Skoči na vsebino

 

P: 2002 E39 530dTA

- - - - -

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
184 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 192
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#1

Da ne bo kakega nesporazuma: ni naprodaj moj stroj ampak njegov brat dvojček, ki sem ga uvozil iz Italije :)

Macchino sem kupil julija letos in ni bila namenjen za prodajo, ampak za lastno uporabo - nadomestila naj bi mojo staro utrujeno in prerjaveno delovno mulo. Ker ima mula na grbi že 380.000 km in je karoserijo že dodobra načela rja, povrhu vsega pa je bil avto v tistem času še karamboliran, sem se takrat na hitro odločil za zamenjavo. Primeren avto sem iskal dolgo časa, več kot leto dni in v poštev sta prišli samo dve varijanti: tak ki ima pod 200.000 realnih km ali pa tak ki jih ima že krepko čez 300.000, pa da je bilo na njem vse že obnovljeno in/ali zamenjano. Ker so slednji zelo redki (pač malokdo vzdržuje avto tako kot je treba), sem se odločil za prvo opcijo in našel karavančka z vsega 176.000 km :mljask

Problem je v tem, da sem ves trud v iskanje tega vozila porabil zastonj. Ko smo mojo mulo dvignili na dvigalo smo namreč ugotovili da je v bistveno boljšem stanju kot sem mislil in da sploh ni dosti razbita, tako da sem jo dal popravit (čeprav je bil karter razbit, me je popravilo vključno s kleparijo stalo vsega 300 eur in še servis mi je kolega za ta denar zraven naredil, res je faca). Tako mi ne preostane drugega kot da dam še pleh pošvasat, italijana pa v oglas (čeprav priznam, da se kar s težkim srcem poslavljam od njega) :frown

Tisti ki me poznate veste da je E39 530d moja ljubica, v zadnjih dveh letih sem vložil ogromno truda v preučevanje tega modela, par komadov sem razžagal na prafaktorje in upam si trdit, da ga res dobro poznam. Čeprav se mogoče kdo ne bo strinjal (tu mislim predvsem tiste, ki so kupili zgonjene primerke s prevrtenim števcem in se opekli), sem prišel do zaključka da je to avto kot se šika in še kolega ki je mojster za SAAB-e se je čudil, kako je ta avto dobro narejen. Na podlagi tega lahko zdaj kupcem odgovorim na vsako vprašanje v zvezi s tem tipom vozila in lahko tudi predvidim življenjsko dobo posameznih komponent oziroma če hočete, garantiram za avto ki ga prodajam. Vem da to marsikomu ne pomeni nič, nekomu drugemu pa ogromno - ne prodajam torej samo avta kot to počno navadni dilerji, pač pa tudi "know how" in za svoj avto sem pripravljen skrbet tudi po prodaji.

Še ena stvar je ki jo moram povdarit preden si ogledamo suhoparne karakteristike vozila in sicer da sem ta avto iskal zase, zato je izbran po mojih kriterijih. Ta so bila predvsem: 1) v nulo zdrava karoserija brez kita in če se le da v prvi barvi (praske niso pomembne), 2) 530d z avtomatiko (zmagovalna kombinacija ekonomičnosti, udobja in zmogljivosti), 3) kot sem že omenil realni kilometri s potrjeno servisno knjigo (pa naj jih ima 170.000 ali 970.000 - meni je pomembno dejansko stanje vozila), 4) Touring oblika (ne samo da je ob enaki dolžini ta izvedba bolj praktična, pač pa ima karavan zaradi težjega zadka tudi izjemno lego na cesti pri večjih hitrostih in boljši oprijem v snegu) in 5) da ga še ni imel v rokah noben bedak. Tale zadnja točka se mi zdi najpomembnejša ker sem imel že preveč opraviti z vozili katera so imela potrebno dokumentacijo in so na prvi pogled izgledala čisto OK, pa se je kasneje pokazalo da je za volanom sedel oziroma po motorju šaril en osel in za sabo pustil težke posledice. Iskal sem torej avto ki je imel "normalnega", po možnosti laičnega lastnika in takega ki je bil servisiran izključno na pooblaščenih servisih (ti so v Italiji drugačni kot pri nas, zato primerjava z našimi ni ravno na mestu) - točno takega sem potem tudi dobil.

Da se razumemo: avto ni bil kupljen z namenom prodaje in mi še zdaj visi dol če ga bom prodal ali ne, saj je takega kot sem ga iskal zelo težko najt in se ne bom čisto nič sekiral če bo še naprej ostal pri meni - bo pa počakal da se moja delovna mula upeha, čeprav zna sodeč po njeni kondiciji še zelo dolgo čakat. Kot tak tudi ni opran, ni nališpan in skratka ni pripravljen za prodajo - še celo papirji niso do konca urejeni. Ker nisem imel časa sem dokumentacijo pridobil šele po štirih mesecih in zdaj je tik pred tem da se homologira, se mi pa ne mudi in bom zadevo v doglednem času zrihtal le na izrecno željo kupca. Avto sedi v suhi garaži in mu je tam prav prijetno, vsak teden se z njim le malo zapeljem toliko da preženem pajke iz avspuha in pravi da mu ni nič hudega pri meni; skratka prav dobro se mu godi. Razni pametnjakoviči in solilci pameti v vlogi interesentov zato odpadejo kot knof na gatah in Vas bi lepo prosil da ne vznemirjate mojega ljubega duševnega miru, se opravičujem ampak moj Brundo ni vam namenjen, jih je na netu še malo morje in si raje izberite enega od tistih. Vsi ostali ste pa vljudno vabljeni na testno vožnjo, če nič drugega za to da boste videli kako izgleda ena E39 530dTA ki je taka kot mora bit in kako se takšen avto pelje.

Tale oglas ni tak kot ste jih vajeni ane, no v tem stilu bom tudi nadaljeval. Več kot zunanji lišp je meni pomenilo to da je bil avto v pravih rokah in da ni bil cel prešraufan; namreč enega takega imam že doma. Za razliko od mojega ta znoraj še diši po novem, krem usnje sploh pričara en tak svojstven ambient in dejansko imaš pri vožnji občutek, kot da si kupil nov avto. K temu ne pripomore samo v piko ohranjena notranjost (razen poškodbe sovoznikovega sedeža od mačjih krempeljcev - to je izjema), ampak tudi podvozje ki je brez ene same zračnosti, turbina ki ne žvižga ne topla ne hladna (je še iz prve vgradnje - zdaj šele vidim kakšna jajca prodajajo naknadno, ker moja kljub temu da sem nanjo pazil kot na punčico v očesu, hladna tu in tam komaj slišno požvižga) in prtljažna vrata ki so kot vemo rak-rana E39 karavanov so tu v piko ohranjena in na njih deluje prav vse. Avto je skratka za prste polizat in za moje pojme je glede na tisto kar se prodaja vreden najmanj 30.000 eur, čeprav trg pravi drugače ampak večina ljudi itak ne ve kaj je pravi avto, ker v njem ni še nikoli sedela. Če bi vse tiste ki vozijo šrot za en teden prepričal da si sposodijo E39 bi jih pol presedlalo na bavarca, dam jajca stran :-D

No pa naj bo dosti hvalospevov, za moje avte itak že veste da so najboljši ampak vseeno ne škodi če to od časa do časa še malo povdarim, da nebi slučajno kdo pozabil. Gremo na dejstva: oprema. Tu spisek ni dolg, pa vendar ima vse kar človek za osnovno udobje potrebuje: namreč 3.0 motor, avtomatski menjalnik, CD player in xenon. Barva je Nevemkateraže Modra Metalik z bež usnjeno notranjostjo, gor so pa trenutno Styling 48 feltne z letnimi gumami, čeprav bi se dalo zmenit tudi za kakšno drugo opcijo, ako bi si gospod Kupec tako zaželeli. Slik ni ampak lahko mi verjamete da je avto lep, med drugim zato ker nima gor čisto nobene (ampak res nobene!) M navlake in je naravnan na intenzivno doživetje čistega udobja. Sedeži so resda navadni (za doplačilo zrihtam lahko tudi športne v enaki barvi) ampak so kot iz tovarne torej prav nič posedeni in ne boste verjeli, v njih se čisto spodobno sedi. Za hladne zimske dni manjka mogoče ogrevanje sedežev ampak tu je Webasto pa še Standheizung zraven, zato menim da ni nujno potrebno - če koga moti mu ga pa tudi zmontiram. Delov imam na zalogi več kot dovolj, saj sem v zadnjih par mesecih razkosal dva E39 Touringa pa še od prej jih imam ene par, tako da se ni za bat da bi robe zmanjkalo.

Hm, kaj še povedat? Mogoče velja omenit to da se še nikoli nisem vozil z E39, kjer bi xenon luči tako dobro opravljale svoje delo. Žarometi niso novi čeprav izgledajo kot novi, enostavno niso utrujeni in tudi jih niso goljufi 375-krat šraufali gor in dol ter lomili na račun zavarovalnic, tako da je vse še tovarniško original in to da vožnji ponoči poseben feeling. Prav tako je avto nov ko odpreš pokrov motorja, kaj je to korozija ta avto ne ve, užitek je gledat vijake ki so kot s police v trgovini in tudi vse ostalo izgleda tako. Tega avtomobila ne boste veseli le vi ampak ga bo vesel tudi vaš mehanik, ki je ponavadi ob šraufanju dizla črn najmanj do komolcev, tu bi pa lahko brez pretiravanja jedel z motorja. No prepričan sem da ga mehanik v prihodnjih nekaj letih ne bo kaj dosti gledal ker v splošnem velja da je z E39 do 300-350.000 km mir, potem pa sledi reciklaža ali pa temeljita obnova in priprava na novo življenjsko obdobje. Pri tem vozilu je do tega še daleč, prav nič na njem ne kaže da bi bilo treba že kaj popravit ali zamenjat in če sodim po moji delovni muli, bo še dolgo časa tako. Kljub temu pa sem seveda naredil en tak preventivni servis in sicer sem dal odstranit lopute iz kolektorja, zamenjali smo eno grelno svečko ki je bila zanič (ta avto ima btw "taboljše" 11 voltne in ne tistega dreka od 5 voltnih, ki so jih vgrajevali kasneje), tako da je tudi kar se tega tiče pripravljen na vožnjo.

Kaj bi še rekel? Aja, slike. No, teh v tej temi jih ne boste videli. Avto kot sem rekel ni pripravljen na prodajo in je zunanjost polna prask (saj veste kakšni so Italijani), ki jih načeloma ne mislim rihtat, čeprav na izrecno željo kupca bi se dalo zmenit tudi to. S slikanjem bi mu tako naredil kvečjemu medvedjo uslugo, ta avto si je pač treba ogledat od blizu, treba ga je občutit in povohat. Če bo kdo pripravljen riskirat tistih 4,398 eura za bencin in ga prit pogledat, garantiram da mu ne bo žal. No kot zanimivost naj povem še da je bila prejšnja lastnica vozila cca 50 let stara ženska, predhodni (in s tem tudi prvi) lastnik pa (po podobni letnici rojstva sodeč) njen mož ali ljubček z imenom Romeo. To se da razbrat iz rodovnika vozila, ki ga pri italijanih vedno dobiš zraven in se torej točno vidi, koliko rok je avto zamenjal. V tem primeru ne dosti in avto je dejansko tak kot pride iz rok 50-letnice oziroma 50-letnika, ki ga kupi novega in vzdržuje tako kot je treba.

Na koncu še cena. Čeprav se mi zdi vse kar je manj kot 30k za tak avto smešno, bom očitno moral dat še malo popusta, haha. 7, 8, 9k? Kaj pa vem, zame je to itak vse prepoceni. Recimo ene 7 in pol za začetek, potem bomo pa videli kako se bo zadeva prodajala in ali mi bo kupec všeč. Če ne bo preveč kompliciral bom ceno še spustil, tako da se ne ustrašit številke, saj veste da se da z mano vse zmenit. Če bom spustil ceno jo bom zato ker mi bo kupec simpatičen in ne zato ker me bo prepričal da je potrebno v avto še vlagat - če namreč odštejemo praske, ta avto še par let ne bo rabil nobenega omembe vrednega vzdrževanja. Pred vami je torej dizel ki ni luknja brez dna ampak preizkušen in zanesljiv avto, povrhu vsega ga je pa še neizmeren užitek vozit. Kaj si lahko človek boljšega še želi? Aja če bi koga od nakupa odvrnila kao previsoka registracija imam zdravilo tudi za to, zavarovalnino se da krepko znižat, več o tem pa na licu mesta oziroma po telefonu (ta storitev je namenjena le kupcem mojih vozil, drugi me ne kličite in mi ne pošiljajte privat sporočil). Skratka vam ostane samo da uživate, vse ostalo je moja skrb.

Dobite me kot vedno na 041/342-672 vendar samo še kak teden do dva, po tem datumu bo avto umaknjen iz prodaje in prepeljan na drugo lokacijo (trenutno se nahaja v Šiški), nakar bo spet na voljo šele po novem letu :ok
Prikaži več možnosti


Samuel
Samuel

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 201
  • Lokacija: Ljubljana

#2

Jerry, ti bi še pesek v puščavi prodal. :ok2

:jerry
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 665
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#3

Jerry pač zna prodajat, pa tudi tisto kaj prodaja je ponavadi izpravno, bilo bi malo nerodno, če bi si človek z tako prepoznavnostjo po forumu in drugje dovoli kakšno nategancijo če napišem po domače. Pa ne da bi ga hvalil, pač pa napišem samo tole, da sem vzel nekaj materiala pri njem, pa kolko sma se pač pogovarjala je vredu človek.

Pozdrav vsem, ki berete.
Prikaži več možnosti


svarkc
svarkc

    Schwarzwald

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 481
  • Lokacija: Na kroznem levo
  • Avtomobil: - Moder itak

#4

Hahahaha Jerry ti si pravi handler:-D kako opisujes podrobno in pozitivno in prav cuti se vlozen trud in porabljen denar in telesno-dusevna izguba itd...:-D si pravi prodajalec:-D Na nacin tvojega pisanja in to, bi rekel da si po horoskopu devica:-D hehe vse na mestu:)
fear is not an option :metalc:burnout
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 192
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#5

Na nacin tvojega pisanja in to, bi rekel da si po horoskopu devica:-D


Ne, riba sem. Ampak po kitajskem sem zmaj in ta kombinacija očitno za posel ni slaba :ok
Prikaži več možnosti


Damjan-doc
Damjan-doc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 739
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Črn BMW

#6

In dejansko moraš tole sranje prebrat, če hočeš ugotoviti kje je napisana v "malem tisku" cena:laugh

PS.Ribi

Urejal Damjan-doc, 06.11.2011, 22:20.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 192
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#7

In dejansko moraš tole sranje prebrat, če hočeš ugotoviti kje je napisana v "malem tisku" cena:laugh

PS.Ribi


Ribi, ribe, riba, whatever.

Damjan cena je tam samo zato da zadosti predpisom o oglaševanju in nikakor ni fiksna, pač pa zelo spremenljiva. Odvisna je od vremena, trenutne razporeditve planetov in s tem povezano tudi od mojega razpoloženja. Nekomu ki mi bo šel na živce bom rekel da ga izpod 10k ne dam, drugemu ga bom dal na obroke ali pa mu bom vzel v račun fiat Palio z zaribanim motorjem za 3000 eur. Jaz avta v bistvu ne prodajam ampak iščem pravega kupca zanj, to je razlika. Tisti ki me šteka in ne bo preizkušal mojega potrpljenja s štetjem prask in odrgnin, ga lahko dobi zelo ugodno.
Prikaži več možnosti


Damjan-doc
Damjan-doc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 739
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Črn BMW

#8

:ok
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 192
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#9

Razmišljam da bi mogoče dal tale avto pod ceno, ker sta dve 530dTA pri bajti preveč. Bi kdo imel res dobrega karavana za zelo ugoden denar? Sprejemam vaše ponudbe, vabljeni.
Prikaži več možnosti


F&G
F&G

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 447
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: bmw

#10

Vzameš dekovca v račun? :)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 192
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#11

Vzameš dekovca v račun? :)


Model, letnik?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 192
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#12

:wave
Prikaži več možnosti


Carpenter
Carpenter

    Sarcasm king

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 495
  • Lokacija: Bohinj-LJ-MB
  • Avtomobil: e30, e90, e61

#13

...tega še nisi prodal...zadnjič si mi rekel, da je že praktično prodan...:confused

Član KOS
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 192
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#14

...tega še nisi prodal...zadnjič si mi rekel, da je že praktično prodan...:confused


Imel sem kupca, vse je bilo že zmenjeno, pa si je zadnji dan premislil :blackeye Čisto sam sem si kriv, ko nisem vzel are :crazy Če te zanima se lahko midva kaj zmeniva, tvojo E39 ti vzamem v račun za dobro ceno :ok
Prikaži več možnosti


Carpenter
Carpenter

    Sarcasm king

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 495
  • Lokacija: Bohinj-LJ-MB
  • Avtomobil: e30, e90, e61

#15

Imel sem kupca, vse je bilo že zmenjeno, pa si je zadnji dan premislil :blackeye Čisto sam sem si kriv, ko nisem vzel are :crazy Če te zanima se lahko midva kaj zmeniva, tvojo E39 ti vzamem v račun za dobro ceno :ok



Ne, menjal pa sedaj nebi, sem s svojim zelo zadovoljen :ok. Me je pa malo presentilo, sem takrat kar razmišljal o tem avtu.

Član KOS
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 192
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#16

Ne, menjal pa sedaj nebi, sem s svojim zelo zadovoljen :ok. Me je pa malo presentilo, sem takrat kar razmišljal o tem avtu.


Ni problema, pa drugič :)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 192
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#17

Avto še čaka na resnega kupca :ok2
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 192
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#18

Avto še čaka na resnega kupca :ok2


...in čaka :laugh

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 192
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#19

Vem da je brez fotk težko prodat avto, ampak jaz ostajam optimist :-D Kdor bo rabil res dobrega E39 karavana, bo prišel k meni :ok

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 192
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#20

Prvič, drugič, tretjič,... ni še prodano! :laugh
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.