Skoči na vsebino

 

Moj mlinček Škoda Octavia Combi

* - - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
157 odgovorov v temi
mitja155
mitja155

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 401
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: Audi S3

#101

Superba moraš peljat na dolgo pot, potem ugotoviš, da je precej več od raztegnjene Octavije. Je pa res, da tega ne moreš ugotoviti v pol ure kolikor traja povprečna testna vožnja. Razlika je ogromna v ergonomiji sedenja, od dolžine sedalnega dela, ledvene opore, nastavitve naklona sesalne površine, sedi se res malo višje, ampak ni moteče, predvsem pa je nastavitev podvozja v povsem drugih sferah. Octavija hoče biti igriva, lahkotna, s pravim setom koles rahlo športna, medtem ko je Superb potovalna limuzina naravnana predvsem na neutrujajoče potovanje tudi po več 100km v kosu. Na dolgih poteh začneš ceniti še cca. 10 litrov večji rezervoar in zato domet 1.000+ km.

LP Tristan01

odvisno od posameznika. pri nas se naredi z avti konkretno kilometrov. Nova octavia s sport sedeži je pogled v svet za sedeže v superbu. So čudno zalomljeni, brez opore. Original Superb plava na ACju. V vseh variantah ( octavia in Superb) je potrebno za AC izbrati sport podvozje. Se pa pri Superbu čuti ta velikost. Sem šel pa raje z Ocatvio z dynamic paketom kot pa s Superbom kamorkoli. Ampak to je stvar osebne perference. Ja se pa tank res pozna. Superb je zdržal cel teden ( 5 dni ), octavia pa 4 dni.

 

Ni Vag.. ampak verjetno najbolj underrated avto in njegovi sedeži ter udobje podvozja - Citroen c5 s hidravliko in obvezno Exclusive. Ima pa porabo večjo, gre pa čez tirnice bolje od vseh službenih vozil :)


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 539
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#102

Meni pa sportni sedezi v novih skodah nikakor ne odgovarjajo. Sprobal v treh ali stirih modelih. Mislim da nisem edini, vsi ki smo po tezi pod 80kg mislim da imamo to tezavo.

Sedez je oblikovan tako, da ti hrbet gre v "kalup", potem pa vzglavni del sedeza, potiska glavo naprej v cisto nenaraven polozaj. Sem mislil da je pri mojih sedezih od Rs-a to izrazito, pa se presedem nazaj v svojega, sem kar naredil phjuu in si oddahnil. Katastrofa za dolge poti.

Tisti ki so/ste malo bolj "mocne postave", pa verjetno to ne cutite ;)

@hamman, kako si zadovoljen z avtom? Izolacija?

Urejal MajoR, 08.11.2021, 13:01.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 420
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#103

odvisno od posameznika. pri nas se naredi z avti konkretno kilometrov. Nova octavia s sport sedeži je pogled v svet za sedeže v superbu. So čudno zalomljeni, brez opore. Original Superb plava na ACju. V vseh variantah ( octavia in Superb) je potrebno za AC izbrati sport podvozje. Se pa pri Superbu čuti ta velikost. Sem šel pa raje z Ocatvio z dynamic paketom kot pa s Superbom kamorkoli. Ampak to je stvar osebne perference. Ja se pa tank res pozna. Superb je zdržal cel teden ( 5 dni ), octavia pa 4 dni.

 

Ni Vag.. ampak verjetno najbolj underrated avto in njegovi sedeži ter udobje podvozja - Citroen c5 s hidravliko in obvezno Exclusive. Ima pa porabo večjo, gre pa čez tirnice bolje od vseh službenih vozil :)

Pisal sem na podlagi izkušenj, ko smo delali s Superbom, pa tudi Octavijo lepe kilometrine (300 - 500km v eno stran in naslednji dan isto pot domov). Superb res plava na AC in to je tudi njegov namen. Tudi ko priletiš z 200km/h na diletacijo ali grbino ostanejo vse plombe v zobeh streha pa ravna. To je njegov namen. Po drugi strani pa zna ta avtomobil tudi pri tako velikih hitrostih ostati stabilen ne glede na zaviranje v paniki ali kaj podobnega. Sem imel pred leti "srečo" da sem na AC zbil psa - ko sem ga v temi zagledal pred sabo, sem lahko samo zaviral na polno (od omejitve do ustavitve), obenem pa ga skušal obvoziti - avto je neverjetno stabilen in suveren tudi pri tako ekstremnem manevru, da ne omenjam neštetih izsiljevanj v ITA kjer iz kolone skoči kdo pred tvoj avtomobil pri hitrostih preko 150km/h... Je pa res, da pri vsem tem Superb ni kirurško natančen kot kakšen dirkalen bolid - vozili smo 16" balone. 

 

Sem podobne poti opravil tudi z Octavijo - ki je precej bolj naporna, saj je manj zadušen hrup s ceste. Pri mojih 190cm je sedalni del sedeža precej kratek, kar dodatno poslabša še fiksen naklon sedalnega dela. Občutek na volanu je res bolj natančen, še posebej na 18" platiščih, motor bolj butne zaradi manjše mase avtomobila, ampak eno z drugim jo naredi zabavno na krajših poteh in bolj naporno na dolge poti. Glede na to, da se običajno odpravim na daljšo pot poslovno, mi je glavno merilo, da pridem na cilj spočit in s čim manj stresa zaradi poti. In v tem pogledu je Superb močno pred Octavijo.  Večkrat sem bil z obema avtomobiloma tudi na slabih poteh - npr. Ivančna Gorica - Črnomelj. Octavija je zabavna na taki cesti, tudi s 150 konji na trenutke strašljivo hitra, ampak na račun udobja. Ko octavija zbija plombe Superb potnike le malce bolj pretrese. 

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti
    • fantastic five je všeč


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 62 376
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#104

Meni pa sportni sedezi v novih skodah nikakor ne odgovarjajo. Sprobal v treh ali stirih modelih. Mislim da nisem edini, vsi ki smo po tezi pod 80kg mislim da imamo to tezavo.

Sedez je oblikovan tako, da ti hrbet gre v "kalup", potem pa vzglavni del sedeza, potiska glavo naprej v cisto nenaraven polozaj. Sem mislil da je pri mojih sedezih od Rs-a to izrazito, pa se presedem nazaj v svojega, sem kar naredil phjuu in si oddahnil. Katastrofa za dolge poti.

Tisti ki so/ste malo bolj "mocne postave", pa verjetno to ne cutite ;)

@hamman, kako si zadovoljen z avtom? Izolacija?

Jaz imam malo čez 80 pa mi npr. v Karoqu navaden sedež tudi ne ustreza zelo, ravno zaradi podobenga problema kot ga opisuješ. Sredinski del je pomoje premehek in človek se kar sključi v sedežu na daljši poti in potem začne hrbet bolet. Al sem pa samo jaz smotan.

 

Mi je v VWju športni sedež v tem pogledu ful boljši, čeprav ni idealen.


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 114
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F36 440i MPPSK

#105

Vecnkrat sem se peljal z octavio 2014=2020

Superb 2018-2021 LK, najdrazji zici, nastavljivo podvozje...

Novi Passat. Rline.

 

.Na 500km pot.

 

Vse isto sranje, iz vseh pridem polomljen ven, za to da pridem nekam lepo, bi pomoje mogu bit vsaj v S, A8...

 

V tem zmazku sem se enkrat peljal na enako 500km pot, prisel sem enako kot v Superbu, ce odstejem hrup v kabini.

Superb s katerim se peljem ima dvojno izolacijo, in je edina ocitna razlika.

Capture.png

 

 

Edini avto kateri je bil res pod nivojem je bil novi Mondeo. 

Kaj hudiča pa voziš potem, Learjet, Falcon? 


If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
Prikaži več možnosti


julius
julius

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 497
  • Lokacija: Ankaran
  • Avtomobil: Superb

#106

Kaj hudiča pa voziš potem, Learjet, Falcon? 

MPP?


lp, julius
Prikaži več možnosti


hammanM5
hammanM5

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 765
  • Lokacija: Novo Mesto
  • Avtomobil: Bmw 330d, 530GT

#107

Meni pa sportni sedezi v novih skodah nikakor ne odgovarjajo. Sprobal v treh ali stirih modelih. Mislim da nisem edini, vsi ki smo po tezi pod 80kg mislim da imamo to tezavo.
Sedez je oblikovan tako, da ti hrbet gre v "kalup", potem pa vzglavni del sedeza, potiska glavo naprej v cisto nenaraven polozaj. Sem mislil da je pri mojih sedezih od Rs-a to izrazito, pa se presedem nazaj v svojega, sem kar naredil phjuu in si oddahnil. Katastrofa za dolge poti.
Tisti ki so/ste malo bolj "mocne postave", pa verjetno to ne cutite ;)
@hamman, kako si zadovoljen z avtom? Izolacija?


Jutri ga prevzamem pa poročam. Kar se tiče udobja mi itak ne bo nic posebnega glede na to da se privat vozim s petico GT, ampak velik sem prevozil tudi s tovornim caddy-jem in tukaj bo kr preskok :) :)
Prikaži več možnosti


slonček_
slonček_
  • Izključen
  • Sporočil: 519
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: Mardi Lampret intl.

#108

Športni sedeži v VAG grupi so navadne klopce z ledveno oporo nabito ob straneh, poden..


Prikaži več možnosti


lublancan22
lublancan22

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620

#109

S kantami tipa superb 2021.
Potem ko mi pametnjakovic, lastnik vozila naklada celo pot ze 15x, da mi je neudobno ker si nisem pravilno nastavil ledvenega dela :D

Gre se samo zato, da je lastniku vozila, tezko poslusati kritike, na racun njegovega vozila, ko mu recem, da se njegovo sranje za 45k vozi isto kot 1x cenejse sranje.
Sem bil v obeh polozajih, kot voznik in potnik na sovoznikovem sedezu

Potem pa pride "moras si nastaviti ledveno oporo na pravilni polozaj"
Ja pa kaj se, predrku sem tiste zice v vse mozne polozaje.

Zakljucek je ta : Superb, octavia, passat 2020 je vse za en kurac
Tisti ki iscete razlike v njih, ste avto snobi, ali pa nakladate kako vam je avto zakon, ker ste odsteli veliko vsoto zanj.
V novi Dacii Sandero pridem na 500km dolgo pot 10% bolj polomljen !!!
Je vredno potem placati za Superba 2021 l&k 2x vec denarja ?
Je, ker se gre za status.

Kaj hudiča pa voziš potem, Learjet, Falcon?



Urejal lublancan22, 09.11.2021, 10:37.

Prikaži več možnosti
    • timej98 in slonček_ uporabnikom je všeč to sporočilo


hammanM5
hammanM5

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 765
  • Lokacija: Novo Mesto
  • Avtomobil: Bmw 330d, 530GT

#110

Meni pa sportni sedezi v novih skodah nikakor ne odgovarjajo. Sprobal v treh ali stirih modelih. Mislim da nisem edini, vsi ki smo po tezi pod 80kg mislim da imamo to tezavo.
Sedez je oblikovan tako, da ti hrbet gre v "kalup", potem pa vzglavni del sedeza, potiska glavo naprej v cisto nenaraven polozaj. Sem mislil da je pri mojih sedezih od Rs-a to izrazito, pa se presedem nazaj v svojega, sem kar naredil phjuu in si oddahnil. Katastrofa za dolge poti.
Tisti ki so/ste malo bolj "mocne postave", pa verjetno to ne cutite ;)
@hamman, kako si zadovoljen z avtom? Izolacija?

Evo naredil prvih par sto km. Sem zelo zadovoljen, delovni avto brez emocij tojto :) Zelo živahna ob enem pa šparovček, DSG lepo dela. Kar se tiče izolacije, iskreno povedano ni glih petica GT ampak tišja je od npr Talismana kljub temu da ima panoramo. Da se preživeti. To je to za ta denar.

Pripete slike za predogled

  • 20211110_165403.jpg

Urejal hammanM5, 11.11.2021, 13:53.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, MajoR, Borut30 in 2 ostalim je všeč


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 055
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#111

odvisno od posameznika. pri nas se naredi z avti konkretno kilometrov. Nova octavia s sport sedeži je pogled v svet za sedeže v superbu. So čudno zalomljeni, brez opore. Original Superb plava na ACju. V vseh variantah ( octavia in Superb) je potrebno za AC izbrati sport podvozje. Se pa pri Superbu čuti ta velikost. Sem šel pa raje z Ocatvio z dynamic paketom kot pa s Superbom kamorkoli. Ampak to je stvar osebne perference. Ja se pa tank res pozna. Superb je zdržal cel teden ( 5 dni ), octavia pa 4 dni.

 

Ni Vag.. ampak verjetno najbolj underrated avto in njegovi sedeži ter udobje podvozja - Citroen c5 s hidravliko in obvezno Exclusive. Ima pa porabo večjo, gre pa čez tirnice bolje od vseh službenih vozil :)

Za dolge relacije je Superb bolj udoben, meni odgovarjajo Sport sedeži v njem. V primerjavi s Octavio je Superb res bistveno bolje zvočno izoliran. Mi pa ne v enem ali drugem ne odgovarjajo klasični sedeži. 

Superb Sport line 190km tdi dsg je win win kombinacija. 

 

Bi pa kot zanimivost povedal, da 190km Superb ima še nižjo temperaturo olja, kot 150km. MajoR je omenil, da se mu v RS-ki olje zelo greje. 

Včeraj 260km prevoženih na ''pasmater'', ni šlo čez 111°C, s 150km je 111°C na 140km/h tempomat, čeprav v 150km nisem nikoli več kot 124°C segrel. 


Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 011
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#112

Men olje na f31 nikakor ne gre cez 100c, tut ko teram na siht v klanec na 1800m. Samo voda se mi segreje na skor 100c, ko ohlajam pa pade na 86
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


mitja155
mitja155

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 401
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: Audi S3

#113

Za dolge relacije je Superb bolj udoben, meni odgovarjajo Sport sedeži v njem. V primerjavi s Octavio je Superb res bistveno bolje zvočno izoliran. Mi pa ne v enem ali drugem ne odgovarjajo klasični sedeži. 

Superb Sport line 190km tdi dsg je win win kombinacija. 

 

Bi pa kot zanimivost povedal, da 190km Superb ima še nižjo temperaturo olja, kot 150km. MajoR je omenil, da se mu v RS-ki olje zelo greje. 

Včeraj 260km prevoženih na ''pasmater'', ni šlo čez 111°C, s 150km je 111°C na 140km/h tempomat, čeprav v 150km nisem nikoli več kot 124°C segrel. 

zanimivo.. meni v S3 na "turističnih" vožnjah ne gre preko 115 stopinj.. ponavadi pa leži na na 10 manj..  od staršev fabija se pa isto segreje takoj na ac čez 115.. kot superb


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 539
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#114

Poln gas na Octavii, z vmesnimi zaviranji zaradi prometa rezuktira s temperaturo olja med 125 - 131°C
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 961
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: ///M

#115

Poln gas na Octavii, z vmesnimi zaviranji zaradi prometa rezuktira s temperaturo olja med 125 - 131°C


Krasna kombinacija z 5w-30 oljem :laugh

M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti
    • Fleko je všeč


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 055
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#116

zanimivo.. meni v S3 na "turističnih" vožnjah ne gre preko 115 stopinj.. ponavadi pa leži na na 10 manj..  od staršev fabija se pa isto segreje takoj na ac čez 115.. kot superb

Oba Superba sta relativno hladna ob normalni vožnji (za moje pojme hladno je olje pod 100°C, ampak hladno ko je avto segret, ne hladno v smislu da ne smeš pritiskat avtomobila). S 150KM sem največ prevozil - stalno vklopljena temperatura olja - 120km/h tempomat ne vem če prileze olje čez 100°C tam 96°C max, 130km/h v toplem vremenu gre do 104/105°C, v hladnem pod 100. Pri 140 ali več pa takoj čez 110°C vendar ne glede na to koliko časa je pod polnim gasom pri 35+ stopinjah, nisem videl več kot 124°C. 

190KM različica je še hladnejša, ob ''normalni'' uporabi verjamem, da se olje nebi nikoli segrelo do 100°C. 

Kateri motor imate v Fabiji in katera generacija?


Prikaži več možnosti


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 795
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: F31 320d

#117

Služben Passat TDI, na vsaki vožnji navzgor po Rebrnicah pride do 125-130°C.


Prikaži več možnosti


farmer
farmer

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 61
  • Lokacija: domžale

#118

 
190KM različica je še hladnejša

A je na 190 konjski slučajno original kljuka?
Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 953
  • Lokacija: Heilbronn,DE
  • Avtomobil: Suzuki Swift Sport

#119

Na swiftu redko redko pride na 100 stopinj, tud ko sem ga teral na max po autobahn (206kmh :blackeye). Ma pa olje 0w20 :crazy


Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


fantastic five
fantastic five

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 788

#120

Jajca, sva šla zdajle z sosedom in njegovo dacio duster en krog,žgala k norca v hrib do lovske koče..ma se sploh segrela ni -:)
Domov pa niti vem ne na kok se je ole segrel,ker sem si tok udobno sedež naštimal da sem v prvih 500m zaspal kot medved :-)
Prikaži več možnosti
    • timej98 je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.