Skoči na vsebino

 

E60 525d reset intervala zavor

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
20 odgovorov v temi
žele525
žele525

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20
  • Lokacija: škofljica
  • Avtomobil: BMW 525d

#1

Pozdravljeni!
Zamenjal sem zadnje zavore,vse komplet tudi kabel predčasno(13000km)tolk je računalnik kazal da lahko še prevozim a ploščice so imele morda 2mm mesa,verjetno se je kdaj neistočasno resetiralo in menjalo.Skratka zanima me če lahko zdaj to sam nuliram oz dam na neko začetno odštevanje.Neke postopke sem našel ampak ni mi uspelo niti preko i draiva niti preko gumba za dnevne km.
Prikaži več možnosti


tommy28
tommy28

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 000
  • Lokacija: Domžale&Ljubljana
  • Avtomobil: zacasni avto...

#2

Pozdravljeni!
Zamenjal sem zadnje zavore,vse komplet tudi kabel predčasno(13000km)tolk je računalnik kazal da lahko še prevozim a ploščice so imele morda 2mm mesa,verjetno se je kdaj neistočasno resetiralo in menjalo.Skratka zanima me če lahko zdaj to sam nuliram oz dam na neko začetno odštevanje.Neke postopke sem našel ampak ni mi uspelo niti preko i draiva niti preko gumba za dnevne km.


Če me spomin ne vara se to itak dela preko ročke za BC...
Prikaži več možnosti


Levči
Levči

    TomKruz™ VT Roadmanager

  • Moderator
  • Sporočil: 3 673
  • Lokacija: Veleje

#3

forum ima čudežni gumb "išči" in ne boste verjeli tudi najde:crazy

http://forum.bmwslo....997&postcount=4
Objavljena slika :besen
Prikaži več možnosti


žele525
žele525

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20
  • Lokacija: škofljica
  • Avtomobil: BMW 525d

#4

Za prek ročke BC je na you tube cel postopek prikazan vendar meni se ne prikažejo ikone tako da predvidevam da je za moj model ki je že model 2006,nekaj spremenjeno i je treba prek i draiva,ampak verjetno imate prav,preveč se stem ne bom igral in bom nekam peljal da z testerjem zrihta
Prikaži več možnosti


bmw_d_power
bmw_d_power

    Licence To Sell

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 013
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: 530dA@300hp & 325d@300hp

#5

kolikor je meni znano, lahko resetiraš preko menijev/tipk dokler ne presežeš intervala (dokler ni rdeč). potem le še s testerjem. tako sem slišal, sam itak vedno s testerjem delam.
www.chiptuning.si www.avtoelektronika.si BMW specialisti za popravila servis in original nadgradnje
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 431
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#6

kolikor je meni znano, lahko resetiraš preko menijev/tipk dokler ne presežeš intervala (dokler ni rdeč). potem le še s testerjem. tako sem slišal, sam itak vedno s testerjem delam.


tudi potem gre:metalc
Prikaži več možnosti


žele525
žele525

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20
  • Lokacija: škofljica
  • Avtomobil: BMW 525d

#7

Ampak pri meni so vsa še zelena polja,jaz sem mislil da ravno ko so še zelena da zato ne gre,skratka ne gre mi ali pa ne znam
Prikaži več možnosti


BMWenergy
BMWenergy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 592
  • Lokacija: in beautiful sLOVEnia
  • Avtomobil: BMW

#8

BMW 5 Series brake pad reset, oil reset, and service reset.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Levči
Levči

    TomKruz™ VT Roadmanager

  • Moderator
  • Sporočil: 3 673
  • Lokacija: Veleje

#9

Ampak pri meni so vsa še zelena polja,jaz sem mislil da ravno ko so še zelena da zato ne gre,skratka ne gre mi ali pa ne znam


Pa si naredil tako kot piše na tem linku ki sem ti ga že v postu 3 prilepil?


http://forum.bmwslo....997&postcount=4


No evo še video so ti prilepili...


BMW 5 Series brake pad reset, oil reset, and service reset.



Urejal Levči, 07.11.2011, 16:54.

Objavljena slika :besen
Prikaži več možnosti


žele525
žele525

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20
  • Lokacija: škofljica
  • Avtomobil: BMW 525d

#10

Kar se tiče posta 3,z angleščino nisem ravno najboljši prijatelj,glede videa z youtuba pa sem to že probal vendar sploh se mi ne pokažejo tisti simboli-ikone za posamezne zvrsti servisov,ravno zato ker je tisti avto letnik 2004 sem si razlagal da je pri mojem kaj drugače ker je moj 9/2005 model 2006,nevem morda,ampak vseeno hvala za trud
Prikaži več možnosti


bmw_d_power
bmw_d_power

    Licence To Sell

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 013
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: 530dA@300hp & 325d@300hp

#11

prpelji se tekom dneva mimo črnuč pa je
www.chiptuning.si www.avtoelektronika.si BMW specialisti za popravila servis in original nadgradnje
Prikaži več možnosti


žele525
žele525

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20
  • Lokacija: škofljica
  • Avtomobil: BMW 525d

#12

Bom,sam danes nisem imel časa,en drug dan,za koga pa naj vprašam?
Prikaži več možnosti


bmw_d_power
bmw_d_power

    Licence To Sell

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 013
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: 530dA@300hp & 325d@300hp

#13

Andraž
www.chiptuning.si www.avtoelektronika.si BMW specialisti za popravila servis in original nadgradnje
Prikaži več možnosti


*hawk*
*hawk*

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 394
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Marsikaj

#14

Kakec,pa sem malček zasral na e50 530iA,Smo učeraj z kolegom menjali olje,filtre,svečke.

In danes sem rekel,ok da resetriam oljni interval in to tudi uspešno storil,sem pa pomotoma,za*ebal in si Brake pads-torej ploščice resetiral v -15000:napaka,in se je obarvalo z rdečim opozorilo overdue,ter ga nikakor nemorem resetriat,ploščice,diski,senzorji pa so praktično novi :)

Ekola mi ga zdj,jutri sem že na poti in nimam časa enih 10dni obiskat pooblaščenca :ok2

To pa mi bo spotoma kadarkoli se ustavim in na novo zaštartam paralo živce razen če vi nimaste kakšne ideje:ok
Prikaži več možnosti


*hawk*
*hawk*

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 394
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Marsikaj

#15

Sem se zgoraj zatipkal e60 530iA 04let. Anybody,še kakšen nasvet?
Prikaži več možnosti


urban-bmw
urban-bmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 600
  • Avtomobil: E60 520i, E46 318i

#16

Imam podobno situacijo kot zgoraj komentar. Torej cca pred 1 letom sem menjal ploščice zadaj. Glede reseta se nisem oziral ker sem mislil da to deluje vse preko senzorja (ko ga obrabi) No zdaj mi je avto z rumenim opozoril da bodo kmalu za zamenjati zadnje ploščice. Ker imajo še nekje 70% sem se odločil samo resetirati. Ob resetu mi je vrglo na rdeče opozorilo in na števcu na -25 000 km.

 

Zdaj mi nikakor noče več resetirati zadeve. Nato sem simuliral obrabo senzorja (odklopil kontakt in naredil briko). Nato sem poskusil še enkrat in zadeva je delovala. Vse ok....senzor resetiran. Se vseden danes zjutraj v avto in grem v meni in imam 10km....spet rdeče. WTF?

 

Mogoče kdo ve kaj bi bilo?


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 849
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW 5 GT

#17

Na E60 moraš imeti senzor obrabe brezhiben, z briko se ne rešiš.


Prikaži več možnosti


urban-bmw
urban-bmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 600
  • Avtomobil: E60 520i, E46 318i

#18

 

Je možno da moraš resetirati oba senzorja spredaj in zadaj tako kot ta na posnetku govori (njegova angleščina je dobra tako kot moja grščina).

 

hvala za info


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


urban-bmw
urban-bmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 600
  • Avtomobil: E60 520i, E46 318i

#19

Na E60 moraš imeti senzor obrabe brezhiben, z briko se ne rešiš.

Ampak čudno da prej ni bilo težav. Šele ko sem se lotil reseta se je to začelo. Če prav razumem potem ta senzor odčitava neko upornost. Ni tak sistem da ko prekine tokokrog oz ga sklene (NO, NC)...oz kako deluje zadeva?

 

Glede izbire senzorja me zanima....kakšnega kupim?


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


urban-bmw
urban-bmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 600
  • Avtomobil: E60 520i, E46 318i

#20

for those of you who don't know: the brake sensors have two stages, (two levels) of wear indicators (two internal resistors) that are measured. With new sensors, the computer will first calculate default factory intervals by itself. After the first stage the sensor (which is a wear indicator) will give the computer its first "hard signal", half way and a second at the end (replace).

When you don't replace the sensor together with new blocks, the old sensor might have passed its first stage, so the computer will not reset to zero.
So: always replace the sensor. The reset procedure sometimes must be repeated. (caused by not pressing long enough, or waiting too long with next press)

 

Se pravi možno je da sem že obrabil senzor pri prejšni menjavi do druge faze in imam zdaj težave. Se pravi 2 faze ima senzor izgleda.

 

Kaj je najbližje OEM? textar, ATE?

 

Ali je zadosti kaj cenejšega? low budget?



Urejal urban-bmw, 23.09.2022, 08:27.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.