Skoči na vsebino

 

BMW M3 - 2014

* * * - - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
2779 odgovorov v temi
eXtreme
eXtreme

    Old school addict

  • Moderator
  • Sporočil: 12 064
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E30 320is

#21

Meni se zdi lastnost, da imaš največji navor že iz kleti (1400RPM) kar dobrodošla.

Dejstvo je, da to niso motorji z eno turbino in tipično turbo luknjo. Verjetno je tudi zato BMW ukinil turbo motorje, dokler ni začel z biturbo tehnologijo.

Zanimivo, da se marsikdo rad pohvali z BMW (Brabham) formulo iz turbo časov, ko so izenačili prostornino in moč (1500ccm, 1500HP), ko pride pa do biturbo M modelov je pa cela "štala".
Objavljena slika
E30 316i, E30 316i, E39 528i, E30 320is, E30 316, E30 316, E30 323i, E30 318iT, E30 316i, E32 735iA, E28 524td, E34 525iT, E39 523i, E34 525iXT
Prikaži več možnosti


Austin Powers
Austin Powers

    sir Captain Slow

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 14 179
  • Lokacija: Canvey Island, Essex, GB
  • Avtomobil: S54

#22

Zadnjič sem vozil 135i in ostal brez besed. Avto je apokaliptično hud. No turbo lag. 1M mora biti norišnica na kubik. Kot je že eXtreme napisal, avto vleče od štandgasa dalje, brez kakršnekoli turbo luknje, tako da so dvomi odveč - PROPER Freude am fahren, brez skrbi. ;)
LP
Austin

BMW Z3 - simply - purely medicinal. :)

Prikaži več možnosti


kool_si
kool_si

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 691
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: ///M

#23

bla bla bla. Koliko od nas si bomo tale stroj sploh privoščili, da tako kretiziramo? xD
95% sigurno ne :D
Tehnologija mora pač iti naprej. Ne moremo ostati na motorjih iz 80ih in začetku 90ih.
LP
"If you don't GO AFTER what you WANT,you'll NEVER have it. If you DON'T ask,the answer is ALWAYS NO. If you don't STEP FORWARD, you're always in the SAME PLACE."
Prikaži več možnosti


soru81
soru81

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 630
  • Lokacija: LJ

#24

Zadnjič sem vozil 135i in ostal brez besed. Avto je apokaliptično hud. No turbo lag. 1M mora biti norišnica na kubik. Kot je že eXtreme napisal, avto vleče od štandgasa dalje, brez kakršnekoli turbo luknje, tako da so dvomi odveč - PROPER Freude am fahren, brez skrbi. ;)


Vredu. To je zgolj tvoj pogled na to. Niso pa to dejstva, zal. Vsaj 135i ima enake prednosti in enake slabosti kot vsak turbo motor. Lahko potrdim, da ima turbo lag.

Ne pravim da je slab motor, pravim pa da je za sportno voznjo naviti atmosferec boljsi. To tudi zelo dobro vedo pri BMW M. Ne pozabit, zakaj so sli na turbo motorje... definitno ne, ker so bolj "sportni".

Kakorkoli obrnes, kaj komu bolj ustreza - atmosferski ali turbo motor - je dejstvo, da sta oba koncepta po nacinu dobave moci in navora precej razlicna. In tudi jasno je, da se turbo motor vedno primerja z atmosferskim, in ne obratno. Kaj pa so razlike in zakaj so pomembne, je odvec diskutirati.

Tisti ki razumejo, jim je iz lune jasno, zakaj mora biti atmosferski motor. Tistim, ki ne razumejo, pa bo vsaka razlaga odvec. Zato bomo prvi vozili stare bavarce ali presaltali na porscheje, drugi pa bodo veselo kupovali nove bmw-eje... ali audije, saj niti ni dosti vec razlike :-D
LP
URos
Prikaži več možnosti
    • miha84 in MajoR uporabnikom je všeč to sporočilo


German Engineering
German Engineering

    BMW fanatik

  • V potrjevanju
  • Sporočil: 358
  • Lokacija: MB

#25

Vredu. To je zgolj tvoj pogled na to. Niso pa to dejstva, zal. Vsaj 135i ima enake prednosti in enake slabosti kot vsak turbo motor. Lahko potrdim, da ima turbo lag.

Ne pravim da je slab motor, pravim pa da je za sportno voznjo naviti atmosferec boljsi. To tudi zelo dobro vedo pri BMW M. Ne pozabit, zakaj so sli na turbo motorje... definitno ne, ker so bolj "sportni".

Kakorkoli obrnes, kaj komu bolj ustreza - atmosferski ali turbo motor - je dejstvo, da sta oba koncepta po nacinu dobave moci in navora precej razlicna. In tudi jasno je, da se turbo motor vedno primerja z atmosferskim, in ne obratno. Kaj pa so razlike in zakaj so pomembne, je odvec diskutirati.

Tisti ki razumejo, jim je iz lune jasno, zakaj mora biti atmosferski motor. Tistim, ki ne razumejo, pa bo vsaka razlaga odvec. Zato bomo prvi vozili stare bavarce ali presaltali na porscheje, drugi pa bodo veselo kupovali nove bmw-eje... ali audije, saj niti ni dosti vec razlike :-D


Sem imel izposojen 135i za 5 dni pa moram rečt, da avto nima nobene turbo luknje, razen mogoče pod 1300 obrati, samo na takih obratih niti atmosferec ne razvije neke moči.

Sprva sem tudi jaz bil zagovornik N/A motorjev in mi niti malo ni bila všeč ideja o turbo ///M motorjih. Čim sem pa sprobal 135i pa me je avto zelo presenetil, kako je avto vlekel skozi vse obrate :eek

Dejstvo je res, da ima vsak turbo motor luknjo. Pri BMW-ju so pa turbo luknjo nekak odpravili s Twin Scroll tehnologijo (sicer nevem kako deluje), zaradi tega ima 135i največji navor od 1400 - 5000 obratov, kar so pa sanje vsakega avtomobilskega proizvajalca. Saj ni BMW zastonj osvojil 8 nagrad za ta motor na International Engine of The Year Awards. Sam sprobaj 35i motor pa boš presenečen.
Prikaži več možnosti


SHAdOW
SHAdOW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 047
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW e90 320d ®

#26

Sta to znaci odrut? :-D


Ja šta to znači, reci sine... :laugh
Prikaži več možnosti


AJ
AJ

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 317
  • Lokacija: Ljubljana

#27

Sem imel izposojen 135i za 5 dni pa moram rečt, da avto nima nobene turbo luknje, razen mogoče pod 1300 obrati, samo na takih obratih niti atmosferec ne razvije neke moči.

Sprva sem tudi jaz bil zagovornik N/A motorjev in mi niti malo ni bila všeč ideja o turbo ///M motorjih. Čim sem pa sprobal 135i pa me je avto zelo presenetil, kako je avto vlekel skozi vse obrate :eek

Dejstvo je res, da ima vsak turbo motor luknjo. Pri BMW-ju so pa turbo luknjo nekak odpravili s Twin Scroll tehnologijo (sicer nevem kako deluje), zaradi tega ima 135i največji navor od 1400 - 5000 obratov, kar so pa sanje vsakega avtomobilskega proizvajalca. Saj ni BMW zastonj osvojil 8 nagrad za ta motor na International Engine of The Year Awards. Sam sprobaj 35i motor pa boš presenečen.


Tukaj lahko samo potrdim tvoj post...sem vozil oba in sicer 35i in 35is in vleče nenormalno že od nizkih obratov:)


lp
BMW=1A
Prikaži več možnosti


SIMI
SIMI

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 959
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: :0) :0) :0)

#28

Sem imel 135i in je super avtek, bil zelo presenečen, odziven, hud zvok,.....pa sem kar razvajen glede pospeškov in moči samega vozila...bil več kot zadovoljen:ok

Pred kratkim sem lahko konkretno sprobal 1 M coupe....razlika proti 135i je ogromna,
čisto drug avto, špera deluje odlično, edino kar me je malce "zmotilo", da je blokada zelo hitro, kak jurček višje bi bilo čudovito....kdor ga bo vozil ali imel bo vedel da je res top:mljask
Čas je denar!Imaš čas?:)

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Austin Powers
Austin Powers

    sir Captain Slow

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 14 179
  • Lokacija: Canvey Island, Essex, GB
  • Avtomobil: S54

#29

Vredu. To je zgolj tvoj pogled na to. Niso pa to dejstva, zal. Vsaj 135i ima enake prednosti in enake slabosti kot vsak turbo motor. Lahko potrdim, da ima turbo lag.

Ne pravim da je slab motor, pravim pa da je za sportno voznjo naviti atmosferec boljsi. To tudi zelo dobro vedo pri BMW M. Ne pozabit, zakaj so sli na turbo motorje... definitno ne, ker so bolj "sportni".

Kakorkoli obrnes, kaj komu bolj ustreza - atmosferski ali turbo motor - je dejstvo, da sta oba koncepta po nacinu dobave moci in navora precej razlicna. In tudi jasno je, da se turbo motor vedno primerja z atmosferskim, in ne obratno. Kaj pa so razlike in zakaj so pomembne, je odvec diskutirati.

Tisti ki razumejo, jim je iz lune jasno, zakaj mora biti atmosferski motor. Tistim, ki ne razumejo, pa bo vsaka razlaga odvec. Zato bomo prvi vozili stare bavarce ali presaltali na porscheje, drugi pa bodo veselo kupovali nove bmw-eje... ali audije, saj niti ni dosti vec razlike :-D


Soru81 - prosim, razloži, kje si ti našel turbo luknjo? Jaz je v tednu dni nisem... :confused
135i ostaja moj najljubši BMW, dokler ne izkusim 1M, ki bo, brez dvoma, le še boljši...
LP
Austin

BMW Z3 - simply - purely medicinal. :)

Prikaži več možnosti


duhec
duhec

    Tame racing driver

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 640
  • Lokacija: <undisclosed>
  • Avtomobil: F21

#30

@Austin in ostali: morate probat navitega BMW atmosferca gnat na kaki hill climb trasi alpa pisti, da boste razumeli soru-ja. Jst ga razumem, na konc koncev sem imel S50B32 dobro leto, zdej pa ko sem spet na M52B28, mi mocno manjka odzivnost in poskocnost S atmosferca.

Se enkrat (za vsak slucaj:)): ni problem v moci, pac pa v naravi turbo (ceprav bi-) neodzivnosti v primerjavi z atmosferci.

Kak kompresor bi (za moj okus) najbrz prisel bolj v postev. :ok

Never underestimate the power of stupid people in large groups. :student

Prikaži več možnosti


Austin Powers
Austin Powers

    sir Captain Slow

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 14 179
  • Lokacija: Canvey Island, Essex, GB
  • Avtomobil: S54

#31

Ma dobro, imamo pač drugačne poglede na stvar. Meni je bolj hecno to, da ko so v M3 vtaknili V8, je bil cel halo da bi moral bit šestak v nosu. Zdaj so v 1M vtaknili turbo motor, spet vse narobe... :-D V novega M-a bodo vtaknili šestaka s tremi turbinami, katastrofa...etc. ;)
K sreči pa po probefahrtih pri večini skepsa odpade kot knof od gat in je vse v najlepšem redu. :)
LP
Austin

Urejal Austin Powers, 11.07.2011, 07:24.

BMW Z3 - simply - purely medicinal. :)

Prikaži več možnosti
    • SIMI in krt uporabnikom je všeč to sporočilo


M_power
M_power

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 019
  • Lokacija: Obala

#32

Kak kompresor bi (za moj okus) najbrz prisel bolj v postev. :ok



To se tudi jaz sprašujem zakaj ne gredo na kompresor + turbo ? Kot multiair in TFSI ?
Če že bi rad videl to naredit od M mojstrov rajši kot pa 3 električne turbine :confused
Res da gre elektronika hitro naprej samo nvem malo čudno mi to deluje...sigurno bo pa neka mojstrovina...


Drugače osebno mi ostaja želja nekoč S50b32+ kompresor :metalc :mljask
A dog is the only thing on earth that loves you more than you love yourself.
Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 998
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#33

To se tudi jaz sprašujem zakaj ne gredo na kompresor + turbo ? Kot multiair in TFSI ?
Če že bi rad videl to naredit od M mojstrov rajši kot pa 3 električne turbine :confused
Res da gre elektronika hitro naprej samo nvem malo čudno mi to deluje...sigurno bo pa neka mojstrovina...


Drugače osebno mi ostaja želja nekoč S50b32+ kompresor :metalc :mljask


Mislim da je tale novica res eno skropucalo tako na hitro. Nobene logike ne vidim zakaj bi bile vse turbine električne :crazyTo potem dejansko sploh ni turbo ampak že zelo podobna zadeva kot kompresor :ok Zdaj ali bo samo ena turbina električna, ki bo skrbela da bo avto vlekel od štandgasa in da bo turbo luknja zanemarljiva ali bojo pa res vse tri električne. V tem primeru mi je logično samo če jih pri nizkih obratih, ko je izpušnih plinov premalo turbine žene elektrika, v obratih jih požene pa izpuh :ok Tudi v tem primeru bi morala biti turbo luknja spet praktično neopazna :ok

:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti


Tomzl
Tomzl

    www.bmwslo.com

  • Administrator
  • Sporočil: 8 670
  • Lokacija: Ljubljana

#34

Saj v članku jasno piše:

This is set to get three turbos – one powered by electricity, rather than the exhaust gases – and is rumoured to offer 450bhp


Float like a Cadillac, sting like a Bimmer :)

Prikaži več možnosti


soru81
soru81

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 630
  • Lokacija: LJ

#35

Soru81 - prosim, razloži, kje si ti našel turbo luknjo? Jaz je v tednu dni nisem... :confused
135i ostaja moj najljubši BMW, dokler ne izkusim 1M, ki bo, brez dvoma, le še boljši...
LP
Austin


Austin, nisem rekel da ima turbo luknjo, ampak da ima turbo lag - odzivnost na plin, ki je IMHO pri vseh turbakih taksna, kakrsna pac je. Probaj med polnim pospesevanjem odvzeti gas za 20%, in potem ga spet dodaj na 100%. Pri turbacu (tudi pri 135i ki sem ga peljal) ti bo sprva vzelo nesorazmerno vec moci kot samo 20%, potem ko bos pa dodal bos pa imel prisoten majhen lag (0.5s?), preden bo zacel polno pospesevati. Pri S atmosfercu, bo motor dal tocno toliko od sebe kolikor bos ukazal, in to takoj, ko ze samo pomislis na to - INSTANTNO.

Pri vsaki voznji na meji vseskozi moduliras plin, in tukaj se turbak, ne glede na to kaksen je, bistveno razlikuje od navitega atmosferca. BMW S motor je v tem pogledu kot skalpel, turbo motor pa kot maceta.... in ce je voznja na meji kot operacija, probaj potem operirati z mačeto :laugh :laugh :laugh

Pa ne pravim, da se ne da peljati z turbakom na meji... dalec od tega. Je pa fact, da je v tem pogledu razlika med atmosfercem in turbakom velika in v prid prvega.
LP
URos
Prikaži več možnosti
    • Austin Powers, coupe316, Panda in 2 ostalim je všeč


soru81
soru81

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 630
  • Lokacija: LJ

#36

@Austin in ostali: morate probat navitega BMW atmosferca gnat na kaki hill climb trasi alpa pisti, da boste razumeli soru-ja. Jst ga razumem, na konc koncev sem imel S50B32 dobro leto, zdej pa ko sem spet na M52B28, mi mocno manjka odzivnost in poskocnost S atmosferca.



:ok
LP
URos
Prikaži več možnosti


Austin Powers
Austin Powers

    sir Captain Slow

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 14 179
  • Lokacija: Canvey Island, Essex, GB
  • Avtomobil: S54

#37

Austin, nisem rekel da ima turbo luknjo, ampak da ima turbo lag - odzivnost na plin, ki je IMHO pri vseh turbakih taksna, kakrsna pac je. Probaj med polnim pospesevanjem odvzeti gas za 20%, in potem ga spet dodaj na 100%. Pri turbacu (tudi pri 135i ki sem ga peljal) ti bo sprva vzelo nesorazmerno vec moci kot samo 20%, potem ko bos pa dodal bos pa imel prisoten majhen lag (0.5s?), preden bo zacel polno pospesevati. Pri S atmosfercu, bo motor dal tocno toliko od sebe kolikor bos ukazal, in to takoj, ko ze samo pomislis na to - INSTANTNO.

Pri vsaki voznji na meji vseskozi moduliras plin, in tukaj se turbak, ne glede na to kaksen je, bistveno razlikuje od navitega atmosferca. BMW S motor je v tem pogledu kot skalpel, turbo motor pa kot maceta.... in ce je voznja na meji kot operacija, probaj potem operirati z mačeto :laugh :laugh :laugh

Pa ne pravim, da se ne da peljati z turbakom na meji... dalec od tega. Je pa fact, da je v tem pogledu razlika med atmosfercem in turbakom velika in v prid prvega.


No to pa je lepo in vsem razumljivo napisano. :bow
LP
Austin

BMW Z3 - simply - purely medicinal. :)

Prikaži več možnosti


cruiser
cruiser

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 304
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: E46 M3, E70 X5

#38

Sem mislil dopisati, da ne razumete Urosevega pointa, pa je zdej na koncu lepo razlozil.

Tudi za turbine je valjda jasno, da bo samo ena elektricna, da bo avto cimprej odziven, tudi ko se ni zadostnega pretoka izpusnih plinov (nizki obrati in/ali majhen gas).
Prikaži več možnosti


Austin Powers
Austin Powers

    sir Captain Slow

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 14 179
  • Lokacija: Canvey Island, Essex, GB
  • Avtomobil: S54

#39

A niso bili podobni problemi in kritike tudi pri ukinitvi gasa na zajlo?
Ne vem, samo vprašam. :bolje ispasti glup nego iz drvećeg voza
LP
Austin

BMW Z3 - simply - purely medicinal. :)

Prikaži več možnosti


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 143
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#40

res so bili že prej turbo modeli, ozirorma sta bila pač dva, tale lepotec 2002 ti in e23 745i....ampak to vseeno ne spremeni dejstva da so M izdelki tradicionalno N/A in je to bila do zdej glavna razlika med njimi pa med Audijem pa Mercedesom...

sej kmalu lahko itak pričakujemo še M3x in M5x, pa prve bmwje s prednjim pogonom...pa še kakšen enoprostorec pa smo tam :blackeye


Malo OT, pa vseno je potrebno reagirat... Dokler ne bo BMW proizvajal raznoraznih kombijev, poltovornjačkov (VW in MB), v katere se z lopatam natrpajo sezonski delovci, mene ne bodo motili novi modeli. Logično je da ne more ostati samo pri tradicionalnih serijah 3, 5 in 7, ter coupejih, če imajo vsi ostali dnevno nove modele.
Prikaži več možnosti