Zivjo!
Vceraj mi je meni nic-tebi nic - stevec za polnost rezervoarja kar naenkrat obstal na 0 (in gori oranzna/rdeca lucka).
Po cca dvourni voznji, med katero je bilo vse ok (tank je bil skoraj poln), sem avto parkiral in ko sem ga 15 min kasneje spet vzgal, se kazalcek ni hotel dvigniti iz nule... Kaj mi je ostalo drugega kot da se zdaj tako furam naokoli in gledam kilometre, da bom vedel kdaj mi bo zmanjkal benza...
Kaksna ideja kaj naj pogledam/preverim oz. kako to popraviti? A je mozno da je kaksna varovalka sla? Kje preveriti?
hvala, Jack
problem z indikatorjem polnosti rezervoarja
Objavil
jack
, 14.11.2002, 12:13
8 odgovorov v temi
#1
|
Prikaži več možnosti
|
#2
Jst sem imel isti porblem, mi je svetla lučka, grem tankat in glej ga kazalec ostane na ničli!
Probaj tisti terst armaturke: kljuc na 0, pritisneš gumb za trenutne kilometre resetirat in obrneš ključ v kontakt! Držiš toliko časa da ne gredo vsi kazalci v končni položaj in nazaj! Pa boš videl če se sploh premika! Meni se je samo popravlo ![]() Jure Griljc, predsednik BMW avto kluba Slovenije F30 318d M Sport, b.j. 2017 |
Prikaži več možnosti
|
#3
Drugače pa vzemi števec ven in preveri kontakte. To bo sicer bolje vedel UDM, za kaj točno sta tista dva kabla, ki se priklopita v števec. Možno je, da se je eden snel, čeprav dvomim, ker imata dober varovalni mehanizem. Ko vse odpove, pojdi pa h g. Erjavcu v Podutik. On bo že zrihtal
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#4
Ja tako, najboljsi strokovnjak za BMW elektriko je sigurno g. Erjavc v Podutiku, tko da, če boš imel težave se kr na njega obrni! Meni je zamenjal cel števec, ker sem imel prej namesto obratomera uro
![]() Jure Griljc, predsednik BMW avto kluba Slovenije F30 318d M Sport, b.j. 2017 |
Prikaži več možnosti
|
#5
Test sem izvedel, in v testu se je kazalcek lepo sprehodil cez celo obmocje.. Potem prizgem avto in spet ostane na nuli in sveti lucka...
Jutri bom probal natankat poln tank spet, drugace imam pa popoldne "brezplacni zimski pregled" na avtoaktivu, pa jim bom rekel naj pogledajo se to... lp, Jack |
Prikaži več možnosti
|
#6
Jack, mislim da je nekaj narobe s tvojim merilnikom goriva v rezevarju. Serija 5 ima dva merilnika goriva, za tvojega ne vem točno. Če se pojavlja kak problem z merilnikom v rezervarju, se dogaja točno to, kar se tebi.
Verjetno se je merilnik kje zataknil ali pa se je snel z vodila. Verjetno bo trebna res k serviserju, saj je potrebno posegat v rezervar bencina, kar je lahko zelo BUM zadeva. Včasih (ampak redko) pomaga da rezervar napolniš čisto do fula pa še rezervno kantico. Nato pa se voziš dokler ne sprazniš rezervar. Rezervo iz kantice not pa spet tankat do fula. Ampak res samo včasih. Če imaš možnost iti na tester, ti bo le ta pokazal točno kaj je narobe. lp Borut |
Prikaži več možnosti
|
#7
lahko je samo oksidiran kontakt. Pregledat in po potrebi očistit.
Tudi TIS kaže nekaj zanimivih informacij, da se plavač lahko zatakne: ![]()
Življenje je igra. Kdor se ne zna igrati, izpade...
|
Prikaži več možnosti
|
#8
Ja to se je zgodilo, tudi meni ko ti odpove cagar za gorivo nerodna rec.Kva sem naredu.Sel sem na servis mehaniku sem razlozil situacijo in brez oklevanja je snel iz rezervarja pumpo s plavacem in je bila odlotana zica dve zici sta prilotani na dozo in ponavadi se katera od lota in zato preprosto nemore kazati in neprestano gori uranzna luc.Zato to ni napaka v stevcu da ne bo prislo do nesporazuma.To je delo za cirka 15 min. FRIK
DOBRO JE IN SE BOLSE BO!
|
Prikaži več možnosti
|
#9
Ja to se je men tudi naredilo pa mi je povedal kolega ko je imel isti problem in sicer sem razdrl na desni strani rezervar potegnil sem plovec ven na plovcu pa sta prilotana dva kabla in je bil eden otrgan pa sem ga nazaj zalotal potem pa je delal vredu. Malo bolj zakomplicirano je lotati kabel ker je vse bolj na tesno narejeno.
Tomaž |
Prikaži več možnosti
|