Skoči na vsebino

 

VAG peskovnik

* * * - - 4 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
5589 odgovorov v temi
cooper33
cooper33

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: primorska
  • Avtomobil: defender

#81

.. »sanjat pri belem dnevu" res ni treba - downsizing je realnost z odličnimi rezultati !

.. treba si je le, kot praviš ti "nalit čistega vina" in priznat, da BMW na tem področju zaostaja !

BMW 116 rabi 8,79 l/100 km, Golf 1,2 TSI rabi 6,6 l/100 km.

BMW 116i - poraba

VW Golf 1.2 TSI - poraba

.. če je zate 6 l/100 km veliko - kaj je potem slabih 9 l/100 km za avto, ki ima na zadnjih sedežih komaj toliko prostora, kot mestni malčki oz ga najboljši predstavniki malčkov v tem pogledu celo presegajo (BMW "enko") ?

Ne velja zanemarit dejstvo, da 2 l/100 km manjša poraba pri Golf-u 1,2 TSI, pomeni tudi boljše pospeške, boljši navor, pri višjih hitrostih se vrti pri nižjih vrtljajih.

To je relasnost »downsizinga« - BMW jo mora še doseči, VW (+ Fiat in še kdo drug) imajo z njim že lepe izkušnje in pestro paleto agregatov v ponudbi.

4-5 l/100 km – takšno porabo je imel Golf že pred skoraj 20 leti. Legendarni 1,9 TDI. Zmogljivosti, zaloga navor/prožnost je ob tem zadostovala, za boljšo vozno dinamiko kot takratni BMW 316/318. Passat je imel nekoliko večjo porabo, ki pa je bila vseeno, glede na obdobje in družinski avto v prosotrni karavan različici, takrat nedosegljivo ugodna kombinacija ugodne porabe in dobrih zmogljivosti.

.. ščepec dejstev, katerim za začimbo dodamo



.. dober nabor besed, ki jih za zaključek

.. lahko obrnemo – kjer BMW konča, VW komaj začne.

Znamki nista direkt konkurenta, VW pa zaradi tega ni treba zviška gledat.

Dejstva iz vsakdanjika velikokrat pokažejo slabosti premium znamk, so jim v posmeh : velja si pogledat temo "Numero Uno" uporabnika @Azael in njegov Fiat Uno - 3,6 m »velik« avto, ki je pred skoraj 30 leti, ki z vidika prosotrnosti naredi BMW »trojko« za utesnjen avto. Pri Fiat-u je ta tradicija sicer stara že 40 let, saj je takratni Fiat 127 bil podobno »razkošje« za takrtne »utesnjene« BMW-je.

In primerov je še veliko.


lp

imel 3 vwje tudi novega(naredil kar nekaj kilometrov(se vec kilometrov sem jih naredil pri serviserju:)))in lahko mirno recem da vwja ne kupim nikoli vec..seveda to je moje mnenje..no saj ne recem da je slab avto dalec od tega ampak mene je globoko razocarau..
in govorit o utesnjenosti v bmwju se mi zdi brezveze ker to je pac bmw..in mislim da leta 2011 bi lahko vsaka znamka bila sposobna narediti prav vse kar ti lahko nudi konkurenca vendar to ne gre tako..
in recimo da bi vrgel bmw motor 1.6twinturbo z ogromno konji in malo porabo si ga v 3jki ali 5ki ne zelim nikoli..
Prikaži več možnosti


Austin Powers
Austin Powers

    sir Captain Slow

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 14 179
  • Lokacija: Canvey Island, Essex, GB
  • Avtomobil: S54

#82

A ni point downsizinga manjši izpust emisij, nižja poraba?
Če ja, potem mi ni jasno, kaj vam ni jasno.
Da so bavarci sposobni narest stroj z več kot 300 konji in je zmožen v povprečju popit manj kot 9 litrov? V nasprotju z hiper mlinčki, ki porabijo 6,785 litra na 100?
Jebe lud zbunjenog mi pride na misel...priznam. :)
LP
Austin

BMW Z3 - simply - purely medicinal. :)

Prikaži več možnosti


Artist
Artist

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Spodnji Duplek
  • Avtomobil: BMW E61 525D

#83

@doktor, a ima NG višek nesposobnih doktorjev, ki nimajo drugega posla, kot trositi neumnosti:-D Kako lahko pišeš, da je poraba 6l za Pola sprejemljiva, če ima nova petica s 184 konji porabo nižjo???

Neprimerljivo v vsakem trenutku. Mnogo večji, udobnejši, hitrejši avto, pa porabi manj. In potem naenkrat tudi 6l/100 km postane veliko, se ti ne sanja:confused :crazy Zato pišem, da je downsizing lahko vmesna stopnja, nikakor pa ni cilj. Za polo ali A1, pa tudi BMW1 v osnovni izvedbi je lahko cilj poraba 3-4l..., vse ostalo počasi a zanesljivo postaja preveč:ok2

:beer
Edina resnica je, da edine resnice ni!!
Prikaži več možnosti
    • zigi je všeč


DOKTOR
DOKTOR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 782
  • Lokacija: Nova Gorica

#84

@doktor, a ima NG višek nesposobnih doktorjev, ki nimajo drugega posla, kot trositi neumnosti:-D Kako lahko pišeš, da je poraba 6l za Pola sprejemljiva, če ima nova petica s 184 konji porabo nižjo???

Neprimerljivo v vsakem trenutku. Mnogo večji, udobnejši, hitrejši avto, pa porabi manj. In potem naenkrat tudi 6l/100 km postane veliko, se ti ne sanja:confused :crazy Zato pišem, da je downsizing lahko vmesna stopnja, nikakor pa ni cilj. Za polo ali A1, pa tudi BMW1 v osnovni izvedbi je lahko cilj poraba 3-4l..., vse ostalo počasi a zanesljivo postaja preveč:ok2

:beer


.. verjetno edino v Spodnjem Dupleku ne ločite pojma bencinski : dizelski agregat in verjetno je edino v Spodnjem Dupleku 5 več kot 7 .. ali imaš le ti težave z računanjem ?

Polo

BMW

Downsizing je realnost .. je pa verjamem težko razumet, če ne ločiš niti bencinskega od dizelskega goriva/motorja.

Bavarski "stroj" z 300 "konji" mimogrede rabi 11 l - toliko mimogrede "pokuri" konkurenčni izdelek iz Stuttgart-a.

Torej nič posebno novega.
Prikaži več možnosti


hejhoj
hejhoj

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 388
  • Lokacija: petdek zenfa

#85

Kako to misliš da je izmerjeno na 1.2 TSI-ju 118KM???
Kolikor jaz vem in so testiranja pokazala naj bi imel 122KM...deklariranih pa 77KW/105KM..
Malo sem se zanimal glede čipanja ( pri nas v SLO )in pravijo da ga dvignejo zaenkrat na 130KM....in da se zaenkrat s tem programom ne splača, ker pridobiš le 8KM.....potem mi tip razloži, da ima avto na valjarjih 122KM....


Sem ga dal na valje, ker sem se pogovarjal o "chipanju", vendar me je prepricalo isto kot tebe, ze sedaj je cisto dosti navit. Ker ga bi rad imel 10 let in vec. 118KM, ne vem zakaj, verjetno se najde kaksen z vec KM kot tudi kaksen z manj. Tudi jtd dizli se najdejo vse sorte, ker ga tudi vozim. Povecini imajo vsi kaksen KM vec. Vendar nihce tocno dolocenih konjev.
Glede porabe pa takole, pod 5.5l gre 1.2 TSI tezko, pod 6l pa komot po omejitvah. Nad 10l pa tudi ni problemov, ampak sem dobil dosti kazenskih tock lansko leto.
Prikaži več možnosti
    • tommy28 je všeč


Artist
Artist

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Spodnji Duplek
  • Avtomobil: BMW E61 525D

#86

.. verjetno edino v Spodnjem Dupleku ne ločite pojma bencinski : dizelski agregat in verjetno je edino v Spodnjem Dupleku 5 več kot 7 .. ali imaš le ti težave z računanjem ?

Polo

BMW

Downsizing je realnost .. je pa verjamem težko razumet, če ne ločiš niti bencinskega od dizelskega goriva/motorja.

Bavarski "stroj" z 300 "konji" mimogrede rabi 11 l - toliko mimogrede "pokuri" konkurenčni izdelek iz Stuttgart-a.

Torej nič posebno novega.


Ne vem ali si malo ..., ali se delaš malo .... Nikjer nisem napisal, da downsizinga ni, sem pa zapisal, da je s takšnimi rezultati lahko samo vmesna stopnja. Poraba 6 l goriva, ki je dražje od nafte, za mlinček kot je Polo, je enostavno preveč... Če je še danes sprejemljivo, jutri ne bo več. Za vhodne modele zagotovo ne... tam sta cena in poraba glavni faktor za nakup.

Saj tebe kot uporabnika ne zanima, kaj neki imaš za pogon ampak predvsem, kaj dobiš iz pogona. Zato sem tudi napisal, da mora biti cilj ca 3l porabe za vhodne modele.. Bencina ali nafte, vseeno. Cela avtomobilska industrija se trudi, da bi to dosegla, downsizing pa je eden od poizkusov. Že prisoten v preteklosti, a ni uspel. Sedaj poizkušajo z novimi tehnologijami, uspeh ali neuspeh bo odvisen izključno od rezultata.

Če si VW navdušenec, bodi. A vseeno ne kvasi neumnosti samo zato, da nekaj napišeš. Tudi v Nemčiji obstaja izraz "das Auto". In zanimivo, pod tem izrazom se razumejo Porsce, Mercedes, BMW in Audi, kar se nemških proizvajalcev tiče... Takšna je realnost in tega se vsi zavedajo. Ne nazadnje, daleč največ inovacij je prišlo od navedenih firm. Niti ni čudno, saj cene pri njih dovoljujejo rešitve, ki so za ostale (pre)drage.

VW je bil, je in upajmo da tudi bo ostal uspešen proizvajalec solidnih avtov spodnjega ter srednjega razreda. 5 mio vozil, kolikor jih proizvede VW je preveč za premium. Upajmo le, da ne bo Kitajska tudi tu nenadoma preplavila svet s cenenimi in konkurenčnimi vozili...

In na koncu, glede motorjev. Malo preštej nagrade za motorje v zadnjih desetih letih.. In teh ima BMW precej več kot VW. TSI je dober motor, dobil je tudi nagrado. A sem 100% da ima BMW to tehnologijo pod streho, vprašanje je le v kakšni obliki jo bo dajal na trg. Kot sem dejal, tam kjer se VW konča, se po posameznih razredih BMW (pa tudi Audi, Mercedes) komaj začno, tudi cenovno:ok2

:beer
Edina resnica je, da edine resnice ni!!
Prikaži več možnosti


DOKTOR
DOKTOR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 782
  • Lokacija: Nova Gorica

#87

Ne vem ali si malo ..., ali se delaš malo .... Nikjer nisem napisal, da downsizinga ni, sem pa zapisal, da je s takšnimi rezultati lahko samo vmesna stopnja.


Dajmo si naliti čistega vina. Kjer se VW konča, se BMW komaj začne, po razredih. Isto kot za BMW velja tudi za Audi; v novi A6 bo samo en štirivaljni motor. Downsizing pri Audiju??? Zaenkrat še ne, morda jutri. Bodo počakali na rezultat poizkusov pri BMW-ju (4 valjniki). Tako malega avta kot je A1 pa zaenkrat BMW nima..


A3 ima 1.2 tfsi ... A3 je avto ki se z lahkoto tudi po 8 letih obstoja kosa z BMW1.. se pravi downsizing je že... .




Kako lahko pišeš, da je poraba 6l za Pola sprejemljiva, če ima nova petica s 184 konji porabo nižjo???




Predvsem svetujem, da se preden karkoli zapišeš informiraš, ne pa da "na pamet" pišeš neumnosti.

Ko boš to spremenil, lahko začneš druge obtoževat, da "kvasijo neumnosti".
Prikaži več možnosti


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#88

Moje mnenje je zelo kratko. Nanaša se na Audi in BMW. Še enkrat poudarjam, moje mnenje glede na izkušnje (prevozil ogromno Audijev, pa tudi BMWje še vedno precej pogosto vozim)... Naštel bom samo glavne pluse:

BMW:
+ boljša lega praktično v vsakem segmentu od Audija (govorimo o teh zadevah ki velikoserijsko krožijo po cesti, pustmo stat razne RS6 - M5...)
+ bolj odziven volan
+ lep zvok bencinarjev
+ igrivost avtomobilov
+ cenejše vzdrževanje

Audi:
+ bolj kvalitetno izdelani noter
+ boljša ergonomija
+ lepše armaturke
+ boljši sedeži
+ kanček več udobja
+ odlični turbo bencinarji
+ manj popravil, a ko so, so občutno dražja

Ravno včeraj me je en forumaš "nažiral" :laugh, da sem čuden forumaš ker se ne morem odločiti med tema dvema znamkama... Enostavno se ne morem.. Obe sta odlični in mislim da zadnja leta res prednjačita na svetovnem trgu premium vozil, tako da je kakršnokoli opevanje in pljuvanje po drugi znamki nesmisel.

Čisto odvisno od potreb.
Moja izbira:
A1 - Mini (sem ga kucnil zraven) : Mini
A3 - Serija 1 : A3 , če ravno ne maram serije 1 pa priznam da mi je coupe varianta fantastična na pogled saj me spominja na e30.
A4 - Serija 3 : A4 (limo, karavan), dočim coupe bi bila izbira A5, cabrio pa serija 3.
TT - Z4: Z4 v vsakem pogledu.
A6 - Serija 5: Med e60 in 4F raje Audija, z zadnjima modeloma pa raje Bmwja
A8 - Serija 7: Prejšnjo generacijo raje Audija (ki mi je itak lepši kot nova 7 in A8 skupaj), od nove generacije zopet raje BMWja.

Vse ostalo pa je potem v domeni "šuškov".

In ker sem skromen, če bi ravno moral izbrati le en avtomobil iz celotne palete obojih, bi bil to RS3. :)

Urejal Pepsi, 30.04.2011, 19:04.

“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti
    • Pirc je všeč


Austin Powers
Austin Powers

    sir Captain Slow

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 14 179
  • Lokacija: Canvey Island, Essex, GB
  • Avtomobil: S54

#89

Bavarski "stroj" z 300 "konji" mimogrede rabi 11 l - toliko mimogrede "pokuri" konkurenčni izdelek iz Stuttgart-a.

Torej nič posebno novega.



Ne bo držalo. 535i limo, 306 PS, ima deklarirano porabo 8,5l/100 km. No, za moje pojme je to fenomenalen rezultat.
LP
Austin

BMW Z3 - simply - purely medicinal. :)

Prikaži več možnosti


Gajsa
Gajsa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 820
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: F31 316d

#90

Samo kje oni dobijo te porabe mi ni jasno? Tudi 118d LCI naj bi imel 4,5l/100km, v praksi pa ima recimo slabih 6.

My ex BMW's:
E36 320i cabrio, E39 530dAT ///, E46 318i, 323i, 323Ci (2x), 320iT, 325Ci :love , 320d, E81 118d, E90 318d, 325i, E92 320i ///, E91 318d (3x), 320d, E83 2.0dA, F20 118d

Prikaži več možnosti


greee
greee

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 971
  • Lokacija: Izlake
  • Avtomobil: Piksna z kompresorjem

#91

Realno ima verjetno 535 306ks 10-12l porabe
Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 018
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#92

Samo kje oni dobijo te porabe mi ni jasno? Tudi 118d LCI naj bi imel 4,5l/100km, v praksi pa ima recimo slabih 6.


Lepa vožnja na relaciji z hitrostjo od 70 do 100kmh je poraba dosegljiva :ok Na kratkih relacijah, mestni vožnji in hitri vožnji po AC pa sigurno ne.

Odstopanja med realno in izmerjeno porabo so pri novih avtomobilih večja ker novi avto bolj ekonomično delajo z gorivom in ko potreba po moči ni velika zna zelo dobro šparat. Če pa ti konje rabiš jim moraš dat tut kaj "jesti" :ok

Pa glede f10 535i. Kakorkoli obrneš žre 535i z preko 300KM manj kot e39 530i z 232KM. Pomoje kar lep dosežek za 10 let razlike :ok :ok

:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 843
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#93

Realno ima verjetno 535 306ks 10-12l porabe


Hja, kaj pa vem. Meni 3.0i, sicer trojka, spije od cca. 9 do max. 11l, te novejši motorji pa naj bi bili še večji šparovčki, tako da je poraba pod 9 litri povsem mogoča. ;)

BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


jocker
jocker

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 928
  • Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
  • Avtomobil: Audi A5 Cabrio

#94

a to se pogovarjate o normalni vožnji...ali jajčkanju komu bo manj spil...ker te porabe so zelo lepo videt...:ok2 :ok2
Prikaži več možnosti


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 843
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#95

a to se pogovarjate o normalni vožnji...ali jajčkanju komu bo manj spil...ker te porabe so zelo lepo videt...:ok2 :ok2


Normalni vožnji. :ok Najmanjšo porabo sem imel pri umirjeni vožnji na magistralki po omejitvah in sicer 8,7litra (računano na roke) - relacija cca. 100km v eno smer.
Res pa da to ni ravno "freude am fahren". Večina lokalno in medkrajevno, z nekaj vzponi, nekaj AC brez šparanja lahko prileze na okoli 10l, čez enajst (stalno priganjanje, polna na AC/AB) pa težko. :ok2

BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti
    • Gardener je všeč


jocker
jocker

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 928
  • Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
  • Avtomobil: Audi A5 Cabrio

#96

kolk bi pa bilo okvirno če bi ga žgal recimo od semaforja do semaforja...1, 2, 3, prestava...a bi pršla čez 15l....
Prikaži več možnosti


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 843
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#97

kolk bi pa bilo okvirno če bi ga žgal recimo od semaforja do semaforja...1, 2, 3, prestava...a bi pršla čez 15l....


A se zafrkavaš, al kaj? Po moje bi padla na 5,9 ... :laugh :crazy

Resno: ne vem ti povedat, ker takšnih neumnosti ne prakticiram. :P

BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


Gardener
Gardener

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 645
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: F11&M3

#98

Realno ima verjetno 535 306ks 10-12l porabe


:ok

3-je uporabniki.. 60 izpraznjenih tankov..
http://www.spritmoni...35i&powerunit=2

povprečna poraba 535i je 11,3 L


80 uporabnikov...
http://www.spritmoni...330&powerunit=2

330i (e46) poraba 10.5L torej nižja od 535i..

Pri 335i je tudi okoli 11L.

Epilog.. zadnji tehnološki višek bencinskih motorjev pri BMW-ju je bil 3.0i v E46 :ok2
Malo heca, malo zares..
:)


PS: @zigi.. točno tako kot si napisal..! :ok (#95)

Urejal Gardener, 30.04.2011, 22:53.

Prikaži več možnosti


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 843
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#99

:ok

3-je uporabniki.. 60 izpraznjenih tankov..
http://www.spritmoni...35i&powerunit=2

povprečna poraba 535i je 11,3 L

80 uporabnikov...
http://www.spritmoni...330&powerunit=2

330i (e46) poraba 10.5L torej nižja od 535i..

Pri 335i je tudi okoli 11L.

Epilog.. zadnji tehnološki višek bencinskih motorjev pri BMW-ju je bil 3.0i v E46 :ok2
Malo heca, malo zares..
:)


PS: @zigi.. točno tako kot si napisal..! :ok (#95)




:ok Aha, pol so le malo bolj požrešni kot naši. :-D

BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


tommy28
tommy28

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 000
  • Lokacija: Domžale&Ljubljana
  • Avtomobil: zacasni avto...

#100

Sem ga dal na valje, ker sem se pogovarjal o "chipanju", vendar me je prepricalo isto kot tebe, ze sedaj je cisto dosti navit. Ker ga bi rad imel 10 let in vec. 118KM, ne vem zakaj, verjetno se najde kaksen z vec KM kot tudi kaksen z manj. Tudi jtd dizli se najdejo vse sorte, ker ga tudi vozim. Povecini imajo vsi kaksen KM vec. Vendar nihce tocno dolocenih konjev.
Glede porabe pa takole, pod 5.5l gre 1.2 TSI tezko, pod 6l pa komot po omejitvah. Nad 10l pa tudi ni problemov, ampak sem dobil dosti kazenskih tock lansko leto.


:ok
Ali mi lahko pošlješ izpis na PM ( PDF in podobno)???
Namreč zanimajo me točni podatki o navoru in moči pri določenih obratih.
Navora naj bi tudi bilo namesto 175 kar 195/200nm...
Prikaži več možnosti