Skoči na vsebino

 

Pritisk olja - oil pressure

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
23 odgovorov v temi
krzo36
krzo36

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2
  • Lokacija: muta
  • Avtomobil: e60

#1

Pozdravljeni!

Zadnje case se mi dogaja, da ko se mi avto segreje mi javi napako OIL PRESSURE TO LOW. Napaka je obarvana rdečo tako da javi da je kriticna napaka in je potrebno ugasniti avto.

Po klicih na servise so mi dejali da je vzrok oljno tipalo in javlja napacne podatke. Da pa je do tega problema prislo ker baje uporabljam napacno olje. Prej sem uporablaj shell 10-40, zadnji dve menjavi pa shell 5-30...na servisu so rekli da je potrebno obvezno 10-60?

Se je se komu pojavila ta napaka? Kako jo je resil? Je res problem v oljnem tipalu ali je lahko kaksen drugacen oz. cenovno dazji in bolj problematicen vzrok?

Naj se povem, da se napaka samo pojavi in ne ostane shranjena v idrive, tako da ce cez kaksno minuto pogledas na informacije v idrive mi te napake ne izpise.

hvala za odgovore in lep pozdrav!
Prikaži več možnosti


Metod
Metod

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 773
  • Lokacija: Koroška-MB
  • Avtomobil: E39 525d

#2

Pozdravljeni!

Zadnje case se mi dogaja, da ko se mi avto segreje mi javi napako OIL PRESSURE TO LOW. Napaka je obarvana rdečo tako da javi da je kriticna napaka in je potrebno ugasniti avto.

Po klicih na servise so mi dejali da je vzrok oljno tipalo in javlja napacne podatke. Da pa je do tega problema prislo ker baje uporabljam napacno olje. Prej sem uporablaj shell 10-40, zadnji dve menjavi pa shell 5-30...na servisu so rekli da je potrebno obvezno 10-60?

Se je se komu pojavila ta napaka? Kako jo je resil? Je res problem v oljnem tipalu ali je lahko kaksen drugacen oz. cenovno dazji in bolj problematicen vzrok?

Naj se povem, da se napaka samo pojavi in ne ostane shranjena v idrive, tako da ce cez kaksno minuto pogledas na informacije v idrive mi te napake ne izpise.

hvala za odgovore in lep pozdrav!



o teh napakah senzorjev je že bilo nekaj napisanega. Priporočljivo bi bilo, da ti lahko damo kakšen nasvet, da napišeš še kakšen motor imaš.

Olje 10W-60 to je za M oddelek/tekme in mogoče ga imajo preveč, ter se ga želijo znebiti. :-D Za tvojo napako bo najverjetneje kriv senzor. Vsekakor pa se o napaki takoj prepričaj (ali je senzor, ali je morda res premalo oljnega pritiska). Če ni krivo tipalo bo kriza za motor :ok

Zakaj si šel iz 10W-40 na 5W-30 olje ??

Urejal Metod, 12.10.2011, 11:56.

Prikaži več možnosti


dzamo
dzamo

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 116
  • Lokacija: jesenice
  • Avtomobil: BMW e60 520i, BMW f30

#3

imel sem enak problem, vendar so mi na servisu napačnega nalili. Če imaš 520i priporočam castrol 5-40w fully syntetic :)
Prikaži več možnosti


krzo36
krzo36

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2
  • Lokacija: muta
  • Avtomobil: e60

#4

Servisi opravljeni napaka ostaja:)

Pri pooblaščenem servisu ugotovilu vzrok napake. Baje je bil krivec senzor za olje... menjamo senzor, nalijemo novo olje (10-60) pravijo da sedaj bo boljse. Peljem domov ista napaka.

Cez dva dni ponovno na servis...ugotovijo da so pri programiranju naredili napako in da ima premalo obratov v prostem teku. Spet cakam na servisu popravijo napako in recejo da je bilo to krivo za olje in da bo sedaj vse normalno delalo.

Se peljem iz servisa in po 50km ista napaka. Oil pressure to low.

Ima se kdo kaksno idejo? Ker nekako se mi zdi predrago vedno iti na originalni servis napaka pa ostaja njihove ure dela pa drazje kot kirurske.

lp.
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 092
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#5

Servisi opravljeni napaka ostaja:)

Pri pooblaščenem servisu ugotovilu vzrok napake. Baje je bil krivec senzor za olje... menjamo senzor, nalijemo novo olje (10-60) pravijo da sedaj bo boljse. Peljem domov ista napaka.

Cez dva dni ponovno na servis...ugotovijo da so pri programiranju naredili napako in da ima premalo obratov v prostem teku. Spet cakam na servisu popravijo napako in recejo da je bilo to krivo za olje in da bo sedaj vse normalno delalo.

Se peljem iz servisa in po 50km ista napaka. Oil pressure to low.

Ima se kdo kaksno idejo? Ker nekako se mi zdi predrago vedno iti na originalni servis napaka pa ostaja njihove ure dela pa drazje kot kirurske.

lp.


bi se znala črpalka poslavljati, lahko pa imaš zamašeno mrežico na oljni pumpi. to bos pa videl samo tako da se karter dol vzame.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 737
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#6

bi se znala črpalka poslavljati, lahko pa imaš zamašeno mrežico na oljni pumpi. to bos pa videl samo tako da se karter dol vzame.


Ni nujno, lahko se tudi zmeri pritisk z manometrom in bo takoj vedel pri čem je. Je pa res da očitno vsi mehaniki še niso slišali da to obstaja...
Prikaži več možnosti


bmw3coupe
bmw3coupe

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 127
  • Lokacija: zagorje
  • Avtomobil: bmw 5 e60

#7

men se je to isto naredil,zdej sem zamenjal olje in filter,pa zaenkrat se še ni ponovno prižgala,dal sm pa 5w30 olje
Prikaži več možnosti


GGREGA
GGREGA

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 606
  • Lokacija: južni rob Kranjskega polja
  • Avtomobil: francoz

#8

KAKŠEN MOTOR?
najpomembnejši podatek držiš zase,potem šele pride vrsta olja in ostalo:)
vse se da samo denar moraš imeti :laugh
Prikaži več možnosti


bmw3coupe
bmw3coupe

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 127
  • Lokacija: zagorje
  • Avtomobil: bmw 5 e60

#9

520i,bmw longlife 5w 30,naročil pri motorna olja.com,6.90eur liter
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 432
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#10

Meni je to napako javilo dvakrat, preden semmenjal olje. Ponavadi jo je javilo pri strmem spustu oziroma strmem vzponu z zelo majhno hitrostjo. Verjetno tu pumpa ni dobila dovolj olja zaradi naklona (moje mnenje).
Po menjavi olja (zdaj imam BMW Longlife 5w30) mi tenapake nejavlja vec.
Tester je pokazal napako na senzorju za nivo olja. Na servisu so samo izbrisali napako in to je bilo to.
Preveri pritisk v motorju z manometrom (mislimda to lahko naredi vsaka lokalna delavnica - serviser).
Meni so na servisu rekli, da ta napaka nima veze s tem kaksno olje se uporablja, ampak je vezana na senzor in pa črpalko.

Lp

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


BB
BB

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 277
  • Lokacija: Prestolnica obljubljene dežele Prekmurske
  • Avtomobil: 525tds Touring

#11

Meni je to napako javilo dvakrat, preden semmenjal olje. Ponavadi jo je javilo pri strmem spustu oziroma strmem vzponu z zelo majhno hitrostjo. Verjetno tu pumpa ni dobila dovolj olja zaradi naklona (moje mnenje).
Po menjavi olja (zdaj imam BMW Longlife 5w30) mi tenapake nejavlja vec.
Tester je pokazal napako na senzorju za nivo olja. Na servisu so samo izbrisali napako in to je bilo to.
Preveri pritisk v motorju z manometrom (mislimda to lahko naredi vsaka lokalna delavnica - serviser).
Meni so na servisu rekli, da ta napaka nima veze s tem kaksno olje se uporablja, ampak je vezana na senzor in pa črpalko.

Lp


Ti "moderni" motorčki takalitak delujejo z dokaj niskimi oljnimi protiski glede na stare motorje. Predvidevam da nimate šipke za merjenje olja in verjamete tistemu računalniškemu prikazu. Zato vam pa vmes malo zrak vleče pumpa za olje in dela na tem da motor ne be predolgo držal...

...no včasih tudi javi napako. :blackeye

Groza!


LP, BB

od '64 do 92' trenutno 8:1 za BMW proti MB ;) Ok, pa še neke Honde so (mopedi)...

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 432
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#12

Kaj si hotel s tem povedat?
Pritisk je dobolj velik da ga izmeriš z manometrom. Že če odpreš pokrovček za dolivanje olja pri vžganem motorju in daš gor dlan čutiš kar znatno kako dela vakum.
Sem pa 100% da nikjer ne vleče zraka (vsaj meni ne), za ostale s to napako pa ne vem. Po menjavi olja in senzorja te napake ni več in to je glavno :)

Ostalim pa vso srečo pri odpravi tega problema.

Lp

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


bmw3coupe
bmw3coupe

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 127
  • Lokacija: zagorje
  • Avtomobil: bmw 5 e60

#13

Kaj si hotel s tem povedat?
Pritisk je dobolj velik da ga izmeriš z manometrom. Že če odpreš pokrovček za dolivanje olja pri vžganem motorju in daš gor dlan čutiš kar znatno kako dela vakum.
Sem pa 100% da nikjer ne vleče zraka (vsaj meni ne), za ostale s to napako pa ne vem. Po menjavi olja in senzorja te napake ni več in to je glavno :)

Ostalim pa vso srečo pri odpravi tega problema.

Lp


a pol si mogu menjat ta senzor?kolk je blo?
Prikaži več možnosti


Kusar
Kusar

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 886
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Karjola

#14

Kaj si hotel s tem povedat?
Pritisk je dobolj velik da ga izmeriš z manometrom. Že če odpreš pokrovček za dolivanje olja pri vžganem motorju in daš gor dlan čutiš kar znatno kako dela vakum.
Sem pa 100% da nikjer ne vleče zraka (vsaj meni ne), za ostale s to napako pa ne vem. Po menjavi olja in senzorja te napake ni več in to je glavno :)

Ostalim pa vso srečo pri odpravi tega problema.

Lp


Verjetno je mislil, da pritisk merijo preko testerja namesto po "mehanski" poti z manometrom.

A oljni filter ste tudi menjali ali ste samo novo olje nalili, da se ni slučajno vložek razpadel in kakšen delček delno zabil ventil v ohišju filtra?
Prikaži več možnosti


Lateralus
Lateralus

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 223
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: BMW

#15

Resitev za ta problem javljanja nizkega pritiska je zvisanje obratov motorja (cca 50-100rpm). Zrihtajo na vsakem pooblascenem ali nepooblascenem servisu, kjer imajo dober tester in mojstre za njimi. Vprasajte Schumija...
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 432
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#16

Zamenjalo se je senzor. Cene se ne spomnim.
Ja ko olje menjaš se tudi valda filter zamenja ane? :)

A obrate prostega teka se da povecat z testerjem? Da bi bili za cca 100rpv višji? Ko je že nekdo omenil dvig obratov
Lp

Urejal BMW4everafter, 11.03.2013, 12:11.

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


markbmw
markbmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 930
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: bmw 318is

#17

Pri našem avtu je bil počen navoj na oljnem filtru in je isto javljalo,sicer ni bmw ampak mogoče je to to.
Prikaži več možnosti


Kusar
Kusar

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 886
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Karjola

#18

Zamenjalo se je senzor. Cene se ne spomnim.
Ja ko olje menjaš se tudi valda filter zamenja ane? :)

A obrate prostega teka se da povecat z testerjem? Da bi bili za cca 100rpv višji? Ko je že nekdo omenil dvig obratov
Lp


Ja naj bi ga, ampkak obstajajo izjeme ki ga ne:napaka
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 432
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#19

Bo treba malo povprašat.

Hvala za ta koristen info.

Lp

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


bmw3coupe
bmw3coupe

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 127
  • Lokacija: zagorje
  • Avtomobil: bmw 5 e60

#20

a pol si mogu menjat ta senzor?kolk je blo?


evo zamenjal senzor,dvignil obrate,ne kaže več napake,cena 40 eur,zamenjal Podlesnik
Prikaži več možnosti