. Vsi citroeni so neprimerno boljši od vseh VW ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#27
![]() Sicer francoskih avtov nisem nikoli maral, ampak primerjava dveh delovnih konjev v družini; VW Transporter 2.0 TDI (star 8 mesecev - prevoženih 40 000 km, trije izredni servisi) in Citroen Berlingo 1,6 HDI (star leto in pol - prevoženih 130 000 km, nobenega izrednega servisa). Slučaj? Mogoče, je pa vseeno presenetljivo. ![]() Urejal driv3r_86, 25.04.2011, 11:36. |
Prikaži več možnosti
|
#28
Dobro, ti si to razlagaš na nek samosvoj način. Dejstvo je, da so vozne lastnosti slabše. O tem ni nobenega dvoma. In da Audi v zadnjih letih skuša slediti BMWju. O tem smo govorili v prejšnjih postih in tega ne moreš zanikati. Oblikovna tradicija? BMWjeve prodajne številke so poskočile ravno zaradi revolucije, ki jo je sprožil Bangle. Toliko o drznosti. Golfi, Veyroni in Lamborghiniji ne sodijo poleg, niti niso direktni konkurenti. Golf je še vedno golf, odličen avto, a še vedno s premalo veselja do vožnje, superšportni oddelki so last VAGa šele zadnjih nekaj let. Dober dobiček na račun široke palete ne more biti merilo, ker potem bi lahko enako trdil za Renaulta, kjer njihovi vsakdanji produkti niso na račun uspehov v F1 prav nič superiornejši. |
Prikaži več možnosti
|
#29
Fantje brez zamere, a nadevanje plašnic katerekoli znamke zame pomeni le nekaj - primitivizem.
Nobena znamka ni tako dobra, da bi bila absolutno in za vse čase najboljša. Primer: sem imel 520i Touringa in ko sem peljal kolegovega par let novejšega Mondeota TDDi, ni imel BMW glede vozne dinamike kaj iskat. Tudi recimo primerjava trenutnega Audija S3 s 3 leta novejšim Meganom RS je kot da bi primerjal lubenice in hruške, seveda v korist Megana. Podobno bi verjetno bilo, če bi iKst primerjal svojega DS3 s čimerkoli trenutno na cesti in bi Citroen izpadel kot absolutni zmagovalec. Hec je, da od precej ljubiteljev BMWjev poslušam o dinamiki, legi, ... Tu in tam kakšnega BMWja tudi zapeljem in obojega jim ni za oporekati, a da to izkoristiš, moraš biti precej hitro na poti. Koliko vernikov lastnosti dejansko izkoristi do konca, pa je drugo vprašanje. Večina bi čisto normalno shajala z lego Kie Ceed. Pa da ne bo mislil, da sem zagovornik katerekoli znamke: enostavno vozim tisto, kar se mi glede na potrebe, ceno, zmogljivosti in razpoložljivost najboljša kombinacija (kljub na videz nemški garaži še vedno trdim, da je najboljši avto pri hiši Twingo Turbo ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#30
- jaz govorim o prodajni paleti – ti vztrajš pri obliki ! – pa nikakršna samosvoja razlaga , tudi glede Da Silve, so zgolj gola dejstva – veljalo bi si pogledat njegov opus - Golf je najbolje prodajan avto v Evropi – ob tem dejstvu je izjava " da ne nudi veselja do vožnje" neumnost. - Lamborghini, Bugatti – seveda niso primerljivi z Golf-om in podobnimi, vendar če se že nekdo trdi
.. jih velja omeniti. - glede posnemanja : Nemški »veliki trije« si konkurirajo že desetletja – da v vsakem obdobju kodo drugega posnema ni nič novega – BMW npr. je sredi 80' moral pohiteti z razvojem 4x4, ker sta ga Mercedes, posebno pa Audi prehitela. Mercedes je lep čas zaostajal v razredu »trojke«, obratno je razred S domena Mercedesa .. itd. - dober dobiček na račun prodajne palete je dokaz razvoja, prehojene poti, dosežkov – VW je v začetku 60' imel praktično le »hrošča« (če spregledamo type3 + bully .. ), BMW je v istem obdobju koval dobiček z Neue Klasse, začenši z »1500« (če enako spregledamo "700" in ostale). Oba sta gradila prodajno paleto, kaj je kdo dosegel pa menda ni treba omenjat. |
Prikaži več možnosti
|
#31
Govorili smo o konkurenci Passata W8 in nekdo je omenil E39 540i. To je konkurenca iz približno enakega obdobja, E34 izhaja iz leta 1988, kar je 15 let pred Mondeom. Če nekdo želi dinamičen in hiter družinski avto, z zanesljivim bencinskim motorjem in čim nižjo porabo, je ostala nemška konkurenca pač manj ustrezna. O obliki sem govoril v smislu drznosti, ki je bila omenjena s tvoje strani. Prodajna uspešnost, še enkrat, nima nič opraviti s primerjavo. Tudi Renault in Peugeot imata v veliko državah največji kos pogače, kar pa še ne pomeni, da sta primerljiva z drugimi podobno prodajnimi znamkami. Neumnost je kvečjemu to, da nekdo ne zmore ločiti namembnosti skrbno definiranega segmenta, ki je namenjen določeni ciljni populaciji. In tovrstni skupini je pomembnejše veselje do vožnje kot pa zgolj prevoz od A do B ali pogostost na cestah. Pri posnemanju sem omenjal osnovni koncept znamke in ne zgolj nekaj tehničnih rešitev. In če je Audi, kot praviš, 40 let izdeloval avtomobile po enakem konceptu, v zadnjih letih pa so filozofijo približali BMWju, je to pač vredno omeniti. In tudi to, da na primer primerljiv 3-litrski bencinski motor od ostalih znamk ob manjši porabi ponuja več. |
Prikaži več možnosti
|
#32
Nevem kako lahko rečete, da VAG ima Veyrona, BMW pa nič
![]() VAG ( audi) brez italjanov ima lih toliko kot BMW. Dejstvo je, da Passat in serja 5 se nemoreta primerjat. Sej pasat je udoben, apak tam se potem ustavi. Pasat W8 je kot Phaeton, sej lahko je super avto, ampak obstaja boljša alternativa, zato jih je pa toliko kolikor jih je. |
Prikaži več možnosti
|
#33
.. še vedno vztrajaš pri obliki ! Jaz sem, če si prosim pogledaš zapisal ..
.. sledil je odgovor
- Passat in E39 nista (bila) konkurenca. V najboljšem primeru je to "trojka", VAG sicer tekmuje z Audi modelom A4/80 - Audi še vedno trži kocept izpred 40 let – v osnovi pogon na sprednja kolesa |
Prikaži več možnosti
|
#34
Res je. Primerjan je bil zaradi motorja in podobne moči. In ravno zato sta znamki težje primerljivi. Mimogrede, nisi navedel, kaj bi Piech dodal? Kaj ima Audi - razen posnemanja koncepta - tako svežega, če praviš, da že 40 let trži isto? |
Prikaži več možnosti
|
#35
Vpiši v Google ali kakšen drug iskalnik njegovo ime pa primerjaj "stanje" pred in po njegovem vstopu v VAG. |
Prikaži več možnosti
|
#36
Vprašal sem te, kaj bi Piech prispeval k BMW paleti - tako si apeliral malo višje.
|
Prikaži več možnosti
|
#37
.. Google - da ne bomo naprej smetili.
... ali pa odpri novo temo, da se tam lahko v miru razpišemo o recimo propadlih konceptih, ki bi jih Piech izpeljal (glede na poteze v konernu VAG z veliko verjetnostjo). |
Prikaži več možnosti
|
#38
passat in serija 5 nista konkurenta... nista nikoli bila in nikoli ne bosta... bi bila, vendar samo v primeru da Audi zapusti koncern. W8 je ekskluziva tako kot kakšna druga igrača.
Gerchyu se ne morem načuditi da ni prodajalec. Saj bi z takimi rešitvami nemudoma prodal vse avtomobile in jih ne bi bilo potrebno enodnevno registirati in prodati v izvoz. To da je Audi tekmuje z BMWjem pa ni nič čudnega. Pogledati je potrebno tržne deleže v materini deželi in je stvar kmalu jasna. To da je pa recimo nova A6 dekado za novo 5ko pa lahko trdi samo še zaplankan BMWjaš. Dejstvo je da bo imel BMW vedno za odtenek bolj odzivno vse, saj je njegov slogan jasen. Po drugi strani pa hvaliti na pretege samo eno znamko je spet popolnoma brezveze, saj ima vsaka nekaj kar druga nima. In če smo pri bencinarjih. Novi 3.0 kompresor (vs 35i) je odličen motor, kateri lahko mirno stoji ob boku vsem nagradam iz Munchna ![]() pa ne se kregat... ker je brezveze... In pa downsizing se je najbolj očitno začel par let nazaj v VAG koncernu in očitno se bo nadaljeval tudi pri BMWju. in predno boste spet zapeljali na oblike... oblike so plod mnogih predragih raziskav trga in ne samo branja forumov. Vsaka stvar je tam z namenom... |
Prikaži več možnosti
|
#39
Aha, zelo argumentirano. Ti si res naporen sogovornik, odgovarjaš selektivno in ko nečesa ne moreš utemeljiti, ljudi pošiljaš googlat. ![]() Preslaba plača. In preveč stika z ljudmi. ![]() Sicer pa, zanimivo, nisi edini s tem mnenjem. ![]() Tako je. S tem, da sem jaz primerjal realne podatke iz prve roke, s katerimi sem v zadnjih 10 letih imel možnost razpolagati, zato o novih motorjih ne morem povedati kaj oprijemljivega. In 10 let nazaj je bila razlika več kot očitna. Ne le za tiste, ki se s sloganom lahko poistovetijo, pač pa za vse, ki so zmožni objektivne presoje. |
Prikaži več možnosti
|
#40
no ja... pretiravati ni treba... ker do zadnje edicije xdriva, BMW ni ravno vedel kaj bi z 4 pogonom...
![]() Urejal mitja155, 25.04.2011, 16:23. |
Prikaži več možnosti
|