big problem z Z4

ideje welcome?

#1
Pozdravljena skupnost,
big problem z Z4 ![]() ideje welcome? ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#2
Kabrioleti imajo zaradi posebne (oslabljene) konstrukcije karoserije manjšo vzvojno trdnost karoserije, tako da je to normalno. To ni avto s katerim bi se lahko vozil čez robnike, če ga rabiš za ta namen si omisli terenca.
|
Prikaži več možnosti
|
#3
Točno tako.
![]() Tudi nama se astra cabrio kar fajn zvija, ko zapelješ čez kakšne čudne jame. Se prav v vzratnem ogledalu vidi, da se zadnja naslonjala malo po svoje premikajo... ![]() Nič skrbet, je kar normalno:ok
Več kot nekdo naredi in prispeva, lažje je drugemu da najde napako in ga kritizira. Kateri si ti?
|
Prikaži več možnosti
|
#4
jao, kaki komentarji. Morda so res manj togi, ampak to je robnik. Tudi ce bi se mal zvijal, ne bi smel glih pokat. Če parkiraš na robniku ne rabis glih terenca no.... Pol pa vidiš polno terencev po mestih, ki še niso videli več od robnika, notri pa so večinoma taki, ki imajo največ za povedat v prid ekologiji.
Sem mogu komentirat, drugace pa nimam idej kaj bi bilo, se pa strinjam da to ni glih v ponos BMWju. |
Prikaži več možnosti
|
#5
Ne bi ti bilo treba, samo kot si sam rekel, si mogel komentirat...
Glej, cabrio se pač zvija, saj se večino napetosti prenaša po podnu in pragovih cabria in zato je čisto normalno, da če s cabriotom zapelješ z enim kolesom na višji robnik, se bo avto upognil. Ampak, to je vse še v tolerancah in ni s tem nič narobe. Če pa kaj malo škrtne v kabini, pa to pride sčasoma. Predlagam TEST lastniku. Zapelji na robnik z odprto streho in poslušaj kaj se dogaja. Potem streho zapri in zapelji na isti robnik in zelo verjetno, ba škrtanje manj slišno, ali pa bo mogoče celo popolnoma izginilo. V mojem primeru, ko se peljem v astri cabrio, lahko vidim v špeglu, da se zadnji vzglavniki premikajo malo po svoje za 2cm levo in desno!, pa nič ne škripa.
Več kot nekdo naredi in prispeva, lažje je drugemu da najde napako in ga kritizira. Kateri si ti?
|
Prikaži več možnosti
|
#6
Je pa tudi res da se zvijajo predvsem navadni cabrii, roadsterji ne tolk. Predvsem zato, ker so navadni cabrii ponavadi izpeljanka ostalih verzij (recimo coupe) in je zadeva rešena bolj tako. Roadsterji pa so že razviti z namenom odprte strehe in so določene stvari lahko drugače rešene. Čeprav še vedno je manjko strehe tisti največji minus pri trdnosti.
![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#7
Predvsem je razlika v medosni razdalji.
Roadster ima krajšo in je zato lahko bolj tog, medtem ko pa so 4 sedežni cabrioleti daljši in zaradi tega podvrženi večjemu zvijanju. Vsekakor pa je to v obeh primerih prisotno.
Več kot nekdo naredi in prispeva, lažje je drugemu da najde napako in ga kritizira. Kateri si ti?
|
Prikaži več možnosti
|
#8
Ma od zažetka to ni delalo
![]() ![]() Amortizerji nisi, zglobi, stabilizatorji tut ne. Kaj bi lahko še to delalo? Ma ko štrkne štrkne prav fajn, prav poči. Me nervira že dva tedna ![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#9
moj e36 cabrio se je zelo malo zvijal, tale bi se moral pa že zgoraj omenjeno še dosti manj zvijat, in to sigurno ni razlog pokanja, kaj bi bil pa tudi jaz ne vem :(
jaz sem z mojim lahko komot parkiral s tremi gumami na cesto in z eno prednjo recimo na visok robnik, pa so se vrata - streha še vedno normalno zapirala, tko da,.. Urejal Martin ///M, 01.09.2011, 12:16.
Vsak je svoje Tinkare Kovač!
|
Prikaži več možnosti
|
#10
...mogoče ne bi bilo slabo, da prenehaš s parkiranjem na robnikih, dokler ne razčistiš problema...
|
Prikaži več možnosti
|
#11
....ma jaz tudi mislim, da to ni normalno. Sicer Ok, da se avto zgunca po določenih kilometrih, ta moj jih ima 80k??? Pa tudi je to ipak BMW, pa nov stane vseeno 40-50k eur, pa ne more to tako pokat
![]() zvok prihaja tam okoli menjalnika, armaturke, spredaj nekje pri nogah, kaj pa vem:crazy kot, da pod obremenitvijo nekaj skoči-škrtne, ma se ne čuti niti na volanu niti nič se mi bo čist strgal ![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#12
Zakaj pa na servisu ne priredite robnika in pač tam na mestu zapelješ gor, da se sliši pok... verjetno tam ima kdo več kot 3 razrede osnovne šole, da se kaj takega spomne ane.
|
Prikaži več možnosti
|
#13
To ni slaba ideja. Probaj to:ok In ko bodo približno slišali kje poka, pa naj tam probajo s tisto "prisluškovalno" napravo poslušat, ki jo bi naj pravi mehaniki tudi imeli. Urejal kroskris, 01.09.2011, 14:02.
Več kot nekdo naredi in prispeva, lažje je drugemu da najde napako in ga kritizira. Kateri si ti?
|
Prikaži več možnosti
|
#14
A so Hardy obroč dobro pregledal?
Nekateri Z4 so imeli z Hardy šajbo že po 40.000 km take težave. To bi tudi razložilo grd zvok.
Why getting mad?.......Get even
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#15
Razumem da je roadster ali cabrio, samo tudi novejši modeli se kar tako ne upogibajo in zvijajo kot nekateri mislite, saj imajo prekleto veliko ojačitev katere na prvi hip nit ni videti. Tako da sem prepričan da tudi če zajca zapelješ preko robnika, se ne bo zvijal niti 1 cm (če že ni bil zbit in je vse na svojem mestu)...
Kaj pa puše na koncu rok si pogledal? Amortizerje si dal izmeriti na testno mizo? Kaj pa sam nosilec motorja oz. da ti kje morda izpuh ne udarja v karoserijo ali sam menjalnik na obod? Volanski drog? In če tako jasno poka, bi se moral vzrok kaj hitro najti. ![]() Ali robnik prirediti in mehanika dat v avto ali pa kolo dol in z "pajzli" testirat podvozje, iskati nekje napako, da se jo odkrije. Urejal Taucher, 01.09.2011, 14:54. Freude am Fahren - |
Prikaži več možnosti
|
#16
....prvič so bli na servisu vsi pametni=zglobi od rok-menjano
....drugič so bli malo manj pametni=stabilizatorji-menjano ....tretjič so že malo ugibali=amortizerji-menjano ....četrtič so ga trije "s pajzli" napenjali spodaj, pa menjalnik gledali, pa nosilce od motorja, pa od menjalnika, pa ležaje od amortizerjev tudi ![]() ....petič sem jim ga pustil 3 dni, pa naj se malo furajo okoli, pa so ga na robik pelal in so pogruntali da: ko gre prvič na robnik zaškrta kot da se nekaj premakne (pol ne več), pol pa moraš naredit en krog, pa potem med vožnjo, da spet škrta (kot, da gre na mesto), da pol še enkrat zaškrta na robniku...in so me odslovili, da oni res ne vedo kaj je ![]() Pero, kaj pa je ta Hardy šajba ![]() Sej še mal pa bom pol avta že menjal ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#17
hardy zglob je tole:
![]() Pride pa namontirana spredaj med prirobnico menjalnika in prirobnico kardana. Okoli teh puš, kjer so namontirani vijaki se pri nekaterih modelih guma obrabi in se natrga, ker so tam pač največje prenosne sile. Ko se to obrabi do te mere, se čuti najprej kak tak pok ker se cela stvar zamakne, med vožnjo je mir potem pa spet. Najbolj kritično je pri speljevanju in seveda vožnja navkreber in plezanje po robnikih. Počasno pazljivo plezanje je prava agonija za tale zglob. Zadeva košta v nemčiji 63 evrov, kle pa ne vem kolk je. Na sliki je hardy prav za tvojega.
Why getting mad?.......Get even
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#18
Mene tale zgodba vodi v prepričanje o počenem varu na prvi premi.
Obremenjevat lokalno posamezne dele preme ali s kladivcem potrkavat po elementih in poslušati frekvenčni odziv, morda se pa najde del, ki je "odletel". Razpoka je namreč nevidna, čeprav obstaja. Urejal Warden, 01.09.2011, 16:00. ![]() BeMyWings LP |
Prikaži več možnosti
|
#19
[QUOTE=joco70;....Sej še mal pa bom pol avta že menjal
![]() Boš pa saj vesel ko boš celega zamenjal in se potem vozil nekaj let ![]() ![]() Freude am Fahren - |
Prikaži več možnosti
|
#20
Pero, ma veš, da bi po tvojem opisu znalo bit to...simptomi so čist isti kot ti praviš. Če je v nemčiji 63 eur, tut tuki ne more bit dosti dražje
![]() ![]() Pa smo se še eno naučili :9 hvala Pero!!! |
Prikaži več možnosti
|