Skoči na vsebino

 

Rally od A do Ž

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
596 odgovorov v temi
jocman
jocman

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 284
  • Lokacija: nekje

#21

LANCIA 037

Objavljena slika
Objavljena slika

FORD ESCORT
Objavljena slika

OPEL MANTA 400 RALLY CAR
Objavljena slika
Objavljena slika

FIAT 131 ABARTH RALLY
Objavljena slika
Objavljena slika
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


jocman
jocman

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 284
  • Lokacija: nekje

#22

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


jocman
jocman

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 284
  • Lokacija: nekje

#23

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


jocker
jocker

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 944
  • Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
  • Avtomobil: Audi A5 Cabrio

#24

kako da audi zdj nima avtomobila v WRC-u......
Prikaži več možnosti


B_M_W_M_3
B_M_W_M_3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 655
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#25

Audi je že na koncu grupe B po jajcih vozil zaradi nesreč. So delali "tajni" dirkalnik za grupo S, sredinski motor, pa je šefe rekel na uničenje. Eden je preživel.

Bi spisal kaj več, pa se mi trenutno res ne da. :-D

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


jocman
jocman

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 284
  • Lokacija: nekje

#26

kako da audi zdj nima avtomobila v WRC-u......


hja audi sodeluje v drugih športih: DTM, LeMans....itak pa VAG grupa ma kr pokrito vse dirkaške športe...Seat Leon v touring car seriji, VW v Dakarja in zdej tudi kmalu v WRC (slika spodaj), Škoda Fabia v WRC, Porsche ma itak svoje dirke..
majo oni pokrito vse...

VW POLO WRC 2011
Objavljena slika
Objavljena slika


Nikol ne veš mogoče bo kdaj audi pršu nazaj s kakšnim A1 WRC
Objavljena slika


@B_M_W_M_3:
če razdražiš moraš tut dokončat:metalc
Prikaži več možnosti


jocman
jocman

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 284
  • Lokacija: nekje

#27

evolucija

SUBARU IMPREZA
Objavljena slika
http://t2.gstatic.co...u-2HYzUIAww&t=1
Objavljena slika
Objavljena slika
Objavljena slika
Objavljena slika
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#28

Lancia ECV (Experimental Composite Vehicle)

Za razliko od S4 je imela ta dve turbini namesto turbine in kompresorja, je pa bla ta zadeva komplet cela iz karbona in kevlarja. Celo feltne, osi ipd so bile iz kevlar/karbon kompozita, snov s katero so bile po robovih zaščitene feltne(speedlinke), da se karbon ni razpadel ob udarcih, pa je še danes strogo varovana fiat/speedline skrivnost.

Avto je imel 1.8 biturbo motor s 600 konji, po potrebi pa skoraj 800 pri teži 900kg.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Naredili so tudi ECV2, sam je tako grda, da si ne zasluži objave.

Urejal voith, 09.06.2011, 10:03.

Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#29

Aja drgač so pa za homologacijske potrebe naredili tudi okoli 200 civilnih S4 dirkalnikov. Oznaka za civilno verzijo je Stradale.

Sicer ni najlepši avto na svetu, ampak tak inžinirski biser, da si lasti osrednji del mojih mokrih sanj :ok2



Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • B_M_W_M_3 je všeč


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#30

Audi je že na koncu grupe B po jajcih vozil zaradi nesreč. So delali "tajni" dirkalnik za grupo S, sredinski motor, pa je šefe rekel na uničenje. Eden je preživel.

Bi spisal kaj več, pa se mi trenutno res ne da. :-D

Objavljena slika



Audi je imel v tistih časih sicer super motor, ampak totalno zanič zasnovo avtomobila. (motor med lučmi in sprednjo osjo).
Zaradi tega so šli audiji samo naravnost. Tudi v ovinkih.

Audi je na začetku sicer dobro začel s quattro pogonom, potem pa je zaradi vztrajanja pri neumni konfuguraciji, ki jo ima še danes, popolnoma pogorel. Scat ga je peljala celo lancia Rally, ki sploh ni imela 4wd pogona, da o S4 in peugeotu 16 sploh ne govorimo.

Vodstvo audija je skupaj z VW vodstvom sklenilo, da dirkalni modeli nikakor ne smejo odstopati od produkcijskih. Tukaj pa so se mnenja vodstva in razvoja precej razlikovala. Piech je celo obljubil WV boardu, da se kaj takega kot premik motorja v rit avtomobila niti pod razno ne bo zgodilo.

Razvojne inžinirje pa je nekonkurenčnost hudo zastarele zasnove audijevega dirkalnika motila do te mere, da so na svojo roko razvili prototip na zgorni sliki.

Ker to v nemčiji nikakor nebi bilo mogoče naresti v strogi tajnosti, so projekt prestavili za iron curtain in sicer v čehoslovaško v bližino prage in še na neko lokacijo za katero se še danes javno ne ve, in od koder je prišel ta peživeli primerek.

Ko so prototip razvili, so jasno hoteli, da ga Rohrl testira na neki nemški testni progi in so ga na češkem naložili in peljali v nemčijo. Ko pa so prišli tja so odkrili, da je tam kup novinarjev, ki so nekako zvohali, da bo tam nekaj zanimivega.

Zaradi tega so se lepo obrnili in se peljali nazaj proti češkoslovaški, nekje umes na goratem terenu bavarske, pa so meni nič tebi nič avto postavili na cesto in Waltra za volan. Ta je tam avto v nekih 150km vožnje stestiral, umes so ga ustavili policaji, od nekod pa se je prikradel tudi kretenski avstrijski novinar, ki mu je uspelo naresti fotografijo avtomobila.

Rohrl je bil nad avtomobilom zelo navdušen, avto je bil praktično narejen iz 0 in postavljen na cesto, po njegovih besedah pa je že tak konkretno prekašal obstoječi audi dirkalnik.

Veselje pa ni bilo dolgo, naslednje jutro se je na prvi strani avstrijskega častnika pojavila slika, ki je dr. piecha pred upravnim odborom VW postavila v precej neugoden položaj.

Zaradi tega je piech v roku 24 ur od objave slike osebno poskrbel in bil prisoten pri kompletnemu uničenju vsega kar je bilo povezano s tem projektom.

Na srečo mu je en od menda treh primerkov ušel. Ta primerek je danes v audi muzeju.

Objavljena slika

Urejal voith, 09.06.2011, 14:41.

Prikaži več možnosti


B_M_W_M_3
B_M_W_M_3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 655
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#31

Tako je. Hvala, ker si napisal namesto mene. :laugh


Voith, si drugače pogledal kakšen posnetek ECV-jke? Glede karbonskih felg niso sigurni, če bi zdržale, je pa tudi res, da niso sprobavali, ker je narejen samo zadnji par.

Drugače pa so jo na testiranjih odprli na 800hp, pri čemer je bilo še vsaj 200 konjev rezerve. Sam "oče" avta, pa je rekel, da si dejanske zmožnosti avta ne bomo verjetno nikoli ogledali, ker imajo od 5 narejenih triflux motorjev samo 2.


Če se mene vpraša pa je bilo tole vse skup že itak pretiravanje. Zanimivo že, ampak preveč konjev in premalo nadzora.


Evo še ena stara legenda "čez noč" sestavljena. Ni bil ravno za rally, je pa bilo v tej smeri.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#32

Lepota grupe B je bila norost. Nore stvari so zanimive, navadne daily driver gajbe z anti lagom pač niso.

Drgač pa S4 Stradale je imela tovarniško 250 konjev in 7:1 kompresijo :laugh (kar pomen da z minimalnim posegom lahko moč povečaš na 400+)

Urejal voith, 10.06.2011, 09:05.

Prikaži več možnosti


jocman
jocman

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 284
  • Lokacija: nekje

#33

o super...a ve še kdo za kak concept ki ni nikoli pršel ven?...to so zanimiva čtiva

medtem pa jst nalimam nekaj novejšega in sicere Hyundaijeve Concept za Rally - Veloster
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#34

Še ena super gajbica Piđo 205 Turbo 16.

Zgoraj cestna verzija namenjena homologaciji dirkalnika, spodaj dva dirkalnika. Zanimivo nameščen motor.

note: TiAL 46 :-D

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Urejal voith, 10.06.2011, 10:02.

Prikaži več možnosti


manijak66
manijak66

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 427
  • Lokacija: Last house on the left

#35

Evo še ena stara legenda "čez noč" sestavljena. Ni bil ravno za rally, je pa bilo v tej smeri.


Se da še kaj napisati o tej dvojki prosim, me zanima čimveč :)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.
Prikaži več možnosti
    • B_M_W_M_3 je všeč


Dark Funeral
Dark Funeral

    Heathen

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29 087
  • Lokacija: N.G.
  • Avtomobil: Ne More Biti Prazno!

#36

Objavljena slika

http://www.kiwirally...163301888_F4phb
Link z fotkami.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Pa še ena druga lepocelica :-D

Objavljena slika

Objavljena slika

Pa,ker vidim, da imate preceji radi ta šport, dajte še kaj boljšega kot jaz prilepit / napisat :ok
Prikaži več možnosti


B_M_W_M_3
B_M_W_M_3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 655
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#37

Se da še kaj napisati o tej dvojki prosim, me zanima čimveč :)


Sem kopiral s favlda, da boš zvedel čim več.

Ta golf je bil izdelan za Pikes Peak hillclimbleta 1987. Osnova je bila seveda mk2 z dvema 2l 16v motorjema. Vsak motor je bil polnjen s pomočjo turbo polnilnika, kot popravek prejšnjemu modelu, ki je pri večjih višinah zgubljal moč zaradi spremembe zračnega pritiska. Moč prednejga agregata je voznik nadzoroval s stopalko, ki je premikala dušilno loputo preko pletenice, medtem ko se je pozicija dušilne lopute na zadnjem agregatu obnašala enako kot tista na sprednjem agregatu, vendar ne preko pletenice ampak s pomočjo Throttle Position Senzor-ja (TPS), ki se je nahajal na prednji dušilni loputi.

Karoserija je bila izdelana iz aluminijastih cevi, na katero so bili pritrjeni karoserijski deli izdelani iz pleksi stekla. Prednji del karoserije (pokrov motorja, oba blatnika in odbijač) je bil izdelan iz enega kosa, prav tako kot zadnji del (pokrov prtljažnika, oba boka in polovica strehe).

Motorja za testni dirkalnik sta bila vzeta iz modela polo G40 in sta skupaj razvijala moč 500 KM. S 1250 kg težko karoserijo je to pomenilo pospešek od 0-100 km/h v 4.4 sek in končno hitrost 310 kmh. Dirkalnik naj bi stal približno 600.000 DEM. Izkušnje s testnim dirkalnikom so pripeljale do tega, da naslednje leto nastopijo na dirki s podobnim dirkalnikom, vendar z dvema 16V GTI turbo motorjema. Vsak motor je dal 300 KM, kar je skupaj pomenilo divjih 600 KM. Pospešek od 0-100 je bil zmanjšan na 3.4 sek, končna hitrost pa na 184 km/h, kar je bilo za tako dirko več kot dovolj. S tem so dosegli veliko večji navor, ki je z odzivnejšo stopalko za plin, pomenil veliko izboljšavo glede na predhodni dirkalnik, saj je bilo za dirkanje v klanec to zelo pomembno.

Dirkalniku pa je tik pred koncem dirke odpovedal menjalnik.
Prikaži več možnosti
    • manijak66 je všeč


jocman
jocman

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 284
  • Lokacija: nekje

#38

še minijeva reinkarnacija v WRC
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


klobasa
klobasa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 040
  • Lokacija: P.O.Box

#39

...to je to...





lp
“If you want to lead you must know how to follow.” :ok
Prikaži več možnosti


klobasa
klobasa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 040
  • Lokacija: P.O.Box

#40

...grupa B to je bilo to...





lp
“If you want to lead you must know how to follow.” :ok
Prikaži več možnosti