Superba moraš peljat na dolgo pot, potem ugotoviš, da je precej več od raztegnjene Octavije. Je pa res, da tega ne moreš ugotoviti v pol ure kolikor traja povprečna testna vožnja. Razlika je ogromna v ergonomiji sedenja, od dolžine sedalnega dela, ledvene opore, nastavitve naklona sesalne površine, sedi se res malo višje, ampak ni moteče, predvsem pa je nastavitev podvozja v povsem drugih sferah. Octavija hoče biti igriva, lahkotna, s pravim setom koles rahlo športna, medtem ko je Superb potovalna limuzina naravnana predvsem na neutrujajoče potovanje tudi po več 100km v kosu. Na dolgih poteh začneš ceniti še cca. 10 litrov večji rezervoar in zato domet 1.000+ km.
LP Tristan01
odvisno od posameznika. pri nas se naredi z avti konkretno kilometrov. Nova octavia s sport sedeži je pogled v svet za sedeže v superbu. So čudno zalomljeni, brez opore. Original Superb plava na ACju. V vseh variantah ( octavia in Superb) je potrebno za AC izbrati sport podvozje. Se pa pri Superbu čuti ta velikost. Sem šel pa raje z Ocatvio z dynamic paketom kot pa s Superbom kamorkoli. Ampak to je stvar osebne perference. Ja se pa tank res pozna. Superb je zdržal cel teden ( 5 dni ), octavia pa 4 dni.
Ni Vag.. ampak verjetno najbolj underrated avto in njegovi sedeži ter udobje podvozja - Citroen c5 s hidravliko in obvezno Exclusive. Ima pa porabo večjo, gre pa čez tirnice bolje od vseh službenih vozil