Skoči na vsebino

 

BMW M3 - 2014

* * * - - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
2779 odgovorov v temi
gasparri
gasparri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 568
  • Lokacija: gorenjska
  • Avtomobil: cl

#41

Situacija je res paradoksalna ... malce OT: bolj ko se povečujejo zmogljivosti v novih modelih, bolj se višajo kazni za prekoračitev hitrosti. :) Kje bomo pristali?
Bmw bo kmalu prisiljen delat tudi kombije za gradbince, ne se bat, znajo izračunat, kaj se jim splača!:ok2
Prikaži več možnosti


Plavi
Plavi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 074
  • Lokacija: .
  • Avtomobil: F10

#42

Malo OT, pa vseno je potrebno reagirat... Dokler ne bo BMW proizvajal raznoraznih kombijev, poltovornjačkov (VW in MB), v katere se z lopatam natrpajo sezonski delovci, mene ne bodo motili novi modeli. Logično je da ne more ostati samo pri tradicionalnih serijah 3, 5 in 7, ter coupejih, če imajo vsi ostali dnevno nove modele.


Čemu bi te pa to motilo?
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
Prikaži več možnosti


Azael
Azael

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 179
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: E34, RAV4

#43

Jaz bi raje dostavnika kot M3.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


alanq4
alanq4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 434
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: 156 V6 in 166 2.4jtd

#44

Austin, nisem rekel da ima turbo luknjo, ampak da ima turbo lag - odzivnost na plin, ki je IMHO pri vseh turbakih taksna, kakrsna pac je. Probaj med polnim pospesevanjem odvzeti gas za 20%, in potem ga spet dodaj na 100%. Pri turbacu (tudi pri 135i ki sem ga peljal) ti bo sprva vzelo nesorazmerno vec moci kot samo 20%, potem ko bos pa dodal bos pa imel prisoten majhen lag (0.5s?), preden bo zacel polno pospesevati. Pri S atmosfercu, bo motor dal tocno toliko od sebe kolikor bos ukazal, in to takoj, ko ze samo pomislis na to - INSTANTNO.

Pri vsaki voznji na meji vseskozi moduliras plin, in tukaj se turbak, ne glede na to kaksen je, bistveno razlikuje od navitega atmosferca. BMW S motor je v tem pogledu kot skalpel, turbo motor pa kot maceta.... in ce je voznja na meji kot operacija, probaj potem operirati z mačeto :laugh :laugh :laugh

Pa ne pravim, da se ne da peljati z turbakom na meji... dalec od tega. Je pa fact, da je v tem pogledu razlika med atmosfercem in turbakom velika in v prid prvega.


:clap
Kako v nulo opisana razlika med turbo in NA. Ravno zaradi skalpel občutka nekateri raje vlagamo v NA tuning pa čeprav je xx dražji kot turbo tuning.
Prikaži več možnosti


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 143
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#45

Čemu bi te pa to motilo?


Večino motijo novi modeli X, GT... in ti se čudiš, da bi mene raznorazni kombiji, tovornjački s cerado... :rolleyes Glej, tu res ne vidim te znamke in upam da se česa takega ne bodo lotili. Samo moje razmišljanje, nimam utemeljenih, trdnih dejstev in napisane cele študije, če to pričakuješ. Reagiral sem samo na Svetnikov prispevek, katerega že zdajšnji modeli veliko motijo.

Jaz bi raje dostavnika kot M3.


No, takih pa ni veliko!

Smo pa čisto :offtopic
Prikaži več možnosti


Plavi
Plavi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 074
  • Lokacija: .
  • Avtomobil: F10

#46

Ja se čudim, ker sem očitno drug tip človeka, ki ne kopuje nekaj zaradi statusnega simbola ampak zaradi izdelka samega. Boli mene pinis, če bmw izdeluje poleg tudi lopate.
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 429
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#47

Če bo BMW delal tovornjake, bo M3 coupe zaradi tega kaj slabši? Prej boljši ker bo tovarna imela več denarja za razvoj. :ok


Podobno je jamral folk ko je Porsche prvič naredil Boxterja in potem Cayenna. Ampak pri tem pozabljajo da če teh dveh avtov nebi bilo da tudi "edinega pravega porscheja" 911ke po vsej verjetnosti nebi bilo več. :ok

Urejal Nixxon, 20.07.2011, 08:18.

Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#48

Če bo BMW delal tovornjake, bo M3 coupe zaradi tega kaj slabši? Prej boljši ker bo tovarna imela več denarja za razvoj. :ok


... in iz tega sledi, da raje kupujte MB AMG serijo, ker Mercedes dela tovornjake in so tem potem AMGji boljši od M3 :hihi

:peace

Urejal Rottie, 20.07.2011, 08:21.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 429
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#49

Ne, iz tega sledi da če MB nebi delal Actrosa, da bi bil AMG tolk slabši. :P
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Bel
Bel

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 71
  • Lokacija: Bled
  • Avtomobil: Bmw z4 3.0 individual

#50

Ma fora je da z temi turbinami vzameš avtu tisto eksotiko, high rpm motor, odzivnost ...

Kaj mi pomaga 560Km če je tisti sunek do 7k poj pa že moč začne padt, kakšen beden M bo to. Alpa da nabijem Ma na 8400 pa bolj k je redline bolj tuli pa hitrejš gre. Imel sm že veliko turbo avtov z dosti HP, ampak m e92 pa e60, to so avti z eksotičnimi motorji. Zdej je pa vse nekej 3.0 pa 3 turbine. Pa vsak ma isti motor m6 m5 x5m ....

A mislite da lahko postaviš m5 f10 ob bok ferrariju, ne bi dobr izpadl. Za razliko m5 e60

Kr zjokov bi se, zaradi teh turbo motorjev, če bi hotl turbake bi itak audije kupval alpa japončke

:) :)
Zakon
Prikaži več možnosti
    • Gardener je všeč


M_power
M_power

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 019
  • Lokacija: Obala

#51

Lih fora 3 turbin je to da ime enakomerno moč.. če vidiš da ma pri 1500rpm enako navora kot sedanji pri 5000rpm (govorim napamet) pač fantje trendru treba sledit.... tudi meni ni všeč pa treba razumet da tako grejo smernice sveta in če hočeš kej prodat jim moreš nekaj % sledit. Tudi jaz bom zato rajši kupil e36 M3. Ker zame M ima 6 valjev. :metalc
A dog is the only thing on earth that loves you more than you love yourself.
Prikaži več možnosti


bmwcs
bmwcs

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 591
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: Modra sulica

#52

Ma fora je da z temi turbinami vzameš avtu tisto eksotiko, high rpm motor, odzivnost ...

Kaj mi pomaga 560Km če je tisti sunek do 7k poj pa že moč začne padt, kakšen beden M bo to. Alpa da nabijem Ma na 8400 pa bolj k je redline bolj tuli pa hitrejš gre. Imel sm že veliko turbo avtov z dosti HP, ampak m e92 pa e60, to so avti z eksotičnimi motorji. Zdej je pa vse nekej 3.0 pa 3 turbine. Pa vsak ma isti motor m6 m5 x5m ....

A mislite da lahko postaviš m5 f10 ob bok ferrariju, ne bi dobr izpadl. Za razliko m5 e60

Kr zjokov bi se, zaradi teh turbo motorjev, če bi hotl turbake bi itak audije kupval alpa japončke

:) :)


7000 rpm niti verjetno ne bo mašina dosegla :ok2
No guts, No glory !
Prikaži več možnosti


Frankyh
Frankyh

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3
  • Lokacija: london

#53

Jaz je v tednu dni nisem..
Prepovedan podpis
Prikaži več možnosti


K.G. BMW
K.G. BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 417
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: 2x BMW

#54

Lih fora 3 turbin je to da ime enakomerno moč.. če vidiš da ma pri 1500rpm enako navora kot sedanji pri 5000rpm (govorim napamet) pač fantje trendru treba sledit.... tudi meni ni všeč pa treba razumet da tako grejo smernice sveta in če hočeš kej prodat jim moreš nekaj % sledit.

x2:ok pa še to - glede na pohvale in nagrade, namenjene 1M, zaupajmo mojstrom v M oddelku, da bo tudi nova M3 zvesta načelu Freude am Fahren:)

Podobno je jamral folk ko je Porsche prvič naredil Boxterja in potem Cayenna. Ampak pri tem pozabljajo da če teh dveh avtov nebi bilo da tudi "edinega pravega porscheja" 911ke po vsej verjetnosti nebi bilo več. :ok

ne samo 911, Porscheja v celoti ne bi bilo več, saj je bil zelo blizu propada, dokler ga ni rešil prodajni uspeh Boxsterja:ok2

Urejal K.G. BMW, 01.09.2011, 09:39.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


BB
BB

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 274
  • Lokacija: Prestolnica obljubljene dežele Prekmurske
  • Avtomobil: 525tds Touring

#55

No pa upajmo da se je keremu inženirju posvetila prava žarnica - ne varčna da nebo pomote - pa da bodo s to električno turbinico naredili kaj na odzivnosti v smeri Good Old S motorja :)

Npr. S38B36 je res skoraj kot da bi bili obrati prilepljeni na pedal za gas - ko pritisneš se nekaj zgodi - je reakcija in ni tiste 0,5s da nabije pritisk.... :ok

Sivcer je res da na polno so turbači nemoralno močni in zalepijo daje joj, ampak kaj ko ne ravno takrat kot bi rad...


LP, BB

od '64 do 92' trenutno 8:1 za BMW proti MB ;) Ok, pa še neke Honde so (mopedi)...

Prikaži več možnosti
    • duhec je všeč


M_power
M_power

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 019
  • Lokacija: Obala

#56

No pa upajmo da se je keremu inženirju posvetila prava žarnica - ne varčna da nebo pomote - pa da bodo s to električno turbinico naredili kaj na odzivnosti v smeri Good Old S motorja :)

Npr. S38B36 je res skoraj kot da bi bili obrati prilepljeni na pedal za gas - ko pritisneš se nekaj zgodi - je reakcija in ni tiste 0,5s da nabije pritisk.... :ok

Sivcer je res da na polno so turbači nemoralno močni in zalepijo daje joj, ampak kaj ko ne ravno takrat kot bi rad...


LP, BB


Probaj it vozit novejše turbače pa boš videl :ok Jaz sem zelo bil presenečen nad Golfom 6 R20 sicer res da ima turbino+kompresor samo avto vleče od minimuma do konca zelo lepo.:ok Nova 1M tudi lepo konstantno vleče in nima tko hudega šusa kot smo navajeni na malo starejših turbačih. Mislim pa da zato so lih 3 turbine da una tavelika stalno skrbi za pritisk in da ni tega nepotrebnega čakanja da se premakne kam.
A dog is the only thing on earth that loves you more than you love yourself.
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 429
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#57

BB ne piše o nenadnem šusu ko turbina pride v svoje delovno območje, ampak zamik med pritiskom pedala za gas, ter samim začetkom pospeševanja, v kateremkoli območju vrtljajev.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


M_power
M_power

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 019
  • Lokacija: Obala

#58

BB ne piše o nenadnem šusu ko turbina pride v svoje delovno območje, ampak zamik med pritiskom pedala za gas, ter samim začetkom pospeševanja, v kateremkoli območju vrtljajev.


Sej s pomočjo tolko turbin in vse tehnologije bodo rešili tudi to. ČE ne pač kompresor in turbina imaš stalno takojšnjo odzivnost in moč. :ok
A dog is the only thing on earth that loves you more than you love yourself.
Prikaži več možnosti


BB
BB

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 274
  • Lokacija: Prestolnica obljubljene dežele Prekmurske
  • Avtomobil: 525tds Touring

#59

Točno to sem pogrešal pri 135i ter 335i :frown

Na onem Roadshowu ko smo vozili slalom med piloni si moral še krepko preden si zavil držati poln gas da je zadeva poplesala z zadkom mimo pilona :ok


LP, BB

od '64 do 92' trenutno 8:1 za BMW proti MB ;) Ok, pa še neke Honde so (mopedi)...

Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 989
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#60

Z električno turbino in pravim programom se da zamik pomoje zelo dobro izničiti :ok V tehnični del BMW ekipe imam še kar zaupanje da vejo kaj delajo :metalc

:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti