Read more: http://www.autoexpre...l#ixzz1RWW9dWTt

#1
Naslednjik E92 M3 bo zunaj 2014, poganjal naj bi ga 3.3-litrski šestvaljnik s tremi električno gnanimi turbinami in bo imel 450 PS.
Read more: http://www.autoexpre...l#ixzz1RWW9dWTt ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#2
M3jka pa turbine:thumbsdown
Skratka, opažam da se prepogosto menjujejo modeli:crazy
Ko bo posekano zadnje drevo,zastrupljena zadnja reka,
ulovljena zadnja riba,boste ugotovili,da denarja ne morete jesti ! |
Prikaži več možnosti
|
#3
To je super, ne pa slabo! ![]() Tole je pa še bolj zanimivo:
![]() LP Austin BMW Z3 - simply - purely medicinal. |
Prikaži več možnosti
|
#4
Kok zdej to? A ne bo 2012 konec sveta?
![]() Chuck Norris can slam a revolving door. |
Prikaži več možnosti
|
#6
Zdaj ga pa malo preveč serjejo s temi turbinami. Kaj bo čez čas cel motor ena velika turbina?
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#7
kein turbo kein spass,.. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8
To je zdaj trend, bo tudi to enkrat mimo ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#9
I beg to differ. ![]() M motorji (in tudi avti) naj bi bili (hitro)odzivni stroji, ne pa neke tezke krave z na pol mrtvimi mozgani. Sam jebat ga, tko je, kupci se ocitno morajo pohvalit s stevilkami, tako kot se otroci ponavadi igrajo s kartami. Life's more than just a straight line. No, dejmo bit optimisti in zaupat M oddelku, da ne bo naredu pizdarije. ![]() Never underestimate the power of stupid people in large groups. |
Prikaži več možnosti
|
#10
Ma dajte ga mal manj srat. 1M vsi hvalijo čez vse pretege, pa je, glej ga zlomka, turbinc...
M oddelek zagotovo ne bo razočaral. Glede na to, da so fantje zakurjeni za 1M CSL, pa za Z4M coupe, ne gre izgubljat upanja... LP Austin BMW Z3 - simply - purely medicinal. |
Prikaži več možnosti
|
#11
Kaj naj rečem, ga ni junaka ki lula in kaka:-D Tukaj so ga pa dobesedno posrali na polni črti, če mislijo M-agregate gnati z turbo polnilniki:crazy
M-agregat naj bo to kar je bil, daleč pred konkurenco:ok2 Ne pa da zdaj serjejo z turbinami takšnimi in drugačnimi adijo pamet:jok Lp. David Urejal notranjc, 08.07.2011, 18:03.
Ko bo posekano zadnje drevo,zastrupljena zadnja reka,
ulovljena zadnja riba,boste ugotovili,da denarja ne morete jesti ! |
Prikaži več možnosti
|
#12
pa sej ta trend se je že začel, najprej z x5/6 m, nato 1m, pa m5, tako da je povsem logično da bo tudi novi m3 turbo....sicer meni to tudi ni po godu, pa nimam nič proti turbo motorjem, ampak sem pač tradicionalist...
pa zakaj imajo tudi m modeli crom okoli šip, to sem opazu že pri e93 m3, mislim, prav za kozlat...m bi moral vedno biti shadowline! Če bi se vsak zase brigal,bi imel za celo življenje dela |
Prikaži več možnosti
|
#14
In... verjetno je mislil stranske sipe...?
Ali...? |
Prikaži več možnosti
|
#15
History
What makes the 2002 Turbo unique? The 2002 Turbo is a forced-induction version of the 2002tii. It was developed by BMW Motorsport based on previous experience with turbocharging and supercharging in racing applications. Is the 2002 Turbo considered an M car? Though not officially labeled as an M car, the 2002 Turbo was developed by BMW Motorsport (later renamed BMW M). Like the 3.0CSL, it is therefore often considered a member of the M Series. Production Data Where was the 2002 Turbo produced? Production of the 2002 Turbo occurred on the standard production line in Munich, Germany. How many versions of the 2002 Turbo were produced? All 2002 Turbos were built in left-hand drive and to a single European specification. How many examples of the 2002 Turbos were produced? A total of 1,672 2002 Turbos were produced. This figure includes 1,660 production versions produced from 01/74 through 10/75 and an additional 12 pre-production examples produced between 7/73 and 12/73. What changed during the production of the 2002 Turbo? Because the 2002 Turbo existed for a relatively short time, there were few changes during its production. Of note, however, is that the original stripes, with their reversed "obrut" script, were deleted not long after production began (see explanation under Cosmetics). Also, beginning with VIN 4291213, the side-mounted tailpipe was moved to the center in an effort to prevent rust around the rear valance panel. |
Prikaži več možnosti
|
#16
Ah, ti misliš, da je bil moj odgovor vezan na krom okoli stekel? Ni bil. ![]() Hint: glej nalepko na odbijaču. ![]() LP Austin BMW Z3 - simply - purely medicinal. |
Prikaži več možnosti
|
#17
Sta to znaci odrut? ![]() Never underestimate the power of stupid people in large groups. |
Prikaži več možnosti
|
#18
res so bili že prej turbo modeli, ozirorma sta bila pač dva, tale lepotec 2002 ti in e23 745i....ampak to vseeno ne spremeni dejstva da so M izdelki tradicionalno N/A in je to bila do zdej glavna razlika med njimi pa med Audijem pa Mercedesom...
sej kmalu lahko itak pričakujemo še M3x in M5x, pa prve bmwje s prednjim pogonom...pa še kakšen enoprostorec pa smo tam ![]() Če bi se vsak zase brigal,bi imel za celo življenje dela |
Prikaži več možnosti
|
#19
Lep:mljask, lepa havba:metalc ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#20
A ni bilo rečeno da bo ena izmed 3eh turbin električna? In ne vse 3:puzzled
|
Prikaži več možnosti
|