Skoči na vsebino

 

E61 525d strošek vzdrževanja

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
164 odgovorov v temi
lozinka
lozinka

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 443
  • Lokacija: NOVO MESTO
  • Avtomobil: SPET M SPORT PAKET

#21

ti ne kapiraš, da si imel rabljenega BMW-ja, ki ni bil več vreden 60.000€ ampak, mogoče četrt od nakupne cene in mogoče 2x več kilometrov kot si jih imel na števcu... pač si imel smolo v tistih dveh letih, si pač ne vem kaj vse porihtal, pa ne vem koliko zgubil na avtu... je pa mogoče sedaj novi lastnik vesel če si mu vse poštimal in samo tanka in vozi tvojega BMW-ja, če si res vse to menjal... če pa nisi pa itak bolj kot ne vse napihuješ, pa BMW-ja v gnoj rineš ker si pač novega ne moreš privoščit... VW pa kr si lahko novega privoščiš je pa zdj kr najboljši avto vseh časov... ne vem kaj sploh delaš še na BMW forumu, mislim da obstaja tudi WV forum :damn

treba se je pa zavedat, da vsi avti imajo neke hibe, isto kot ljudje, noben ni popoln... :ok2


...sej je že v eni drugi temi opisal kako je vzdrževal BMW-ja:napaka in kolk je dal na njega. Zdej pa pljuje na moč po avtu ki je zastavljen zelo dobro, kvečjem odlično samo ga je treba vzdrževat redno in preventivno.

Ti si najdi dober primerek, ne hit z nakupom. Če nisi stručko za take avte najdi nekoga da ti pomaga pri nakupu. Stroški vzdrževanja niso tako gromozanski kot hočejo eni prikazat, nekaj pa stanejo. Odvisno tudi od tega kje boš servisiral. Cene dela so zelo različne. Npr. menjava olja v avtomatskem menjalniku med 400-500 euri, odvisno od mojstra. Oljni servis za dizla z vsemi filtri cca 250 eur (tolk plačal za svojega par dni nazaj).
Užitek ki ti ga da vožnja v takem avtu pa prekaša stroške ki jih plačaš za vzdrževanje.:ok
BMW Dolenjska
Prikaži več možnosti


mpetel7
mpetel7

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 55
  • Lokacija: Ljubljana

#22

...sej je že v eni drugi temi opisal kako je vzdrževal BMW-ja:napaka in kolk je dal na njega. Zdej pa pljuje na moč po avtu ki je zastavljen zelo dobro, kvečjem odlično samo ga je treba vzdrževat redno in preventivno.

Ti si najdi dober primerek, ne hit z nakupom. Če nisi stručko za take avte najdi nekoga da ti pomaga pri nakupu. Stroški vzdrževanja niso tako gromozanski kot hočejo eni prikazat, nekaj pa stanejo. Odvisno tudi od tega kje boš servisiral. Cene dela so zelo različne. Npr. menjava olja v avtomatskem menjalniku med 400-500 euri, odvisno od mojstra. Oljni servis za dizla z vsemi filtri cca 250 eur (tolk plačal za svojega par dni nazaj).
Užitek ki ti ga da vožnja v takem avtu pa prekaša stroške ki jih plačaš za vzdrževanje.:ok



no to sem hotel slišati, da stroški niso tako gromozanski seveda je pa odvisno kje servisiraš:) seveda pa verjetno ni za pričakovat,da ti gre vse naenkrat. Načeloma pa je verjetno tako, da v kolikor je bilo to enkrat že menjano pomeni, da si vsaj za nekaj časa spet na safe side?

mogoče še mal off topic pa vseeno:
pa je recimo pri E61 letnik 05 s okoli 180.000-200.000 prevoženimi kilometri realna cena okoli 16.000 evrov ali je to preveč/premalo da se bom lahko tudi tako lažje orientiral?

lpm
Prikaži več možnosti


mpetel7
mpetel7

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 55
  • Lokacija: Ljubljana

#23

Deli za bmw niso tako dragi kot bi pričakoval, ti lahko povem iz prve roke ko sem primerjal z kakšnim oplom...
kaj pa kaj takega http://www.avto.net/...=5115268&show=1


ja kaj takega sem imel v mislih samo, da bi bil še avtomatik. je to realna cena, vzdrževan? po slikah sodeč je kot nov:)
lpm
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 536
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#24

Uff mal ste me pa prestrašl kt da se res tok kvarijo. Verjetno je malo možnosti, da gre vse naenkrat nekam v maloro??
Govorim o avtu vrednem okoli 16.000-18.000 evrov od katerega bi pa pričakoval, da je kolikortoliko ohranjen in da v kolikor ga bom redno vzdrževal, da ne bom imel večjih problemov razen če bom imel res smolo...
Zato me pa zanima koliko okvirno stanejo taki rezervni deli, verjetno pri pooblaščenih servisih so ti deli res dragi vendar, če pelješ na servis kakšnemu "privatniku" je ta strošek predivdevam manjši...

bom moral resno razmisliti ali si želim tak avto??:)
lp

Nihče ni trdil, da se tako kvarijo, ampak spraševal si po cenah, pa si dobil odgovore. Nekaj izmed naštetih stvari ima dovolj velik potencial, da te pri dolgotrajnem lastništvu lahko upravičeno skrbi.
Mislim, da bi moral najprej razmisliti, ali sploh potrebuješ dizelski motor. :)
Forum je poln informacij, iskalna funkcija pa zlata vredna. :-D

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


Leninho17
Leninho17

    Novinec

  • V potrjevanju
  • Sporočil: 99
  • Lokacija: bmw
  • Avtomobil: e60 545i....2008

#25

Kupi dobro ohranjenega, ter z dobro ceno...saj je lepo videti Bmwja in ceno ki je zelo nizka....vendar pa koliko bos prišparal na ceni, toliko bos vlozil v servis....kupi rajsi dobro ohranjenega, se zapelji na uradni servis, naj ti kritične dele zamenjajo, potem pa samo menjaj olje na 15.000 km in pa zmeraj reči mojstru da naj pregleda malo avto...dal bos 20€ mojstru ki ti bo ga pregledal vendar pa bos imel mir....in pa dajaj original dele v avto....bos dal seveda več denarja ampak bo pa kvaliteta.
Prikaži več možnosti


silver haze
silver haze

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 334
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: bmw 318dt

#26

a z e60 bencinarji so tud takšni problemi?
Prikaži več možnosti


mpetel7
mpetel7

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 55
  • Lokacija: Ljubljana

#27

Nihče ni trdil, da se tako kvarijo, ampak spraševal si po cenah, pa si dobil odgovore. Nekaj izmed naštetih stvari ima dovolj velik potencial, da te pri dolgotrajnem lastništvu lahko upravičeno skrbi.
Mislim, da bi moral najprej razmisliti, ali sploh potrebuješ dizelski motor. :)
Forum je poln informacij, iskalna funkcija pa zlata vredna. :-D


se strinjam s tabo:) Glede tega ali rabim dizel motor ali ne pa itak vem, da ga ne rabim vendar težko je pa dobiti enega lepega bencinarja zato pa narediš kompromis:)

vem da se ne kvarijo toliko, zato sem pa spraševal po cenah, da vme okvirno kaj me lahko čaka če se mi kaj pokvari...
Verjetno se kakšne dele da tudi obnoviti kot sem uspel prebrati na forumu?
lpm
Prikaži več možnosti


Artist
Artist

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Spodnji Duplek
  • Avtomobil: BMW E61 525D

#28

no to sem hotel slišati, da stroški niso tako gromozanski seveda je pa odvisno kje servisiraš:) seveda pa verjetno ni za pričakovat,da ti gre vse naenkrat. Načeloma pa je verjetno tako, da v kolikor je bilo to enkrat že menjano pomeni, da si vsaj za nekaj časa spet na safe side?

mogoče še mal off topic pa vseeno:
pa je recimo pri E61 letnik 05 s okoli 180.000-200.000 prevoženimi kilometri realna cena okoli 16.000 evrov ali je to preveč/premalo da se bom lahko tudi tako lažje orientiral?

lpm


Za ta denar morš dobiti E61 letnik 05 v res enkratnem stanju, obvezno od prvega lastnika. Eurotax je namreč cca 10.000 EUR. Res je, da je eurotax povprečje in ne pove vsega, a če ga presežeš za 60% mora biti avto top of top.

Priporočam ti, da si pred nakupom kupiš kupon eurotaxa in ugotoviš ceno ogledanega avta po eurotaxu. Potem se boš tudi lažje pogajal. Kak znanec, ki se spozna na avte pri ogledu ne bo škodoval :ok2

:beer
Edina resnica je, da edine resnice ni!!
Prikaži več možnosti


tommy28
tommy28

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 000
  • Lokacija: Domžale&Ljubljana
  • Avtomobil: zacasni avto...

#29

ti ne kapiraš, da si imel rabljenega BMW-ja, ki ni bil več vreden 60.000€ ampak, mogoče četrt od nakupne cene in mogoče 2x več kilometrov kot si jih imel na števcu... pač si imel smolo v tistih dveh letih, si pač ne vem kaj vse porihtal, pa ne vem koliko zgubil na avtu... je pa mogoče sedaj novi lastnik vesel če si mu vse poštimal in samo tanka in vozi tvojega BMW-ja, če si res vse to menjal... če pa nisi pa itak bolj kot ne vse napihuješ, pa BMW-ja v gnoj rineš ker si pač novega ne moreš privoščit... VW pa kr si lahko novega privoščiš je pa zdj kr najboljši avto vseh časov... ne vem kaj sploh delaš še na BMW forumu, mislim da obstaja tudi WV forum :damn

treba se je pa zavedat, da vsi avti imajo neke hibe, isto kot ljudje, noben ni popoln... :ok2


Ne bluzi...vidim, da tebi pa res nič ni jasno...
Verjetno si en od taboljših strokovnjakov tu gor...:napaka :laugh
Prikaži več možnosti


Levči
Levči

    TomKruz™ VT Roadmanager

  • Moderator
  • Sporočil: 3 673
  • Lokacija: Veleje

#30

a z e60 bencinarji so tud takšni problemi?


Dizelskih problemov bencinarji nimajo... to pomeni 98% vseh problemov odpade.
Lahko ti pa crkne kakšna žarnica... lahko ti celo odpove radio... lahko se ti pokvari kakšen park senzor...
Objavljena slika :besen
Prikaži več možnosti


tommy28
tommy28

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 000
  • Lokacija: Domžale&Ljubljana
  • Avtomobil: zacasni avto...

#31

Dizelskih problemov bencinarji nimajo... to pomeni 98% vseh problemov odpade.
Lahko ti pa crkne kakšna žarnica... lahko ti celo odpove radio... lahko se ti pokvari kakšen park senzor...


Al pa če daš gretje sedeža na 3 pozicijo in zagori vse skupaj....upam, da nismo pozabili na to težavico...:crazy
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 804
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#32

Dizelskih problemov bencinarji nimajo... to pomeni 98% vseh problemov odpade.
Lahko ti pa crkne kakšna žarnica... lahko ti celo odpove radio... lahko se ti pokvari kakšen park senzor...


No no, ni čisto tako. Z kilometri in leti pridejo tudi cevke, gumice, dihtunge, volanska letev, kolektor, katalizatorji, hladilni sistem, kakšna pumpa, senzorji, svečke, jermena, roke, stabilizatorji, vzmeti, sklopka, vztrajnik, zavore, alternator, akumulator,... in to je lahko tudi pri benzinarju :ok2
Prikaži več možnosti


Levči
Levči

    TomKruz™ VT Roadmanager

  • Moderator
  • Sporočil: 3 673
  • Lokacija: Veleje

#33

Al pa če daš gretje sedeža na 3 pozicijo in zagori vse skupaj....upam, da nismo pozabili na to težavico...:crazy


Si pa res pravi as... to težavo so vendar odpravili brezplačno vsem lastnikom... saj je bil vpoklic... še sam sem na prejšnjem E60 to pri pooblaščencu urejal, ko sem imel servis pri cca 30.000 km.

Pa ni imelo veze na katero stopnjo si dal... :crazy šlo je zgolj za napako na inštalaciji grelca.
Objavljena slika :besen
Prikaži več možnosti
    • tommy28 je všeč


Levči
Levči

    TomKruz™ VT Roadmanager

  • Moderator
  • Sporočil: 3 673
  • Lokacija: Veleje

#34

No no, ni čisto tako. Z kilometri in leti pridejo tudi cevke, gumice, dihtunge, volanska letev, kolektor, katalizatorji, hladilni sistem, kakšna pumpa, senzorji, svečke, jermena, roke, stabilizatorji, vzmeti, sklopka, vztrajnik, zavore, alternator, akumulator,... in to je lahko tudi pri benzinarju :ok2


To so malenkosti v primerjavi z dizelskimi problemi:ok In večina teh doletijo tretjega, četrtega in x-lastnika in ne tistega ki se z bencinarjem vozi zgolj toliko km na leto kot je to v navadi za bencinske avtomobile z veliiikooo porabo.... ki pa je vseeno ugodnejša kot majhna dizelska poraba

Pa nehajmo s tem, saj je že dosti dizel vs. bencinar tem na forumu.

Urejal Levči, 26.10.2011, 16:47.

Objavljena slika :besen
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 804
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#35

Sploh niso tok malenkosti, 1000 EUR je hitr, verjam :ok

Drugače pa ni to nobeno zagovarjanje d ali pa i. Jaz sem samo napisal, kaj je še vse potecialno možno, da se pokvari pri recimo 6 letih in +200000 km :ok
Prikaži več možnosti


Levči
Levči

    TomKruz™ VT Roadmanager

  • Moderator
  • Sporočil: 3 673
  • Lokacija: Veleje

#36

Sploh niso tok malenkosti, 1000 EUR je hitr, verjam :ok

Drugače pa ni to nobeno zagovarjanje d ali pa i. Jaz sem samo napisal, kaj je še vse potecialno možno, da se pokvari pri recimo 6 letih in +200000 km :ok


Dizelski kilometri...

Jaz delam cca 15000 z bencinarjem... z dizlom pa 70000 na leto...

A vidiš razliko. Dizel se pa zamenja z novim na vsake 3 do 4 leta...:ok
Objavljena slika :besen
Prikaži več možnosti
    • Davidf1 je všeč


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 804
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#37

Ja ti. No jaz jih nardim skoraj 25000 km, verjamem pa da jih nekdo še veliko več. In 200000 km ni veliko za recimo 6 let staro E60 pa naj bo d ali pa i :ok
Prikaži več možnosti


BMWenergy
BMWenergy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 592
  • Lokacija: in beautiful sLOVEnia
  • Avtomobil: BMW

#38

Ne bluzi...vidim, da tebi pa res nič ni jasno...
Verjetno si en od taboljših strokovnjakov tu gor...:napaka :laugh


Glej, sem na BMW forumu, vozim BMW-je že od nekdaj in v vsakem primeru zagovarjam znamko BMW!

Ti pa samo še pluvaš po BMW-jih in se imaš za najbolj pametnega in VW hvališ kot vsak cigan svojega konja :ok2
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


vuko83
vuko83

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 058
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e60 530d

#39

Al pa če daš gretje sedeža na 3 pozicijo in zagori vse skupaj....upam, da nismo pozabili na to težavico...:crazy


Dej pametuj na "LJUDSKEM" forumu. Si pač naletel na najslabši primerek avta in zdaj je kao znamka zanič, :shithappens, sprijazni se da si imel smolo.

SORRY ZA OFF TOPIC, moral sem se olajšati :-D
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 536
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#40

No no, ni čisto tako. Z kilometri in leti pridejo tudi cevke, gumice, dihtunge, volanska letev, kolektor, katalizatorji, hladilni sistem, kakšna pumpa, senzorji, svečke, jermena, roke, stabilizatorji, vzmeti, sklopka, vztrajnik, zavore, alternator, akumulator,... in to je lahko tudi pri benzinarju :ok2

To ti pišeš za serijo 3? :nana
Bistvena razlika je predvsem ta, da zaradi zgoraj naštetih stvari ne obstaneš na cesti, kar pa za odpoved turbine, šobe, kolektorja/lopatic, naftne črpalke ali česa podobnega žal ne velja. In verjetno je Levči misil na 98% teh stvari. :)
Pa tudi: dizelski motor ima vse, kar si naštel zgoraj. :-D

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.